BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Narsingh in oranjeselectie, nu halen! Wakker worden ajax!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 26 mei 2012 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 17:24 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Of we zetten Viktor Fischer er gewoon in.. en vergeten we Miralem Sulejmani niet?
Fischer langzaam brengen
en Sulejmani eerst zijn contract verlengen. anders verkopen.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 26 mei 2012 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 17:49 schreef Stanley het volgende:
ons geduld wordt op de proef gesteld...

De huidige situatie lijkt op die van vroeger, joodse zuinigheid;-)

de komende tijd zal leren of we inderdaad een andere koers zijn gaan varen.

Moet toegeven dat het lijkt op verkeerde zuinigheid waarbij Narsingh straks de interesse wekt van andere clubs en niet meer haalbaar zal zijn....

Hoop dat het anders is.

Jantje weg, opvolging onduidelijk en ook moet Sigthorsson eerst nog bewijzen dat hij idd de topspits is.... bulykin is er niet meer bij om ons te redden... Afwachten dus....
voor geval Sigthorsson is de Boer opzoek naar een 2e gelijkwaardige spits weet je nog:)
Eide
 Eide - zondag 27 mei 2012 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 16:42 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Het publiek wil Narsingh zien en niet een of andere argentijn die we niet kennen.
Het publiek wil resultaat met Ajax voetbal. En het liefst internationaal succes ook. En met wie dat is zal velen jeuken als het er op aan komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 mei 2012 door Eide --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 27 mei 2012 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 01:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Het publiek wil resultaat met Ajax voetbal. En het liefst internationaal succes ook. En met wie dat is zal velen jeuken als het er op aan komt.
+1
Eide
 Eide - zondag 27 mei 2012 - 01:34   quote  deeplink  
Ik begrijp alle commotie over Narsingh eerlijk gezegd niet zo goed. Hele goede voetballer hoor, en iemand die bij Ajax echt wel kan slagen maar kom op lui. Het kampioenschap van volgend jaar hangt niet af van Narsingh...

Net die buitenkanten doen het heel prima bij Ajax, de spitsen positie, links back en opvolging voor Jan zijn de hangijzers, niet de buitenspelers.
Brandje
 Brandje - zondag 27 mei 2012 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 15:45 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik denk het ook.. ik hoop het ook..

we zullen Narsingh erg snel binnen hebben, als de Jan weg is en de transfermarkt open is.
Dus jij denkt dat Ajax geen geld heeft om Narsing te halen alvorens Vertonghen verkocht is. Sorry maar ik denk dat je nu heel erg aan wishfull thinking doet want Ajax heeft er echt nog wel ergens 4/5 miljoen liggen om Narsingh nu op te halen.
Er is gewoon niks veranderd. Ze willen de harde zakenman uithangen. Prima als het maar niet uit koppigheid is!!
Net want een andere forumlid zegt. Zelf vasthouden(wat mag) aan 15 miljoen voor Vertonghen maar aan de andere kant een lachwekkend bod doen op (nu) een international
f-side
 f-side - zondag 27 mei 2012 - 08:31   quote  deeplink  
de transfer van jan is de aankomende week rond let maar op ajax gaat water bij de wijn doen en gaan acoord met 13 miljoen voor die 13 miljoen gaat ajax narsingh voor 5 miljoen kopen de nieuwe lb wordt buttner van vitesse wie jan gaat opvolgen das moeilijk chivu zou wel mooi zijn zal die komen volgens jullie ik zit tedenken aan viergever van az dar is een goeie opvolger van jan en nu een tweede spits de de boer wil waarom niet bony van vitesse halen en dat hij in de voorbereiding de stijd aangaat met sigthorsson wie een basis plaats krijg in ajax krijg en wie tweede spits wordt bony zal wel wat kosten maar ajax heb zat geld verdiend in de cl en ook nog eens 12 miljoen gaat van aegon omdat ze kampioen zijn geworden beste ajacieden als het ek begin de is de selectie van ajax rond
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 mei 2012 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 17:20 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

nee dat hebben we helemaal niet.. jij denkt dat het allemaal zo makkelijk gaat na 2 kampioenschappen, maar als we Vertonghen niet verkopen, kunnen we ook niet zomaar miljoenen gaan uitgeven
Dus zijn we failliet hahahahahaha....geloof me Vertonghen wordt wel verkocht desnoods voor het Tottenhambod van 12 miljoen.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 mei 2012 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 17:21 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

ZO GOED ALS ZEKER.. daar gaat het dus om.. weet je nog dat Mounir el Handoek ook 'Zo goed als zeker' weg was.. die kwam ook opeens terug zoals je weet
Hahahaha niet bang zijn Grassie komt goed....Je kan Vertonghen toch niet met die oetlul vergelijken....dat is appels met peren....nogmaals 12 miljoen hebben we al...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 mei 2012 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 17:24 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Of we zetten Viktor Fischer er gewoon in.. en vergeten we Miralem Sulejmani niet?
O kut we hebben Miralem ook nog....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 mei 2012 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 17:49 schreef Stanley het volgende:
ons geduld wordt op de proef gesteld...

De huidige situatie lijkt op die van vroeger, joodse zuinigheid;-)

de komende tijd zal leren of we inderdaad een andere koers zijn gaan varen.

Moet toegeven dat het lijkt op verkeerde zuinigheid waarbij Narsingh straks de interesse wekt van andere clubs en niet meer haalbaar zal zijn....

Hoop dat het anders is.

Jantje weg, opvolging onduidelijk en ook moet Sigthorsson eerst nog bewijzen dat hij idd de topspits is.... bulykin is er niet meer bij om ons te redden... Afwachten dus....
Hehe eindelijk iemand die het goed ziet....1000% mee eens
Eide
 Eide - zondag 27 mei 2012 - 10:48   quote  deeplink  
En voordat mensen zich rijk rekenen met transfer inkomsten: Hier zomaar iets ter overweging: Belastingdienst.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 mei 2012 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 08:31 schreef f-side het volgende:
de transfer van jan is de aankomende week rond let maar op ajax gaat water bij de wijn doen en gaan acoord met 13 miljoen voor die 13 miljoen gaat ajax narsingh voor 5 miljoen kopen de nieuwe lb wordt buttner van vitesse wie jan gaat opvolgen das moeilijk chivu zou wel mooi zijn zal die komen volgens jullie ik zit tedenken aan viergever van az dar is een goeie opvolger van jan en nu een tweede spits de de boer wil waarom niet bony van vitesse halen en dat hij in de voorbereiding de stijd aangaat met sigthorsson wie een basis plaats krijg in ajax krijg en wie tweede spits wordt bony zal wel wat kosten maar ajax heb zat geld verdiend in de cl en ook nog eens 12 miljoen gaat van aegon omdat ze kampioen zijn geworden beste ajacieden als het ek begin de is de selectie van ajax rond
Ajax heeft aangegeven geen Nieuwe Linksback te halen omdat ze het intern willen oplossen.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 mei 2012 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 07:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat Ajax geen geld heeft om Narsing te halen alvorens Vertonghen verkocht is. Sorry maar ik denk dat je nu heel erg aan wishfull thinking doet want Ajax heeft er echt nog wel ergens 4/5 miljoen liggen om Narsingh nu op te halen.
Er is gewoon niks veranderd. Ze willen de harde zakenman uithangen. Prima als het maar niet uit koppigheid is!!
Net want een andere forumlid zegt. Zelf vasthouden(wat mag) aan 15 miljoen voor Vertonghen maar aan de andere kant een lachwekkend bod doen op (nu) een international
nou het zou prima kunnen,
maar ik denk dat alles achter de schermen al een mondelinge deal is, en dat ze Narsingh dus straks gewoon voor 5 miljoen ophalen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 mei 2012 - 11:09   quote  deeplink  
Natuurlijk moeten we voorzichtig zijn met uitgaves....maar goed 12 miljoen gekregen van Aegon...12 miljoen bod van Tottenham...inkomsten C.L. ??

Lodeiro...El Hamdaoui worden waarschijnlijk naast Vertonghen ook nog eens verkocht

Whahahahaha we moeten voorzichtig zijn....hahahahaha

Bulykin is weg...met zijn salaris van 2 miljoen/jaar...het gat voor Narsingh is 2 miljoen...lekker spannend maken ajax.... hebben we straks 1 ton verdiend of we hebben helemaal niets....
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 27 mei 2012 - 11:35   quote  deeplink  
Bod van Tottenham is met 6 ton verhoogd.. Jan Vertonghen zal een dezer dagen weg zijn..
Stanley
 Stanley - zondag 27 mei 2012 - 11:46   quote  deeplink  
Wat ook nog kan is dat ze het nieuws nog even stilhouden i.v.m. de beurs???

Ik weet het niet, maar hoop dat het een verklaring is voor de stilte.

Jan is weg, dat is zeker.
Sulemani kan blijven voor een lager salaris, maar of dat hem motiveert...
Boerrigter is top, maar was, is en blijft blessuregevoelig.
Ebecilio heeft het net niet, maar kan een acceptabele stand-in zijn.
Özbiliz is nog een twijfelgeval, hij kan mogelijk een potentiële topper zijn...
Lukoki heeft iets en ook iets niet en wat dat is.... weet ik nog niet helemaal...
Narsingh lijkt me daarom echt noodzakelijk om naar het niveau te groeien waar we het allemaal over hebben...

Ik hoop ... maar ben bang dat ....

Snel goed nieuws zou welkom zijn!
frankdribben
 frankdribben - zondag 27 mei 2012 - 11:50   quote  deeplink  
Grasmaaier,

Het gaat niet meer om 2 miljoen, het gaat inmiddels om meer omdat de intresse echt wel meer is nu dan alleen Ajax.

Deze zal niet voor minder meer weg gaan, ze zouden gek zijn als ze dat doen, en friezen zijn als het om geld gaat niet gek

Laten we hopen dat er toch een gek bij zit
GijsLudolph
 GijsLudolph - zondag 27 mei 2012 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 14:57 schreef amsterdammer113 het volgende:
Jullie maken je druk om spelers!! Jezus gasten, het is superweer buiten!! Als hij komt, dan komt ie! Als hij niet komt, komt ie niet!!! Het beleid van Ajax is eindelijk veranderd! Daar ben ik veel blijer om!! Niet om een speler die wel of niet komt!!
Jij zit ook in dit lekkere weer achter je computer?
MK82
 MK82 - zondag 27 mei 2012 - 13:04   quote  deeplink  
Iedereen praat hier maar alsof een paar miljoen / paar ton niets is. Ik denk dat niemand dat hier per jaar verdient. Het is gewoon heel verstandig om niet op grote voet te leven, anders ga je 010 achterna en dat is wat we willen...
En wat betreft Narsingh; Wie gelooft er nou daadwerkelijk dat hij 1 minuut zal gaan spelen op het EK? Dus zijn waarde zal door dit EK echt niet stijgen. Als Ajax hem zal kopen, zal hij later aansluiten (ivm vakantie) en zal hij dus nauwelijk uitgerust aansluiten. Hierdoor zal hij wel last krijgen van blessures e.d. en heeft Ajax in de ogen van de fan's het weer allemaal verkeerd gedaan.
Ik denk laat hem maar lekker naar een andere club gaan, haal hem volgend jaar gratis op en als je hem echt dit jaar wil halen, betaal dan niet meer dan je eigenlijk wil uitgeven (3 mio).
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 mei 2012 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 13:04 schreef MK82 het volgende:
Iedereen praat hier maar alsof een paar miljoen / paar ton niets is. Ik denk dat niemand dat hier per jaar verdient. Het is gewoon heel verstandig om niet op grote voet te leven, anders ga je 010 achterna en dat is wat we willen...
En wat betreft Narsingh; Wie gelooft er nou daadwerkelijk dat hij 1 minuut zal gaan spelen op het EK? Dus zijn waarde zal door dit EK echt niet stijgen. Als Ajax hem zal kopen, zal hij later aansluiten (ivm vakantie) en zal hij dus nauwelijk uitgerust aansluiten. Hierdoor zal hij wel last krijgen van blessures e.d. en heeft Ajax in de ogen van de fan's het weer allemaal verkeerd gedaan.
Ik denk laat hem maar lekker naar een andere club gaan, haal hem volgend jaar gratis op en als je hem echt dit jaar wil halen, betaal dan niet meer dan je eigenlijk wil uitgeven (3 mio).
Narsing zal net als Elia vast een paar invalbeurten maken, en als je het dan goed doet.....
madman
 madman - zondag 27 mei 2012 - 14:00   quote  deeplink  
Tuurlijk moeten ze hem halen. topspeler, kan zeer veel toevoegen. 5 miljoen is hij wel waard. ben bang dat hij anders naar PSV gaat. Kopen !!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 mei 2012 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 13:04 schreef MK82 het volgende:
Lees nou eens terug, dan weet je op welke voet Ajax leeft.....wat betreft Vertonghen.... is allang rond....nog een enkele detail...na gisteravond denk ik dat Narsingh steeds meer kans krijgt om te spelen....Een spits als Huntelaar moet een fatsoenlijk bal krijgen..Narsingh is de man van de assists...geeft hem een kans om in de basis te beginnen en hij pakt hem....hahahah gratis ophalen.....hahahaha 3miljoen...Heereveen is gek om zo'n speler voor 3 miljoen te verkopen....5 miljoen is al niet veel....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 mei 2012 door Jack Huntelaar --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 mei 2012 - 15:44   quote  deeplink  
als Vertonghen weg is zal het snel gaan denk ik.
wacht nou maar af..
joey
 joey - zondag 27 mei 2012 - 15:58   quote  deeplink  
Afwachten, maar idd word steeds meer waard met het Ek erbij!;-) Ajax zal nu wsl de vraagprijs niet kunnen betalen. Wachten op geld van verkoop dus..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 mei 2012 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 15:58 schreef joey het volgende:
Afwachten, maar idd word steeds meer waard met het Ek erbij!;-) Ajax zal nu wsl de vraagprijs niet kunnen betalen. Wachten op geld van verkoop dus..
ze kunnen het wel betalen, maar ze gebruiken gewoon het geld van Jan.
joey
 joey - zondag 27 mei 2012 - 16:07   quote  deeplink  
Hoe weet je zo zeker dat ze het kunnen betalen!? Tenzij de financien doet van ajax.. x'D
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 mei 2012 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 16:07 schreef joey het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat ze het kunnen betalen!? Tenzij de financien doet van ajax.. x'D
Ajax schrijft niet voor niets voor zwarte cijfers, ze zitten niet voor niets in groep 3 van de KNVB. die 5 miljoen kunnen ze echt wel betalen..
daarvoor hoef je de financien niet te doen..
joey
 joey - zondag 27 mei 2012 - 17:34   quote  deeplink  
Ja maar.. Transfers zijn niet de enige financiele dingen.. Misschien moeten ze geld vasthouden voor andere zaken! Zo bedoelde ik het meer.. Ik heb geen idee.. Ik ben voor de aankoop van Narsingh, mits er een normaal bedrag betaal word!
Eide
 Eide - zondag 27 mei 2012 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 17:17 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ajax schrijft niet voor niets voor zwarte cijfers, ze zitten niet voor niets in groep 3 van de KNVB. die 5 miljoen kunnen ze echt wel betalen..
daarvoor hoef je de financien niet te doen..
Ajax bleef ondanks een verlies van 22 miljoen ook in categorie 3, dus die twee houden niet zondemeer verband. Bovendien zijn transferkosten 1 ding, maar dat zijn incidentele uitgaves Ajax moet de vaste kosten overeind houden om gezond te blijven.

Wij kunnen nu hier niet beoordelen hoe die incidentele uitgaves en de vaste kosten verband houden en wat de impliciete gevolgen voor de financiële huishouding daarvan zijn. Wij kunnen ook niet beoordelen welke financiële doelstellingen Ajax heeft en hoe zich dat tot transfers verhoudt. Ten slotte weten wij niet welke prioriteiten de Boer heeft gesteld en hoe hoog Narsingh op dat lijstje staat. Misschien reserveert men bijvoorbeeld geld voor een andere aankoop.

Kortom, we weten feitelijk bitter weinig. De roep om Narsingh is een impulsieve die opkomt bij elke eredivisie speler die het goed doet, en zeker als ze een Ajax achtergrond hebben. Onder de streep was Ajax dit seizoen weer de doelrijkste ploeg en blijft het aanvallende deel zoals die was met Derk, Mickey, Siggie, de Jong, Janssen en Eriksen. Dus ik denk niet dat er prio ligt bij een aanvaller, anders dan de spits die de Boer nog zoekt.
joey
 joey - zondag 27 mei 2012 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 17:46 schreef Eide het volgende:

[..]

Ajax bleef ondanks een verlies van 22 miljoen ook in categorie 3, dus die twee houden niet zondemeer verband. Bovendien zijn transferkosten 1 ding, maar dat zijn incidentele uitgaves Ajax moet de vaste kosten overeind houden om gezond te blijven.

Wij kunnen nu hier niet beoordelen hoe die incidentele uitgaves en de vaste kosten verband houden en wat de impliciete gevolgen voor de financiële huishouding daarvan zijn. Wij kunnen ook niet beoordelen welke financiële doelstellingen Ajax heeft en hoe zich dat tot transfers verhoudt. Ten slotte weten wij niet welke prioriteiten de Boer heeft gesteld en hoe hoog Narsingh op dat lijstje staat. Misschien reserveert men bijvoorbeeld geld voor een andere aankoop.

Kortom, we weten feitelijk bitter weinig. De roep om Narsingh is een impulsieve die opkomt bij elke eredivisie speler die het goed doet, en zeker als ze een Ajax achtergrond hebben. Onder de streep was Ajax dit seizoen weer de doelrijkste ploeg en blijft het aanvallende deel zoals die was met Derk, Mickey, Siggie, de Jong, Janssen en Eriksen. Dus ik denk niet dat er prio ligt bij een aanvaller, anders dan de spits die de Boer nog zoekt.
Ja dat bedoelde ik...x'D En over of het prioriteit heeft. Misschien voor Frank niet zo, maar ik moet toch zeggen dat ik de blessuregevoeligheid van Boerigter tricky vind en denk dat buitenspelers zoals ozbilliz verhuurd gaan worden! Dus.. dan heb je er nog wel 1tjke nodig denk ik..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 mei 2012 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 17:46 schreef Eide het volgende:

[..]

de Prioriteit ligt natuurlijk bij een LCV,
een middenvelder hebben we al(Schöne), dus zal Narsingh waarschijnlijk de 2e prioriteit zijn.

volgens mij bedoel je Achter de streep;)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 mei 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 20:39 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

de Prioriteit ligt natuurlijk bij een LCV,
een middenvelder hebben we al(Schöne), dus zal Narsingh waarschijnlijk de 2e prioriteit zijn.

volgens mij bedoel je Achter de streep;)
Je leest het stukje van Eide niet helemaal goed denk ik...
Eide zegt dat de Boer de prioriteit legt bij het aankopen van een 2e spits....meer nog dan bij het aankopen van Narsingh....daar heeft hij een punt....want geen Bulykin en waarschijnlijk geen Lodeiro en zeker geen El Hammie....zorgt er voor dat we eerder om een 2e spits verlegen zitten....
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 mei 2012 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 21:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je leest het stukje van Eide niet helemaal goed denk ik...
Eide zegt dat de Boer de prioriteit legt bij het aankopen van een 2e spits....meer nog dan bij het aankopen van Narsingh....daar heeft hij een punt....want geen Bulykin en waarschijnlijk geen Lodeiro en zeker geen El Hammie....zorgt er voor dat we eerder om een 2e spits verlegen zitten....
ow op die fiets..
maar ik heb de Boer of iemand anders van Ajax nog geen namen zien noemen, of ergens een gerucht van interresse.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 mei 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 21:52 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ow op die fiets..
maar ik heb de Boer of iemand anders van Ajax nog geen namen zien noemen, of ergens een gerucht van interresse.
Nee dat klopt maar je reageerde op Eide niet op wat de geruchten zijn toch ???
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 mei 2012 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 22:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee dat klopt maar je reageerde op Eide niet op wat de geruchten zijn toch ???
ja, maar ik bedoel dat ze al wel weten wie de 3e prio is en dat ze daar ook mee bezig zijn. maar dat ze naar ons weten nog niet bezig zijn met de 2e prio de spits.
dat vind ik raarr..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 mei 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 22:07 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ja, maar ik bedoel dat ze al wel weten wie de 3e prio is en dat ze daar ook mee bezig zijn. maar dat ze naar ons weten nog niet bezig zijn met de 2e prio de spits.
dat vind ik raarr..
Is allang bekend maar nog niet richting de pers...als vertonghen verkocht is... is het hek van de dam...dan gebeurt alles in sneltreinvaart....ik denk dat voor het EK alles rond is....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 mei 2012 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - zondag 27 mei 2012 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 22:07 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

dat vind ik raarr..
Jawel, maar misschien is dat nog even HET geheim of zo. Maar even simpel tellen:
Prio 1: links benige CV
Prio 2: Spits
Prio 3: ? Narsingh ?

Dus ik snap wel dat Ajax terughoudend is op dat gebied, of in ieder geval niet bereid is om meteen de portomonee te trekken. Laten we niet vergeten dat Jantje nog steeds niet is verkocht, en ik moet nog maar zien of Greg verkocht wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 mei 2012 door Eide --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 27 mei 2012 - 22:28   quote  deeplink  
Is die al binnen????
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 28 mei 2012 - 16:33   quote  deeplink  
Even tussendoor he.. Frank en Ronald de Boer zitten nu samen op Twitter (Ja het is een officieel account) en ze reageren daar ook onder andere op vragen van volgers.

Een vraag van een Ajax fan-site was wat ze van plan zijn met Viktor Fischer.

Letterlijke tweet:

'@AjaxFanzoneNL We hebben een plan met hem, en als je geduldig bent dan zie je het vanzelf'
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 28 mei 2012 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 16:33 schreef Grasmaaier het volgende:
Even tussendoor he.. Frank en Ronald de Boer zitten nu samen op Twitter (Ja het is een officieel account) en ze reageren daar ook onder andere op vragen van volgers.

Letterlijke tweet:

'@AjaxFanzoneNL We hebben een plan met hem, en als je geduldig bent dan zie je het vanzelf'
en wat dan nog?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 28 mei 2012 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 16:33 schreef Grasmaaier het volgende:

Letterlijke tweet:

Is dat alles wat ze gezegd hebben ?? ze zeggen eigenlijk dat ze dus nog geen plan hebben....
Eide
 Eide - maandag 28 mei 2012 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 22:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is dat alles wat ze gezegd hebben ?? ze zeggen eigenlijk dat ze dus nog geen plan hebben....
Is dit een vorm van omgekeerde logica of zo? Vrouwen logica misschien?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 28 mei 2012 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 18:31 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

en wat dan nog?
Vooral geduldig wezen!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 28 mei 2012 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 22:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

juist wel .. ze hebben een plan en daarvoor zei hij al dat het een geweldige voetballer is, maar dat hij nog jong is
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 29 mei 2012 - 00:03   quote  deeplink  
Wat hadden jullie dan verwacht wat De Boer zou zeggen ? Dat ie even alle ins en outs ging bespreken via Twitter ? De Boer houdt zich gewoon lekker op de vlakte en dat moet ie ook doen. Als hij zegt dat Fischer komend jaar in 20 wedstrijden in actie komt dan ligt er een megadruk vanuit de supporters en de media op hen beiden.
Ik vind het behoorlijk naief om waarde te hechten aan de berichtgeving op Twitter.
Eide
 Eide - dinsdag 29 mei 2012 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 22:32 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

juist wel .. ze hebben een plan en daarvoor zei hij al dat het een geweldige voetballer is, maar dat hij nog jong is
Idd, waren aardige antwoorden op vragen van AjaxfanzoneNL (voorheen F-Side.nl) waar duidelijk werd gesteld dat Fischer het 1e gaat halen maar dat hij jong is en rustig gebracht gaat worden.
Jeronimus82
 Jeronimus82 - dinsdag 29 mei 2012 - 00:34   quote  deeplink  
Ik kan goed snappen dat Ajax probeert het onderste uit de kan te halen en zuinig is, maar ik vind dat je het ook kan overdrijven. Ik weet niet hoe jullie hier over denken, maar volgens mij moet je als Ajax zijnde ook gewoon risico's qua transfers durven nemen. Denk eens aan bijvoorbeeld Suarez (voor 8 mln gekocht, 26 verkocht) en Huntelaar (9 mln gekocht, 27 verkocht). In mijn ogen mag je er dan ook wel eens naastzitten (al is 16 mln voor Sulejmani natuurlijk veel te veel geweest...)
Kortom: Ajax, koop die Narsingh nou gewoon, want die is met zijn effectiviteit en potentie gewoon 5 mln waard
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 29 mei 2012 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 00:34 schreef Jeronimus82 het volgende:
Ik kan goed snappen dat Ajax probeert het onderste uit de kan te halen en zuinig is, maar ik vind dat je het ook kan overdrijven. Ik weet niet hoe jullie hier over denken, maar volgens mij moet je als Ajax zijnde ook gewoon risico's qua transfers durven nemen. Denk eens aan bijvoorbeeld Suarez (voor 8 mln gekocht, 26 verkocht) en Huntelaar (9 mln gekocht, 27 verkocht). In mijn ogen mag je er dan ook wel eens naastzitten (al is 16 mln voor Sulejmani natuurlijk veel te veel geweest...)
Kortom: Ajax, koop die Narsingh nou gewoon, want die is met zijn effectiviteit en potentie gewoon 5 mln waard
Met Narsingh zit je echt niet naast, die is met een doorlopend contract echt wel meer dan 5 miljoen waard -.-'
remco k
 remco k - dinsdag 29 mei 2012 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 14:57 schreef amsterdammer113 het volgende:
Jullie maken je druk om spelers!! Jezus gasten, het is superweer buiten!! Als hij komt, dan komt ie! Als hij niet komt, komt ie niet!!! Het beleid van Ajax is eindelijk veranderd! Daar ben ik veel blijer om!! Niet om een speler die wel of niet komt!!
+1

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Narsingh in oranjeselectie, nu halen! Wakker worden ajax!

0.0071229