|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja in het hotel in Oekraïne |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Weet je het zeker?? Krakow ligt toch echt in Polen. Als je bijdehand wil doen. Doe het dan goed!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
wat een smerige vent is die zaakwaarnemer. die raiola..... het is maar een gerucht van ajax f-side. niet heel geloofwaardig, maar raoila is wel zon vent die wel heel erg op het geld ingesteld is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 11:23 schreef Brandje het volgende:[..] Weet je het zeker?? Krakow ligt toch echt in Polen. Als je bijdehand wil doen. Doe het dan goed!! Wat probeer je nu te doen dan kerel?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
momenteel verblijft het nederlands elftal in een hoten en krakow, uiteindelijk zal nederlands verkassen naar charkiv, en daar in het stadion van FC Metalist Charkiv hun poulewedstrijden afwerken |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 11:23 schreef Brandje het volgende:[..] Weet je het zeker?? Krakow ligt toch echt in Polen. Als je bijdehand wil doen. Doe het dan goed!! Jezus man, maak je niet zo druk ofzo!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 11:23 schreef Brandje het volgende:[..] Weet je het zeker?? Krakow ligt toch echt in Polen. Als je bijdehand wil doen. Doe het dan goed!! Het is trouwens krakau en geen krakow |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: jesus man whahaha. volgens mij weet iedereen wel wat je bedoeld. maar dan had ik het dus ook mis. mag jij mij corrigeren, doe ik het de volgende keer goed. deal?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juni 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Daar denken de Polen anders over. En laten we aub ophouden over spelling, denk maar aan Uruzgan of Oeroezgan. Buitenlandse plaatsen, lekker belangrijk hoe je het schrijft. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Nee het was krak...aaauuuuuuaauuuuuaauuuuuauuuuaaauuuu...toen zakte ik door een tuinstoel...kgg kggg kggg ;))... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Remco probeert leuk en bijdehand te zijn tegen iemand die een normale vraag stelt dus dan kan hij daar ook gewoon op antwoorden of niet?!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juni 2012 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Een kwartiertje eerder dan gepland is Oranje begonnen aan de eerste training in het Reymana Stadion, de thuishaven van de Poolse topclub Wisla Krakow. Rond 10.45 uur kwamen de 23 spelers uit de selectie van bondscoach Bert van Marwijk het veld op. Onder hen ook Joris Mathijsen, die herstellende is van een hamstringblessure. Alleen John Heitinga bleef aan de kant, hij zat naast het veld op een fiets. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
wil die wielrenner gaan worde? :p |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 11:23 schreef Luis_suarez_19 het volgende:wat een smerige vent is die zaakwaarnemer. die raiola..... het is maar een gerucht van ajax f-side. niet heel geloofwaardig, maar raoila is wel zon vent die wel heel erg op het geld ingesteld is haha, welke zaakwaarnemer tegenwoordig niet? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: klopt, maar raiola is verreweg de ergste in mijn ogen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 12:44 schreef Brandje het volgende:[..] Een kwartiertje eerder dan gepland is Oranje begonnen aan de eerste training in het Reymana Stadion, de thuishaven van de Poolse topclub Wisla Krakow. Rond 10.45 uur kwamen de 23 spelers uit de selectie van bondscoach Bert van Marwijk het veld op. Onder hen ook Joris Mathijsen, die herstellende is van een hamstringblessure. Alleen John Heitinga bleef aan de kant, hij zat naast het veld op een fiets. In de stad Krakau.. Succes verder he.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Een krant die iets vermoed??? Die clubs weten prima wat er voor hoeveel te koop is, ik denk niet dat een zaakwaarnemer daar ook maar iets aan kan veranderen.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 20:05 schreef remco k het volgende:[..] Maar wie zegt dat hij gaat slagen??? Sulejmani werd ook als een held ontvangen.. Ajax heeft al een kampioenen ploeg dat hebben we namelijk bewezen, voorin is er niks veranderd dus moeten we zeker weer genoeg scoren om kampioen te kunnen worden. Het probleem zit hem achterin en zeker niet voorin. Als hij komt is het een aanwinst, komt hij niet hoop ik dat hij naar het buitenland vertrekt zodat de concurrentie niet sterker wordt... Ik vind dat Ajax zich op de transfermarkt uitmuntend gedraagt, niet te snel happen en als een andere ploeg hem wel wilt voor dat geld prima toch, Ajax heeft een transfer plafond en gaat daar terecht niet overheen. We hebben in het verleden vaak zat de consequenties gezien van dure spelers kopen. Hier zit wel wat in Remco.... maar mijn gevoel ovber Suli was destijds vooor dat geld.. NIET DOEN!!! en over Narsing... WEL DOEN!! maar je hebt wel gelijk en daarbij als je Narsingh haalt, dan moet je Suli verkopen en daar krijg je niet voor nu.. lastig allemaal |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 12:42 schreef Brandje het volgende:[..] Remco probeert leuk en bijdehand te zijn tegen iemand die een normale vraag stelt dus dan kan hij daar ook gewoon op antwoorden of niet?! Tja, daar zit jij dan weer mis want mijn vraag was dus totaal niet serieus!! Ik snap al dat gezeik om nieuwe spelers namelijk niet zo! Remco had dit in de gaten en antwoord op een grappige manier!! 1 waar ik wel een lach van kreeg!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 17:26 schreef remco k het volgende:[..] Een krant die iets vermoed??? Die clubs weten prima wat er voor hoeveel te koop is, ik denk niet dat een zaakwaarnemer daar ook maar iets aan kan veranderen.. Heb het berichtje gepost als ter info....heb zelf ook mijn bedenking.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 22:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heb het berichtje gepost als ter info....heb zelf ook mijn bedenking.... Ik vind die Raiola in ieder geval wel een vieze gluiperd... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ja maar zegt dat ook iets over Narsingh ?....als ik topvoetballer was had ik die Raiola nooit als zaakwaarnemer genomen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 22:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ja maar zegt dat ook iets over Narsingh ?....als ik topvoetballer was had ik die Raiola nooit als zaakwaarnemer genomen.... Ik denk niet dat dit er iets over zegt, op een uitzondering na krijgt hij uiteindelijk zijn spelers wel bij mooie clubs tegen goede voorwaarden, voor spelers denk ik dan ook niet dat hij heel slecht is.. Ik denk eerder dat clubs zoals Ajax helemaal klaar met zo'n iemand is.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 22:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ja maar zegt dat ook iets over Narsingh ?....als ik topvoetballer was had ik die Raiola nooit als zaakwaarnemer genomen.... Zouden al die spelers dan gek zijn? Hij heeft toch niet de minste spelers in zijn "stal". |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Afgelopen dinsdag kwamen Ajax-trainer Frank de Boer en international Luciano Narsingh elkaar tegen in Polen. Beiden waren aanwezig bij de opening van een Cruijff Court in Polen. Dit weerzien doet natuurlijk weer een hoop stof opwaaien in geruchtenland. De trainer van Ajax geeft echter in een gesprek met Novum aan dat er weinig schot in de zaak zit: Op dit moment is het vrij rustig. De jongens hier zijn volop bezig met het EK. We zullen meer met zijn zaakwaarnemer bezig zijn dan met Luciano.
Luciano Narsingh staat torenhoog op het transferlijstje van Ajax. De Amsterdamse ploeg probeerde Narsingh vorig seizoen al te kopen, maar toen gaf de speler zelf aan dat hij de transfer te snel vond gaan. Dit seizoen lijken de kaarten beter geschud. Ajax kwam al met een bod op de snelle buitenspeler, maar er zit nog een klein verschil tussen vraag en aanbod. PSV en het Engelse Fulham schijnen ook interesse te hebben in Luciano Narsingh, die eerst nog met het Nederlands Elftal een EK speelt. http://ajax1.nl/archief/frank-de-boer-rustig-rond-luciano-narsingh/
Blijven mooi al die woorden dat ze voor het EK de selectie rond willen hebben. Voorlopig hebben ze alleen een transfervrije bankzitter gehaald. |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Ik zie Narsingh niet komen. Is ook niet erg volgens mij. Micky voldoet niet maar er zijn heus wel andere opties als Narsingh.
Waarom haalt Ajax gewoon Elia niet op? Vind ik zelf, ook al is dat niet belangrijk haha, vele malen beter dan Narsingh plus groter en sterker. Meer ervaring en iemand die ook zelf vrij makkelijk kan scoren. Heerenveen wil alleen maar de zogenaamde "fancy-fair" prijzen en Narsingh zelf is ook niet zo expliciet als bijvoorbeeld Vertonghen in wat hij wilt. Dus wat mij betreft; voor jou tien anderen Lucio; graag of niet. Niet Ajax moet zo blij zijn als jij komt maar vooral jij moet erg dankbaar zijn dat je nog een kans krijgt om bij de Recordkampioen een contract te verdienen, sukkel..
Komt ie wel; prima. Zo niet; mazzel!
Niet om Remco even te treiteren maar ik ben het volledig eens met Morten Olsen vwb zijn kritiek op Eriksen. Is dat jullie ook opgevallen? Nu opeens komen er steeds meer mensen met kritiek op Eriksen, wat ik overigens een beetje laf vind. Dat had je eerder moeten doen, nu is het laf van een aantal medespelers. Weet niet meer welke maar dat waren er toch een paar hoor.
Maar goed, we zullen zien of Lucio komt, denk het dus niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 11:31 schreef Enigma het volgende:Ik zie Narsingh niet komen. Is ook niet erg volgens mij. Micky voldoet niet maar er zijn heus wel andere opties als Narsingh. Waarom haalt Ajax gewoon Elia niet op? Vind ik zelf, ook al is dat niet belangrijk haha, vele malen beter dan Narsingh plus groter en sterker. Meer ervaring en iemand die ook zelf vrij makkelijk kan scoren. Heerenveen wil alleen maar de zogenaamde "fancy-fair" prijzen en Narsingh zelf is ook niet zo expliciet als bijvoorbeeld Vertonghen in wat hij wilt. Dus wat mij betreft; voor jou tien anderen Lucio; graag of niet. Niet Ajax moet zo blij zijn als jij komt maar vooral jij moet erg dankbaar zijn dat je nog een kans krijgt om bij de Recordkampioen een contract te verdienen, sukkel.. Komt ie wel; prima. Zo niet; mazzel! Niet om Remco even te treiteren maar ik ben het volledig eens met Morten Olsen vwb zijn kritiek op Eriksen. Is dat jullie ook opgevallen? Nu opeens komen er steeds meer mensen met kritiek op Eriksen, wat ik overigens een beetje laf vind. Dat had je eerder moeten doen, nu is het laf van een aantal medespelers. Weet niet meer welke maar dat waren er toch een paar hoor. Maar goed, we zullen zien of Lucio komt, denk het dus niet Ik snap niet zo goed wat het met mij treiteren te maken heeft??? Het is jou mening toch?? Ik heb mijn mening en die is wel vaker anders dan die van anderen, maakt het alleen maar leuk toch, als we allemaal overal het zelfde over zouden denken zou er geen fluit aan zijn.
Maar volgens mij is de kritiek meer op het feit dat hij zichzelf nu niet meer als talent moet zien maar meer als belangrijke sleutelspeler.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 14:08 schreef remco k het volgende:[..] Ik snap niet zo goed wat het met mij treiteren te maken heeft??? Het is jou mening toch?? Ik heb mijn mening en die is wel vaker anders dan die van anderen, maakt het alleen maar leuk toch, als we allemaal overal het zelfde over zouden denken zou er geen fluit aan zijn. Maar volgens mij is de kritiek meer op het feit dat hij zichzelf nu niet meer als talent moet zien maar meer als belangrijke sleutelspeler.. Komt omdat jij er geen verstand van heb...:) En alleen maar "brandjes" wil stichten haha! Vind het nog steeds een talent hoor gezien zijn leeftijd en niet constante spel.. Vind het vaak nog allemaal vrijblijvend wat ie doet. Maar hij kan nog erg veel leren en een jaartje bij Ajax blijven zal alleen maar goed voor zijn ontwikkeling zijn.. Denk dat meneer Olssen op dit moment gewoon nog teveel van hem vraagt. Het EK is een perfect podium om te zien waar ie nu staat! Talent of meer dan dat.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 18:35 schreef Hummel10 het volgende:[..] Komt omdat jij er geen verstand van heb...:) En alleen maar "brandjes" wil stichten haha! Vind het nog steeds een talent hoor gezien zijn leeftijd en niet constante spel.. Vind het vaak nog allemaal vrijblijvend wat ie doet. Maar hij kan nog erg veel leren en een jaartje bij Ajax blijven zal alleen maar goed voor zijn ontwikkeling zijn.. Denk dat meneer Olssen op dit moment gewoon nog teveel van hem vraagt. Het EK is een perfect podium om te zien waar ie nu staat! Talent of meer dan dat.. als Eriksen zich deze zomer eens goed laat zien kan hij met een goede vorm terug naar Ajax komen, of dat nou is in de vorm van goed voetbal of in de vorm van heel veel geld, zien we dan wel. het lijkt me voor hem ook het best hier nog een jaar of 1 a 2 te blijven. 2 zou het mooist zijn dan kan ie na het seizoen een goed WK spelen en dan voor veel geld vertrekken.. |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 14:08 schreef remco k het volgende:[..] Ik snap niet zo goed wat het met mij treiteren te maken heeft??? Het is jou mening toch?? Ik heb mijn mening en die is wel vaker anders dan die van anderen, maakt het alleen maar leuk toch, als we allemaal overal het zelfde over zouden denken zou er geen fluit aan zijn. Maar volgens mij is de kritiek meer op het feit dat hij zichzelf nu niet meer als talent moet zien maar meer als belangrijke sleutelspeler.. Heeft er ook niks mee te maken maar jij bent nogal erg fel op Eriksen en omdat je in dit topic al wat minder aangename posts had wou ik dat ff melden. Treiteren doe ik nooit, vind ik zo kinderachtig, vandaar de opmerking.
Kritiek was meer hoor.. Bijvoorbeeld dat hij niet de belangrijke speler was die hij had kunnen en moeten zijn. Die assists zijn leuk maar te weinig op bepalende momenten. Hij had zich moeten onderscheiden uit in Frankrijk. Dat was een breekpunt van mentale sterkte. Kun je mee eens zijn of niet, hij kost ons daar de tweede ronde CL omdat hij niet koel genoeg was en druk bestand. Was wel meer maar dan gaan we weer herhalen. Niet nodig, vond het gewoon grappig dat hij bijvoorbeeld werd vergeleken met Özil en dat die toch echt verder was toen net als Sneijder en vd Vaart op die leeftijd. Was jij het niet mee eens en nu blijken daar toch heel veel opeens anders over te denken, that's all.
Enfin; Narsingh. Denk jij dat ie komt of niet en zie jij ook alternatieven? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 18:49 schreef Enigma het volgende:[..] Heeft er ook niks mee te maken maar jij bent nogal erg fel op Eriksen en omdat je in dit topic al wat minder aangename posts had wou ik dat ff melden. Treiteren doe ik nooit, vind ik zo kinderachtig, vandaar de opmerking. Kritiek was meer hoor.. Bijvoorbeeld dat hij niet de belangrijke speler was die hij had kunnen en moeten zijn. Die assists zijn leuk maar te weinig op bepalende momenten. Hij had zich moeten onderscheiden uit in Frankrijk. Dat was een breekpunt van mentale sterkte. Kun je mee eens zijn of niet, hij kost ons daar de tweede ronde CL omdat hij niet koel genoeg was en druk bestand. Was wel meer maar dan gaan we weer herhalen. Niet nodig, vond het gewoon grappig dat hij bijvoorbeeld werd vergeleken met Özil en dat die toch echt verder was toen net als Sneijder en vd Vaart op die leeftijd. Was jij het niet mee eens en nu blijken daar toch heel veel opeens anders over te denken, that's all. Enfin; Narsingh. Denk jij dat ie komt of niet en zie jij ook alternatieven? Een speler van 19 kan en mag niemand van verwachten dat hij heel belangrijk is, hem de schuld van het verlies in Frankrijk toeschuiven vind ik dan ook extreem triest zeg..
Wat betreft Narsingh?? Goede voetballer, leuk als hij komt maar als ie niet komt ook best.. |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 20:08 schreef remco k het volgende:[..] Een speler van 19 kan en mag niemand van verwachten dat hij heel belangrijk is, hem de schuld van het verlies in Frankrijk toeschuiven vind ik dan ook extreem triest zeg.. Wat betreft Narsingh?? Goede voetballer, leuk als hij komt maar als ie niet komt ook best.. Dat jij dat niet van hem kan en mag verwachten zegt niks over wat anderen daarvan vinden.. Voorts moet je wel bij de feiten blijven; we verloren niet daar maar speelden gelijk. Je heb gelijk als je zou stellen dat we daar de tweede ronde CL hebben verloren en daarmee geef je mij dan dus indirect gelijk, dat die bal die Eriksen verneukte, ons de das om heeft gedaan. Dank je wel daarvoor. Ik zeg, nogmaals, zeer goede voetballer maar gewoon niet een mentaal belastbare speler, vooralsnog. En ik denk nog steeds dat hij het ook niet gaat worden. Hoop voor Ajax van wel want dan levert hij nog meer op.
Laten we maar ophouden want dit blijft zo.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 23:19 schreef Enigma het volgende:[..] Dat jij dat niet van hem kan en mag verwachten zegt niks over wat anderen daarvan vinden.. Voorts moet je wel bij de feiten blijven; we verloren niet daar maar speelden gelijk. Je heb gelijk als je zou stellen dat we daar de tweede ronde CL hebben verloren en daarmee geef je mij dan dus indirect gelijk, dat die bal die Eriksen verneukte, ons de das om heeft gedaan. Dank je wel daarvoor. Ik zeg, nogmaals, zeer goede voetballer maar gewoon niet een mentaal belastbare speler, vooralsnog. En ik denk nog steeds dat hij het ook niet gaat worden. Hoop voor Ajax van wel want dan levert hij nog meer op. Laten we maar ophouden want dit blijft zo.. Ik vind het onmenselijk om dat van hem te verwachten, en ga aub nu niet zeggen dat ik je indirect gelijk geef, want dat doe ik absoluut niet, ik had het verkeerd wat betreft de uitslag daar, that's all, ga me dus geen woorden in de mond leggen.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik heb alle vertrouwen id Eriksen hij heeft de basis en de rest het mentale gedeelte komt bij de een sneller als bij de ander,en ik heb er vertrouwen in dat hij steeds beter gaat worden. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juni 2012 - 12:00 schreef nora het volgende:Ik heb alle vertrouwen id Eriksen hij heeft de basis en de rest het mentale gedeelte komt bij de een sneller als bij de ander,en ik heb er vertrouwen in dat hij steeds beter gaat worden. t' zou niet best zijn als hij steeds slechter werd he;)
vraag me af of Eriksen de echte top wel gaat halen, daarvoor moet hij zijn carriere toch goed opbouwen en niet nu al ergens op de bank gaan zitten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou het EK is allang voorbij, heeft ie al getekend??? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Narsingh tekent deze week.. let maar op |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Gokken zonder bronnen, geweldig !! |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
Maar goed dat Bertweter van Marwijk geen gebruik van Narsingh heeft gemaakt. Dat zou door de zaakwaarnemer of Heerenveen "misbruikt" kunnen worden om de prijs omhoog te drijven! Hoop dat het snel beklonken wordt. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: nee man, eerst moet verthongen nog verkocht worden, dat gaat ook niet erg hard aangezien er eerst een nieuwe trainer aangesteld zal moeten worden.. |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Of van der Wiel snel weg en dan Narsingh halen. Als er binnen 2 weken niks afgerond is, dan gaat ie denk ik naar een andere club.
Ben benieuwd wat ervoor Vertonghen gaat komen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk dat Greg niet verkocht gaat worden omdat Ajax gewoon te veel voor hem vraagt. 2 jaar geleden kon hij voor 10 miljoen weg, die 8 a 10 die Ajax nu wil krijgen we gewoon niet. Daar heeft greg bij lange na niet goed genoeg voor gespeeld. Greg loopt dus waarschijnlijk volgend jaar gratis weg. In de tussentijd zit hij wel de doorstroom van Van Rhijn in de weg :/
Vertonghen gaat echt wel weg verwacht ik. Maar dan is Narsingh nog steeds "leuk als het kan" maar geen absolute noodzaak zoals een CV als vervanging voor Jantje en voor Bulykin dat wel is. Ik hoop dat Narsingh komt maar er moet nog wel flink wat gebeuren voordat het werkelijkheid is. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
b]Op maandag 18 juni 2012 - 14:46 schreef Eide het volgende: ...... Greg loopt dus waarschijnlijk volgend jaar gratis weg. In de tussentijd zit hij wel de doorstroom van Van Rhijn in de weg .......
quote: Het zou mij niets verbazen, dat als v/d Wiel niet weggaat EN niet bijtekend, hij niet veel minuten meer voor ons AJAX zal spelen. Zo-ie-zo is van Rhijn beter dan Greg en maakt AJAX een statement richting Greg wbt het bijtekenen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juni 2012 door Eindhovense Ajaxfan --
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik weet niet of hij dan weinig zal spelen, maar het heeft weinig zin om te investeren in een speler die weg gaat en niets meer op zal leveren terwijl het volgende talent staat te trappelen.
Aan de andere kant, Greg is een echte Ajacied die zich terug heeft geknokt vanuit Haarlem en wel krediet verdient vanwege zijn verleden bij de club. Zeurt nooit, werkt hard en is de laatste jaren met enige regelmaat belangrijk geweest. Het zou jammer zijn als Ajax hem laat vallen, ondanks dat hij straks mogelijk gratis weg gaat. Dat verdient hij ook weer niet.
Maar mocht hij niet verkocht worden, wordt het wel zaak dat bijvoorbeeld Van Rhijn wel minuten gaat maken. Overigens is Van Rhijn voor mij ook een serieuze kandidaat in het centrum. Zo goed is hij dan ook wel weer. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op maandag 18 juni 2012 - 15:12 schreef Eide het volgende:..... Overigens is Van Rhijn voor mij ook een serieuze kandidaat in het centrum. Zo goed is hij dan ook wel weer. Absoluut, alleen is het een rechtspoot, dus zou hij eigenlijk op de plek van Toby moeten spelen. Met twee rechtspoten in het centrum gaat De Boer nooit spelen. Of zou jij hem wel op de plaats van Toby zetten? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 18 juni 2012 - 15:29 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Absoluut, alleen is het een rechtspoot, dus zou hij eigenlijk op de plek van Toby moeten spelen. Met twee rechtspoten in het centrum gaat De Boer nooit spelen. Of zou jij hem wel op de plaats van Toby zetten? Ik denk niet dat een links- en een rechtspoot een keiharde regel is. Tuurlijk zal de Boer een uitgesproken voorkeur hebben voor een links- en een rechtspoot maar je hebt niet altijd de rijkdom om die keuze te maken. Ik zie dus op zich geen noodzaak om dan Toby ter discussie te stellen. Ik denk overigens ook niet dat Van Rhijn de rol van Vertonghen gaat invullen. Ajax zal echt wel een vervanger halen, maar bij een blessure op schorsing in het centrum zie ik Van Rhijn echt wel als de meeste geschikte back-up. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 18 juni 2012 - 15:12 schreef Eide het volgende:Ik weet niet of hij dan weinig zal spelen, maar het heeft weinig zin om te investeren in een speler die weg gaat en niets meer op zal leveren terwijl het volgende talent staat te trappelen. Aan de andere kant, Greg is een echte Ajacied die zich terug heeft geknokt vanuit Haarlem en wel krediet verdient vanwege zijn verleden bij de club. Zeurt nooit, werkt hard en is de laatste jaren met enige regelmaat belangrijk geweest. Het zou jammer zijn als Ajax hem laat vallen, ondanks dat hij straks mogelijk gratis weg gaat. Dat verdient hij ook weer niet. Maar mocht hij niet verkocht worden, wordt het wel zaak dat bijvoorbeeld Van Rhijn wel minuten gaat maken. Overigens is Van Rhijn voor mij ook een serieuze kandidaat in het centrum. Zo goed is hij dan ook wel weer. Ik denk dat ze misschien opnieuw met Greg moeten gaan praten en voor mij is van Rhijn echt de CV inplaats van Jantje en dan moet je Greg houden of Greg gaat wel weg en gaat van Rhijn toch naar de rechtsback positie maar hij moet zeker spelen in de basis aankomend seizoen. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op maandag 18 juni 2012 - 15:44 schreef Eide het volgende:[..] Ik denk niet dat een links- en een rechtspoot een keiharde regel is. Tuurlijk zal de Boer een uitgesproken voorkeur hebben voor een links- en een rechtspoot maar je hebt niet altijd de rijkdom om die keuze te maken. Ik zie dus op zich geen noodzaak om dan Toby ter discussie te stellen. Ik denk overigens ook niet dat Van Rhijn de rol van Vertonghen gaat invullen. Ajax zal echt wel een vervanger halen, maar bij een blessure op schorsing in het centrum zie ik Van Rhijn echt wel als de meeste geschikte back-up. Als dat zo is gaat Van Rhijn weinig minuten maken en dat zou zonde zijn. Zelf ben ik niet zo heel erg gecharmeerd van Toby. Zelf zie ik, nu Jan weggaat, een geheel nieuw centraal duo. Moisander en Viergever zou kunnen. Toby als back-up voor centraal of als rechts-back. Van Rhijn is een goede rechts-back. Echter wat ik al eens eerder heb aangegeven zou ik zelf wel eens Boilesen in het centrum willen zien spelen. M.i. heeft hij de potentie om een nieuwe Jan te worden echter mist hij de ervaring. Maar zeer waarschijnlijk dat het toch alleen Moisander gaat worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 juni 2012 - 14:46 schreef Eide het volgende:Ik denk dat Greg niet verkocht gaat worden omdat Ajax gewoon te veel voor hem vraagt. 2 jaar geleden kon hij voor 10 miljoen weg, die 8 a 10 die Ajax nu wil krijgen we gewoon niet. Daar heeft greg bij lange na niet goed genoeg voor gespeeld. Greg loopt dus waarschijnlijk volgend jaar gratis weg. In de tussentijd zit hij wel de doorstroom van Van Rhijn in de weg :/ Vertonghen gaat echt wel weg verwacht ik. Maar dan is Narsingh nog steeds "leuk als het kan" maar geen absolute noodzaak zoals een CV als vervanging voor Jantje en voor Bulykin dat wel is. Ik hoop dat Narsingh komt maar er moet nog wel flink wat gebeuren voordat het werkelijkheid is. Ik denk niet dat hij de doorstroom van van Rhijn tegenhoud.. Als de Boer moet kiezen tussen beide heren, en ze zouden even goed uit de test komen, dan gaat de Boer voor van Rhijn, v/d Wiel gaat komend seizoen dan gratis de deur uit..
v/d Wiel kan twee dingen doen, of bij tekenen of genoegen nemen met een plek op de bank. Dan raakt hij trouwens ook gewoon zijn plekkie bij het NL elftal kwijt.. |
|
|
|