BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Narsingh in oranjeselectie, nu halen! Wakker worden ajax!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - donderdag 31 mei 2012 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 18:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je dat zo graag wilt zien, dan moet je er naar gaan zoeken. Ajax wil niet meer voor Nl spelers betalen en ik ben er maar wat blij mee. Dat jij jezelf hierdoor als een kinderachtig mannetje denkt te moeten gedragen veranderd daar niet heel veel aan...
Jij komt met iets wat Blind gezegd zou hebben wat ik nog nooit gehoord heb en dan mag ik niet om een bevestiging vragen!
remco k
 remco k - donderdag 31 mei 2012 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 18:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

Jij komt met iets wat Blind gezegd zou hebben wat ik nog nooit gehoord heb en dan mag ik niet om een bevestiging vragen!
En wat denk je zelf?? Omdat jij het niet gelooft dat ik het voor jou ga opzoeken??? Ga fietsen stelen kerel..
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 01 juni 2012 - 12:52   quote  deeplink  
Die Kevin Mirallas van Belgie is ook een groot talent, topclubs hebben interesse.
hij heeft een clausule van 8miljoen, maar die is een stuk beter dan Narsingh, ik denk dat hij onhaalbaar is omdat hij graag naar bayern wil, maar...
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 01 juni 2012 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 12:52 schreef NatjosFC het volgende:
Die Kevin Mirallas van Belgie is ook een groot talent, topclubs hebben interesse.
hij heeft een clausule van 8miljoen, maar die is een stuk beter dan Narsingh, ik denk dat hij onhaalbaar is omdat hij graag naar bayern wil, maar...
Ajax jankt al om 5 miljoen dus laat staan dat ze 8 miljoen betalen!
Brandje
 Brandje - vrijdag 01 juni 2012 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 19:23 schreef remco k het volgende:

[..]

En wat denk je zelf?? Omdat jij het niet gelooft dat ik het voor jou ga opzoeken??? Ga fietsen stelen kerel..
Wat doe je nou bijdehand joh!! Je denkt dat je GOD bent van dit forum maar ik stel je een gewone vraag en je komt met niks!! Je lult maar zo wat en dat weet je ook wel anders was je met bewijs gekomen wat Blind zou hebben gezegd!!
Brandje
 Brandje - vrijdag 01 juni 2012 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Bayern wilt hem hebben dus dan ben je bij voorbaat eigenlijk al kansloos
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 01 juni 2012 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 13:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat doe je nou bijdehand joh!! Je denkt dat je GOD bent van dit forum maar ik stel je een gewone vraag en je komt met niks!! Je lult maar zo wat en dat weet je ook wel anders was je met bewijs gekomen wat Blind zou hebben gezegd!!
+14
Subaru
 Subaru - vrijdag 01 juni 2012 - 14:19   quote  deeplink  
volgens mij moet er een BRANDJE geblust worden:P
remco k
 remco k - vrijdag 01 juni 2012 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 13:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik heb geen zin het voor je op te zoeken, heb wel wat beters te doen, ik weet wel wat ik lees en hoor, dat jij dat niet gelooft is toch niet mijn probleem of wel.. En de rest van je post geeft aardig je niveau weer...pfffffffffffffffff....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juni 2012 door remco k --
remco k
 remco k - vrijdag 01 juni 2012 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 13:50 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

+14
Hey meelopertje, tijd voor een eigen mening???
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 01 juni 2012 - 15:18   quote  deeplink  
Destijds is er wel degelijk geroepen dat men voor Nederlandse spelers niet meer de hoofdprijs gaat betalen. Echter, hadden zij toen 8 miljoen als grens aangegeven en niet 5.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 01 juni 2012 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 13:31 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Ajax jankt al om 5 miljoen dus laat staan dat ze 8 miljoen betalen!
Gek he? We zijn nu 1 jaartje uit de rode cijfers...
Brandje
 Brandje - vrijdag 01 juni 2012 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 15:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb geen zin het voor je op te zoeken, heb wel wat beters te doen, ik weet wel wat ik lees en hoor, dat jij dat niet gelooft is toch niet mijn probleem of wel.. En de rest van je post geeft aardig je niveau weer...pfffffffffffffffff....
Komop GOD van het forum. Je bent altijd haantje de voorste. Heb altijd een mening over alles en iedereen maar een simpel bewijs van iets wat jezelf lult is weer teveel gevraagd!!
piet
 piet - vrijdag 01 juni 2012 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 15:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Best lachwekkend dat jij over het niveau van mensen praat, terwijl je zelf een beetje reacties plaats zoals ga fietsen stelen. Best moeilijk hè andermans mening respecteren.
Brandje
 Brandje - vrijdag 01 juni 2012 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 15:18 schreef Booya4Afca het volgende:
Destijds is er wel degelijk geroepen dat men voor Nederlandse spelers niet meer de hoofdprijs gaat betalen. Echter, hadden zij toen 8 miljoen als grens aangegeven en niet 5.
Jol heeft geroepen dat er geen speler meer waard is dan 8 miljoen over een transferplafond is nooit iets geroepen!!
De Boer en misschien wel een andere trainer heeft alleen gezegd dat men niet de hoofdprijs gaat betalen maar een specifiek bedrag is er nooit gezegd

Met zijn uitspraak dat Ajax voor spelers uit de Eredivisie niet meer dan acht miljoen euro moet betalen zorgde Martin Jol enkele weken geleden voor consternatie. In het weekblad Voetbal International zegt de oefenmeester woensdag dat hij nog steeds achter zijn gedane uitlatingen staat, en dat hij toentertijd zelfs te hoog zat.

"Eigenlijk zat ik nog te hoog toen ik dat zei en denk ik eerder aan zes miljoen als grens", vertelt de oefenmeester. "Let wel, ik heb het dus over binnenlandse transfers. Want als Luis Suárez uiteindelijk naar een club in het buitenland vertrekt, geloof me, dat gebeurt alleen als er een gigantisch bedrag tegenover staat."

Jol deed de uitspraak in de periode dat Ajax niet meer dan acht miljoen euro over had voor Eljero Elia, die inmiddels bij Hamburger SV speelt. Maar ondanks de mislukte komst van de Oranje-international in spé, weigert Jol zijn ideëen bij te stellen. "In het geval van Demy de Zeeuw laten we ons het hoofd ook niet op hol brengen."

De Zeeuw doet woensdagavond niet mee in de vriendschappelijke wedstrijd van AZ tegen het Duitse Hamburger SV. Coach Ronald Koeman heeft de speler uit de selectie gelaten omdat hij niet voldoende gefocust is in verband met transferperikelen. De Zeeuw wordt al enige tijd in verband gebracht met een overgang naar Ajax.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=82630

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juni 2012 door Brandje --
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 01 juni 2012 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 14:19 schreef Subaru het volgende:
volgens mij moet er een BRANDJE geblust worden:P
haha, +1
remco k
 remco k - vrijdag 01 juni 2012 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 15:43 schreef piet het volgende:

[..]

Best lachwekkend dat jij over het niveau van mensen praat, terwijl je zelf een beetje reacties plaats zoals ga fietsen stelen. Best moeilijk hè andermans mening respecteren.
Mag jij me uitleggen wat een mening respecteren met dit verhaal te maken heeft....
remco k
 remco k - vrijdag 01 juni 2012 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 15:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Komop GOD van het forum. Je bent altijd haantje de voorste. Heb altijd een mening over alles en iedereen maar een simpel bewijs van iets wat jezelf lult is weer teveel gevraagd!!
Veel succes verder, zoals ik al zei heb ik geen zin in zoeken...
Brandje
 Brandje - vrijdag 01 juni 2012 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 17:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Veel succes verder, zoals ik al zei heb ik geen zin in zoeken...
Geen zin of is het omdat je weet dat je maar zo wat lult en dat er niks te zoeken is.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 01 juni 2012 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 18:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

Geen zin of is het omdat je weet dat je maar zo wat lult en dat er niks te zoeken is.
kan wel kloppen, zei Jol dat niet toen Honda in de belangstelling stond van Ajax? of was dat een andere speler,
Brandje
 Brandje - vrijdag 01 juni 2012 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 19:46 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

kan wel kloppen, zei Jol dat niet toen Honda in de belangstelling stond van Ajax? of was dat een andere speler,
Elia was dat
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 01 juni 2012 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 19:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

Elia was dat
zie je, Jol heb het wel gezegt. hij heeft er inprincipe nog gelijk in ook.
elke speler bij een club die niet bij: Ajax, Twente, PSV of Feyenoord speelt. is niet meer dan 8 miljoen waard. met uitzondering voor topscorers als Dost..
Brandje
 Brandje - vrijdag 01 juni 2012 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 19:53 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

zie je, Jol heb het wel gezegt. hij heeft er inprincipe nog gelijk in ook.
elke speler bij een club die niet bij: Ajax, Twente, PSV of Feyenoord speelt. is niet meer dan 8 miljoen waard. met uitzondering voor topscorers als Dost..
Hij heeft gezegd dat geen speler meer waard is dan 8 miojoen maar dat is nooit vanuit Ajax gekomen.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 01 juni 2012 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 20:18 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hij heeft gezegd dat geen speler meer waard is dan 8 miojoen maar dat is nooit vanuit Ajax gekomen.
dat zeg ik, iedereen onder die topclubs wel ja. bij Ajax zijn ze zeker wel meer waard dan 8!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 01 juni 2012 - 20:40   quote  deeplink  
Tis, 1 Juni transfermarkt is los.

maar Ajax doet nog niks, zo lijkt het.
Ajax en Spurs nog steeds geen akkoord..
je word er moe van....
Stanley
 Stanley - vrijdag 01 juni 2012 - 20:55   quote  deeplink  
het is stil aan het Ajaxfront....
Eide
 Eide - vrijdag 01 juni 2012 - 20:57   quote  deeplink  
Het rommelt juist wel op het transfer front, vandaag deed het gerucht de ronde dat Jantje rond was met Tottenham, iets dat ook al weer ontkracht is door Jantje zelf. Maar er speelt dus wel degelijk van alles.
Ajx
 Ajx - vrijdag 01 juni 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Volgens mij is Mirallas een echte spits, onze oude bekende Pantelic is daar 2e keus achter hem bij Panatinaikos!
Ajx
 Ajx - vrijdag 01 juni 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 20:57 schreef Eide het volgende:
Het rommelt juist wel op het transfer front, vandaag deed het gerucht de ronde dat Jantje rond was met Tottenham, iets dat ook al weer ontkracht is door Jantje zelf. Maar er speelt dus wel degelijk van alles.
Bij Ajax juist alleen Jantje! Verder willen ze volgens mij Narsingh en Poulsen hebben, en die dus ook een aanbieding gedaan, alleen hebben de spelers daar nog niks mee gedaan.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 01 juni 2012 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 22:09 schreef Ajx het volgende:

[..]

Bij Ajax juist alleen Jantje! Verder willen ze volgens mij Narsingh en Poulsen hebben, en die dus ook een aanbieding gedaan, alleen hebben de spelers daar nog niks mee gedaan.
Poulsen komt niet, hij gaf zelf aan dat de aanbieding te slecht was, daarvoor werd er al bericht gedaan dat Ajax hem niet meer wou..

Narsingh zullen ze achter de schermen wel mee bezig zijn, maar is niet de 1e prio.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 01 juni 2012 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 22:04 schreef Ajx het volgende:

[..]

Volgens mij is Mirallas een echte spits, onze oude bekende Pantelic is daar 2e keus achter hem bij Panatinaikos!
eerder een Linksbuiten en Rechtsbuiten:)
remco k
 remco k - zaterdag 02 juni 2012 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 18:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

Geen zin omdat ik weet dat het klopt..
Eide
 Eide - zondag 03 juni 2012 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juni 2012 - 22:51 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Poulsen komt niet, hij gaf zelf aan dat de aanbieding te slecht was, daarvoor werd er al bericht gedaan dat Ajax hem niet meer wou..

Narsingh zullen ze achter de schermen wel mee bezig zijn, maar is niet de 1e prio.
+ rond Greg speelt ook van alles, Toby staat in de belangstelling van Engelse clubs, Eriksen staat in de belangstelling van buitenlandse clubs en zelfs over Anita doen geruchten de rondte dat men interesseert is.

Staat tegenover dat Ajax serieuze interesse in Moisander, een spits en Narsingh heeft, maar pas de buidel wil trekken bij vertrek van huidige spelers.

Kortom, er speelt van alles, maar er is nog niets definitief, maar het is nu al stukken rumoeriger rond Ajax spelers dan vorig jaar toen het heel rustig bleef in de zomer.
Brandje
 Brandje - zondag 03 juni 2012 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 15:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen zin omdat ik weet dat het klopt..
Je bent niks anders dan een lafaard met een veel te grote mond.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 03 juni 2012 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juni 2012 - 16:53 schreef Eide het volgende:

[..]

+ rond Greg speelt ook van alles, Toby staat in de belangstelling van Engelse clubs, Eriksen staat in de belangstelling van buitenlandse clubs en zelfs over Anita doen geruchten de rondte dat men interesseert is.

Staat tegenover dat Ajax serieuze interesse in Moisander, een spits en Narsingh heeft, maar pas de buidel wil trekken bij vertrek van huidige spelers.

Kortom, er speelt van alles, maar er is nog niets definitief, maar het is nu al stukken rumoeriger rond Ajax spelers dan vorig jaar toen het heel rustig bleef in de zomer.
ik denk dat alleen Vertonghen en Wiel vertrekken.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 03 juni 2012 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juni 2012 - 16:57 schreef Brandje het volgende:

[..]

dat gaat wel ver hoor..
hij weet wel waar hij over praat, dat kun je aan alles zien..
Eide
 Eide - zondag 03 juni 2012 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juni 2012 - 17:24 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik denk dat alleen Vertonghen en Wiel vertrekken.
Ik twijfel juist of Greg wel gaat vertrekken, ik denk dat het EK daar uitsluitsel in gaat brengen, want Greg is sinds het WK niet overtuigend geweest. Juist Anita zou mij niet verbazen als die vertrekt, naar Duitsland of zo, beetje de Nigel de Jong route.
marius
 marius - zondag 03 juni 2012 - 19:21   quote  deeplink  
vond greg gister lekker opkomen, die gaat wss naar chelsea! geld hebben ze daar zat dus das geen prob, bij vertongen komen ze er wel uit, hoop alleen wel dat ze goeie vervangers voor gaan halen, en kwa narsing vind ik beetje onzin gwoon die 5 neertellen!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 03 juni 2012 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juni 2012 - 19:21 schreef marius het volgende:
vond greg gister lekker opkomen, die gaat wss naar chelsea! geld hebben ze daar zat dus das geen prob, bij vertongen komen ze er wel uit, hoop alleen wel dat ze goeie vervangers voor gaan halen, en kwa narsing vind ik beetje onzin gwoon die 5 neertellen!
Wiel naar Chelsea lijkt me niet eigenlijk, moet ie wel heel goed spelen op het EK.
Geld hebben ze daar wel zeker nu ze de CL hebben gewonnen trekt die rus zijn portomenee wel dus ik denk dat ze eerder voor Maicon of D.Alves gaan...
Chelsea heeft zich toch ook noot 'officieel' gemeld..
remco k
 remco k - zondag 03 juni 2012 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juni 2012 - 16:57 schreef Brandje het volgende:

[..]

Whahahaha, je maakt me aan het lachen, ben je nu echt online de stoere knul aan het uithangen???
hippy
 hippy - maandag 04 juni 2012 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juni 2012 - 21:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahaha, je maakt me aan het lachen, ben je nu echt online de stoere knul aan het uithangen???
En wat doe jij ;))... Ik denk dat de deal al rond is, maar van kracht wordtals jan weg is...komt goed...narsingh speelt volgend seizoen gewoon voor ajax....:))...ik ben wel bang dat we greg nooit kwijtraken....is toch een te matige verdediger....
Brandje
 Brandje - maandag 04 juni 2012 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juni 2012 - 21:31 schreef remco k het volgende:

[..]

De enige stoere knul ben jij. Helaas zo stoer dat hij leugens moet vertellen om een punt te maken.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 04 juni 2012 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juni 2012 - 15:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

De enige stoere knul ben jij. Helaas zo stoer dat hij leugens moet vertellen om een punt te maken.
Nee man.........dat ben ik ouwe.....en hij...... allebij een ban elkaar bezorgd.......laat het gaan fikkie,negeer hem gewoon,laat het los gap
hippy
 hippy - maandag 04 juni 2012 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juni 2012 - 15:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee man.........dat ben ik ouwe.....en hij...... allebij een ban elkaar bezorgd.......laat het gaan fikkie,negeer hem gewoon,laat het los gap
Wat een verhaal....goed advies heee...;))...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 04 juni 2012 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juni 2012 - 15:58 schreef hippy het volgende:

[..]

Wat een verhaal....goed advies heee...;))...
Hahahahahahaha en luisteren naar papa.......stelletje donderstralen
Loetje
 Loetje - maandag 04 juni 2012 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juni 2012 - 16:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahahahahaha en luisteren naar papa.......stelletje donderstralen
precies whahahahhaaha
Brandje
 Brandje - maandag 04 juni 2012 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juni 2012 - 15:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Misschien moet ik dat maar doen
Loetje
 Loetje - maandag 04 juni 2012 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juni 2012 - 16:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

Misschien moet ik dat maar doen
zou het beste indd zijn. zoals nenam zegt, het levert alleen een ban op. is zonde
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 04 juni 2012 - 21:16   quote  deeplink  
Is die nu al binnen?????
remco k
 remco k - dinsdag 05 juni 2012 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juni 2012 - 15:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nogmaals, je maakt me aan het lachen, ga zo door.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Narsingh in oranjeselectie, nu halen! Wakker worden ajax!

0.0091640