BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Narsingh in oranjeselectie, nu halen! Wakker worden ajax!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 29 mei 2012 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 11:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Natuurlijk moeten we voorzichtig zijn met uitgaves....maar goed 12 miljoen gekregen van Aegon...12 miljoen bod van Tottenham...inkomsten C.L. ??

Lodeiro...El Hamdaoui worden waarschijnlijk naast Vertonghen ook nog eens verkocht

Whahahahaha we moeten voorzichtig zijn....hahahahaha

Bulykin is weg...met zijn salaris van 2 miljoen/jaar...het gat voor Narsingh is 2 miljoen...lekker spannend maken ajax.... hebben we straks 1 ton verdiend of we hebben helemaal niets....
En wat moet Ajax allemaal nog meer betalen dan?? Ik denk dat jij er echt iets te makkelijk over denkt...
remco k
 remco k - dinsdag 29 mei 2012 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 14:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Lees nou eens terug, dan weet je op welke voet Ajax leeft.....wat betreft Vertonghen.... is allang rond....nog een enkele detail...na gisteravond denk ik dat Narsingh steeds meer kans krijgt om te spelen....Een spits als Huntelaar moet een fatsoenlijk bal krijgen..Narsingh is de man van de assists...geeft hem een kans om in de basis te beginnen en hij pakt hem....hahahah gratis ophalen.....hahahaha 3miljoen...Heereveen is gek om zo'n speler voor 3 miljoen te verkopen....5 miljoen is al niet veel....
Ik denk niet dat Narsingh veel aan spelen toe zal komen, hij heeft Robben, Affelay, Kuyt en v Persie voor zich... En aangezien de bondscoach fan is van de genoemde 4 denk ik dat Narsingh alleen gebracht wordt indien we achter staan of als er ruimte achter de verdediging ligt..
remco k
 remco k - dinsdag 29 mei 2012 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 16:07 schreef joey het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat ze het kunnen betalen!? Tenzij de financien doet van ajax.. x'D
Omdat iedereen gewoon kan zien per jaar wat er aan geld zit in Ajax..
Brandje
 Brandje - dinsdag 29 mei 2012 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 14:51 schreef remco k het volgende:

[..]

En wat moet Ajax allemaal nog meer betalen dan?? Ik denk dat jij er echt iets te makkelijk over denkt...
Hij lult ook maar zo wat want Lodeiro kan niet verkocht qworden want is transfervrij en Bulykon die twee miljoen verdient??? Dacht het niet. Dan zou hij meer dan El hamdaoui krijgen. Dus gewoon lulkoek wat die gozer verkondigd
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 29 mei 2012 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 10:59 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Met Narsingh zit je echt niet naast, die is met een doorlopend contract echt wel meer dan 5 miljoen waard -.-'
Hetzelfde werd over Sulejmani gezegd.. "Oh die verkopen wij wel voor 30+ miljoen"..

Nu mag je blij zijn dat je er 5 miljoen voor krijgt.

Begrijp me niet verkeerd, ik zie Narsingh ook liever vandaan komen dan morgen. Maar het is allemaal niet zo zwart/wit als men over het algemeen denkt.

Wij zitten niet bij de onderhandelingen, wij kunnen enkel gissen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 mei 2012 door Booya4Afca --
Brandje
 Brandje - dinsdag 29 mei 2012 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 14:57 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Hetzelfde werd over Sulejmani gezegd.. "Oh die verkopen wij wel voor 30+ miljoen"..

Nu mag je blij zijn dat je er 5 miljoen voor krijgt.

Begrijp me niet verkeerd, ik zie Narsingh ook liever vandaan komen dan morgen. Maar het is allemaal niet zo zwart/wit als men over het algemeen denkt.

Wij zitten niet bij de onderhandelingen, wij kunnen enkel gissen.
En Narsingh heeft volgens maar een contract tot 2013
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 29 mei 2012 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 15:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

En Narsingh heeft volgens maar een contract tot 2013
Klopt. Nu moet Heerenveen hem wel verkopen (hij heeft aangegeven niet te willen bijtekenen bij Heerenveen), dat is dan wel weer een voordeel.

Maar we zullen toch echt tot Vrijdag (1 juni) moeten wachten denk ik.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 29 mei 2012 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 15:35 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Klopt. Nu moet Heerenveen hem wel verkopen (hij heeft aangegeven niet te willen bijtekenen bij Heerenveen), dat is dan wel weer een voordeel.

Maar we zullen toch echt tot Vrijdag (1 juni) moeten wachten denk ik.
Heerenveen moet hem wel verkopen idd,
maar wat zal hem dat verrekken?
ze kunnen hem ook gewoon aan Fullham en PSV slijten hoor.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 mei 2012 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 16:01 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Heerenveen moet hem wel verkopen idd,
maar wat zal hem dat verrekken?
ze kunnen hem ook gewoon aan Fullham en PSV slijten hoor.
Aan degene die in de buurt komt van de 5 miljoen daar wordt hij aan verkocht....liever niet aan Ajax...niet om Ajax dwars te zitten maar Narsingh....Veenstra is hem kotsbeu...
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 29 mei 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 21:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Aan degene die in de buurt komt van de 5 miljoen daar wordt hij aan verkocht....liever niet aan Ajax...niet om Ajax dwars te zitten maar Narsingh....Veenstra is hem kotsbeu...
ik denk dat ze hem gewoon verkopen voor 4,(nogwat) en dan zvragen ze bankgaranties.
maar Fullham kan die dnek ik niet geven.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 mei 2012 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 21:23 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik denk dat ze hem gewoon verkopen voor 4,(nogwat) en dan zvragen ze bankgaranties.
maar Fullham kan die dnek ik niet geven.
Narsingh tekent voor dat ze naar de Oekraine afreizen bij Ajax...heb er een goed gevoel bij....denk dat alles achter de schermen al geregeld is....het zelfde geldt voor Vertonghen....

Van der Wiel....Lodeiro en El Hammie gaan ook weg....aleen later na de vakanties....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 mei 2012 door Jack Huntelaar --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 29 mei 2012 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 22:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Narsingh tekent voor dat ze naar de Oekraine afreizen bij Ajax...heb er een goed gevoel bij....denk dat alles achter de schermen al geregeld is....het zelfde geldt voor Vertonghen....

Van der Wiel....Lodeiro en El Hammie gaan ook weg....aleen later na de vakanties....
El Hammie wordt gewoon vergeten als het vliegtuig terugkeert!! En anders zorgen we daar persoonlijk wel voor dat ie vergeten wordt vanuit Marokko!!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 29 mei 2012 - 22:36   quote  deeplink  
quote:

[..]

Chivu ook:)
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 29 mei 2012 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 22:36 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

El Hammie wordt gewoon vergeten als het vliegtuig terugkeert!! En anders zorgen we daar persoonlijk wel voor dat ie vergeten wordt vanuit Marokko!!
Gewoon offeren als een mak lam! Kan gewoon op je stoep en is nog halal ook!
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 29 mei 2012 - 22:53   quote  deeplink  
quote:

[..]

ik ben er niet helemaal zeker van dat het allemaal al geregeld is.
mischien wil Narsingh wel wachten omdat hij meegaat naar ut EK.
kun j eigenlijk wle met een speler praten als hij op trainingskamp is.
een zaakwaarnemer doet niet alles lijkt me..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 mei 2012 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 22:53 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik ben er niet helemaal zeker van dat het allemaal al geregeld is.
mischien wil Narsingh wel wachten omdat hij meegaat naar ut EK.
kun j eigenlijk wle met een speler praten als hij op trainingskamp is.
een zaakwaarnemer doet niet alles lijkt me..
Narsingh wilt graag naar Ajax, Ajax speelt C.L. daarnaast heeft hij nog geen trek in een buitenlands avontuur.
De speler legt het bij zijn zaakwaarnemer....zondag zijn ze volgens mij vrij...dan kunnen ze doen en laten wat ze willen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 mei 2012 door Jack Huntelaar --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 29 mei 2012 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 23:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Narsingh wilt graag naar Ajax, Ajax speelt C.L. daarnaast heeft hij nog geen trek in een buitenlands avontuur.
De speler legt het bij zijn zaakwaarnemer....zondag zijn ze volgens mij vrij...dan kunnen ze doen en laten wat ze willen....
Joepie!! Met zijn allen naar de kinderboerderij!! ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 30 mei 2012 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 23:07 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Joepie!! Met zijn allen naar de kinderboerderij!! ;-)
whaha, maar dan raken ze wesley kwijt tussen de geitjes;)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 30 mei 2012 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 08:41 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

whaha, maar dan raken ze wesley kwijt tussen de geitjes;)
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaha!!!
Brandje
 Brandje - woensdag 30 mei 2012 - 09:20   quote  deeplink  
quote:

[..]

Waarop baseer je je mening?? Ik denk dat het allemaal tegen gaat vallen en dat zowel Chivu als Narsingh niet gaat komen. Jij doet net alsof Ajax afhankelijk is van het geld van de transfer van Vertonghen. Dat is niet waar want als ze willen kunnen ze met gemak die 5 miljoen voor Narsingh neerleggen dus waarom wachten ze dan weer??!!
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 30 mei 2012 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 09:20 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waarop baseer je je mening?? Ik denk dat het allemaal tegen gaat vallen en dat zowel Chivu als Narsingh niet gaat komen. Jij doet net alsof Ajax afhankelijk is van het geld van de transfer van Vertonghen. Dat is niet waar want als ze willen kunnen ze met gemak die 5 miljoen voor Narsingh neerleggen dus waarom wachten ze dan weer??!!
-Omdat het nog geen 1 juni is, en dus de transferperiode nog niet officieel geopend is?

-Misschien omdat Heerenveen gevraagd heeft om het nog niet wereldkundig te maken ivm onderhandelingen die zij voeren betreft zijn opvolger?

- Omdat Chivu wacht met het nemen van een beslissing (basisplaats) op het moment dat Vertonghen officieel verkocht is?

Kortom, we kunnen conclusies trekken tot wij een ons wegen maar het blijft nattevinger werk..

Overigens heb ik er wel een goed gevoel bij, en denk wel degelijk dat Narsingh EN Chivu naar Amsterdam komen.
Brandje
 Brandje - woensdag 30 mei 2012 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 10:41 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

-Omdat het nog geen 1 juni is, en dus de transferperiode nog niet officieel geopend is?

-Misschien omdat Heerenveen gevraagd heeft om het nog niet wereldkundig te maken ivm onderhandelingen die zij voeren betreft zijn opvolger?

- Omdat Chivu wacht met het nemen van een beslissing (basisplaats) op het moment dat Vertonghen officieel verkocht is?

Kortom, we kunnen conclusies trekken tot wij een ons wegen maar het blijft nattevinger werk..

Overigens heb ik er wel een goed gevoel bij, en denk wel degelijk dat Narsingh EN Chivu naar Amsterdam komen.
Waarom zou je wachten tot 1 juni met bekend maken terwijl dat totaal onnodig is want je mag nu best transfers wereldkundig maken!

Iedereen weet dat vertonghen verkocht gaat worden. Alleen is het nog onbekend voor welk bedrag!

Maar het blijft nog koffiedik kijken maar jouw enthousiasme deel ik helaas niet al hoop ik dat JIJ gelijk krijgt
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 30 mei 2012 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 09:20 schreef Brandje het volgende:

[..]

ze geven toch al aan, pas na een transfer van Vertonghen geld te willen uitgeven..
geef het nou eens tijd man!
RJ
 RJ - woensdag 30 mei 2012 - 17:36   quote  deeplink  
Persoonlijk begrijp ik niets van het feit dat ajax het bod op Narsing nog niet heeft verhoogd. 5 miljoen is voor Ajax prima te doen.
Afgelopen jaar flink winst geboekt, Aegon goed over de brug gekomen, CL in het vooruitzicht.
VD Wiel, Vertongen, Cvitanich, waarschijnlijk verkocht
Lodeiro, El Hamdaoi, Ooijer, Aissati, Bruno Silva, zijn er volgend jaar niet meer, en hadden een zeer behoorlijk salaris.

Helaas weet Heerenveen dit ook, dus voor minder dan 5 halen ze hem echt niet op. De prijs kan alleen nog stijgen met het EK en eventuele concurrentie op de loer. Snel handelen en voor het EK regelen..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 30 mei 2012 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 17:36 schreef RJ het volgende:
Persoonlijk begrijp ik niets van het feit dat ajax het bod op Narsing nog niet heeft verhoogd. 5 miljoen is voor Ajax prima te doen.
Afgelopen jaar flink winst geboekt, Aegon goed over de brug gekomen, CL in het vooruitzicht.
VD Wiel, Vertongen, Cvitanich, waarschijnlijk verkocht
Lodeiro, El Hamdaoi, Ooijer, Aissati, Bruno Silva, zijn er volgend jaar niet meer, en hadden een zeer behoorlijk salaris.

Helaas weet Heerenveen dit ook, dus voor minder dan 5 halen ze hem echt niet op. De prijs kan alleen nog stijgen met het EK en eventuele concurrentie op de loer. Snel handelen en voor het EK regelen..
als Vertonghen verkocht is, komt het wel goed:)
dat beloof ik je..
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 30 mei 2012 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 14:57 schreef Grasmaaier het volgende:
Achter de schermen is het allemaal al klaar hoor.. net als met Chivu.. het enige is dat Vertonghen verkocht moet worden om het geld vrij te maken.. daarom wil Ajax snel een akkoord met Tottenham
Ik vraag me af of het wel echt zo is. Ik zou zeggen, koop alvast als je denkt dat je iemand kwijt raakt en je de persoon niet intern kan opvullen. Vooruit denken, dat is iets wat Ajax nu weer zou moeten doen en in het verleden kon dat niet, vanwege te weinig geld in de kas. Verthongen gaat weg 95% zeker, dus waarom niet gewoon zijn vervanger inkopen. Zelfde voor Narsingh, dat is een juweeltje. Tja weer zo'n speler die weg is gestuurd bij Ajax en nu voor veel geld terug kopen, maar ik zie hem liever dan Suljemani en Suli verkopen voor 5m. Pak je verlies in transfersommen en je winst op zijn salaris.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 30 mei 2012 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 18:22 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik vraag me af of het wel echt zo is. Ik zou zeggen, koop alvast als je denkt dat je iemand kwijt raakt en je de persoon niet intern kan opvullen. Vooruit denken, dat is iets wat Ajax nu weer zou moeten doen en in het verleden kon dat niet, vanwege te weinig geld in de kas. Verthongen gaat weg 95% zeker, dus waarom niet gewoon zijn vervanger inkopen. Zelfde voor Narsingh, dat is een juweeltje. Tja weer zo'n speler die weg is gestuurd bij Ajax en nu voor veel geld terug kopen, maar ik zie hem liever dan Suljemani en Suli verkopen voor 5m. Pak je verlies in transfersommen en je winst op zijn salaris.
Ajax geeft toch aan, dat ze pas kopen als Vertonghen verkocht is..
wat maakt het uit of ze hem nu of over 1 week binnen hebben, ze moeten het toch ook een beetje spannend houden voor ons;-)
Eide
 Eide - woensdag 30 mei 2012 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 18:29 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ajax geeft toch aan, dat ze pas kopen als Vertonghen verkocht is..
wat maakt het uit of ze hem nu of over 1 week binnen hebben, ze moeten het toch ook een beetje spannend houden voor ons;-)
Dat gaat dan met name over een opvolger voor Jantje en niet voor een 2e spits of Narsingh die pas prio 3 is. Ook zie ik hele stellige beweringen dat Greg v.d. Wiel verkocht gaat worden. Dat moet ik nog maar zien want zo goed is Greg al een jaar of 2 niet.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 30 mei 2012 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 18:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat gaat dan met name over een opvolger voor Jantje en niet voor een 2e spits of Narsingh die pas prio 3 is. Ook zie ik hele stellige beweringen dat Greg v.d. Wiel verkocht gaat worden. Dat moet ik nog maar zien want zo goed is Greg al een jaar of 2 niet.
idd, ik denk dat Greg niet meer mag denken dat hij ruim is in keuzes, of zijn zaakwaarnemer moet alles stilhouden.
hij wijst Roma af, maar ik denk dat er behalve Ajax niet veel beter is voor greg, of hij moet een goed EK spelen, dan speel je je vanzelf in de kijker.
Steek, had wel beter gekunt en verdient.
remco k
 remco k - woensdag 30 mei 2012 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 18:47 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

idd, ik denk dat Greg niet meer mag denken dat hij ruim is in keuzes, of zijn zaakwaarnemer moet alles stilhouden.
hij wijst Roma af, maar ik denk dat er behalve Ajax niet veel beter is voor greg, of hij moet een goed EK spelen, dan speel je je vanzelf in de kijker.
Steek, had wel beter gekunt en verdient.
Volgens mij hebben Chelsea en Real Madrid ook al interesse getoond toch...
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 30 mei 2012 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 19:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij hebben Chelsea en Real Madrid ook al interesse getoond toch...
was een tijdje geleden, daarbij is Madrid alleen in verband gebracht met Greg. maar die hebben contract van Arbeloa recent verlengt.
Chelsea gaat denk ik toch voor een duurdere, zoals Maicon.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 mei 2012 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 14:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee dat denk ik niet Remco...ik vind dat we wel 5 miljoen mogen uitgeven voor Narsingh...en dan is het nog een koopje....kijkt eens even wat Tadic heeft gekost voor Twente 7,7 miljoen....en Ajax biedt 3 miljoen voor Narsingh....we staan niet op de Albert Cuyp....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 mei 2012 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 14:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Narsingh veel aan spelen toe zal komen, hij heeft Robben, Affelay, Kuyt en v Persie voor zich... En aangezien de bondscoach fan is van de genoemde 4 denk ik dat Narsingh alleen gebracht wordt indien we achter staan of als er ruimte achter de verdediging ligt..
Jammer genoeg niet nee...maar je weet het maar nooit...hij is een echte buitenspeler....perfect om Huntelaar te bedienen...wie weet....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 mei 2012 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 10:41 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Juist jij ziet het....1 juni...let maar op Narsingh komt... maar niet voor die schamele 3 miljoen...zal echt tegen de 5 miljoen zijn...
remco k
 remco k - woensdag 30 mei 2012 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 19:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee dat denk ik niet Remco...ik vind dat we wel 5 miljoen mogen uitgeven voor Narsingh...en dan is het nog een koopje....kijkt eens even wat Tadic heeft gekost voor Twente 7,7 miljoen....en Ajax biedt 3 miljoen voor Narsingh....we staan niet op de Albert Cuyp....
Maar wie zegt dat hij gaat slagen??? Sulejmani werd ook als een held ontvangen.. Ajax heeft al een kampioenen ploeg dat hebben we namelijk bewezen, voorin is er niks veranderd dus moeten we zeker weer genoeg scoren om kampioen te kunnen worden. Het probleem zit hem achterin en zeker niet voorin. Als hij komt is het een aanwinst, komt hij niet hoop ik dat hij naar het buitenland vertrekt zodat de concurrentie niet sterker wordt...

Ik vind dat Ajax zich op de transfermarkt uitmuntend gedraagt, niet te snel happen en als een andere ploeg hem wel wilt voor dat geld prima toch, Ajax heeft een transfer plafond en gaat daar terecht niet overheen.

We hebben in het verleden vaak zat de consequenties gezien van dure spelers kopen.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 30 mei 2012 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 20:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar wie zegt dat hij gaat slagen??? Sulejmani werd ook als een held ontvangen.. Ajax heeft al een kampioenen ploeg dat hebben we namelijk bewezen, voorin is er niks veranderd dus moeten we zeker weer genoeg scoren om kampioen te kunnen worden. Het probleem zit hem achterin en zeker niet voorin. Als hij komt is het een aanwinst, komt hij niet hoop ik dat hij naar het buitenland vertrekt zodat de concurrentie niet sterker wordt...

Ik vind dat Ajax zich op de transfermarkt uitmuntend gedraagt, niet te snel happen en als een andere ploeg hem wel wilt voor dat geld prima toch, Ajax heeft een transfer plafond en gaat daar terecht niet overheen.

We hebben in het verleden vaak zat de consequenties gezien van dure spelers kopen.
als we Chivu hebben is het probleem achter in toch op gelost.
eventueel Poulsen dan nog, die ik liever niet zie komen.
remco k
 remco k - woensdag 30 mei 2012 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 20:09 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

als we Chivu hebben is het probleem achter in toch op gelost.
eventueel Poulsen dan nog, die ik liever niet zie komen.
Wie zegt dat die gaat komen dan??? Als clubs als Real en Inter hem willen hebben/houden, wat heeft hij dan in Amsterdam te zoeken??
Brandje
 Brandje - woensdag 30 mei 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 20:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze hebben een salarisplafond dat is heel wat anders dan wat jij suggereert. 5 miljoen is een koopje voor Narsingh en waarom gaan vergelijken met Sulejmani?? narsingh kent de club. Komt uit Amsterdam en is een paar jaar ouder dan toen Mickey bij ons kwam. Die werd samen met Bodul op een kamertje gegooid e ze mochten het uitzoeken in Amsterdam
remco k
 remco k - woensdag 30 mei 2012 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 22:20 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ze hebben een salarisplafond dat is heel wat anders dan wat jij suggereert. 5 miljoen is een koopje voor Narsingh en waarom gaan vergelijken met Sulejmani?? narsingh kent de club. Komt uit Amsterdam en is een paar jaar ouder dan toen Mickey bij ons kwam. Die werd samen met Bodul op een kamertje gegooid e ze mochten het uitzoeken in Amsterdam
Ajax heeft heel duidelijk gezegd niet meer dan 5 miljoen te willen betalen voor een ED speler. Dus niet iets heel anders dan ik suggereer.. Ik zie hem graag komen, maar het is geen zekerheid dat ie hier zal slagen en ik vind dan ook dat Ajax zich duidelijk aan dit beleid moet houden..
Brandje
 Brandje - woensdag 30 mei 2012 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 22:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax heeft heel duidelijk gezegd niet meer dan 5 miljoen te willen betalen voor een ED speler. Dus niet iets heel anders dan ik suggereer.. Ik zie hem graag komen, maar het is geen zekerheid dat ie hier zal slagen en ik vind dan ook dat Ajax zich duidelijk aan dit beleid moet houden..
Die 5 miljoen is de grootse onzin die ik ooit gehoord heb. Jij doelt nog uit de tijd dat men Elia wilde hebben en Jol destijds zei dat geen speler in de Eredivisie meer waard is dan 8 miljoen maar verder is daar NOOIT iets over gezegd.
remco k
 remco k - donderdag 31 mei 2012 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 22:58 schreef Brandje het volgende:

[..]

Die 5 miljoen is de grootse onzin die ik ooit gehoord heb. Jij doelt nog uit de tijd dat men Elia wilde hebben en Jol destijds zei dat geen speler in de Eredivisie meer waard is dan 8 miljoen maar verder is daar NOOIT iets over gezegd.
Blind heeft destijds hetzelfde aangegeven, en blijkbaar gaat Ajax niet verder want het toeval geeft aan dat er onder de Boer ook niet meer is betaald voor een speler, of heb je voorbeelden dat dit wel degelijk is gebeurt???
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 31 mei 2012 - 15:42   quote  deeplink  
Alles valt en staat bij zijn prestaties op het EK. Bij elk groot toernooi worden de uitblinkers door de grote clubs weggeplukt.
Eide
 Eide - donderdag 31 mei 2012 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 19:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja, en dat is erg veel geld voor Tadic. Ik geef Ajax groot gelijk hoor, waarom een speler voor 5 miljoen halen als je op die plek een prima bezetting hebt? Dus als de centen van Vertonghen binnen zijn eerst daar de opvolger voor aantrekken, en nog eens kijken naar de 2e spits die de Boer graag wil, en als er dan nog een paar miljoen over is wordt Luciano Narsingh pas een serieuze optie.

Ten overvloede maar: ik zou hem graag bij Ajax willen zien, maar niet te koste van andere kwaliteits impulsen die Ajax harder nodig heeft.
Brandje
 Brandje - donderdag 31 mei 2012 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 15:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Blind heeft destijds hetzelfde aangegeven, en blijkbaar gaat Ajax niet verder want het toeval geeft aan dat er onder de Boer ook niet meer is betaald voor een speler, of heb je voorbeelden dat dit wel degelijk is gebeurt???
Blind heeft dat gezegd??? Ten eerste wil ik daar graag bewijs van zien en ten tweede heeft Blind nooit enige zeggenschap gehad bij Ajax. Hij was namelijk maar een Technisch manager en geen TD en heeft dus nooit de verantwoording gehad over geld!!
Over de Boer is een hele zielige manier om je domme gelul recht te praten want het het is noet nodig geweest om 5 miljoen uit te geven. Theo had een clausule, Boerrigter kwam van een JL-club en Sightorsson had nog maar een jaar contract! Het enige wat De Boer heeft gezegd is dat men niet de hoofdprijs voor spelers gaat betalen!
Maar als dat zogenaamde plafond van jou er is waarom dan geen 5 miljoen voor Narsingh uitgeven!!
Kortom Remco! Je lult maar zo wat!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 mei 2012 door Brandje --
Brandje
 Brandje - donderdag 31 mei 2012 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 16:10 schreef Eide het volgende:

[..]

Ja, en dat is erg veel geld voor Tadic. Ik geef Ajax groot gelijk hoor, waarom een speler voor 5 miljoen halen als je op die plek een prima bezetting hebt? Dus als de centen van Vertonghen binnen zijn eerst daar de opvolger voor aantrekken, en nog eens kijken naar de 2e spits die de Boer graag wil, en als er dan nog een paar miljoen over is wordt Luciano Narsingh pas een serieuze optie.

Ten overvloede maar: ik zou hem graag bij Ajax willen zien, maar niet te koste van andere kwaliteits impulsen die Ajax harder nodig heeft.
Prima bezetting op rechts?? Op Sulejmani na zijn het allemaal net-nietjes! Dus de komst van Narsingh is echt een must. Op links heb je Boerrigter en misschien Aissati.
Ik vind het persoonlijk heel dom om pas met clubs te onderhandelen na het vertrek van Vertonghen. Met de hele simpele reden dat clubs weten dat je een grote zak geld heb en zullen dus meer gaan vragen voor een speler.
Dus wat ik hier lees dat alles in beweging komt wanneer Vertonghen weg is dat Chivu dan komt. Dat Narsingh dan ook gehaald wordt gaat er bij mij niet in. Ik zeg dat alleen Molisander komt!! Al hoop ik dat ik ongelijk heb
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 31 mei 2012 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 16:58 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk heel dom om pas met clubs te onderhandelen na het vertrek van Vertonghen. Met de hele simpele reden dat clubs weten dat je een grote zak geld heb en zullen dus meer gaan vragen voor een speler.

Alsof die clubs niet weten dat Jan weggaat, gaat er meer om hoe dichter je bij de deadline komt hoe hoger de prijs uitvalt.
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 31 mei 2012 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 11:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Natuurlijk moeten we voorzichtig zijn met uitgaves....maar goed 12 miljoen gekregen van Aegon...12 miljoen bod van Tottenham...inkomsten C.L. ??

Lodeiro...El Hamdaoui worden waarschijnlijk naast Vertonghen ook nog eens verkocht

Whahahahaha we moeten voorzichtig zijn....hahahahaha

Bulykin is weg...met zijn salaris van 2 miljoen/jaar...het gat voor Narsingh is 2 miljoen...lekker spannend maken ajax.... hebben we straks 1 ton verdiend of we hebben helemaal niets....
fyi Lodeiro is transfervrij.
Eide
 Eide - donderdag 31 mei 2012 - 18:13   quote  deeplink  
quote:

[..]

Op Sulejmani na
Wat wil jij dan? 22 basisspelers in de selectie? Zo zit de wereld niet in elkaar vriend. Mickey is prima op rechts, en dat daar mindere goden achter zitten... tja, dat heb je nu eenmaal.

En andere clubs weten ook wel dat de zak van Ajax, of Vertonghen nu wel of niet gaat, altijd wat groter is dan die van de rest. Daar is geen transfer voor nodig. Als Ajax aanklopt is alles plots 50% duurder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 mei 2012 door Eide --
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 31 mei 2012 - 18:36   quote  deeplink  
quote:

[..]

Prima bezetting op rechts?? Op Sulejmani na zijn het allemaal net-nietjes! Dus de komst van Narsingh is echt een must. Op links heb je Boerrigter en misschien Aissati.
Dus wat ik hier lees dat alles in beweging komt wanneer Vertonghen weg is dat Chivu dan komt. Dat Narsingh dan ook gehaald wordt gaat er bij mij niet in. Ik zeg dat alleen Molisander komt!! Al hoop ik dat ik ongelijk heb
vergeet niet dat je nog aankomende talenten hebt uit de A1, mischien Fischer die daar eens kan spelen. of de Sa? maar Ozbilliz heeft niet erg goed gespeeld en Ebicilio ook niet maar Aissatti vond ik daar wel goed spelen.
daarbij heeft Frank ook gezegt dat Schone ook nog op de vleugels kan aangezien hij daarbij de Graafschap ook speelde.
remco k
 remco k - donderdag 31 mei 2012 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 16:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Blind heeft dat gezegd??? Ten eerste wil ik daar graag bewijs van zien en ten tweede heeft Blind nooit enige zeggenschap gehad bij Ajax. Hij was namelijk maar een Technisch manager en geen TD en heeft dus nooit de verantwoording gehad over geld!!
Over de Boer is een hele zielige manier om je domme gelul recht te praten want het het is noet nodig geweest om 5 miljoen uit te geven. Theo had een clausule, Boerrigter kwam van een JL-club en Sightorsson had nog maar een jaar contract! Het enige wat De Boer heeft gezegd is dat men niet de hoofdprijs voor spelers gaat betalen!
Maar als dat zogenaamde plafond van jou er is waarom dan geen 5 miljoen voor Narsingh uitgeven!!
Kortom Remco! Je lult maar zo wat!!
Als je dat zo graag wilt zien, dan moet je er naar gaan zoeken. Ajax wil niet meer voor Nl spelers betalen en ik ben er maar wat blij mee. Dat jij jezelf hierdoor als een kinderachtig mannetje denkt te moeten gedragen veranderd daar niet heel veel aan...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Narsingh in oranjeselectie, nu halen! Wakker worden ajax!

0.0067658