|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 10:58 schreef Gruber het volgende:[..] . Op 3,5 of 4m kan je niet veel verlies maken bij volgende verkoop. Narsingh is over 2 jaar echt niet opeens 2m waard, tenzij er El Hamdaoui praktijken plaatsvinden natuurlijk. Elia? Drenthe? En ik kan nog een hele reeks aan spelers noemen die zich nooit hebben kunnen waar maken. Je kan dus wel degelijk nog fors inleveren op een relatief lage vraagprijs. Zeker als je de salariskosten ook even meeneemt in je kostenplaatje.
Daarnaast wordt hier nu maar voor het gemak geroepen dat voor 4 miljoen H'veen wel akkoord gaat. Wie zegt dat?
Ten slotte zit er nog een hele fikse financiële tegenvaller aan te komen voor Ajax als het lente akkoord ook daadwerkelijk door gaat. We hebben het in potentie aan 7 a 8 miljoen die Ajax in mag leveren bij onze overheid. Ajax moet dus wel degelijk even op de centjes passen, en helaas zal dat ten koste gaan van de financiële concurrentie positie van Ajax. Zeer vervelend maar gewoon waar. Ajax kan dus ook even niet anders dan kritisch zijn want weer een dure speler die niet brengt wat we verwachten kan en wil Ajax nu niet leiden. En daarom wil men die hoofdprijs niet betalen. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Enigmatisch1 aka Karel Driessen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 juli 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Weet iemand waar ik terecht kan als ik compleet onterechte ban heb gekregen van soccernews.nl? Ik overweeg serieuze stappen te ondernemen tegen deze gasten. Je kan niet zomaar iemand verwijderen omdat je het niet eens bent met me. |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 11:16 schreef Eide het volgende:[..] Elia? Drenthe? En ik kan nog een hele reeks aan spelers noemen die zich nooit hebben kunnen waar maken. Je kan dus wel degelijk nog fors inleveren op een relatief lage vraagprijs. Zeker als je de salariskosten ook even meeneemt in je kostenplaatje. Daarnaast wordt hier nu maar voor het gemak geroepen dat voor 4 miljoen H'veen wel akkoord gaat. Wie zegt dat? Ten slotte zit er nog een hele fikse financiële tegenvaller aan te komen voor Ajax als het lente akkoord ook daadwerkelijk door gaat. We hebben het in potentie aan 7 a 8 miljoen die Ajax in mag leveren bij onze overheid. Ajax moet dus wel degelijk even op de centjes passen, en helaas zal dat ten koste gaan van de financiële concurrentie positie van Ajax. Zeer vervelend maar gewoon waar. Ajax kan dus ook even niet anders dan kritisch zijn want weer een dure speler die niet brengt wat we verwachten kan en wil Ajax nu niet leiden. En daarom wil men die hoofdprijs niet betalen. Elia en Drenthe werden respectievelijk voor 10 en 13 miljoen getransfereerd. Dat is toch aanzienlijk meer dan de ong. 4m voor Narsingh. Sinds wanneer is een speler voor 4m een dure speler? Dat punt zie ik dus niet zo goed. Helemaal omdat hij nog maar een 1 jarig contract heeft zal zijn waarde na de transfer onmiddellijk omhoog schieten. Het is dan inderdaad aan Narsingh om het te laten zien. Maar die waarde van 4m houdt hij wel. Is toch hetzelfde met Vertonghen. Die is ook enkel 9m waard aangezien hij een 1 jarig contract had. Zijn waarde is nu hij getransfereerd is onmiddellijk gestegen naar 15m plus. Gewoon een goede investering van Tottenham, ook zij weten niet of Jan het daar wel goed gaat doen. Die zekerheid heb je nooit. Echter ook als Jan het daar dramatisch zal doen, zal zijn waarde komende jaren echt niet ver onder de 9m zakken. |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
Misschien een gekke gedachte ... maar Hansma (TD Heerenveen) had het over diverse mogelijke constructies. Zou dat bijvoorbeeld betekenen dat Ajax' huidige bod geaccepteerd wordt en dat Heerenveen de beschikking krijgt over 1 á 2 spelers ( een verkapte huur)? Ozbiliz, Serero, Lukoki ??? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 08:39 schreef Enigma het volgende:Het lijkt mij heel simpel; we horen dit nu al vanaf juni aan, de speler zelf is te laf om zijn mening te geven zoald bijvoorbeeld wel een Luuk de Jong durft en ook een Guidetti dat deed. Zelfs Dost had meer scrupulus in zijn lijf.. Deze gast is een "verschuiler". Zoals Overmars, de Boer en El Salvador zeggen is het en niet anders: Graag of niet. Bij Ajax WIL je voetballen bij de rest KUN je spelen. Durf nu al te zeggen dat hij zeer waarschijnlijk een fiacso gaat worden omdat de druk op deze transfer zo groot is dat hij net als Sulejmani het niet meer waar kan maken. Alsjeblieft verder kijken en de optie Wilschgut lijkt mij een hele goeie nu Elia voorbij is. Lekker naar Eindhoven met de sjap en boek dicht doen. Overigens vind ik het gezeik op Raiola erg overtrokken en onterecht. Hij doet wat hij moet doen; spelers zo goed mogelijk onder brengen en voor hem en de speler het maximale eruit halen. Ik heb nu ook de andere kant gehoord van mensen die met hem werken en dan komt er toch een heel ander verhaal en doet hij blijkbaar zijn werk echt heel goed. Dat hij er betyer van wordt is inherent daaraan. Wat zou je zelf willen als je een makelaar hebt die zo een groot netwerk heeft en je het optimale kan bezorgen? Spelers moeten duidelijk zijn, hij hoeft dat niet. Daarbij kost het ons allemaal tijd en onnodige energie. Net als een verdediger; gewoon Viergever/Nuijtinck én Moisander halen. Willen ze niet of lukt het niet, andere opties bekijken. Gaat weer lekker zo.. als Moisander komt hebben we de vervanger als in huis Denswil, daar hoeft dus geen Nuytinck/Viergever bij. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 11:07 schreef AFCA MARCO het volgende:Ik heb de hoofdrolspeler nog nergens gehoord over wat hij zelf nou graag wil. Conclusie hij twijfeld en daarom moet AJAX zijn handjes er meteen vanaf trekken. Lekker naar PSV laten gaan er komend seizoen achter laten komen dat hij WEER geen CL gaat spelen en toch de verkeerde keuze heeft gemaakt. Wat een dweil die gozert. Als je ook maar een beetje Amsterdammer was geweest had je gezegd dat je niet naar psv wilde! oprotten met die gozert! Narsingh maakt helemaal geen verkeerde keuze, hij gaat zijn voorkeur niet uitspreken omdat hij geen deuren dicht wil gooien, volkomen logisch dus. hij komt er uit met Ajax dat lijkt me een goede zaak, maar Ajax niet met Heerenveen. dan heeft Narsingh niks verkeerd gedaan in mijn ogen. Ajax kan investeren in Narsingh mij lijkt een constructie met bonnusen of een speler (Serero??) de beste optie.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 10:50 schreef Gruber het volgende:[..] Dat weet je inderdaad nooit zeker. Maar om geen spelers meer te kopen omdat de speler het misschien bij Ajax niet goed gaat doen slaat natuurlijk nergens op. Dan kan je wel beter helemaal stoppen met transfers. Narsingh is een aanstormend talent, en heeft een goed vooruitzicht om de rechtsbuiten van Nederlands elftal te worden. Als je een dergelijke speler voor 3,5 a 4 m kan ophalen dan moet je daar toch voor gaan..? Goedkoper dan dat ga je dit soort spelers echt niet vinden. Ajax heeft inderdaad tijden met geld gesmeten, maar nu slaat het wel de andere kant op door. Ajax biedt 3 Heerenveen vraagt 6, dus deal voor 4m. Is toch niet zo'n gek bedrag voor Narsingh?? Je kan het namelijk ook van de andere kant bekijken. Wat als Narsingh het in het Ajaxshirt uitstekend doet, en volgend seizoen 20 assists geeft + aantal goals? Dan is zijn waarde plots 8 a 9m (of meer). Dan heeft Ajax toch een perfecte deal gesloten. Ik bedoelde eigenlijk als ajax niet 100% zeker is, dat deze speler graag voor ajax wil spelen, al kost ie 1 euro en brengt ie 10 mil op, moet je het niet doen. Niet jongens kopen die een zo hoog mogelijk salaris willen...als hij twijfelt laat dan maar...hij gaat er spijt van krijgen als hij voor een hoger salaris gaat ipv te werken met een ijzersterke staf zoals ajax die nu heeft... Ajax kan hem zoveel meer bieden dan alleen een topsalaris |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 10:58 schreef Gruber het volgende:[..] en Narsingh wordt alleen maar meer waard omdat, 1. Hij nu een 1 jarig contract heeft. Zijn waarde is daardoor een stuk lager. Zodra hij tekent bij een andere club stijgt zijn waarde direct. 2. Hij is nog jong en getalenteerd. Als hij een goed volgend seizoen speelt en bij Ned elftal blijft zal zijn waarde stijgen. Mocht hij geen goed seizoen spelen dan zal zijn waarde zo rond de 4m blijven (heeft immers dan een meerjarig contract). 3. Raiola is zijn zaakwaarnemer, die zorgt er wel voor dat als het slecht gaat met Narsingh, hij kan worden verkocht aan een of andere club in Italie of Turkije. Op 3,5 of 4m kan je niet veel verlies maken bij volgende verkoop. Narsingh is over 2 jaar echt niet opeens 2m waard, tenzij er El Hamdaoui praktijken plaatsvinden natuurlijk. Kortom halen!! Of gaat Ajax het weer doen met Ozbiliz, Lukoki en Ebecilio? Dat zijn iig geen spelers waarvoor ik naar het stadion kom (ondanks eigen jeugd). Als Ajax een stap omhoog wil, dan moet er naast de opleiding ook wat geïnvesteerd worden in een centrale verdediger en een rechtsbuiten. Met mertens en lens voor hem wil ik het nog maar zien... Bij ajax speelt ie gegarandeerd...begrijp me niet verkeerd, ik zie hem dolgraag in het ajaxshirt, maar als je financiele afspraken maakt moet je die niet bij de eerste de beste transfer overboord gooien |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 11:07 schreef AFCA MARCO het volgende:Ik heb de hoofdrolspeler nog nergens gehoord over wat hij zelf nou graag wil. Conclusie hij twijfeld en daarom moet AJAX zijn handjes er meteen vanaf trekken. Lekker naar PSV laten gaan er komend seizoen achter laten komen dat hij WEER geen CL gaat spelen en toch de verkeerde keuze heeft gemaakt. Wat een dweil die gozert. Als je ook maar een beetje Amsterdammer was geweest had je gezegd dat je niet naar psv wilde! oprotten met die gozert! Eens |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 11:47 schreef Gruber het volgende:[..] Elia en Drenthe werden respectievelijk voor 10 en 13 miljoen getransfereerd. Dat is toch aanzienlijk meer dan de ong. 4m voor Narsingh. Sinds wanneer is een speler voor 4m een dure speler? Dat punt zie ik dus niet zo goed. Helemaal omdat hij nog maar een 1 jarig contract heeft zal zijn waarde na de transfer onmiddellijk omhoog schieten. Het is dan inderdaad aan Narsingh om het te laten zien. Maar die waarde van 4m houdt hij wel. Is toch hetzelfde met Vertonghen. Die is ook enkel 9m waard aangezien hij een 1 jarig contract had. Zijn waarde is nu hij getransfereerd is onmiddellijk gestegen naar 15m plus. Gewoon een goede investering van Tottenham, ook zij weten niet of Jan het daar wel goed gaat doen. Die zekerheid heb je nooit. Echter ook als Jan het daar dramatisch zal doen, zal zijn waarde komende jaren echt niet ver onder de 9m zakken. Sinds het feit dat ie niks bereikt heeft en nog nooit op hoog niveau heeft gespeeld |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Assaidi nog altijd niet rond met Galatasaray? Het proberen waard! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Is meer linkervleugel en daar hebben we al derk |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Samen met Narsingh voor 7 mln. plus bonussen uit CL plus 2 of 3 spelers om bij Heerenveen te rijpen en bij doorverkoop een percentage.... ben je zowel links als rechts dubbel en sterk bezet, |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 12:46 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Samen met Narsingh voor 7 mln. plus bonussen uit CL plus 2 of 3 spelers om bij Heerenveen te rijpen en bij doorverkoop een percentage.... ben je zowel links als rechts dubbel en sterk bezet, Ze zijn al bang om 5 miljoen uit te geven joh. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: In deze economische tijden, voor een onbewezen speler is 4 miljoen een aanzienlijk bedrag.
quote: Dat riepen we ook over mannen als Kinkladze, Ledezma, Verlaat en Ron Willems. Waren allemaal wereldaankopen, met weinig risico. Allemaal geflopt en hebben allemaal Ajax heel veel geld gekost. En dit is maar een topje van de ijsberg.
Ik geloof echt in de kwaliteiten van Narsingh hoor, en zie hem graag komen. Maar ik geef Ajax helemaal gelijk als Ajax stelt dat ze niet tot het uiterste willen gaan. Ook al vinden wij dat uiterste misschien niet zo hoog. Want nogmaals, we weten niet wat de financiele mogelijkheden zijn voor Ajax, en wat er nog aan tegenvallers aan zitten te komen. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 13:13 schreef Eide het volgende:[..] In deze economische tijden, voor een onbewezen speler is 4 miljoen een aanzienlijk bedrag. [..] Dat riepen we ook over mannen als Kinkladze, Ledezma, Verlaat en Ron Willems. Waren allemaal wereldaankopen, met weinig risico. Allemaal geflopt en hebben allemaal Ajax heel veel geld gekost. En dit is maar een topje van de ijsberg. Ik geloof echt in de kwaliteiten van Narsingh hoor, en zie hem graag komen. Maar ik geef Ajax helemaal gelijk als Ajax stelt dat ze niet tot het uiterste willen gaan. Ook al vinden wij dat uiterste misschien niet zo hoog. Want nogmaals, we weten niet wat de financiele mogelijkheden zijn voor Ajax, en wat er nog aan tegenvallers aan zitten te komen. Waar blijven al die zakken met geld vraag ik me dan toch echt af. Waar is dat geld van Suarez gebleven? Wat gebeurt er met die 9 miljoen van Vertonghen? Allemaal in het spaarpotje of......? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 13:16 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Waar blijven al die zakken met geld vraag ik me dan toch echt af. Waar is dat geld van Suarez gebleven? Wat gebeurt er met die 9 miljoen van Vertonghen? Allemaal in het spaarpotje of......? 20 miljoen verlies (seizoen 10/11), 7 a 8 miljoen aan onverwachte kosten, aankopen als Cillissen en Sightorsson, rechtzaken, de belastingdienst, spelerspremies etc etc. Het idee dat die 9 miljoen voor Vertonghen ook als complete 9 miljoen op de rekening van Ajax komt te staan is een illusie die pertinent verkeerd is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 juli 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 13:26 schreef Eide het volgende:[..] 20 miljoen verlies, 7 a 8 miljoen aan onverwachte kosten, aankopen als Cillissen en Sightorsson, rechtzaken, de belastingdienst, spelerspremies etc etc. Het idee dat die 9 miljoen voor Vertonghen ook als complete 9 miljoen op de rekening van Ajax komt te staan is een illusie die pertinent verkeerd is. Waar komen die 20 miljoen verlies vandaan dan? En welke onverwachte kosten? Het gaat hier niet om een paar stuivers maar om bedragen waar andere clubs jarenlang van kunnen rondkomen. Zo is dat al tig keren gebeurt. Kijk de transfer van Sneijder, huntelaar en suarez bijvoorbeeld. Stuk voor stuk hoofdprijzen ontvangen en vele goedkopere spelers voor terug gehaald. Als je structureel zoveel geld verliest ben je helemaal fout bezig. En waar is dat geld van de CL??
edit: volgens mij sparen ze stiekem om Messi volgend jaar te halen ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 juli 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat kwam vanwege enorme uitgaven aan salaris die Ajax deed, terwijl andere inkomsten terug liepen. De selectie was veel te groot.
quote: Dat staat uitgebreid in dit topic.
Wij doen allemaal heel makkelijk over 4 miljoen, maar 4 miljoen is ook gewoon een aanzienlijk deel van de totale begroting van Ajax. Ook voor Ajax is dat echt geen kattepis, ondanks dat we in de voetballerij ondertussen kennelijk gewent zijn geraakt aan bedragen van 15 a 30 miljoen. Maar voorlopig betalen jij en ik voor de steun aan de Spaanse banken, diezelfde banken die de enorme schulden van SPaanse clubs mogelijk maken.
Bovendien wil Ajax meer dan alleen Narsingh. Er moet ook een CV komen bijvoorbeeld en ook dat geld moet Ajax ergens vandaan halen. We willen soms denken dat het allemaal zo makkelijk en voor de hand liggend is, maar dat is het niet.
Overigens lijkt Raiola nadrukkelijk naar Ajax te trekken in zijn verklaring. Dat betekent maar 1 ding, namelijk dat Raiola meer kan verdienen aan Ajax dan aan PSV, dus qua salaris zal Ajax echt wel een zeer behoorlijk aanbod hebben gedaan aan Narsingh.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 juli 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 13:39 schreef Eide het volgende:[..] Dat kwam vanwege enorme uitgaven aan salaris die Ajax deed, terwijl andere inkomsten terug liepen. De selectie was veel te groot. [..] Dat staat uitgebreid in dit topic. Wij doen allemaal heel makkelijk over 4 miljoen, maar 4 miljoen is ook gewoon een aanzienlijk deel van de totale begroting van Ajax. Ook voor Ajax is dat echt geen kattepis, ondanks dat we in de voetballerij ondertussen kennelijk gewent zijn geraakt aan bedragen van 15 a 30 miljoen. Maar voorlopig betalen jij en ik voor de steun aan de Spaanse banken, diezelfde banken die de enorme schulden van SPaanse clubs mogelijk maken. Bovendien wil Ajax meer dan alleen Narsingh. Er moet ook een CV komen bijvoorbeeld en ook dat geld moet Ajax ergens vandaan halen. We willen soms denken dat het allemaal zo makkelijk en voor de hand liggend is, maar dat is het niet. Overigens lijkt Raiola nadrukkelijk naar Ajax te trekken in zijn verklaring. Dat betekent maar 1 ding, namelijk dat Raiola meer kan verdienen aan Ajax dan aan PSV, dus qua salaris zal Ajax echt wel een zeer behoorlijk aanbod hebben gedaan aan Narsingh. Dank je Eide voor je antwoord. Heb je van die laatste 2 zinnen ook een bron? Liefste geen soccernews want daar ben ik gebanned. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het is ook een seintje naar de clubs een speler met een aflopend contract kan je geen 6 miljoen voor vragen nog geen gearriveerde top speler moet zich nog bewijzen in de top,en al die provincie clubs willen allemaal de hoofdprijs als Ajax of PSV komt,zie ook die kranteman uit Enschede die 20 miljoen vraagt voor Luuk de Jong die zich nog helemaal moet bewijzen nog geen volwaardig internationaal is ,en dit soort mannetjes moet je gewoon even op hun plaats zetten,vandaar het bod 3,5 miljoen en een hoog salaris voor de speler is voldoende en daar moet je aan vasthouden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 13:42 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Dank je Eide voor je antwoord. Heb je van die laatste 2 zinnen ook een bron? Liefste geen soccernews want daar ben ik gebanned. http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/209277/heerenveen-sluit-transfer-narsingh-niet-uit/ En meerdere andere bronnen die vergelijkbare stukjes hebben gepost.
Ik zal vanavond misschien eens een stukje dichten over de rol van zaakwaarnemers, dan krijg je een ander beeld van dit soort uitspraken :)
Aanvullend: Waar blijft dan al dat geld, nou gewoon, in de begroting van Ajax. Die kleine 70 miljoen die Ajax nu in de boeken heeft staan. Die CL inkomsten gaan er gewoon weer uit als spelers salaris, aanschaf van materiaal, en al het andere dat Ajax doet. Je houdt dat niet zomaar strucureel over. We weten al jaren dat Ajax de verwachte transferwaarde van de speler begroot, daar was die winstverwachting over het afgelopen seizoen deels op gebaseerd. Die inkomsten staan dus al weer gewoon op de balans later, die krijg je niet zomaar incidenteel als bonus binnen. Ajax rekent en betaalt al met die centjes voordat we het hebben. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 13:48 schreef Eide het volgende:[..] http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/209277/heerenveen-sluit-transfer-narsingh-niet-uit/En meerdere andere bronnen die vergelijkbare stukjes hebben gepost. Ik zal vanavond misschien eens een stukje dichten over de rol van zaakwaarnemers, dan krijg je een ander beeld van dit soort uitspraken :) Aanvullend: Waar blijft dan al dat geld, nou gewoon, in de begroting van Ajax. Die kleine 70 miljoen die Ajax nu in de boeken heeft staan. Die CL inkomsten gaan er gewoon weer uit als spelers salaris, aanschaf van materiaal, en al het andere dat Ajax doet. Je houdt dat niet zomaar strucureel over. We weten al jaren dat Ajax de verwachte transferwaarde van de speler begroot, daar was die winstverwachting over het afgelopen seizoen deels op gebaseerd. Die inkomsten staan dus al weer gewoon op de balans later, die krijg je niet zomaar incidenteel als bonus binnen. Ajax rekent en betaalt al met die centjes voordat we het hebben. Vooral die laatste zin staat me vreselijk tegen. Zo hoor je toch geen bedrijf te runnen? Tevens kan ik uit het aangeleverde stuk niet lezen dat zijn zaakwaarnemer naar ajax trekt.
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
quote: Ik weet niet wie of wat je bedoelt met enigmatisch1. Is dat ook een bezoeker van dit forum? In ieder geval ben ik dat dan niet.
Ben wel blij dat steeds meer mensen gaan inzien of al zagen dat we nu pas echt op de juiste manier bezig zijn. Geen geld meer over de balk. Ze lachen nog altijd hun eikels uit de broek over Sulejmani en zullen dat weer doen als Narsingh voor een groot bedrag naar PSV gaat. Ajax gaat echt niet hoger bieden; take it or leave it. Perfect signaal voor iedereen. Wij konden de klap overleven met de miskopen van een paar jaar terug; PSV gaat eraan als ze zo doorgaan, niet dat het mij iets interesseert want ik moet ze totaal niet. Als ze daar weer zo gaan kopen en geen kampioen worden gaan ze nog harder op hun vette bek dan Feijenoord, die hebben het super opgelost met hun ijzersterke jeugd en toch ook de uitstraling die ze altijd zullen houden net asl Ajax. (wij iets meer natuurlijk, haha) Dat zal Lampencity never, never nooit evenaren en dus zullen zij zoals altijd moeten kopen. Maar hun scouting is niet meer zo goed als jaren terug. De goede scouts zitten nu bij Groningen, Heerenveen en Twente. Dus lekker naar Eindhoven met Narsingh en daarmee doet men ons, ongewild een goede dienst.
Als hij echt zo exceptioneel goed was zat hij nu al in Duitsland, Spanje of Engeland.. Is ie niet dus zit de druif nog steeds in Heerenveen. En geloof me nou, als ie naar de Lampekappen gaat is hij net als Mertens; tien wedstrijden leuk en de rest matig. Bij Ajax zou hij de juiste voeding/aanvoer krijgen maar dan nog denk ik niet dat hij tegen de druk kan in Amsterdam. Is ff heel wat anders als PSV, Twente of Heerenveen.
Gewoon onze mannen laten opleiden en eventueel bij scouten en dat doet men al goed. Vind AZ trouwens ook erg goed bezig.
Maakt niemand zich hier trouwens zorgen over het feit dat we geen echte vervanger hebben op 11? |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 13:54 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Enigmatisch1 is de grootste holmaat die ik ken en gelukkig ben jij dit dus niet. Dat is een gozert van soccernews.nl die bans uit aan het delen zonder goede/gegronde redenen. Maargoed daar komt deze man vanzelf achter want ik laat het hier serieus niet bij zitten. Die voetbalsite zal me worst wezen maar zo ga je niet met mensen om. Okay.
Ik ben alle behalve een holmaat, hahahaha! Geen probleem met nichten, zolang ze maar niet achter me staan, of nog liever graag een eind uit me buurt!
Lekker laten gaan zo'n gast. Vaak grote bek achter hun scherm en in werkelijkheid nog minder uitstraling dan zijn eigen schaduw. Kun je beter druk maken om belangrijke zaken.
Kalm blijven hè? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 13:51 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Vooral die laatste zin staat me vreselijk tegen. Zo hoor je toch geen bedrijf te runnen? Tevens kan ik uit het aangeleverde stuk niet lezen dat zijn zaakwaarnemer naar ajax trekt. Zo run je juist wel een bedrijf. Je begroting is niet alleen gebaseerd op je inkomsten en uitgaves, maar ook op je "magazijn waarde" (bij een BVO zijn dat spelers) en nog talloze factoren. Bovendien begroot je een bepaalde periode vooruit. Als je dan de waarde van je spelersgroep op nul zou stellen, kom nooit meer tot een balans, of je balans gaat er minimaal ontzettend vreemd uitzien.
Dan over de zaakwaarnemer. Zaakwaarnemers worden betaald door clubs, niet door spelers. Ze ontvangen een percentage van het salaris van een speler. Als een zaakwaarnemer dus aangeeft eruit te zijn met een club wil dat zeggen dat er een riant salaris op tafel ligt waar de zaakwaarnemer mee kan leven. Als Raiola dus moet kiezen tussen Ajax en PSV, kiest hij niet voor een transfer bedrag (waar hij niets van ontvangt normaal gesproken) maar voor het hoogste salaris.
Dat bedricht van Railoa suggereert dus dat voor Raiola Ajax de beste opties biedt. Dat staat nergens nadrukkelijk maar dat kan je wel tussen de regels door lezen. |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 14:07 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Zeer lastig om me in te houden aangezien je niet eens ergens een klacht kan indienen als je een ban te pakken hebt. Ik overweeg serieus het juridisch loket in te schakelen. Dit kan gewoon echt niet!!!!! Laat het nou gaan jongen.
Zoals die site je gestolen kan worden, is zo´n gast nog minder belangrijk. Gewoon zielige lui zijn het, meer niet.
En nu lullen we alleen nog maar over voetbal!
Ben je het met me eens dat we nog geen echte backup hebben voor Derk? Of zal Frank gewoon, net als El Salvador en van Gaal deden de jeugd ervoor moeten gooien? Kan volgens mij trouwens ook hoor; Fischer, Dijks, Lukoki en er loopt genoeg zeer getalenteerd spul rond bij ons.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 juli 2012 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
ik denk toch echt dat PSV aan zet is en een transfer naar Ajax voorlopig van de baan.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 14:20 schreef Enigma het volgende:[..] Ben je het met me eens dat we nog geen echte backup hebben voor Derk? Of zal Frank gewoon, net als El Salvador en van Gaal deden de jeugd ervoor moeten gooien? Kan volgens mij trouwens ook hoor; Fischer, Dijks, Lukoki en er loopt genoeg zeer getalenteerd spul rond bij ons. Fischer mag niet voor niets bij de selectie blijven natuurlijk. Lukoki, Ebecilio en Ozbiliz zijn allemaal rechts. In theorie kunnen Ebecilio en Sulejmani allebei ook op links uit de voeten maar dat zijn verre van ideale oplossingen.
Dus een echte back-up is er niet. Ik denk ook niet dat die er gaat komen trouwens. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 15:48 schreef Eide het volgende:[..] Fischer mag niet voor niets bij de selectie blijven natuurlijk. Lukoki, Ebecilio en Ozbiliz zijn allemaal rechts. In theorie kunnen Ebecilio en Sulejmani allebei ook op links uit de voeten maar dat zijn verre van ideale oplossingen. Dus een echte back-up is er niet. Ik denk ook niet dat die er gaat komen trouwens. Ozbilliz is links, |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik heb profielen van beide gevonden, maar laten we het dan op wikipedia houden waar hij als twee benig te boek staat :) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 20:08 schreef Eide het volgende:[..] Ik heb profielen van beide gevonden, maar laten we het dan op wikipedia houden waar hij als twee benig te boek staat :) raar? volgens mij prefereert hij links, maar we houden het er op dat hij 2 benig is. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=23012
Narsingh wil liever naar PSV. Lekker voldoen aan die wens en meteen ophouden met deze gast. Een Amsterdammer die liever naar PSV gaat? Kan er bij mij werkelijk gewoon niet in. waar blijven nu eindelijk die transfers eens trouwens? Elke dag die geruchten ik word er gek van :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juli 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 08:43 schreef AFCA MARCO het volgende:http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=23012Narsingh wil liever naar PSV. Lekker voldoen aan die wens en meteen ophouden met deze gast. Een Amsterdammer die liever naar PSV gaat? Kan er bij mij werkelijk gewoon niet in. waar blijven nu eindelijk die transfers eens trouwens? Elke dag die geruchten ik word er gek van :) Dit wordt gezegd door Brands. Dus de vraag is hoe hoog het waarheidsgehalte is. Narsingh zelf heeft zich hier nog niet over uitgesproken. Overigens zou ik me ook voor kunnen stellen dat hij een voorkeur heeft voor psv. Bij psv heeft hij op zeker een basisplaats, omdat zij juist daar een persoon missen (wegvallen van Labyad) Bij ons AJAX moet hij de strijd aangaan met meerdere spelers (Suljemani, Ebicilio en Ozboliz). Ik kan me voorstellen, dat hij dan een lichte voorkeur heeft voor het rustige psv. Overigens denk ik ook dat het spelletje, wat psv, speelt ook beter bij Narsingh past. Het kan ook maar zo zijn dat hij bij psv meer kan gaan verdienen, maar speelt hij EL. Als Amsterdammer zou je juist voor AJAX moeten kiezen en spelen in de CL. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 09:04 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Dit wordt gezegd door Brands. Dus de vraag is hoe hoog het waarheidsgehalte is. Narsingh zelf heeft zich hier nog niet over uitgesproken. Overigens zou ik me ook voor kunnen stellen dat hij een voorkeur heeft voor psv. Bij psv heeft hij op zeker een basisplaats, omdat zij juist daar een persoon missen (wegvallen van Labyad) Bij ons AJAX moet hij de strijd aangaan met meerdere spelers (Suljemani, Ebicilio en Ozboliz). Ik kan me voorstellen, dat hij dan een lichte voorkeur heeft voor het rustige psv. Overigens denk ik ook dat het spelletje, wat psv, speelt ook beter bij Narsingh past. Het kan ook maar zo zijn dat hij bij psv meer kan gaan verdienen, maar speelt hij EL. Als Amsterdammer zou je juist voor AJAX moeten kiezen en spelen in de CL. Ik vind het wel logisch klinken. Mocht dit niet waar zijn dan zal Narsingh niet blij zijn natuurlijk. Ik geloof ook dat Narsingh liever naar PSV wil. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 08:43 schreef AFCA MARCO het volgende:http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=23012Narsingh wil liever naar PSV. Lekker voldoen aan die wens en meteen ophouden met deze gast. Een Amsterdammer die liever naar PSV gaat? Kan er bij mij werkelijk gewoon niet in. waar blijven nu eindelijk die transfers eens trouwens? Elke dag die geruchten ik word er gek van :) Als hij liever naar psv gaat waarom was er dan bijna een akkoord tussen Ajax en Narsingh van de week en ketste het af op de vraagprijs van Heerenveen vraag ik mij dan weer af. Die Brands is grootste engerd die je kan bedenken. Kan helemaal niks behalve wanneer hij dertig miljoen uit kan geven en dan nog is de selectie totaal niet in evenwicht |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 09:34 schreef Brandje het volgende:[..] Als hij liever naar psv gaat waarom was er dan bijna een akkoord tussen Ajax en Narsingh van de week en ketste het af op de vraagprijs van Heerenveen vraag ik mij dan weer af. Die Brands is grootste engerd die je kan bedenken. Kan helemaal niks behalve wanneer hij dertig miljoen uit kan geven en dan nog is de selectie totaal niet in evenwicht Ik geloof er niks van dat ajax en narsingh akkoord waren. Al hoop ik het natuurlijk wel. Waarom zou Brands dit anders roepen? Mocht hij hier niet de waarheid vertellen dan kan die zelf toch ook wel voorspellen dat hij zijn beste kaarten heeft verspeeld met deze aktie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juli 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Alleen moet Narsingh zelf ook willen natuurlijk. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 09:38 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Ik geloof er niks van dat ajax en narsingh akkoord waren. Al hoop ik het natuurlijk wel. Waarom zou Brands dit anders roepen? Mocht hij hier niet de waarheid vertellen dan kan die zelf toch ook wel voorspellen dat hij zijn beste kaarten heeft verspeeld met deze aktie. Dat zou betekenen dat Brands en Narsingh elkaar de afgelopen dagen nog gesproken zouden moeten hebben en daar geloof IK weer niet in. Ik denk dat Brands zich beroept op het feit dat Narsingh een tijd geleden heeft gezegt dat hij een "warm gevoel" heeft bij psv. Maar je hoort verhalen dat hij het liefst naar jax wil en dezelfde verhalen over psv. Gewoon iets meer bieden. LUkoki in de deal betrekken en Narsingh speelt in het mooiste shirt van de wereld. Tsja je mag blijven hopen natuurlijk hahahahah |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 10:29 schreef Brandje het volgende:[..] Dat zou betekenen dat Brands en Narsingh elkaar de afgelopen dagen nog gesproken zouden moeten hebben en daar geloof IK weer niet in. Ik denk dat Brands zich beroept op het feit dat Narsingh een tijd geleden heeft gezegt dat hij een "warm gevoel" heeft bij psv. Maar je hoort verhalen dat hij het liefst naar jax wil en dezelfde verhalen over psv. Gewoon iets meer bieden. LUkoki in de deal betrekken en Narsingh speelt in het mooiste shirt van de wereld. Tsja je mag blijven hopen natuurlijk hahahahah Ik geloof er niet meer in. Het is lang geleden dat ajax al vroeg zijn selectie compleet had. Zal FdB blij mee zijn. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 09:04 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Dit wordt gezegd door Brands. Dus de vraag is hoe hoog het waarheidsgehalte is. Narsingh zelf heeft zich hier nog niet over uitgesproken. Overigens zou ik me ook voor kunnen stellen dat hij een voorkeur heeft voor psv. Bij psv heeft hij op zeker een basisplaats, omdat zij juist daar een persoon missen (wegvallen van Labyad) Bij ons AJAX moet hij de strijd aangaan met meerdere spelers (Suljemani, Ebicilio en Ozboliz). Ik kan me voorstellen, dat hij dan een lichte voorkeur heeft voor het rustige psv. Overigens denk ik ook dat het spelletje, wat psv, speelt ook beter bij Narsingh past. Het kan ook maar zo zijn dat hij bij psv meer kan gaan verdienen, maar speelt hij EL. Als Amsterdammer zou je juist voor AJAX moeten kiezen en spelen in de CL. Hallo bij PSV heeft hij ook concurentie van Lens en Labyad is middenvelder. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Labyad is bij sporting. Tevens denk ik dat hij bij ajax eerder basis staat dan bij PSv aangezien die Lens op de rechterkant hebben staan.
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het zou trouwens wel een hoop duidelijkheid geven als mister onbekend eindelijk is uit zijn schulp kruipt en gewoon even duidelijkheid naar buiten brengt. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Lens gaat in de spits spelen en Labyad gaat naar Sporting Lissabon dus zoveel concurrentie heeft hij daar niet |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 10:44 schreef Brandje het volgende:[..] Lens gaat in de spits spelen en Labyad gaat naar Sporting Lissabon dus zoveel concurrentie heeft hij daar niet Hoe kom je aan die info? Heb je met Advocaat even het team doorgelicht?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
het feit dat Narsingh en Ajax akkoord waren lijkt me wel waar, dat gaven Raiola EN Marc Overmars aan. zal mooi zijn als Lukoki naar H'veen kan, zelf staat Hansma ook open voor z'n constructie gaf hij eerder al aan. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 10:44 schreef Brandje het volgende:[..] Lens gaat in de spits spelen en Labyad gaat naar Sporting Lissabon dus zoveel concurrentie heeft hij daar niet denk toch dat als Matavz weer op conditie is dat hij gaat spelen, die zal dodelijk zijn met een Narsingh op de flank denk ik.. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 11:07 schreef NatjosFC het volgende:[..] denk toch dat als Matavz weer op conditie is dat hij gaat spelen, die zal dodelijk zijn met een Narsingh op de flank denk ik.. Matavz word zwaar overschat. |
|
|
|