BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Narsingh in oranjeselectie, nu halen! Wakker worden ajax!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 juli 2012 - 12:31   quote  deeplink  
Het wordt plotseling toch een opbodrace. Nu Ajax een nieuw bod heeft gedaan op Luciano Narsingh zal PSV ook weer gaan reageren.

Het contract van de 21-jarige vleugelspits van sc Heerenveen loopt volgend jaar af, waardoor hij voor de Friese club een interessant doelwit is om te verkopen. Narsingh staat ook open voor een vertrek. Maar zowel PSV als Ajax wil de rappe assistkoning, afgelopen seizoen goed voor twintig voorbereidingen aantrekken.

Waar sc Heerenveen een eerste bod van PSV afwees, reageerde Ajax eerder deze week met een aanbieding. Die zou naar verluidt vijf miljoen euro hebben bedragen. Volgens het Eindhovens Dagblad reageert PSV nu weer. Deze week zal de Noord-Brabantse club weer een nieuw bod gaan doen. Een bedrag is nog niet genoemd.

UPDATE 8.55 uur: AD Sportwereld meldt dat PSV juist twijfelt aan een nieuwe bod. "Als ze echt vasthouden aan wat ze nu aan transfergeld willen ontvangen, wordt het een heel moeilijk verhaal", zegt Marcel Brands, technisch directeur.

"Wij hebben uitgelegd aan welk bedrag wij denken, Heerenveen liet weten wat ze willen hebben. Er is nog geen tijd geweest om een schriftelijk bod te doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juli 2012 door NatjosFC --
Ajx
 Ajx - woensdag 04 juli 2012 - 22:03   quote  deeplink  
Ik heb inderdaad overal juist gelezen dat Psv het niet kan opbrengen om een miljoenenbod uit te brengen! Ajax zal hem dus binnen gaan halen, voor een bedragje of 4 miljoen gok ik?
Eide
 Eide - woensdag 04 juli 2012 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 22:03 schreef Ajx het volgende:
Ik heb inderdaad overal juist gelezen dat Psv het niet kan opbrengen om een miljoenenbod uit te brengen! Ajax zal hem dus binnen gaan halen, voor een bedragje of 4 miljoen gok ik?
PSV heeft iets meer dan Ajax geboden (geen bedrag bekent) en Brands geeft aan dat PSV eigenlijk niet hoger kan. Meer weten we niet.
Ajx
 Ajx - woensdag 04 juli 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 22:06 schreef Eide het volgende:

[..]

PSV heeft iets meer dan Ajax geboden (geen bedrag bekent) en Brands geeft aan dat PSV eigenlijk niet hoger kan. Meer weten we niet.
Moet Ajax er gewoon met een ton overheen, heeft heerenveen een topbedrag en kunnen ze aan niemand anders voor beter bedrag verkopen :-P
Eide
 Eide - woensdag 04 juli 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 22:09 schreef Ajx het volgende:

[..]

Moet Ajax er gewoon met een ton overheen, heeft heerenveen een topbedrag en kunnen ze aan niemand anders voor beter bedrag verkopen :-P
Ik heb vanaf het begin prestatieclausule geroepen. 4 miljoen + 0.5 aan bonussen voor behalen CL, X hoeveelheid wedstrijden etc.
Ajx
 Ajx - woensdag 04 juli 2012 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 22:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik heb vanaf het begin prestatieclausule geroepen. 4 miljoen + 0.5 aan bonussen voor behalen CL, X hoeveelheid wedstrijden etc.
Lijkt ook het beste, maar we zullen wel zien waar de 'knappe koppen' Zaat en SLop aan werken...
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 juli 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 22:11 schreef Eide het volgende:

[..]

denk eerder dat het 4.5 + 0.5 want Heerenveen houdt wel vast aan die 5 miljoen. die wachten anders ook gewoon tot PSV weer zaken komt doen na een transfer van Bijv. Manolev of Toivonen..
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 06 juli 2012 - 18:15   quote  deeplink  
valt het jullie ook op dat er veel wordt gemeld in de volgorde PSV, Ajax.
dan bedoel ik in de berichten waar in wordt gezegt: Narsingh kies tussen PSV en Ajax.

er wordt nooit gezegt tussen Ajax en PSV...

betekent dat iets?
riveco
 riveco - vrijdag 06 juli 2012 - 19:51   quote  deeplink  
Nou joh, stuur de politie er op af!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 06 juli 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2012 - 19:51 schreef riveco het volgende:
Nou joh, stuur de politie er op af!
zal ik zeker doen, dit kan toch niet!
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 juli 2012 - 00:19   quote  deeplink  
die gaat naar psv. denk dat hij een beter gevoel heeft bij psv omdat ajax niet verder wil gaan. jammer zou dat zijn
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 07 juli 2012 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 00:19 schreef Loetje het volgende:
die gaat naar psv. denk dat hij een beter gevoel heeft bij psv omdat ajax niet verder wil gaan. jammer zou dat zijn
hij heeft een beter gevoel bij het salaris wat voor hem klaar ligt bij PSV, daar ben ik van overtuigt..
reje
 reje - zaterdag 07 juli 2012 - 00:33   quote  deeplink  
Als hij voor psv kiest kan ik dat niet begrijpen. Hij is ten eerste Amsterdammer en heeft veel vrienden in Amsterdam wonen, ten tweede hij heeft in de jeugd bij Ajax gespeeld. Ook speelt Ajax CL en psv niet. Hij heeft meer kans om in oranje te komen omdat van Gaal nu bondscoach is en vast wel een lichte voorkeur heeft voor Ajaxspelers in oranje. Wil hij nou voor die paar ton meer salaris naar psv?? Zwakke zet zal dat zijn!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 07 juli 2012 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 00:33 schreef reje het volgende:
Als hij voor psv kiest kan ik dat niet begrijpen. Hij is ten eerste Amsterdammer en heeft veel vrienden in Amsterdam wonen, ten tweede hij heeft in de jeugd bij Ajax gespeeld. Ook speelt Ajax CL en psv niet. Hij heeft meer kans om in oranje te komen omdat van Gaal nu bondscoach is en vast wel een lichte voorkeur heeft voor Ajaxspelers in oranje. Wil hij nou voor die paar ton meer salaris naar psv?? Zwakke zet zal dat zijn!
voor die paar ton extra per jaar kan hij straks een mooi villatje kopen hoor.

maar Ajax levert ook veel meer spelers af bij topclubs. Suarez Vertonghen Huntelaar om er wat te noemen, die spelen dan ook nog eens. PSV alleen Afelay, maar die is 8e keus. en als Barca meer geld hadden ze vast een ander genomen...
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 juli 2012 - 01:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 00:33 schreef reje het volgende:
sowiezo past hij beter bij ajax, 2 echte flankspelers dan!!! bij psv zijn het allemaal spelers die op verkeerde posities spelen
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 juli 2012 - 01:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 00:31 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hij heeft een beter gevoel bij het salaris wat voor hem klaar ligt bij PSV, daar ben ik van overtuigt..
hij weet dat ajax niet tot het uiterste zal gaan
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 juli 2012 - 01:33   quote  deeplink  
wie heeft het hoogste bod nu? was het laatste bod van ajax of psv?
reje
 reje - zaterdag 07 juli 2012 - 01:38   quote  deeplink  
Ook word er bij Ajax veel mooier voetbal gespeeld, en ik neem aan dat spelers ook extra geld krijgen omdat ze in de CL spelen. Maar goed als die jongen zo graag naar psv wil gaan dan gaat hij maar, krijgt hij toch spijt van! Maar de media roept wel meer, denk zelf dat hij een voorkeur voor Ajax heeft.
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 juli 2012 - 02:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 01:38 schreef reje het volgende:
Ook word er bij Ajax veel mooier voetbal gespeeld, en ik neem aan dat spelers ook extra geld krijgen omdat ze in de CL spelen. Maar goed als die jongen zo graag naar psv wil gaan dan gaat hij maar, krijgt hij toch spijt van! Maar de media roept wel meer, denk zelf dat hij een voorkeur voor Ajax heeft.
CL voetbal zou wel aan moeten trekken
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 07 juli 2012 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 01:33 schreef Loetje het volgende:
wie heeft het hoogste bod nu? was het laatste bod van ajax of psv?
Ajax op dit moment. maar PSV en Ajax hebben gezegt Narsingh te laten kiezen omdat ze beiden denken er met H'veen uit eindelijk wel uit te komen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 juli 2012 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 11:01 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ajax op dit moment. maar PSV en Ajax hebben gezegt Narsingh te laten kiezen omdat ze beiden denken er met H'veen uit eindelijk wel uit te komen.
ik denk dat als el hamlap echt weg is, dat ajax narsingh wat meer kan bieden! moet wel snel gebeuren. kom jij is ff naar het cafe!
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 07 juli 2012 - 16:04   quote  deeplink  
De kans dat Luciano Narsingh voor Ajax kiest lijkt vrij klein. Trainer Frank de Boer laat weten dat er een behoorlijk gat zit tussen het voorstel van de Amsterdammers en het salaris dat de international zelf in gedachten heeft.

Narsingh is niet tevreden met het bod van Ajax, maar hoeft niet te hopen op een verbeterd voorstel. Dat zegt De Boer tegen Eredivisie Live: "Wij gaan niks meer bieden dan wat we hebben gedaan. We zijn van mening dat we echt een mooie aanbieding gedaan hebben."

Het betekent dat de ontwikkelingen tot stilstand zijn gekomen, aangezien Ajax geen noodzaak ziet met sc Heerenveen te gaan praten zolang er geen akkoord is met de speler zelf. "Dat heeft geen zin", concludeert De Boer.

PSV heeft eveneens concrete belangstelling voor Narsingh, die zijn zinnen heeft gezet op een vertrek uit Friesland.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 07 juli 2012 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 12:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

ik denk dat als el hamlap echt weg is, dat ajax narsingh wat meer kan bieden! moet wel snel gebeuren. kom jij is ff naar het cafe!
als Hamlap en Vertonghen weg zijn hebben we idd meer salaris over. maar vergeet ook Lodeiro Bulykin en Aissatti niet. ik denk dat Ajax er wel iets bij kan doen anders grijpen we er naast.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 07 juli 2012 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 16:04 schreef infamous psv het volgende:
De kans dat Luciano Narsingh voor Ajax kiest lijkt vrij klein. Trainer Frank de Boer laat weten dat er een behoorlijk gat zit tussen het voorstel van de Amsterdammers en het salaris dat de international zelf in gedachten heeft.

Narsingh is niet tevreden met het bod van Ajax, maar hoeft niet te hopen op een verbeterd voorstel. Dat zegt De Boer tegen Eredivisie Live: "Wij gaan niks meer bieden dan wat we hebben gedaan. We zijn van mening dat we echt een mooie aanbieding gedaan hebben."

Het betekent dat de ontwikkelingen tot stilstand zijn gekomen, aangezien Ajax geen noodzaak ziet met sc Heerenveen te gaan praten zolang er geen akkoord is met de speler zelf. "Dat heeft geen zin", concludeert De Boer.

PSV heeft eveneens concrete belangstelling voor Narsingh, die zijn zinnen heeft gezet op een vertrek uit Friesland.
zul je zien, kiest Narsingh voor PSV komen die er niet uit met H'veen...
hippy
 hippy - zondag 08 juli 2012 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 19:48 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

zul je zien, kiest Narsingh voor PSV komen die er niet uit met H'veen...
Kan ook een spel van narsingh zijn om meer salaris te krijgen
infamous psv
 infamous psv - zondag 08 juli 2012 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 00:28 schreef hippy het volgende:

[..]

HIJ MAG OOK VEREERD ZIJN DAT CLUBS ALS PSV EN AJAX HEM WILLEN MR ZAL MIJ NIKS VERBAZEN DAT FANS VAN BEIDE CLUBS ELKAAR ZWART MAKEN EN DAT HIJ STRAKS GEWOON NR HET BUITENLAND GAAT..
JA IK WEET T caps lock..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 08 juli 2012 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 00:28 schreef hippy het volgende:

[..]

meer van de zaakwaarnemen, maar zn type is die Raiola wel....
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 08 juli 2012 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 00:32 schreef infamous psv het volgende:

[..]

HIJ MAG OOK VEREERD ZIJN DAT CLUBS ALS PSV EN AJAX HEM WILLEN MR ZAL MIJ NIKS VERBAZEN DAT FANS VAN BEIDE CLUBS ELKAAR ZWART MAKEN EN DAT HIJ STRAKS GEWOON NR HET BUITENLAND GAAT..
JA IK WEET T caps lock..
eigenlijk dom, jong en talentvol zou toch niet voor het geld moeten kiezen maar voor de sportieve ambitie en als ik eerlijk ben maar ook jij is die er op dit moment bij Ajax meer...
infamous psv
 infamous psv - zondag 08 juli 2012 - 00:35   quote  deeplink  
Mr jullie spelen aankomend seizoen CL en voor ons wordt dat dit seizoen de ambitie dus moet hij nr ons komen..
als hij ambitie heeft, hahahaha
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 08 juli 2012 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 00:35 schreef infamous psv het volgende:
Mr jullie spelen aankomend seizoen CL en voor ons wordt dat dit seizoen de ambitie dus moet hij nr ons komen..
als hij ambitie heeft, hahahaha
in de CL kan hij alvast wat ervaring op doen... en zullen later ook grotere clubs hem willen als hij al Cl heeft gespeeld...
jullie hebben de ambitie wel alleen het lukt niet... maar Dickie gaan we het zien.
al lijkt het me voor Cocu zeer moeilijk om hem straks op te volgen als Dickie 1e of 2e is geworden...
infamous psv
 infamous psv - zondag 08 juli 2012 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 00:37 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

in de CL kan hij alvast wat ervaring op doen... en zullen later ook grotere clubs hem willen als hij al Cl heeft gespeeld...
jullie hebben de ambitie wel alleen het lukt niet... maar Dickie gaan we het zien.
al lijkt het me voor Cocu zeer moeilijk om hem straks op te volgen als Dickie 1e of 2e is geworden...
gesprek neemt n nare wending..Dickie is n bijter en Cocu leert van hem wel het een en ander dus ben ik positief..
Plus na 2 seizoenen PSV kan Barcelona niet meer om hem heen..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 08 juli 2012 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 00:40 schreef infamous psv het volgende:

[..]

gesprek neemt n nare wending..Dickie is n bijter en Cocu leert van hem wel het een en ander dus ben ik positief..
Plus na 2 seizoenen PSV kan Barcelona niet meer om hem heen..
je wel, ze gaan er om heen naar Frank de Boer:)
infamous psv
 infamous psv - zondag 08 juli 2012 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 00:41 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

je wel, ze gaan er om heen naar Frank de Boer:)
Die hemt hem dan wel mee...
Loetje
 Loetje - zondag 08 juli 2012 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 19:47 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

als Hamlap en Vertonghen weg zijn hebben we idd meer salaris over. maar vergeet ook Lodeiro Bulykin en Aissatti niet. ik denk dat Ajax er wel iets bij kan doen anders grijpen we er naast.
we gaan ernaast grijpen
Loetje
 Loetje - zondag 08 juli 2012 - 01:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 16:04 schreef infamous psv het volgende:

precies
Peterhs
 Peterhs - zondag 08 juli 2012 - 07:46   quote  deeplink  
We hebben nu Overmars weer terug. Laten we dan die maar achter de hand gebruiken als het nodig is :-)
Peterhs
 Peterhs - zondag 08 juli 2012 - 08:55   quote  deeplink  
NU.nl

PSV heeft nog geen bod gedaan op Narsingh
NUENEN - Hoewel Dick Advocaat zaterdag wederom te kennen gaf z'n selectie te willen versterken met Luciano Narsingh, heeft PSV nog steeds geen bod gedaan op de vleugelspits van SC Heerenveen.
Foto: ProShots ''We hebben wel gesproken met de club, maar van een aanbieding is nog geen sprake'', aldus technisch manager Marcel Brands tegenover NUsport.

''De bal ligt nu bij de speler, die moet maar eens duidelijk uitspreken waar zn voorkeur naar uitgaat. Ik ga geen bod uitbrengen op een speler die niet zeker weet waar z'n toekomst ligt.''

Jullie trainer wil hem anders graag hebben.

''Dat begrijp ik best, het is een speler die onze selectie compleet maakt. Als er verder niks vertrekt, kunnen we hiermee het seizoen in.''

Adam Maher wil ook graag naar PSV.

''Daar hebben we, als de selectie intact blijft, het geld niet voor. Dus dat speelt nu niet. Een goede speler, begrijp me goed, maar het is ook nog maar de vraag welk perspectief je hem kan bieden. Op ons middenveld lopen al Wijnaldum, Van Bommel, Strootman en Toivonen rond.''

''Is er dan wel plek voor nóg zo'n speler? Maar het blijft een fantastische voetballer. Ik heb hem destijds bij AZ nog zn eerste contractje gegeven.''

Waar hij nog steeds voor loopt te voetballen, hebben wij begrepen.

''Haha, dan verdient hij niet veel.''
mitch_amsterdam
 mitch_amsterdam - zondag 08 juli 2012 - 10:09   quote  deeplink  
laat narsingh alsjeblieft lekker naar PSV gaan. Met zijn karakter past hij precies bij PSV. Ik krijg een beetje de pest aan hem dat hij niet duidelijk wil zijn. GRAAG of niet naar Ajax!
infamous psv
 infamous psv - zondag 08 juli 2012 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 10:09 schreef mitch_amsterdam het volgende:
laat narsingh alsjeblieft lekker naar PSV gaan. Met zijn karakter past hij precies bij PSV. Ik krijg een beetje de pest aan hem dat hij niet duidelijk wil zijn. GRAAG of niet naar Ajax!
deze opmerking zegt meer over jou...
wnt hij is zowel nr PSV als Ajax nog niet duidelijk geweest, dus je frustraties ten spijt, weet niemand nog waar hij heen gaat..
Blaatkoe
 Blaatkoe - zondag 08 juli 2012 - 10:43   quote  deeplink  
En toch blijf ik me nog steeds afvragen of hij bij Ajax en PSV wel kan slagen... Bij Heerenveen kon hij met veel ruimte voor zich starten. Ajax en PSV willen altijd op de helft van de tegenstander spelen. De vraag is of dan de kwaliteiten van van hem naar boven kunnen komen. Ik denk zelf dat hij eerder bij een soort counterachtige ploeg beter tot zijn recht kan komen. But we shall see.

Voor welke club hij ook kiest, die club moet het allemaal wel in kunnen passen en tot team moeten smeden. geld er tegen aan gooien resulteert vaak in een deceptie, kijk naar ajax in het verleden en psv afgelopen seizoen.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 08 juli 2012 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 10:09 schreef mitch_amsterdam het volgende:
pff.

die Raiola zegt steeds dingen namens hem in de pers, kan hij vrij weinig aan doen.
daarbij gaat hij natuurlijk naar PSV als je zegt: GRAAG of Niet en PSV zegt: De deurens taan wagenwijd voor je open...
nora
 nora - zondag 08 juli 2012 - 16:10   quote  deeplink  
De vraag die ik stel,waarom hoor je niks van Narsingh zelf zit hij in de jungle van Afrika,Luciano spreek neem een beslissing klaar.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 08 juli 2012 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 16:10 schreef nora het volgende:
De vraag die ik stel,waarom hoor je niks van Narsingh zelf zit hij in de jungle van Afrika,Luciano spreek neem een beslissing klaar.
mischien is Narsingh nog op vakantie idd, Wiel is ook nog niet bij ons opgedoken.

Narsingh moet snel een beslissing nemen, maar PSV heeft hem nog geen aanbieding gedaa, maar tijdens het EK zullen Cocu Strootman en co hem wel naar PSV gepraat hebben...
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 08 juli 2012 - 16:22   quote  deeplink  
AjaxFanzone.NL ‏@AjaxFanzoneNL

GERUCHT: het broertje van Luciano Narsingh heeft aangegeven dat Luciano Narsingh meer gecharmeerd is van Ajax dan van PSV. #AJAX

Bron: Twitter.

Broertje speelt zelf bij PEC(FC) Zwolle.
we zullen zien, Laat hem zijn voorkeur maar uitspreken.
hoop dat hij tijdens de JC schaal in het goede shirt speelt...
Loetje
 Loetje - zondag 08 juli 2012 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 16:22 schreef NatjosFC het volgende:
AjaxFanzone.NL þ@AjaxFanzoneNL

GERUCHT: het broertje van Luciano Narsingh heeft aangegeven dat Luciano Narsingh meer gecharmeerd is van Ajax dan van PSV. #AJAX

wat zal ik blij zijn!
infamous psv
 infamous psv - zondag 08 juli 2012 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 16:22 schreef NatjosFC het volgende:
AjaxFanzone.NL þ@AjaxFanzoneNL

men grijpt ook elk sprankje hoop die er te vinden is zeg...
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 08 juli 2012 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 18:16 schreef infamous psv het volgende:

[..]

men grijpt ook elk sprankje hoop die er te vinden is zeg...
ik zag het, op Twitter dus ik denk zal het ff melden. als er had gestaan PSV had ik het er ook neer gezet.
infamous psv
 infamous psv - zondag 08 juli 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 18:17 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik zag het, op Twitter dus ik denk zal het ff melden. als er had gestaan PSV had ik het er ook neer gezet.
is geen kritiek op je mr het spelletje rond Narsingh gaat sommige fans wel erg aan het hart..
we zien wel waar Raiola hem nr toe zal begeleiden/duwen.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 08 juli 2012 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 19:57 schreef infamous psv het volgende:

[..]

is geen kritiek op je mr het spelletje rond Narsingh gaat sommige fans wel erg aan het hart..
we zien wel waar Raiola hem nr toe zal begeleiden/duwen.
ik denk naar de club die Raiola het meeste bied.
mitch_amsterdam
 mitch_amsterdam - zondag 08 juli 2012 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 10:16 schreef infamous psv het volgende:

[..]

deze opmerking zegt meer over jou...
wnt hij is zowel nr PSV als Ajax nog niet duidelijk geweest, dus je frustraties ten spijt, weet niemand nog waar hij heen gaat..
Dat hij niet duidelijk is geweest tegenover ajax zowel psv neem ik toch niet in twijfel? Jij interperteerd het geen waar over ik schreef totaal verkeerd. Lees het nog is.
Graag of niet naar Ajax. En dan kan er hier wel verteld worden dat Meneer op vakantie is, maar je laat geen club wachten op antwoord als jij lekker op vakantie bent. Dan heb je in mijn ogen geen respect voor de club en draait het alleen maar om geld. Zou wat zijn als Rutte op vakantie is en de oorlog breekt uit, dat hij niet reageert want MENEER is op vakantie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 juli 2012 door Boudewijn --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Narsingh in oranjeselectie, nu halen! Wakker worden ajax!

0.0181338