|
|
remco k
|
|
|
Dan komt ie lekker niet, vorig jaar moesten we Mertens kopen want die zou ons kampioen maken, hij is niet gekomen en toch zijn we kampioen geworden.. Rarararararra... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Als hij zo graag die gemeentehoeren wil gaan, dan gaat hij toch!! Wat kan mij die hele Narsingh nou schelen!! We doen godverdomme alsof we met hem de ontbrekenede schakel binnenhalen, maar tot op heden zijn wij nu 2 achtereenvolgende jaren kampioen geworden en dat zonder echt veel spelers binnen te halen!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 - 20:52 schreef amsterdammer113 het volgende:Als hij zo graag die gemeentehoeren wil gaan, dan gaat hij toch!! Wat kan mij die hele Narsingh nou schelen!! We doen godverdomme alsof we met hem de ontbrekenede schakel binnenhalen, maar tot op heden zijn wij nu 2 achtereenvolgende jaren kampioen geworden en dat zonder echt veel spelers binnen te halen!! Dat is een beetje makkelijk gedacht gappies.....je moet niet in de wachtkamer blijven zitten zoals nu het geval is....stel dat Maher en Narsingh naar PSV gaan dan wordt het met die kleine admiraal aan de leiding een kampioensploegje denk ik.....en dat moeten we ten alle tijden zien te voorkomen....het kan natuurlijk ook een politiek spelletje zijn....misschien is PSV de prijs voor Narsingh ophoog aan het schroeven....alleen al om Ajax dwars te zitten....maar goed dat is misschien.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ben een beetje Narsingh moe |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha ergens wel ja....maar als hij straks zijn voetjes laat spreken wordt iedereen lyrisch alhier....de perfecte assistkoning die Sigthorsson perfect gaat bedienen....met Narsingh en Boerrigter wordt Sigthorsson topscoorder volgend jaar....let maar op pik.... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 - 21:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hahaha ergens wel ja....maar als hij straks zijn voetjes laat spreken wordt iedereen lyrisch alhier....de perfecte assistkoning die Sigthorsson perfect gaat bedienen....met Narsingh en Boerrigter wordt Sigthorsson topscoorder volgend jaar....let maar op pik.... Kan ook bijna niet anders met zulke fantastische spelers naast en natuurlijk ook achter je (Theo, Eriksen, Siem enz.!) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 - 22:26 schreef Ajx het volgende:[..] Kan ook bijna niet anders met zulke fantastische spelers naast en natuurlijk ook achter je (Theo, Eriksen, Siem enz.!) hehe |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 - 20:05 schreef remco k het volgende:Dan komt ie lekker niet, vorig jaar moesten we Mertens kopen want die zou ons kampioen maken, hij is niet gekomen en toch zijn we kampioen geworden.. Rarararararra... I worship the toilet u take a shit on...;0...ooohhh remko...thy are holy |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Geldwolf?? Als jij een aanbieding van een andere werkgever krijgt, met een hoger salaris van 30% doe je het toch ook ?
Daarnaast past hij inderdaad beter bij PSV. Zij spelen vanuit de verdediging, met veel ruimte voor hen. Bij ons speel je 9/10 wedstrijden op de helft van de tegenstander. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 08:09 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Geldwolf?? Als jij een aanbieding van een andere werkgever krijgt, met een hoger salaris van 30% doe je het toch ook ? Daarnaast past hij inderdaad beter bij PSV. Zij spelen vanuit de verdediging, met veel ruimte voor hen. Bij ons speel je 9/10 wedstrijden op de helft van de tegenstander. Maar ga dan niet in de winterstop verkondigen dat je zeker naar ajax gaat omdat dat je clubje is...beetje hypocriet... |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 08:13 schreef hippy het volgende:[..] Maar ga dan niet in de winterstop verkondigen dat je zeker naar ajax gaat omdat dat je clubje is...beetje hypocriet... Toen was PSV toch nog niet concreet? Daarnaast, als hij in de winter echt naar Ajax wilde, had hij in de winter getekend. Zelfs toen was het al snel duidelijk dat hij liever wachtte tot na het EK. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 08:39 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Toen was PSV toch nog niet concreet? Daarnaast, als hij in de winter echt naar Ajax wilde, had hij in de winter getekend. Zelfs toen was het al snel duidelijk dat hij liever wachtte tot na het EK. Toen was ajax te laat...lag niet aan hem..dacht ik..;)) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 - 21:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hahaha ergens wel ja....maar als hij straks zijn voetjes laat spreken wordt iedereen lyrisch alhier....de perfecte assistkoning die Sigthorsson perfect gaat bedienen....met Narsingh en Boerrigter wordt Sigthorsson topscoorder volgend jaar....let maar op pik.... Erikssen voetbalt toch al bij ajax?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij vond dat ajax te laat was. Iets anders als te laat zijn |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Joh vorig jaar zouden ze inderdaad ook kampioen worden. Ik vind het een hele nare werkwijze van die club, blij dat wij in elk geval niet meer zomaar overbetalen zoals in het verleden. Denk trouwens ook dat hij niet van doorslaggevende waarde is in een kampioenschap.
Daar kan hij trouwens alleen met Matavs, hem met Lens in de spits zie ik niet werken, tenzij ze in een 2-spitsen systeem gaan voetballen, maar dat zie ik al helemaal niet gebeuren. Vraag rijst: wat gebeurt er met Lens en anders met Mertens. En maar kopen, maar weinig beleid. Hebben ze Wijnaldum, willen ze nu ook Maher. Willen ze op elke positie een basisspeler hebben? Gaat gezeik opleveren, let maar op. Pisvee investeert weer als een malle en er komt botte weinig uit, hopen dat de kakkies ze weer in de pan hakken dit jaar :)) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
ik lees net dat Ajax maar 1 miljoen wil bieden en PSV 1.3. Ajax Waarom? voor 2 a 3 miljoen Narsingh das echt niet veel! |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 12:14 schreef NatjosFC het volgende:ik lees net dat Ajax maar 1 miljoen wil bieden en PSV 1.3. Ajax Waarom? voor 2 a 3 miljoen Narsingh das echt niet veel! salarisssssssss |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Dan wordt het hem nie...want ajax wil geen topsalarissen meer... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het probleem is met dat soort transfer zaken dat je afhankelijk bent van de info via diverse sites maar ik heb het idee dat er heel veel zomaar lukraak wordt opgeschreven zonder dat er iets van waar is,ik kan mij niet voorstellen dat Ajax maar 1 miljoen heeft geboden voor Narsingh,volgens mij is 2 a 3 miljoen een redelijk bod voor hem,voor 1 miljoen koop je tegenwoordig niet eens een julpilerl/voetballer. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 12:26 schreef nora het volgende:Het probleem is met dat soort transfer zaken dat je afhankelijk bent van de info via diverse sites maar ik heb het idee dat er heel veel zomaar lukraak wordt opgeschreven zonder dat er iets van waar is,ik kan mij niet voorstellen dat Ajax maar 1 miljoen heeft geboden voor Narsingh,volgens mij is 2 a 3 miljoen een redelijk bod voor hem,voor 1 miljoen koop je tegenwoordig niet eens een julpilerl/voetballer. 1 mijoen salaris denk ik...want ze vragen echt wel meer dan 2 miljoen |
|
|
|
|
|
|
|
1 miljoen salaris is echt ronduit belachelijk, dat verdient Jan nog niet eens bij Ajax. Dan krijg je uiteindelijk weer van die Luque praktijken... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 12:31 schreef The Dude :) het volgende:1 miljoen salaris is echt ronduit belachelijk, dat verdient Jan nog niet eens bij Ajax. Dan krijg je uiteindelijk weer van die Luque praktijken... Het leek mij alleen onwaarschijnlijk dat ze 1 miljoen transfergeld bieden |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Het is eigenlijk heel makkelijk.
Als Narsingh graag naar AJAX wilt dan zal hij genoegen moeten nemen met 1 miljoen. ( als je echt graag naar AJAX zou willen nam je zelfs met minder genoegen ). Is dat niet voldoende dan zet er maar een vette streep onder. Het is gvd de omgedraaide wereld ondertussen. Het moet een eer zijn om voor een club als AJAX te spelen en als dat niet het geval moet je in mijn ogen lekker opflikkeren.
Ik erger me helemaal kapot aan die corrupte zaakwaarnemertjes en de eindeloos grote ego's van sommige spelers.
Kijk Maher bijvoorbeeld vandaag weer. Heeft die makker 1 seizoen bij AZ in de basis gestaan en meneertje is volgens eigen zeggen AZ ontgroeit. Van mij mogen ze hem een doodschop geven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juni 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
|
|
|
quote: Klopt, het gaat ook om het salaris. Maar kan iemand mij vertellen waarom deze jongen een miljoen moet verdienen?? Dacht dat we pas op de plaats moesten houden... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 12:42 schreef The Dude :) het volgende:[..] Klopt, het gaat ook om het salaris. Maar kan iemand mij vertellen waarom deze jongen een miljoen moet verdienen?? Dacht dat we pas op de plaats moesten houden... Daarom komt ie ook niet...laat hem maar naar die miljoenen ploeg gaan en ze poten breken... Ik ben er klaar mee...gewoon lukoki |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 12:46 schreef hippy het volgende:[..] Daarom komt ie ook niet...laat hem maar naar die miljoenen ploeg gaan en ze poten breken... Ik ben er klaar mee...gewoon lukoki +14
Fuck die gast in zijn bolle reet!! PSV trouwens de lucht boven het stadion verkocht? |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 12:46 schreef hippy het volgende:[..] Daarom komt ie ook niet...laat hem maar naar die miljoenen ploeg gaan en ze poten breken... Ik ben er klaar mee...gewoon lukoki Eens, hoewel ik me afvraag of Lukoki het niveau van de eredivisie uberhaupt aan kan...
Dit stukje vond ik bij VI: Mounir El Hamdaoui en Orlando Engelaar zijn de hoogst gepositioneerde Eredivisie-spelers op de lijst op respectievelijk plaats 27 en 28 met inkomens van 2,1 miljoen en ruim 1,8 miljoen. De eerstvolgende speler op de lijst is de in tegenstelling tot El Hamdaoui wèl bij Ajax tot de selectie behorende Gregory van der Wiel (plaats 31 - 1.450.000 miljoen euro). - Theo Janssen is bij Ajax na Gregory van der Wiel de bestbetaalde (Nederlandse) Ajacied met 1.150.000 euro
http://www.vi.nl/nieuws/215263/Reserves-El-Hamdaoui-en-Engelaar-de-duurste-spelers.htm
4-5 miljoen per jaar salaris voor 3 spelers die dat in mijn ogen niet waard zijn. Dan zou je daar met een vierde speler op 5-6 miljoen komen...oeioeioei.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juni 2012 door The Dude :) -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 12:50 schreef The Dude :) het volgende:[..] Eens, hoewel ik me afvraag of Lukoki het niveau van de eredivisie uberhaupt aan kan... Dit stukje vond ik bij VI: Mounir El Hamdaoui en Orlando Engelaar zijn de hoogst gepositioneerde Eredivisie-spelers op de lijst op respectievelijk plaats 27 en 28 met inkomens van 2,1 miljoen en ruim 1,8 miljoen. De eerstvolgende speler op de lijst is de in tegenstelling tot El Hamdaoui wèl bij Ajax tot de selectie behorende Gregory van der Wiel (plaats 31 - 1.450.000 miljoen euro). - Theo Janssen is bij Ajax na Gregory van der Wiel de bestbetaalde (Nederlandse) Ajacied met 1.150.000 euro http://www.vi.nl/nieuws/215263/Reserves-El-Hamdaoui-en-Engelaar-de-duurste-spelers.htm4-5 miljoen per jaar salaris voor 3 spelers die dat in mijn ogen niet waard zijn. Dan zou je daar met een vierde speler op 5-6 miljoen komen...oeioeioei. En sulletje...die verdiend toch ook een megasalaris |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 12:50 schreef The Dude :) het volgende:[..] Eens, hoewel ik me afvraag of Lukoki het niveau van de eredivisie uberhaupt aan kan... Dit stukje vond ik bij VI: Mounir El Hamdaoui en Orlando Engelaar zijn de hoogst gepositioneerde Eredivisie-spelers op de lijst op respectievelijk plaats 27 en 28 met inkomens van 2,1 miljoen en ruim 1,8 miljoen. De eerstvolgende speler op de lijst is de in tegenstelling tot El Hamdaoui wèl bij Ajax tot de selectie behorende Gregory van der Wiel (plaats 31 - 1.450.000 miljoen euro). - Theo Janssen is bij Ajax na Gregory van der Wiel de bestbetaalde (Nederlandse) Ajacied met 1.150.000 euro http://www.vi.nl/nieuws/215263/Reserves-El-Hamdaoui-en-Engelaar-de-duurste-spelers.htm4-5 miljoen per jaar salaris voor 3 spelers die dat in mijn ogen niet waard zijn. Dan zou je daar met een vierde speler op 5-6 miljoen komen...oeioeioei. Als hij vertrouwen krijgt en bergkamp coached hem..heb ik er vertrouwen in |
|
|
|
|
|
|
|
We zullen zien, maar ik ben wel gecharmeerd geraakt van onze jeugd met hun salaris, tov die passanten met een megasalaris die niet (veel) beter zijn, dus ik hoop het! |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Misschien is het verstandig om niet al die broodje aap verhalen te geloven, het is al jaren bekend dat spelers het meest kunnen verdienen bij AJAX. Dus geloof ik van heel het verhaal geen fluit, misschien kunstje van PSV? om AJAX meer te laten betalen voor een gewilde speler? En hoe weet hij eigenlijk wat hij gaat verdienen bij PSV? Ze hebben alleen kenbaar gemaakt dat ze interesse hebben bij Lens, en hebben nog niet met Narsingh gesproken!!! |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 12:38 schreef AFCA MARCO het volgende:Het is eigenlijk heel makkelijk. Als Narsingh graag naar AJAX wilt dan zal hij genoegen moeten nemen met 1 miljoen. ( als je echt graag naar AJAX zou willen nam je zelfs met minder genoegen ). Is dat niet voldoende dan zet er maar een vette streep onder. Het is gvd de omgedraaide wereld ondertussen. Het moet een eer zijn om voor een club als AJAX te spelen en als dat niet het geval moet je in mijn ogen lekker opflikkeren. Ik erger me helemaal kapot aan die corrupte zaakwaarnemertjes en de eindeloos grote ego's van sommige spelers. Kijk Maher bijvoorbeeld vandaag weer. Heeft die makker 1 seizoen bij AZ in de basis gestaan en meneertje is volgens eigen zeggen AZ ontgroeit. Van mij mogen ze hem een doodschop geven. Ben het helemaal met je eens. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Ik denk dat we langzamerhand maar moeten kijken naar alternatieven voor Narsingh. Elia? Assaidi? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ow op die fiets..
1.3 is veel te veel salaris voor die gozer... maar had PSV geen salaris plafond van 1 miljoen? dit kan niet kloppen. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Daar ben ik blij mee :) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 15:14 schreef AFC M&M het volgende:Ik denk dat we langzamerhand maar moeten kijken naar alternatieven voor Narsingh. Elia? Assaidi? Volgens mij gaat assaidi naar turkije en elia staat op links |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Assaidi staat ook op links maar vind hem wel een goede voor Ajax. Elia zal voornaamste alternatief zijn denk ik. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 16:43 schreef NatjosFC het volgende:[..] Assaidi staat ook op links maar vind hem wel een goede voor Ajax. Elia zal voornaamste alternatief zijn denk ik. En boerrighter dan |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: sorry, vergat er bij te zetten dat ik Assaidi op Rechts een optie vind voor Ajax, denk dat Assaidi ook op rechts wel uit de voeten kan, hij is niet de man van de voorzet maar denk dat hij met zijn actie's toch veel rendement kan geven ook richting Sigthorsson. maar Sulejmani lijkt me vooralsnog 1e rechtsbuiten.. |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
Lukoki opstellen ik zie et al voor me lukoki vs pieters arme pieters ,lukoki loopt hem er voledig uit |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 16:55 schreef ajaxfan lol het volgende:Lukoki opstellen ik zie et al voor me lukoki vs pieters arme pieters ,lukoki loopt hem er voledig uit ik hoop dat ie wordt uitgeleend aan Ado of RKC, zal goed voor hem zijn. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het is uitstekend dat Ajax een plafond stelt voor wat het gaat uitgeven aan spelers...ik heb v.Duivenbode daar meermaals over horen praten en dat klonk mij als muziek in de oren....hetgeen nu met Aissati is gebeurd vind ik een prima zaak...Aissati vind ik nou niet zo'n uitzonderlijke speler waarvoor je het maximale gaat uitgeven....met Narsingh heb ik toch een ander gevoel...ik weet 100% zeker dat Narsingh een toegevoegde waarde is voor Ajax en dat Ajax daar 100% beter van word....bij een uitzonderlijke speler, die ik Narsingh vind, zou ik toch wat meer overhebben...ik weet niet precies wat de aanbieding is die Ajax Narsingh heeft voorgelegd, maar Ajax zou daar MOETEN uitkomen vind ik...ik zie Narsingh echt niet graag bij psv voetballen, want ik ben bang dat psv met Narsingh kampioen word.. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
vind ook goed dat Ajax een plafond stelt, Maar ze moeten nu wel een beetje overstag gaan en Narsingh snel binnen halen! Het is ook een echte Ajax speler dat hij meer graag naar Psv zou willen is onzin hij wilt graag naar Ajax komen, maar Ajax moet nu wel snel handelen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 19:12 schreef alibabba het volgende:Het is uitstekend dat Ajax een plafond stelt voor wat het gaat uitgeven aan spelers...ik heb v.Duivenbode daar meermaals over horen praten en dat klonk mij als muziek in de oren....hetgeen nu met Aissati is gebeurd vind ik een prima zaak...Aissati vind ik nou niet zo'n uitzonderlijke speler waarvoor je het maximale gaat uitgeven....met Narsingh heb ik toch een ander gevoel...ik weet 100% zeker dat Narsingh een toegevoegde waarde is voor Ajax en dat Ajax daar 100% beter van word....bij een uitzonderlijke speler, die ik Narsingh vind, zou ik toch wat meer overhebben...ik weet niet precies wat de aanbieding is die Ajax Narsingh heeft voorgelegd, maar Ajax zou daar MOETEN uitkomen vind ik...ik zie Narsingh echt niet graag bij psv voetballen, want ik ben bang dat psv met Narsingh kampioen word.. Helemaal mee eens Ali... |
|
|
|
|
|
|
|
hey jullie weten kennelijk meer dan ik? wat heeft ajax aan narsingh geboden dan...? |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 20:11 schreef The Dude :) het volgende:hey jullie weten kennelijk meer dan ik? wat heeft ajax aan narsingh geboden dan...? Spelen in een Ajax shirt, Hoger kan Psv niet bieden lijkt mij |
|
|
|
|
|
|
|
quote: ah kijkt, dat verklaart een hoop ;-)
maar ik doelde op die mensen die vinden dat ajax overstag moet gaan...... ik heb niks gehoord over aanbiedingen, raar dat je er dan wel een mening over kunt hebben vind het juist goed dat ze niet meer overbieden zoals in het verleden en zoals kennelijk pisvee wel doet, 1 miljoen salaris voor een bakkie voorzetten vind ik errug veel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het schijnt dat Heerenveen nu ook veel meer wil hebben.. |
|
|
|