BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Narsingh in oranjeselectie, nu halen! Wakker worden ajax!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
infamous psv
 infamous psv - zondag 08 juli 2012 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 22:40 schreef mitch_amsterdam het volgende:
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 10:16 schreef infamous psv het volgende:

[..]

deze opmerking zegt meer over jou...
wnt hij is zowel nr PSV als Ajax nog niet duidelijk geweest, dus je frustraties ten spijt, weet niemand nog waar hij heen gaat..
[/quote

Dat hij niet duidelijk is geweest tegenover ajax zowel psv neem ik toch niet in twijfel? Jij interperteerd het geen waar over ik schreef totaal verkeerd. Lees het nog is.
Graag of niet naar Ajax. En dan kan er hier wel verteld worden dat Meneer op vakantie is, maar je laat geen club wachten op antwoord als jij lekker op vakantie bent. Dan heb je in mijn ogen geen respect voor de club en draait het alleen maar om geld. Zou wat zijn als Rutte op vakantie is en de oorlog breekt uit, dat hij niet reageert want MENEER is op vakantie.
tegenwoordig draait het voetbal om geld en ik reageerd op jou opmerking wat betreft karakter..
dus relax..
mitch_amsterdam
 mitch_amsterdam - maandag 09 juli 2012 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 22:44 schreef infamous psv het volgende:

[..]

tegenwoordig draait het voetbal om geld en ik reageerd op jou opmerking wat betreft karakter..
dus relax..
Hebben ze in het Philips stadion in plaats van een grasmat neergelegd een heel groot stuk papier neergeled? want op papier hebben/willen ze de beste spelers. :)
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 10 juli 2012 - 08:06   quote  deeplink  
Alleen een wonder lijkt Luciano Narsingh nog naar Ajax te helpen. De Amsterdammers zien af van de te dure rechtsbuiten van sc Heerenveen.

Directeur voetbalzaken Marc Overmars zat maandag om de tafel met Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Narsingh. "We wilden Luciano voor vier jaar aan ons binden. En daar lag het probleem ook niet meer", vertelt Overmars aan De Telegraaf.

"We hebben sc Heerenveen vervolgens een verhoogde aanbieding gedaan, die niet is geaccepteerd. Dan houdt het op. We gaan over de grens kijken." De Friezen willen naar verluidt zes miljoen ontvangen voor de rappe vleugelaanvaller.

Ajax daarentegen wil niet verder gaan dan drie miljoen euro. "Een prima bedrag voor nog elf maanden contract", aldus Raiola. "De transfermarkt is niet klaar voor de door sc Heerenveen verlangde som."

"Het is economisch gezien in Europa een heel gecompliceerde situatie. En dat moet iedereen maar weten. Ik zeg dit niet om een rel te veroorzaken, maar omdat de spelers en ik er heel koeltjes in zitten. Over zes maanden mogen ze overal tekenen."

Het afhaken van Ajax is goed nieuws voor PSV, dat nog wel achter Narsingh aan zit. De Eindhovenaren zouden de 21-jarige aanvaller dolgraag aan de selectie toevoegen.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 10 juli 2012 - 08:14   quote  deeplink  
Elke supporter wil dat zijn club de sterkst mogelijke team heeft. Dus vele Ajacieden zullen nu balen. Ik zelf ook, omdat ik het idee heb dat hij echt een toegevoegde waarde is voor ons AJAX. Ik baal ook dat Jantje weg is, ik had liever gezien dat Ajax en de Spurs er niet uit kwamen. Niet dat ik het Jantje niet gun, maar dat de selectie sterk blijft. Nu is het maar afwachten wie ervoor terug komt.

Toch vind ik dat AJAX in deze een compliment verdiend. Het gooit geen geld meer over de balk, en kiest strategisch de spelers. Hierdoor blijft de club gezond en kan het deze tijd van recessie overwinnen. We hebben al in het verleden geld genoeg verspild (zie bv. El Hamlap) en wij als supporters willen ook niet de tafferelen van feyenoord enkele jaren geleden en Glasgow Rangers recent.

AJAX ga zo door!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 juli 2012 door Eindhovense Ajaxfan --
hippy
 hippy - dinsdag 10 juli 2012 - 08:18   quote  deeplink  
Ajax ziet af van Narsingh: "Heel gecompliceerd"

Alleen een wonder lijkt Luciano Narsingh nog naar Ajax te helpen. De Amsterdammers zien af van de te dure rechtsbuiten van sc Heerenveen.

Directeur voetbalzaken Marc Overmars zat maandag om de tafel met Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Narsingh. "We wilden Luciano voor vier jaar aan ons binden. En daar lag het probleem ook niet meer", vertelt Overmars aan De Telegraaf.

"We hebben sc Heerenveen vervolgens een verhoogde aanbieding gedaan, die niet is geaccepteerd. Dan houdt het op. We gaan over de grens kijken." De Friezen willen naar verluidt zes miljoen ontvangen voor de rappe vleugelaanvaller.

Ajax daarentegen wil niet verder gaan dan drie miljoen euro. "Een prima bedrag voor nog elf maanden contract", aldus Raiola. "De transfermarkt is niet klaar voor de door sc Heerenveen verlangde som."

"Het is economisch gezien in Europa een heel gecompliceerde situatie. En dat moet iedereen maar weten. Ik zeg dit niet om een rel te veroorzaken, maar omdat de spelers en ik er heel koeltjes in zitten. Over zes maanden mogen ze overal tekenen."

Het afhaken van Ajax is goed nieuws voor PSV, dat nog wel achter Narsingh aan zit. De Eindhovenaren zouden de 21-jarige aanvaller dolgraag aan de selectie toevoegen.
hippy
 hippy - dinsdag 10 juli 2012 - 08:19   quote  deeplink  
Was al gedaan...ben ik er eindelijk achter hoe ik moet plakken 😂
Brandje
 Brandje - dinsdag 10 juli 2012 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 08:14 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Elke supporter wil dat zijn club de sterkst mogelijke team heeft. Dus vele Ajacieden zullen nu balen. Ik zelf ook, omdat ik het idee heb dat hij echt een toegevoegde waarde is voor ons AJAX. Ik baal ook dat Jantje weg is, ik had liever gezien dat Ajax en de Spurs er niet uit kwamen. Niet dat ik het Jantje niet gun, maar dat de selectie sterk blijft. Nu is het maar afwachten wie ervoor terug komt.

Toch vind ik dat AJAX in deze een compliment verdiend. Het gooit geen geld meer over de balk, en kiest strategisch de spelers. Hierdoor blijft de club gezond en kan het deze tijd van recessie overwinnen. We hebben al in het verleden geld genoeg verspild (zie bv. El Hamlap) en wij als supporters willen ook niet de tafferelen van feyenoord enkele jaren geleden en Glasgow Rangers recent.

AJAX ga zo door!!
Het is afwachten of het goed beleid is. Als PSV hem nu haalt en dan kampioen worden en Narsingh met winst verkopen hebben we verkeerd gegokt. Persoonlijk vind ik een bod van 3 miljoen voor een international tegen het krenterige aan. Zelf wel vasthouden aan 12 miljoen voor Verthongen maar bij Narsingh de hand op de knip houden.
Aan de andere kant geeft Ajax wel een signaal af dus dat is weer positief.
De tijd zal het leren maar ik vind dat men te snel is afgehaakt. de transferperiode duurt nog bijna twee maanden

ps
Wat ik wel zuur vind is dat Narsingh zelf graag naar jax wil maar dat de clubs er nu niet uitkomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 juli 2012 door Brandje --
Subaru
 Subaru - dinsdag 10 juli 2012 - 09:05   quote  deeplink  
er word altijd gelijk gezegd dat het afketst hoevaak is het wel niet voor gekomen dat het dan alsnog goedkomt als narsingh zelf echt wil zullen clubs uit eindelijk toch wel tot een akkoord komen dit hoort allemaal bij het spelletje wat ze tegenwoordig spelen tegen elkaar heerenveen zal bod verlagen en ajax nog iets verhogen alles hoort bij het spel
Brandje
 Brandje - dinsdag 10 juli 2012 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 09:05 schreef Subaru het volgende:
er word altijd gelijk gezegd dat het afketst hoevaak is het wel niet voor gekomen dat het dan alsnog goedkomt als narsingh zelf echt wil zullen clubs uit eindelijk toch wel tot een akkoord komen dit hoort allemaal bij het spelletje wat ze tegenwoordig spelen tegen elkaar heerenveen zal bod verlagen en ajax nog iets verhogen alles hoort bij het spel
Het nadeel is natuurlijk wel dat PSV hem ook wil hebben. Maar ja het duurt nog lang tot 31-08
hippy
 hippy - dinsdag 10 juli 2012 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 09:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Het nadeel is natuurlijk wel dat PSV hem ook wil hebben. Maar ja het duurt nog lang tot 31-08
Ander nadeel is ook, dat als ie komt, hij laat instroomt en nog aan de spelers moet wennen...
Is niet gunstig
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 10 juli 2012 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 09:12 schreef hippy het volgende:

[..]

Ander nadeel is ook, dat als ie komt, hij laat instroomt en nog aan de spelers moet wennen...
Is niet gunstig
Gewoon 3 miljoen of overschakelen op een andere speler.
Ik geef Overmars groot gelijk dat ze niet die 6 miljoen neerleggen die H'veen verlangt.
Zoals Raiola al aangeeft mag Narsingh over 6 maanden tekenen waar hij wilt.
Overigens vind ik die kerel echt verschrikkelijk en moet je bij voorbaat al niet met die man onderhandelen.
Narsingh was akkoord met AJAX en dus mocht hij naar PSV gaan, krijgen ze een speler die liever bij AJAX had gespeeld.
Laat PSV maar weer de hoofdprijs betalen!
nora
 nora - dinsdag 10 juli 2012 - 09:28   quote  deeplink  
Heereveen krijgt nu twee gefrusteerde spelers op de training,niet slim van Heerenveen ze moeten gewoon Ajax een nw tegenbod geven van 3.5 miljoen dan hapt Ajax wel,anders hebben ze niks.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 juli 2012 door nora --
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 10 juli 2012 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 09:28 schreef nora het volgende:
Heereveen krijgt nu twee gefrusteerde spelers op de training,niet slim gewoon Ajax een nw tegenbod geven van 3.5 miljoen dan hapt Ajax wel,anders hebben ze niks.
Dat gaat gebeuren ook. Die gaan dadelijk zakken als de nood hoog wordt. Overmars is niet op zijn achterhoofd gevallen :)
nora
 nora - dinsdag 10 juli 2012 - 10:02   quote  deeplink  
Overmars is goed bezig
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 10 juli 2012 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 10:02 schreef nora het volgende:
Overmars is goed bezig
Meer dan goed!
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - dinsdag 10 juli 2012 - 10:15   quote  deeplink  
is maikon leite van palmeiras niet iets voor ajax is een rechtsbuiten met die rechts is xD en snel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 juli 2012 door ajaxfan lol --
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 10 juli 2012 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 10:15 schreef ajaxfan lol het volgende:
is maikon leite van palmeiras niet iets voor ajax is een rechtsbuiten met die rechts is xD en snel [ filmpje ]
De tijd dat je even goedkoop spelers kon oppikken in Brazilie is voorbij helaas. Die betalen ondertussen ook megasalarissen.
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - dinsdag 10 juli 2012 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 10:21 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

De tijd dat je even goedkoop spelers kon oppikken in Brazilie is voorbij helaas. Die betalen ondertussen ook megasalarissen.
das jammer je kan het altijd proberen haal je die rb waar de boer van gechameerd is erbij dan is de rechterkant goed bezet 2 goede aanvallende spelers xD maarja pech
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 10 juli 2012 - 10:37   quote  deeplink  
Heerenveen zal vanzelf dadelijk gaan zakken met de prijs. allebei water bij de wijn en klaar.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 10 juli 2012 - 12:59   quote  deeplink  
ik vind dat Ajax goed gehandeld heeft, een vraagprijs van 6 miljoen voor Narsingh is echt te veel.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 10 juli 2012 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 10:37 schreef AFCA MARCO het volgende:
Heerenveen zal vanzelf dadelijk gaan zakken met de prijs. allebei water bij de wijn en klaar.
ik denk het ook, dan lees je in eens Narsingh toch naar Ajax/PSV...
over een maandje knijpt H'veen hem wel..
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 10 juli 2012 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 13:00 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik denk het ook, dan lees je in eens Narsingh toch naar Ajax/PSV...
over een maandje knijpt H'veen hem wel..
Daar ben ik van overtuigd. Die gaan echt niet nog een jaar door met Narsingh zodat hij dadelijk gratis vertrekt. H'veen wil hem maar al te graag verkopen en als er nu niemand aan de vraagprijs voldoet moeten ze dus wel omlaag met de prijs.
Anders heb je dadelijk 3 verliezende partijen. Narsingh ontvreden, Ajax geen rechtsbuiten, en h'veen geen stuiver verdient.
Twanus
 Twanus - dinsdag 10 juli 2012 - 13:26   quote  deeplink  
Ik lees net dat Hansma ontstemt is over de opmerkingen van Raiola en dat hij aangeeft dat hij dacht dat AJAX en psv er financieel niet uit zouden komen met Narsingh. Volgens mij doet men alles om toch weer aan de onderhandelingstafel terecht te komen! Ik denk dat ze in Heereveen nog wel bijdraaien. Een paar ton extra bieden en dan definitief binnen harken. Luciano je bent meer dan welkom!!
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 10 juli 2012 - 14:56   quote  deeplink  
Ja, dit is er geschreven:

quote:
HEERENVEEN -
Volgens Johan Hansma staat de deur van SC Heerenveen nog altijd open voor Ajax. Zijn Amsterdamse collega-directeur Marc Overmars zei in De Telegraaf vanwege het grote verschil tussen de vraagprijs (zes miljoen euro) en het bod (naar verluidt drie miljoen) de transfer van Luciano Narsingh uit zijn hoofd te zetten, maar is volgens Hansma altijd welkom voor een gesprek.
,,Het was overigens nieuw voor mij dat Luciano en Ajax er wel uit zullen komen over een contract voor vier jaar, aldus Hansma. ,,Zijn zaakwaarnemer Mino Raiola heeft mij gisteravond persoonlijk aangegeven met Ajax én PSV geen akkoord te kunnen bereiken.

De technisch directeur denkt dat er wel een oplossing is te vinden nu Narsingh zijn keuze tussen PSV en Ajax lijkt te hebben gemaakt. ,,PSV bood tot dusver meer dan Ajax en daar zullen we het over moeten hebben. Maar er zijn allerlei constructies denkbaar.

De suggestie van Raiola ook Oussama Assaidis belangenbehartiger dat Heerenveen geen marktconforme bedragen vraagt voor het tweetal, werpt hij ver van zich. ,,Met Galatasaray heeft Heerenveen twee weken geleden een akkoord bereikt over de transfersom van Oussama, maar de speler zelf is nu met aanvullende voorwaarden gekomen. Daarvoor was er ook al overeenstemming met Spartak Moskou.

Mochten Assaidi en Narsingh inderdaad zoals Raiola aangaf hun contract tot 2013 uitdienen, dan is dat volgens Hansma geen enkel probleem. ,,Michel Breuer, Daryl Janmaat en Victor Elm hadden ook aflopende verbintenissen en hebben tot het laatst toe gespeeld. Daar zijn we heel makkelijk in: contract is contract. En dat zullen we respecteren.
Zaakwaarnemers zijn nooit te vertrouwen
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 10 juli 2012 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 13:26 schreef Twanus het volgende:
Ik lees net dat Hansma ontstemt is over de opmerkingen van Raiola en dat hij aangeeft dat hij dacht dat AJAX en psv er financieel niet uit zouden komen met Narsingh. Volgens mij doet men alles om toch weer aan de onderhandelingstafel terecht te komen! Ik denk dat ze in Heereveen nog wel bijdraaien. Een paar ton extra bieden en dan definitief binnen harken. Luciano je bent meer dan welkom!!
denk dat de onderhandelingen pas over een week weer op worden gepakt anders klinkt het heel ongeloof waardig van Ajax zijde..
Eide
 Eide - dinsdag 10 juli 2012 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 15:17 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

denk dat de onderhandelingen pas over een week weer op worden gepakt anders klinkt het heel ongeloof waardig van Ajax zijde..
Ajax heeft duidelijk een lijn getrokken. Heerenveen geeft ook aan dat Narsingh eruit is met Ajax. Heerenveen moet dus nu de opties bekijken en een keuze maken:

1. Poot stijf houden en mogelijk Narsingh over 6 maanden gratis zien vertrekken.
2. In zee gaan met Ajax, conform de wens van de speler, tegen een aanzienlijk lager bod dan de vraagprijs.
3. In zee gaan met PSV, niet wetende of de speler eruit komt, tegen een marginaal beter bod dan dat van Ajax.

Geen aantrekkelijke keuzes, en ik ben ook niet jaloers op Hansma, maar de bal ligt duidelijk bij Heerenveen en niet bij Ajax. Ajax gaat gewoon niet verder dan dat het nu is gegaan en gaat nu verder kijken. Heerenveen moet kiezen of delen.

Zodra Heerenveen dus wil praten over het bod wat er nu ligt kan Ajax ook verder, en of dat vandaag, morgen of over 2 weken is doet er voor Ajax niet toe en doet ook niets af aan geloofwaardigheid. Ajax is duidelijk, en Heerenveen is aan zet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 juli 2012 door Eide --
Subaru
 Subaru - dinsdag 10 juli 2012 - 17:41   quote  deeplink  
dit zijn puur spelletjes die gespeeld worden heerenveen wil zoveel mogelijk vangen ajax/psv zo min mogelijk betalen is logisch en als ajax dan met bod komt van 3 miljoen en heerenveen zegt nee loopt ajax dus weg zo gaat dat ook op een zwarte markt als iemand de prijs niet aan staat loopt die weg en dan in de hoop dat die gene zegt ok voor dit mag je het hebben en zo wil ajax het nu ook proberen
Eide
 Eide - dinsdag 10 juli 2012 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 17:41 schreef Subaru het volgende:
dit zijn puur spelletjes die gespeeld worden heerenveen wil zoveel mogelijk vangen ajax/psv zo min mogelijk betalen is logisch en als ajax dan met bod komt van 3 miljoen en heerenveen zegt nee loopt ajax dus weg zo gaat dat ook op een zwarte markt als iemand de prijs niet aan staat loopt die weg en dan in de hoop dat die gene zegt ok voor dit mag je het hebben en zo wil ajax het nu ook proberen
Dat denk ik niet. Het is zeker niet dat Ajax hoopt dat Heerenveen omlaag gaat. Ajax gaat simpelweg niet omhoog. En als Heerenveen niet akkoord gaat met het bod van Ajax gebeurt het gewoon niet.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 10 juli 2012 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 17:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Ajax heeft duidelijk een lijn getrokken. Heerenveen geeft ook aan dat Narsingh eruit is met Ajax. Heerenveen moet dus nu de opties bekijken en een keuze maken:

1. Poot stijf houden en mogelijk Narsingh over 6 maanden gratis zien vertrekken.
2. In zee gaan met Ajax, conform de wens van de speler, tegen een aanzienlijk lager bod dan de vraagprijs.
3. In zee gaan met PSV, niet wetende of de speler eruit komt, tegen een marginaal beter bod dan dat van Ajax.

Geen aantrekkelijke keuzes, en ik ben ook niet jaloers op Hansma, maar de bal ligt duidelijk bij Heerenveen en niet bij Ajax. Ajax gaat gewoon niet verder dan dat het nu is gegaan en gaat nu verder kijken. Heerenveen moet kiezen of delen.

Zodra Heerenveen dus wil praten over het bod wat er nu ligt kan Ajax ook verder, en of dat vandaag, morgen of over 2 weken is doet er voor Ajax niet toe en doet ook niets af aan geloofwaardigheid. Ajax is duidelijk, en Heerenveen is aan zet.
dan ga je naar mijn idee voor optie 3, want dan kun je daarna optie 2 kiezen.

daarbij heeft Heerenveen iets heel raars gezegt, ze zeggen dat PSV meer wil betalen. maar PSV heeft nog geen eens officieel bod gedaan, alleen gezegd dat ze interesse hadden toch?
Eide
 Eide - dinsdag 10 juli 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 18:45 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

dan ga je naar mijn idee voor optie 3, want dan kun je daarna optie 2 kiezen.

daarbij heeft Heerenveen iets heel raars gezegt, ze zeggen dat PSV meer wil betalen. maar PSV heeft nog geen eens officieel bod gedaan, alleen gezegd dat ze interesse hadden toch?
Ik meen dat het zo zit dat Brands heeft aangegeven dat Heerenveen weet wat de mogelijkheden voor PSV zijn, en dat Hansma heeft gezegd dat PSV een iets hoger bod heeft gedaan dan Ajax.

Op persoonlijk gebied was iedereen helder, namelijk dat Narsingh en Ajax er wel uit zijn, maar dat er tussen Narsingh en PSV geen akkoord is (op dit moment).
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 10 juli 2012 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 19:57 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik meen dat het zo zit dat Brands heeft aangegeven dat Heerenveen weet wat de mogelijkheden voor PSV zijn, en dat Hansma heeft gezegd dat PSV een iets hoger bod heeft gedaan dan Ajax.

Op persoonlijk gebied was iedereen helder, namelijk dat Narsingh en Ajax er wel uit zijn, maar dat er tussen Narsingh en PSV geen akkoord is (op dit moment).
ja, klopt wel. maar Brands zei dat hij geen bod ging doen op Narsingh, en dat er alleen contact was geweest. en dat Heerenveen wist wat de mogelijkheden van PSV waren. maar PSV heeft nog geen bod gedaan. dus kan dat niet hoger zijn dan Ajax...
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - dinsdag 10 juli 2012 - 22:37   quote  deeplink  
"We wilden Luciano voor vier jaar aan ons binden", zegt directeur voetbalzaken Marc Overmars van Ajax in de Telegraaf. "Daar lag het probleem ook niet. We hebben SC Heerenveen vervolgens een verhoogde aanbieding gedaan, die niet is geaccepteerd. Dan houdt het op. We gaan over de grens kijken."

'We gaan over de grens kijken' ----> Betekent dat dat die jongen van ik geloof Boca Juniors in beeld komt? (Club waar Cvitanich aan was verhuurd)

Danku.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 10 juli 2012 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 22:37 schreef dutchajaxmen het volgende:
"We wilden Luciano voor vier jaar aan ons binden", zegt directeur voetbalzaken Marc Overmars van Ajax in de Telegraaf. "Daar lag het probleem ook niet. We hebben SC Heerenveen vervolgens een verhoogde aanbieding gedaan, die niet is geaccepteerd. Dan houdt het op. We gaan over de grens kijken."

'We gaan over de grens kijken' ----> Betekent dat dat die jongen van ik geloof Boca Juniors in beeld komt? (Club waar Cvitanich aan was verhuurd)

Danku.
je bedoelt Blandi?
is nooit officieel gemeld door de Boer, maar mischien komen ze wel uit bij Beerens van AZ.
vind ik zelf ook wel een goede. zou voor de rest ook niet weten wie we kunnen nemen.
zal even naar wat alternatieven op zoek gaan..

kom eigenlijk nergens op uit behalve:
Beerens
El Kabir, die gaf al aan graag naar Ajax te komen, is ook nog een talentje.
Blandi, tja we zullen zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 juli 2012 door NatjosFC --
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - dinsdag 10 juli 2012 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 22:43 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

je bedoelt Blandi?
is nooit officieel gemeld door de Boer, maar mischien komen ze wel uit bij Beerens van AZ.
vind ik zelf ook wel een goede. zou voor de rest ook niet weten wie we kunnen nemen.
zal even naar wat alternatieven op zoek gaan..

kom eigenlijk nergens op uit behalve:
Beerens
El Kabir, die gaf al aan graag naar Ajax te komen, is ook nog een talentje.
Blandi, tja we zullen zien.
Jep, die bedoel ik ;).

Tjah, daar zeg je wat. Ik lees ook geregeld over een back van geloof FC Porto maar daar geloof ik ook niets van.

We zullen wel zien, ik vertrouw erop dat ze een goede buitenspeler binnenhalen en als we hem niet kennen is het nog een verassing ook, want Narsingh kon alleen maar tegenvallen :P.
nora
 nora - dinsdag 10 juli 2012 - 23:03   quote  deeplink  
Beerens zou ik wel mee kunnen leven,die andere 2 ken ik niet.
reje
 reje - dinsdag 10 juli 2012 - 23:33   quote  deeplink  
Geen Beerens, dan heb ik liever Wildschut
reje
 reje - woensdag 11 juli 2012 - 00:30   quote  deeplink  
Ik denk ook dat Wildschut een goed alternatief is, het is een jonge speler met enorm veel talent.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 11 juli 2012 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 00:30 schreef reje het volgende:
Ik denk ook dat Wildschut een goed alternatief is, het is een jonge speler met enorm veel talent.
moes je daar n uur over nadenken..
reje
 reje - woensdag 11 juli 2012 - 00:33   quote  deeplink  
nee zat ff niet achter mn laptop, een uur haha!
infamous psv
 infamous psv - woensdag 11 juli 2012 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 00:33 schreef reje het volgende:
nee zat ff niet achter mn laptop, een uur haha!
was ook dolletje....lol
reje
 reje - woensdag 11 juli 2012 - 00:44   quote  deeplink  
Volgens Johan Hansma, technisch directeur van SC Heerenveen, speelt Mino Raiola een spel rond de mogelijke transfer van Luciano Narsingh. Dat liet Hansma dinsdagmiddag weten aan de Telegraaf. Daarnaast meldde hij dat er wellicht toch wel een deal met Ajax beklonken kan worden.
AjaxFanzone.NL
Raiola, de zaakwaarnemer van Narsingh, gaf dinsdagochtend te kennen dat hij de transfersom die Heerenveen voor Narsingh vraagt veel te hoog vindt. 'De economische crisis is kennelijk nog niet doorgedrongen in Heerenveen. Raiola bereikte inmiddels met Ajax een akkoord over een vierjarig contract voor Narsingh.

Marc Overmars, de kersverse directeur voetbalzaken van Ajax, meldde dinsdagochtend dat hij naar andere opties gaat kijken op de rechtsbuitenpositie vanwege de hoge eisen van Heerenveen voor Narsingh. Hansma denkt echter dat er wel een oplossing is te vinden nu Narsingh zijn keuze tussen psv en Ajax lijkt te hebben gemaakt. Hansma: 'psv bood tot dusver meer dan Ajax en daar zullen we het over moeten hebben. Maar er zijn allerlei constructies denkbaar.'

Wie weet komt Narsingh toch nog naar Ajax...
hippy
 hippy - woensdag 11 juli 2012 - 07:14   quote  deeplink  
PSV wil dolgraag sc Heerenveen-speler Luciano Narsingh inlijven, maar heeft te maken met concurrentie van Ajax. De Eindhovenaren willen Ajax echter afschudden en hebben volgens Voetbal International een verhoogd bod geplaatst op de Oranje-international.

Volgens het medium heeft de clubleiding van Heerenveen dinsdagavond een nieuwe aanbieding gekregen vanuit Noord-Brabant. Een akkoord tussen beide clubs is er nog niet, net zoals dat er geen akkoord zou zijn tussen PSV en Narsingh zelf. Onlangs meende Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Narsingh, nog dat Heerenveen een te hoog bedrag verlangde voor haar sterspeler.

Narsingh was afgelopen seizoen goud waard voor Heerenveen en de geboren Amsterdammer vormde onder trainer Ron Jans de aanval met Oussama Assaidi en Bas Dost. De geroemde aanvalslinie lijkt uit elkaar te vallen. Bas Dost vertrok al naar het Duitse Wolfsburg, Galatasaray heeft concrete belangstelling in Assaidi en PSV en Ajax vechten om de handtekening van Narsingh.

Nu hebben ze zeker de bouten en moeren verhuurd van het stadion
Enigma
 Enigma - woensdag 11 juli 2012 - 08:39   quote  deeplink  
Het lijkt mij heel simpel; we horen dit nu al vanaf juni aan, de speler zelf is te laf om zijn mening te geven zoald bijvoorbeeld wel een Luuk de Jong durft en ook een Guidetti dat deed. Zelfs Dost had meer scrupulus in zijn lijf..

Deze gast is een "verschuiler". Zoals Overmars, de Boer en El Salvador zeggen is het en niet anders: Graag of niet. Bij Ajax WIL je voetballen bij de rest KUN je spelen. Durf nu al te zeggen dat hij zeer waarschijnlijk een fiacso gaat worden omdat de druk op deze transfer zo groot is dat hij net als Sulejmani het niet meer waar kan maken.

Alsjeblieft verder kijken en de optie Wilschgut lijkt mij een hele goeie nu Elia voorbij is. Lekker naar Eindhoven met de sjap en boek dicht doen.

Overigens vind ik het gezeik op Raiola erg overtrokken en onterecht. Hij doet wat hij moet doen; spelers zo goed mogelijk onder brengen en voor hem en de speler het maximale eruit halen. Ik heb nu ook de andere kant gehoord van mensen die met hem werken en dan komt er toch een heel ander verhaal en doet hij blijkbaar zijn werk echt heel goed. Dat hij er betyer van wordt is inherent daaraan. Wat zou je zelf willen als je een makelaar hebt die zo een groot netwerk heeft en je het optimale kan bezorgen? Spelers moeten duidelijk zijn, hij hoeft dat niet.

Daarbij kost het ons allemaal tijd en onnodige energie. Net als een verdediger; gewoon Viergever/Nuijtinck én Moisander halen. Willen ze niet of lukt het niet, andere opties bekijken.

Gaat weer lekker zo..
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 11 juli 2012 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 08:39 schreef Enigma het volgende:
Het lijkt mij heel simpel; we horen dit nu al vanaf juni aan, de speler zelf is te laf om zijn mening te geven zoald bijvoorbeeld wel een Luuk de Jong durft en ook een Guidetti dat deed. Zelfs Dost had meer scrupulus in zijn lijf..

Deze gast is een "verschuiler". Zoals Overmars, de Boer en El Salvador zeggen is het en niet anders: Graag of niet. Bij Ajax WIL je voetballen bij de rest KUN je spelen. Durf nu al te zeggen dat hij zeer waarschijnlijk een fiacso gaat worden omdat de druk op deze transfer zo groot is dat hij net als Sulejmani het niet meer waar kan maken.

Alsjeblieft verder kijken en de optie Wilschgut lijkt mij een hele goeie nu Elia voorbij is. Lekker naar Eindhoven met de sjap en boek dicht doen.

Overigens vind ik het gezeik op Raiola erg overtrokken en onterecht. Hij doet wat hij moet doen; spelers zo goed mogelijk onder brengen en voor hem en de speler het maximale eruit halen. Ik heb nu ook de andere kant gehoord van mensen die met hem werken en dan komt er toch een heel ander verhaal en doet hij blijkbaar zijn werk echt heel goed. Dat hij er betyer van wordt is inherent daaraan. Wat zou je zelf willen als je een makelaar hebt die zo een groot netwerk heeft en je het optimale kan bezorgen? Spelers moeten duidelijk zijn, hij hoeft dat niet.

Daarbij kost het ons allemaal tijd en onnodige energie. Net als een verdediger; gewoon Viergever/Nuijtinck én Moisander halen. Willen ze niet of lukt het niet, andere opties bekijken.

Gaat weer lekker zo..
Toevallig enigmatisch1?

Overigens heb je volkomen gelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 juli 2012 door AFCA MARCO --
Gruber
 Gruber - woensdag 11 juli 2012 - 10:16   quote  deeplink  
Veel vinden het handelsbeleid van Ajax goed aangezien ze niet verder willen gaan dan 3m. Echter bij een speler als Narsingh zal zijn waarde alleen maar toenemen, in ieder geval zal 4m wel zo ongeveer zijn waarde blijven. Waarom niet investeren in zo'n speler? PSV heeft wel veel gekocht vorig jaar, maar deze spelers zullen toch echt niet met verlies worden verkocht (alleen Matavz misschien). 4m voor Narsingh is toch echt niet veel, ongeacht zn 1 jarige contract. Als PSV Narsingh weet te strikken voor 4m dan is dat gewoon een erg goede deal, en zijn waarde zal alleen maar toenemen. Ajax leg 4m neer en dan ben je klaar, en hoef je ook niet verder te zoeken.
hippy
 hippy - woensdag 11 juli 2012 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 10:16 schreef Gruber het volgende:
Veel vinden het handelsbeleid van Ajax goed aangezien ze niet verder willen gaan dan 3m. Echter bij een speler als Narsingh zal zijn waarde alleen maar toenemen, in ieder geval zal 4m wel zo ongeveer zijn waarde blijven. Waarom niet investeren in zo'n speler? PSV heeft wel veel gekocht vorig jaar, maar deze spelers zullen toch echt niet met verlies worden verkocht (alleen Matavz misschien). 4m voor Narsingh is toch echt niet veel, ongeacht zn 1 jarige contract. Als PSV Narsingh weet te strikken voor 4m dan is dat gewoon een erg goede deal, en zijn waarde zal alleen maar toenemen. Ajax leg 4m neer en dan ben je klaar, en hoef je ook niet verder te zoeken.
Hoe weet je dat ie alleen maar meer waard wordt...
Dat weet je nooit....ajax is goed bezig...klaar...
Graag of niet....ik zeg helemaal niks kopen als je het niet zeker weet...
Alleen als een speler graag wil...narsingh zal uiteraard een versterking zijn, maar de druk wordt nu zo inmens groot...
Als twee clubs je zo graag willen, moet je ook elke wedstrijd top presteren...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 11 juli 2012 - 10:39   quote  deeplink  
Ik denk dat hij uiteindelijk bij ons AJAX komt. 3,5 miljoen, plus een speler van ons om ervaring op te laten doen en dan nog eventuele bonussen/premies ivm CL en overleven van poulefase CL.
Gruber
 Gruber - woensdag 11 juli 2012 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 10:35 schreef hippy het volgende:

[..]

Alleen als een speler graag wil...narsingh zal uiteraard een versterking zijn, maar de druk wordt nu zo inmens groot...
Dat weet je inderdaad nooit zeker. Maar om geen spelers meer te kopen omdat de speler het misschien bij Ajax niet goed gaat doen slaat natuurlijk nergens op. Dan kan je wel beter helemaal stoppen met transfers. Narsingh is een aanstormend talent, en heeft een goed vooruitzicht om de rechtsbuiten van Nederlands elftal te worden. Als je een dergelijke speler voor 3,5 a 4 m kan ophalen dan moet je daar toch voor gaan..? Goedkoper dan dat ga je dit soort spelers echt niet vinden. Ajax heeft inderdaad tijden met geld gesmeten, maar nu slaat het wel de andere kant op door. Ajax biedt 3 Heerenveen vraagt 6, dus deal voor 4m. Is toch niet zo'n gek bedrag voor Narsingh?? Je kan het namelijk ook van de andere kant bekijken. Wat als Narsingh het in het Ajaxshirt uitstekend doet, en volgend seizoen 20 assists geeft + aantal goals? Dan is zijn waarde plots 8 a 9m (of meer). Dan heeft Ajax toch een perfecte deal gesloten.
Gruber
 Gruber - woensdag 11 juli 2012 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 10:35 schreef hippy het volgende:

[..]

en Narsingh wordt alleen maar meer waard omdat,

1. Hij nu een 1 jarig contract heeft. Zijn waarde is daardoor een stuk lager. Zodra hij tekent bij een andere club stijgt zijn waarde direct.
2. Hij is nog jong en getalenteerd. Als hij een goed volgend seizoen speelt en bij Ned elftal blijft zal zijn waarde stijgen. Mocht hij geen goed seizoen spelen dan zal zijn waarde zo rond de 4m blijven (heeft immers dan een meerjarig contract).
3. Raiola is zijn zaakwaarnemer, die zorgt er wel voor dat als het slecht gaat met Narsingh, hij kan worden verkocht aan een of andere club in Italie of Turkije. Op 3,5 of 4m kan je niet veel verlies maken bij volgende verkoop. Narsingh is over 2 jaar echt niet opeens 2m waard, tenzij er El Hamdaoui praktijken plaatsvinden natuurlijk.

Kortom halen!! Of gaat Ajax het weer doen met Ozbiliz, Lukoki en Ebecilio? Dat zijn iig geen spelers waarvoor ik naar het stadion kom (ondanks eigen jeugd). Als Ajax een stap omhoog wil, dan moet er naast de opleiding ook wat geïnvesteerd worden in een centrale verdediger en een rechtsbuiten.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 11 juli 2012 - 11:07   quote  deeplink  
Ik heb de hoofdrolspeler nog nergens gehoord over wat hij zelf nou graag wil.
Conclusie hij twijfeld en daarom moet AJAX zijn handjes er meteen vanaf trekken.
Lekker naar PSV laten gaan er komend seizoen achter laten komen dat hij WEER geen CL gaat spelen en toch de verkeerde keuze heeft gemaakt.
Wat een dweil die gozert. Als je ook maar een beetje Amsterdammer was geweest had je gezegd dat je niet naar psv wilde!
oprotten met die gozert!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Narsingh in oranjeselectie, nu halen! Wakker worden ajax!

0.0156779