|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 18 juni 2012 - 17:04 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk niet dat hij de doorstroom van van Rhijn tegenhoud.. Als de Boer moet kiezen tussen beide heren, en ze zouden even goed uit de test komen, dan gaat de Boer voor van Rhijn, v/d Wiel gaat komend seizoen dan gratis de deur uit.. v/d Wiel kan twee dingen doen, of bij tekenen of genoegen nemen met een plek op de bank. Dan raakt hij trouwens ook gewoon zijn plekkie bij het NL elftal kwijt.. als hij bijtekent, zie ik hem alsnog liever op de bank.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Inderdaad ik ben een groot voorstander van spelers die niet verkoopbaar zijn bijtekenen of op de bank. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Narsingh zal nu snel binnen gehaald moeten worden, heb wel alle vertrouwen in het nieuwe Ajax. Daarnaast zal er alvast een nieuwe CV voor jan moeten worden 'voorgewarmd' en de gewilde reservespits moet er ook gaan komen, mochten ze het nog willen dan! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op maandag 18 juni 2012 - 19:40 schreef nora het volgende:Inderdaad ik ben een groot voorstander van spelers die niet verkoopbaar zijn bijtekenen of op de bank. Wat bedoel je met niet verkoopbaar dan? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: oude spelers zoals Theo Janssen die inprincipe geen transferwaarde vertegenwoordigen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Janssen is zeer belangrijk voor dit Ajax. Zeker nu Vertonghen waarschijnlijk gaat vertrekken en omdat hij volgens jou niet te verkopen is ga je hem op de bank zetten? Sorry maar dit vind ik echt de grootst mogelijke onzin die ik ooit gehoord heb. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 - 09:54 schreef NatjosFC het volgende:[..] oude spelers zoals Theo Janssen die inprincipe geen transferwaarde vertegenwoordigen Jonge spelers die niet verlengen is toch wel iets heel anders als spelers als Janssen die hun laatste kunstje doen voordat ze gaan afbouwen. Met deze instelling kan Ajax geen spelers van 27 of ouder meer halen omdat ze waarschijnlijk geen transferwaarde meer zullen hebben op den duur.
Ik denk dat dat toch wat te kort door de bocht is. Soms investeer je nadrukkelijk in spelers, of door een grote transfersom, of door ze jaren lang te begeleiden. Spelers als Janssen heeft Ajax niets in hoeven investeren, heeft niets gekost anders dan salaris en is wel belangrijk geweest. Deze dan op de bank zetten vanwege de afwezigheid van transferwaarde zou erg vreemd zijn. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 - 12:20 schreef Eide het volgende:[..] Jonge spelers die niet verlengen is toch wel iets heel anders als spelers als Janssen die hun laatste kunstje doen voordat ze gaan afbouwen. Met deze instelling kan Ajax geen spelers van 27 of ouder meer halen omdat ze waarschijnlijk geen transferwaarde meer zullen hebben op den duur. Ik denk dat dat toch wat te kort door de bocht is. Soms investeer je nadrukkelijk in spelers, of door een grote transfersom, of door ze jaren lang te begeleiden. Spelers als Janssen heeft Ajax niets in hoeven investeren, heeft niets gekost anders dan salaris en is wel belangrijk geweest. Deze dan op de bank zetten vanwege de afwezigheid van transferwaarde zou erg vreemd zijn. Kleine correctie op je terechte post. Volgens mij heeft Theo ons wel geld gekost. Ik meen uit mijn hoofd zo'n 3 miljoen (had hij als clausule opgenomen in zijn contract). Hij had, volgens mij, nog een contract van één jaar. Verder ben ik het geheel met je eens. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Je hebt gelijk, iets meer dan 3 miljoen. Dat is nog altijd te overzien in mijn optiek. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Absoluut te overzien, hij is zijn geld dubbel en dwars waard. Waar ik dan meer benieuwd naar ben met welk middenveld de Boer gaat spelen. Met de Jong, Eriksen en Anita heb je al een mooi middenveld. Maar dat is weer een ander verhaal.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Wat ik bedoelde zijn jonge spelers zoals v/d Wiel en Vertongen die nog een 1 jarig contract hebben of ze moeten verkocht worden en mocht dat niet lukken door te hoge salariseisen van de speler zelf of dat hij alleen maar naar een topclub wil en die topclub komt er niet dan moeten ze bijtekenen als de club dat wil.Zoniet dan kunnen ze het laatste jaar in jong Ajax of op de bank plaats nemen in iedergeval vind ik de macht van de spelers en de zaakwaarnemers te groot geworden is de laatste jaren. Voorbeeld is labyad tekenen bij Sporting wil weg bij PSV en speelt nog gewoon de laatste wedstrijden bij PSV en zie reactie bij publiek en terecht die vogel had bij mij gewoon op de bank gezeten of alleen nog maar bij jong psv gespeeld . |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 - 13:06 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Absoluut te overzien, hij is zijn geld dubbel en dwars waard. Waar ik dan meer benieuwd naar ben met welk middenveld de Boer gaat spelen. Met de Jong, Eriksen en Anita heb je al een mooi middenveld. Maar dat is weer een ander verhaal.... Als de Boer een beetje logisch nadenkt laat hin het middenveld gewoon staan. Anita, Jansen en Eriksen. Siem mag dus op de bank gaan zitten |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 - 14:26 schreef Brandje het volgende:[..] Als de Boer een beetje logisch nadenkt laat hin het middenveld gewoon staan. Anita, Jansen en Eriksen. Siem mag dus op de bank gaan zitten Siem is natuurlijk wel zo'n beetje de man die de Boer met elke mogelijke opdracht het veld in heeft gestuurd en altijd is geslaagd. Ik zie de Boer hem nog niet snel passeren, maar dat geld voor die andere 3 ook.
Wordt interessant om te zien welke keuzes de Boer gaat maken. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 - 14:26 schreef Brandje het volgende:[..] Als de Boer een beetje logisch nadenkt laat hin het middenveld gewoon staan. Anita, Jansen en Eriksen. Siem mag dus op de bank gaan zitten Dat zou inderdaad ook mijn voorkeur naar uitgaan. Ik weet echter wel zeker dat De Jong bij Frank een streepje voor heeft en deze zeker op zal stellen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 - 14:36 schreef Eide het volgende:[..] Siem is natuurlijk wel zo'n beetje de man die de Boer met elke mogelijke opdracht het veld in heeft gestuurd en altijd is geslaagd. Ik zie de Boer hem nog niet snel passeren, maar dat geld voor die andere 3 ook. Wordt interessant om te zien welke keuzes de Boer gaat maken. Siem komt te kort als middenvelder. Als spits is hij bruikbaar met de rede dat hij anderen laat scoren maar doet dat zelf natuurlijk te weinig. Frankie zal getest worden want nu pas moet hij echt keuzes gaan maken dus ben benieuwd. Maar ik zeg Jansen,Anita en Eriksen gewoon laten staan |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 - 14:36 schreef Eide het volgende:[..] Siem is natuurlijk wel zo'n beetje de man die de Boer met elke mogelijke opdracht het veld in heeft gestuurd en altijd is geslaagd. Ik zie de Boer hem nog niet snel passeren, maar dat geld voor die andere 3 ook. Wordt interessant om te zien welke keuzes de Boer gaat maken. Waar gaat jou voorkeur naar uit? Nu Fisher, Rits en Serero ook weer een jaar verder zijn en Schone is aangekocht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juni 2012 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 - 12:20 schreef Eide het volgende:[..] Jonge spelers die niet verlengen is toch wel iets heel anders als spelers als Janssen die hun laatste kunstje doen voordat ze gaan afbouwen. Met deze instelling kan Ajax geen spelers van 27 of ouder meer halen omdat ze waarschijnlijk geen transferwaarde meer zullen hebben op den duur. Ik denk dat dat toch wat te kort door de bocht is. Soms investeer je nadrukkelijk in spelers, of door een grote transfersom, of door ze jaren lang te begeleiden. Spelers als Janssen heeft Ajax niets in hoeven investeren, heeft niets gekost anders dan salaris en is wel belangrijk geweest. Deze dan op de bank zetten vanwege de afwezigheid van transferwaarde zou erg vreemd zijn. -.-'
iemand vroeg wat ze bedoelden met spelers die geen transferwaarde meer hadden. ik zei alleen dat iemand die geen transferwaarde meer heeft is iemand zoals Theo Janssen die je niet meer met winst kunt verkopen...... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 - 09:54 schreef NatjosFC het volgende:[..] oude spelers zoals Theo Janssen die inprincipe geen transferwaarde vertegenwoordigen Dan spreken we over hetzelfde onverkoopbaar in elk geval :-P |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Ajax is zo langzamerhand wereldkampioen in het opleiden en aantrekken van middenvelders. De rest is waarschijnlijk een tikkeltje moeilijker of minder interessant.
En verder vind ik het akelig en super irritant stil omtrent mogelijke en ook voor de handliggende transfers...
Linksvoor: alleen boerrigter want fisscher gaat de boer nog niet brengen. Aankoop of Sulemani, maar die heeft ook nog niet verlengd tegen een lager salaris.
Rechtsvoor: Sulemani of Narsingh? Met Lukoki of een andere jeugdspeler als backup?
Linksachter? Koppers? Dijks? of Aankoop! Blind kan gewoon echt niet?
LCV: Vertonghen gaat weg! Blind een optie? Een aankoop lijkt heel ver weg en de namen die ik heb gehoord nauwlijks een waardige opvolger die er direct kan staan.
Spits: Alleen Sigthorsson.... Gevaarlijk omdat ik niet overtuigd ben dat hij het fysiek kan bolwerken. Als ik kijk zie ik een zware loop alsof hij een mud aardappelen meedraagt... Aankoop???
Er mag best heeeeeeeeeeeeel snel iets gebeuren toch... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juni 2012 - 14:16 schreef Stanley het volgende:Linksvoor: alleen boerrigter want fisscher gaat de boer nog niet brengen. Aankoop of Sulemani, maar die heeft ook nog niet verlengd tegen een lager salaris. Nee, de Boer wil Fischer voorzichtig brengen en heeft een plan met hem (bron is het twitter account van Frank en Ronald de Boer)
quote: Vooralsnog Sulejmani met lukoki en eventueel de Sa als vervangers.
quote: Biolesen is hier de eerste keuze, met Blind als back-up. Koppers en Dijks kloppen aan de deur.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 - 14:16 schreef Stanley het volgende:LCV: Vertonghen gaat weg! Blind een optie? Een aankoop lijkt heel ver weg en de namen die ik heb gehoord nauwlijks een waardige opvolger die er direct kan staan. Meerdere geruchten, Moisander lijkt de voorkeur te hebben van de Boer. Blind en Van Rhijn kunnen hier ook uit de voeten.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 - 14:16 schreef Stanley het volgende:Spits: Alleen Sigthorsson.... Gevaarlijk omdat ik niet overtuigd ben dat hij het fysiek kan bolwerken. Als ik kijk zie ik een zware loop alsof hij een mud aardappelen meedraagt... Aankoop??? De Jong als back-up, hier mag inderdaad wel iemand bij gaan komen.
Op basis van de geruchten hebben we het over een centrale verdediger en een spits die Ajax toch wel nodig gaat hebben. Ik had en heb nog steeds het idee dat het uitblijvende vertrek van Vertonghen de aankoop van anderen in de weg staat. Ik zou graag zien dat Ajax de basis in ieder geval rond heeft voor de start van de voorbereiding maar dit lijkt niet te halen. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Wat betreft de opvolging voor Jan en het nastreven van goede prestaties in de CL, lijkt mij dat er een snelle en kopsterke vervanger voor Jantje moet komen. Zeker als deze naast Aldeweireld komt te spelen... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juni 2012 - 15:06 schreef Stanley het volgende:Wat betreft de opvolging voor Jan en het nastreven van goede prestaties in de CL, lijkt mij dat er een snelle en kopsterke vervanger voor Jantje moet komen. Zeker als deze naast Aldeweireld komt te spelen... Wat ik belangrijker vind is dat er een voetballende CV naast komt. Alderweireld is een echte mandekker. Die moet zich vastbijten in een spits en niet meer loslaten tot de scheidsrechter afblaast. Toby heeft een geweldige cross in de benen maar geen inspeel pass. Hij kan dus niet lekker mee voetballen. Daarnaast is hij verdedigend niet geweldig in de ruimte. Dat deed Jan echt (rugdekking, instappen, doordekken, positioneel goed). Dat zijn juist de elementen die een eventuele opvolger voor Jantje ook zou moeten brengen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juni 2012 - 14:16 schreef Stanley het volgende:Ajax is zo langzamerhand wereldkampioen in het opleiden en aantrekken van middenvelders. De rest is waarschijnlijk een tikkeltje moeilijker of minder interessant. En verder vind ik het akelig en super irritant stil omtrent mogelijke en ook voor de handliggende transfers... Linksvoor: alleen boerrigter want fisscher gaat de boer nog niet brengen. Aankoop of Sulemani, maar die heeft ook nog niet verlengd tegen een lager salaris. Rechtsvoor: Sulemani of Narsingh? Met Lukoki of een andere jeugdspeler als backup? Linksachter? Koppers? Dijks? of Aankoop! Blind kan gewoon echt niet? LCV: Vertonghen gaat weg! Blind een optie? Een aankoop lijkt heel ver weg en de namen die ik heb gehoord nauwlijks een waardige opvolger die er direct kan staan. Spits: Alleen Sigthorsson.... Gevaarlijk omdat ik niet overtuigd ben dat hij het fysiek kan bolwerken. Als ik kijk zie ik een zware loop alsof hij een mud aardappelen meedraagt... Aankoop??? Er mag best heeeeeeeeeeeeel snel iets gebeuren toch... als we Narsingh halen hebben we Boerrigter Sulejmani en Narsingh op de vleugels. Ebicillio en Ozbilliz, daarachter nog weer de Fischer en de Sa. dan is de aanval wel compleet. ook is Schone een serieuze optie op de flank.
Linksback, Boilesen 1e keus we hebben daarachter nog Blind en Dijks...
LCV, gewoon een vervanger halen, kan Blind of Boilesen als 2e man daar achter en je kun je Denswill rustig brengen... kijk dan eerder naar RCV een 2e man achter Alderweireld als Rhijn RB word en Ooijer ook al weg is moet dat gat ook worden opgevangen...
Achter Sigthorsson hebben we van Kessel op dit moment maar ik denk dat Ajax eerst gewoon wacht op de verkoop van Vertonghen en (als hij nog een club kan vinden en Ajax niet te veel vraagt) van der Wiel..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juni 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Ik zou gewoon geen nieuwe spelers kopen, behalve een vleugelspeler (Narsingh) en een of twee nieuwe CV's, hangt af van transfernieuws, mijn voorkeur gaat dan uit naar Viergever en daarna Goudeleeuw. Hebben wel ervaring van 2 of meer seizoenen op niveau, kunnen voetballen en zijn verdedigend/kop sterk! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 16:12 schreef Ajx het volgende:Ik zou gewoon geen nieuwe spelers kopen, behalve een vleugelspeler (Narsingh) en een of twee nieuwe CV's, hangt af van transfernieuws, mijn voorkeur gaat dan uit naar Viergever en daarna Goudeleeuw. Hebben wel ervaring van 2 of meer seizoenen op niveau, kunnen voetballen en zijn verdedigend/kop sterk! gewoon 1 LCV en Narsingh en een 2e spits.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 - 14:36 schreef Eide het volgende:[..] Siem is natuurlijk wel zo'n beetje de man die de Boer met elke mogelijke opdracht het veld in heeft gestuurd en altijd is geslaagd. Ik zie de Boer hem nog niet snel passeren, maar dat geld voor die andere 3 ook. Wordt interessant om te zien welke keuzes de Boer gaat maken. Beste Eide als spits is Siem never geslaagd. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: 2 kampioenschaps schalen denken daar heel anders over. Siem is geen natuurlijke spits, maar hij laat al 2 seizoen sien dat hij in de eredivisie, als vervanger, prima als spits uit de voeten kan. Hij is natuurlijk beter als middenvelder maar we mogen toch rustig stellen dat hij op elke positie waar de Boer hem heeft opgesteld het gewoon goed heeft gedaan. Dus ook in de spits. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 16:12 schreef Ajx het volgende:Ik zou gewoon geen nieuwe spelers kopen, behalve een vleugelspeler (Narsingh) en een of twee nieuwe CV's, hangt af van transfernieuws, mijn voorkeur gaat dan uit naar Viergever en daarna Goudeleeuw. Hebben wel ervaring van 2 of meer seizoenen op niveau, kunnen voetballen en zijn verdedigend/kop sterk! Geen nieuwe spelers behalve 3??? Whahahahaha, grappig.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 17:58 schreef Eide het volgende:[..] 2 kampioenschaps schalen denken daar heel anders over. Siem is geen natuurlijke spits, maar hij laat al 2 seizoen sien dat hij in de eredivisie, als vervanger, prima als spits uit de voeten kan. Hij is natuurlijk beter als middenvelder maar we mogen toch rustig stellen dat hij op elke positie waar de Boer hem heeft opgesteld het gewoon goed heeft gedaan. Dus ook in de spits. mee eens, onze beste wedstrijd in Milaan stond Siem in de spits... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hehehe, dacht hetzelfde :-) |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: -1000 0000 0000 0000 0000 000 000
Hij heeft ons volgens mij naar 2 kampioenschappen geschoten?? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Hasjkopf en remco, ik wil er met Schone 4 halen en niet meer voor de eerste selectie, zo bedoel ik het te zeggen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 - 19:52 schreef Ajx het volgende:[..] Hasjkopf en remco, ik wil er met Schone 4 halen en niet meer voor de eerste selectie, zo bedoel ik het te zeggen. dus, geen nieuwe spelers, behalve 4? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 - 19:52 schreef Ajx het volgende:[..] Hasjkopf en remco, ik wil er met Schone 4 halen en niet meer voor de eerste selectie, zo bedoel ik het te zeggen. Nu zeg je weer hetzelfde. Je wilt niemand meer halen voor de eerste selectie maar er toch vier halen? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 - 21:53 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Nu zeg je weer hetzelfde. Je wilt niemand meer halen voor de eerste selectie maar er toch vier halen? Hasjkopf en Natjos, ik bedoel te zeggen, de genoemde 4 spelers en niet meer, omdat je geen extra aankopen nodig hebt gezien de breedte en kracht van de selectie. Ca va maitenant? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 20:55 schreef Ajx het volgende:[..] Hasjkopf en Natjos, ik bedoel te zeggen, de genoemde 4 spelers en niet meer, omdat je geen extra aankopen nodig hebt gezien de breedte en kracht van de selectie. Ca va maitenant? Dan nog!!! Vier aankopen is nogal veel....zou al blij zijn met 1 of 2 versterkingen, maar ook daar heb ik een hard hoofd in. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 21:15 schreef baco74 het volgende:[..] Dan nog!!! Vier aankopen is nogal veel....zou al blij zijn met 1 of 2 versterkingen, maar ook daar heb ik een hard hoofd in. we doen er wel 4 of 3 hoor. Reken maar uit: Schone Narsingh Vervanger verThonghen en mischien nog reserve spits.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Zal ik je eens iets vertellen Jack.. dit zegt die rare Mino Raiola alleen om Ajax aan het handelen te krijgen. Ze merken dat Ajax rustig aan doet en Raiola wil graag geld vangen ongeacht wat er goed is voor zijn cliënt. |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Ajax moet niet zo treuzelen. Het streven was toch eerst om voor het EK de selectie rond te hebben. We hebben nu alleen Schone binnen. Denk dat Heerenveen rond de 5 miljoen wil hebben voor Narsingh, dit lijkt me nou niet heel veel voor deze speler. Heb het gevoel dat Ajax eerst een speler wil verkopen en van dat geld wil investeren. Opschieten met Narsingh...Ajax! Hoe kan je je nou goed voorbereiden op het nieuwe seizoen als je op het laatste moment pas je aankopen doet?? Willen we nou wat gaan betekenen in de CL of niet??!!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Volgens Voetbalint.zit hij al bijna bij PSV. |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 - 00:06 schreef Grasmaaier het volgende:Zal ik je eens iets vertellen Jack.. dit zegt die rare Mino Raiola alleen om Ajax aan het handelen te krijgen. Ze merken dat Ajax rustig aan doet en Raiola wil graag geld vangen ongeacht wat er goed is voor zijn cliënt. Ik hoop het, maar hij schijnt zelf gezegd te hebben dat hij liever naar PSV zou gaan. In dat geval heb ik dat liever ook. Maar hoop dat je gelijk hebt. |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Hij gaat gewoon naar PSV.Let maar pop, voor 4mln haalt PSV hem binnen ,mede omdat narsingh daar graag heen wilt.
Wat si he tprobleem nou, je weet dat Vertonghen en van der Wiel zo ie zo wegggaan, dan kan je toch vast Narsingh halen voordat ze verkocht zijn.IS het echt zo ernstig finacieel met Ajax ? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Ik vind het wel trouw van jullie dat je alleen de goede momenten onthoud,maar mijn god de vele slechte wedstrijden en de vele missers vergeten jullie,maar goed Siem verdiend wel zulke trouwe fans. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 - 10:40 schreef nora het volgende:[..] Ik vind het wel trouw van jullie dat je alleen de goede momenten onthoud,maar mijn god de vele slechte wedstrijden en de vele missers vergeten jullie,maar goed Siem verdiend wel zulke trouwe fans. fijn dat jij de slechte wedstrijden van Janssen je nog herrinnert. :) Janssen heb 2/3 van het seizoen slecht gespeeld.. |
|
|
|
|
Danjo223
|
|
|
Is het weer niet als alle voorgaande jaren. Door laksheid pissen we telkens naast de pot en bepalende spelers gaan op het laatste moment nog weg. |
|
|
|
|
Milanafcaaa
|
|
|
Heb het volgens mij al eens eerder gezegd maar Narsingh gaat inderdaad liever naar pisvee. De reden hiervan is dat hij en Assaidi in Amsterdam bij een club hebben gespeeld die anti Ajax is. Geloof het of niet maar Narsingh wilde alleen naar Ajax als pisvee zich niet zou melden. |
|
|
|
|
japhe
|
|
|
Ff iets anders, maar wist niet in welk topic ik dit moest plaatsen. ik zag dat Bulikyn meetrainde bij ajax zijn contract loopt 1 juli af net als die van aissati waarom mag hij dan wel trainen en aissati niet? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 - 09:11 schreef frankdribben het volgende:Hij gaat gewoon naar PSV.Let maar pop, voor 4mln haalt PSV hem binnen ,mede omdat narsingh daar graag heen wilt. Wat si he tprobleem nou, je weet dat Vertonghen en van der Wiel zo ie zo wegggaan, dan kan je toch vast Narsingh halen voordat ze verkocht zijn.IS het echt zo ernstig finacieel met Ajax ? Wat betreft Wiel en vertonghen willen ze het onderste uit de kan.....met aankoop zijn ze niet slagvaardig genoeg....niks maar dan ook niks is er veranderd wat betreft de nieuwe structuur daar in de top..... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|