|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 20:33 schreef The Dude :) het volgende:[..] ah kijkt, dat verklaart een hoop ;-) maar ik doelde op die mensen die vinden dat ajax overstag moet gaan...... ik heb niks gehoord over aanbiedingen, raar dat je er dan wel een mening over kunt hebben vind het juist goed dat ze niet meer overbieden zoals in het verleden en zoals kennelijk pisvee wel doet, 1 miljoen salaris voor een bakkie voorzetten vind ik errug veel. die bakke vol voorzetten maken Siggi topscorer en maken hem ook weer meer waard Met Boerrigter en Narsingh op de flanken kan het verschil zijn een titel ja of nee
Ajax moet gewoon een bedrag tussen de 4 en 5 miljoen op tafel leggen voor Narsingh dat is nu meer een obstakel dan de salaris eisen van Narsingh daar komen ze wel uit |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
quote: Mogen ze bukken wat mij betreft, lekker laten gaan joh.
Hoop alleen dat ze goede alternatieven hebben, heb nog niet veel gehoord. Schijnt wel dat ze ook in het oost-blok aan het kijken zijn. |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 20:45 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] die bakke vol voorzetten maken Siggi topscorer en maken hem ook weer meer waard Met Boerrigter en Narsingh op de flanken kan het verschil zijn een titel ja of nee Maar dat kun je met een goedkopere speler waarschijnlijk ook bereiken
quote: Ajax moet gewoon een bedrag tussen de 4 en 5 miljoen op tafel leggen voor Narsingh dat is nu meer een obstakel dan de salaris eisen van Narsingh daar komen ze wel uit
waar baseer je dat op? 4-5 miljoen + 1 miljoen aan salaris vind ik echt veel hoor voor die enkele doelpunten die siggi zal scoren door Narsingh. En bovendien moet je áltijd het risico incalculeren dat het ook kan misgaan. Hij heeft eigenlijk pas 1 seizoen écht goed gepresteerd. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 20:51 schreef The Dude :) het volgende:[..] Maar dat kun je met een goedkopere speler waarschijnlijk ook bereiken [..] waar baseer je dat op? 4-5 miljoen + 1 miljoen aan salaris vind ik echt veel hoor voor die enkele doelpunten die siggi zal scoren door Narsingh. En bovendien moet je áltijd het risico incalculeren dat het ook kan misgaan. Hij heeft eigenlijk pas 1 seizoen écht goed gepresteerd. een goedkopere speler met zoveel assisten ? wie dan ? Sulejmani heeft gewoon niet gebracht wat van hem verwacht werd hij maakt siggi geen topscorer Narsingh wel, ik heb geen 3seizoenen nodig van Narsingh om te zien hoe goed hij is en hoe belangrijk hij is voor een team en vooral voor de spits
5 miljoen wilt Heerenveen voor Narsingh hebben daar baseer ik dat op |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 20:55 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] een goedkopere speler met zoveel assisten ? wie dan ? Sulejmani heeft gewoon niet gebracht wat van hem verwacht werd hij maakt siggi geen topscorer Narsingh wel, ik heb geen 3seizoenen nodig van Narsingh om te zien hoe goed hij is en hoe belangrijk hij is voor een team en vooral voor de spits 5 miljoen wilt Heerenveen voor Narsingh hebben daar baseer ik dat op Wie zegt dat Narsingh dit seizoen bij Ajax ook zoveel assistsen gaat geven.. Iedereen gaat er maar zo even vanuit, maar niemand die er aan denkt dat Hveen met 50 meter ruimte voor zich speelt waar Narsingh precies goed voor is met zijn snelheid.. En dat men bij Ajax tegen de achterlijn aanspeelt...Compleet andere manier van voetballen bij Hveen en Ajax.. Niemand die kan garanderen dat ie het bij ons zo goed gaat doen.. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 20:48 schreef The Dude :) het volgende:[..] Mogen ze bukken wat mij betreft, lekker laten gaan joh. Hoop alleen dat ze goede alternatieven hebben, heb nog niet veel gehoord. Schijnt wel dat ze ook in het oost-blok aan het kijken zijn. In welke oost blok land dan? er zijn daar idd wel veel talenten, Maar een speler als Narsingh vind je niet zomaar, in het Nederlands Elftal speelde hij heel goed daar zag je al dat hij op dat niveau goed mee kan, Jammer dat V Marwijk hem niet op het EK liet spelen. Huntelaar in de Spits en Narsingh voor de voorzetten ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 21:35 schreef remco k het volgende:[..] Wie zegt dat Narsingh dit seizoen bij Ajax ook zoveel assistsen gaat geven.. Iedereen gaat er maar zo even vanuit, maar niemand die er aan denkt dat Hveen met 50 meter ruimte voor zich speelt waar Narsingh precies goed voor is met zijn snelheid.. En dat men bij Ajax tegen de achterlijn aanspeelt...Compleet andere manier van voetballen bij Hveen en Ajax.. Niemand die kan garanderen dat ie het bij ons zo goed gaat doen.. kijk dat is handig, hoef ik het niet uit een te zetten :P |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 21:35 schreef remco k het volgende:[..] Wie zegt dat Narsingh dit seizoen bij Ajax ook zoveel assistsen gaat geven.. Iedereen gaat er maar zo even vanuit, maar niemand die er aan denkt dat Hveen met 50 meter ruimte voor zich speelt waar Narsingh precies goed voor is met zijn snelheid.. En dat men bij Ajax tegen de achterlijn aanspeelt...Compleet andere manier van voetballen bij Hveen en Ajax.. Niemand die kan garanderen dat ie het bij ons zo goed gaat doen.. Tsja daar heb je een punt ouwe |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 21:37 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] In welke oost blok land dan? er zijn daar idd wel veel talenten, Maar een speler als Narsingh vind je niet zomaar, in het Nederlands Elftal speelde hij heel goed daar zag je al dat hij op dat niveau goed mee kan, Jammer dat V Marwijk hem niet op het EK liet spelen. Huntelaar in de Spits en Narsingh voor de voorzetten ;-) daarnet bedoelde ik trouwens waar je op baseert dat de transfersom een struikelblok is en niet het salaris?
en qua alternatieven vond ik dit: Nicolás Blandi (Boca) http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/61317/-argentijns-alternatief-voor-narsingh-.html
en die oostblokker...kan dat bericht zo 1,2,3 niet vinden |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 21:35 schreef remco k het volgende:[..] Wie zegt dat Narsingh dit seizoen bij Ajax ook zoveel assistsen gaat geven.. Iedereen gaat er maar zo even vanuit, maar niemand die er aan denkt dat Hveen met 50 meter ruimte voor zich speelt waar Narsingh precies goed voor is met zijn snelheid.. En dat men bij Ajax tegen de achterlijn aanspeelt...Compleet andere manier van voetballen bij Hveen en Ajax.. Niemand die kan garanderen dat ie het bij ons zo goed gaat doen.. heb ik al een paar keer opgemerkt, maar in de CL speel je wel ver van de goal af, daarbij heeft Narsingh ook hele goede voorzetten als ie aan de lijn staat, en met Janssen en/of Eriksen op het middenveld zijn we creatief genoeg om hem in stelling te brengen denk ik, qua Janssen refereer ik dan naar de paas op Boerrigter tegen AZ en pass of Lukoki tegen Ado... |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Idd Blandi heb ik vaak gehoord ook wat gezien van hem, maar dadelijk is het weer een nieuwe Mauro Rosales of Cvitanisch echt veel geluk heeft Ajax niet gehad met spelers uit argentinie,
wat ik van Narsingh heb gezien kan ik meer een oordeel vellen, die vele assisten waren geen toeval ik heb alle vertrouwen in hem |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 21:53 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Idd Blandi heb ik vaak gehoord ook wat gezien van hem, maar dadelijk is het weer een nieuwe Mauro Rosales of Cvitanisch echt veel geluk heeft Ajax niet gehad met spelers uit argentinie, wat ik van Narsingh heb gezien kan ik meer een oordeel vellen, die vele assisten waren geen toeval ik heb alle vertrouwen in hem Dat klopt, ligt ook aan de prijs die ze dan moeten betalen. Maar ja, zo te zien zullen we gewoon nog wat geduld moeten hebben. Na het EK volgt er ongetwijfeld meer... |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 22:03 schreef The Dude :) het volgende:[..] Dat klopt, ligt ook aan de prijs die ze dan moeten betalen. Maar ja, zo te zien zullen we gewoon nog wat geduld moeten hebben. Na het EK volgt er ongetwijfeld meer... van mij kan het niet snel goed afgehandeld zijn ;-)
zou heel irritant zijn als hij naar psv gaat dan word die koopclub toch iets sterker voor volgend seizoen |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 22:07 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] van mij kan het niet snel goed afgehandeld zijn ;-) zou heel irritant zijn als hij naar psv gaat dan word die koopclub toch iets sterker voor volgend seizoen bah, moet niet aan denken.
Trouwens, dat van die Blandi was voornamelijk gebaseerd op ruil met Cvitanich.
Kunnen ook Bert van Marwijk op de flank zetten, die staat nu toch buitenspel ;-) |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 22:11 schreef The Dude :) het volgende:[..] bah, moet niet aan denken. Trouwens, dat van die Blandi was voornamelijk gebaseerd op ruil met Cvitanich. Kunnen ook Bert van Marwijk op de flank zetten, die staat nu toch buitenspel ;-) haha dat is een goede ;-) die Affelay moet ook weg bij het Nederlands elftal, Ajax en wij in Amsterdam hebben gezonde arrogantie, die appelflaai heeft misplaatste arrogantie, denkt dat hij meteen een hele grote meneer is wat naar als je dat karaktertje hebt, en voor de camera altijd de perfecte schoonzoon spelen wat een flapdrol
Ontopic Blandi ik weet van die ruil, maar ik zie toch liever geld ervoor ;-) mooi van Ajax ook om hem die Finale te gunnen en de verhuur te verlengen maar Boca moet nu wel vaart maken om een oplossing.
en idd bah is het juiste woord, ook kopen kopen beleid vind ik maar bah Ajax koopt ook maar dat is maar 5 a 10 % de rest is opleiden opleiden bij psv zijn die cijfers andersom ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ontopic, Wie gelooft er nog in de komst van Narsing?
Ik niet... |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
Ik geloof er nog wel in, netzoals Jan wel naar Tottenham zal gaan. uiteindelijk zal Narsingh ook wel naar Ajax komen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Narsingh???? Wie is dat????? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Rechtsbuiten van PEC Zwolle, maakte indruk door zijn snelheid, maar mededoor blessure's het eind van dit seizoen geen grote rol gehad.. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 22:36 schreef NatjosFC het volgende:[..] Rechtsbuiten van PEC Zwolle, maakte indruk door zijn snelheid, maar mededoor blessure's het eind van dit seizoen geen grote rol gehad.. Nee die gaat al naar psv ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: PSV tja, laten we eens intresse tonen in een speler zoals Poepon ofzo, haha zul je zien komt dat PSV ook nog ff langs.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juni 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 22:55 schreef NatjosFC het volgende:[..] als die Brands me dat flikt, dan schop ik hem neer, kan ie niet maken de beste speler van PEC Zwolle halen. haha haha
Brands wil alles wat Ajax nu wilt daar is tie op gebrand nu,Ronald De Boer moet weer grapjes maken en een tweet plaatsen dat Ajax op zoek is 3000ton koeiemest. Brands zal de eerste zijn om alle koeiemest in Nederland op te kopen, wat die ermee moet? maakt hem niet uit heel psv wilt nu wat Ajax wilt hebben maakt hun niet uit wat ;-)
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 23:06 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] hahaha +1900 maar een echte boeren club vind ik het niet, Boeren zijn hard werkende zuinige mensen die alles op eigen kracht doen. Ik zie Psv als koopclub daar niet in absoluut niet zelfs vind het meer een verwende studenten club je weet wel die studenten die ook alles van pappie krijgen en dat ze alleen maar opzoek zijn naar status en geld kopen kopen kopen ;-) tja, beetje rare lui daar in eindhoven. ze willen een opleidingsclub worden haha, moet je voor Dick Advocaat aanstellen. alhoewel hij bij de B1 heb gekeken, maar als hij daar 1 jaar trainer is wat gaat ie dan doen haha. |
|
|
|
|
|
|
|
jullie vinden die wedstrijd ook saai he ;-) hopen dat die spanjolen er zo uitvliegen (maar ben er bang voor) |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 23:09 schreef NatjosFC het volgende:[..] tja, beetje rare lui daar in eindhoven. ze willen een opleidingsclub worden haha, moet je voor Dick Advocaat aanstellen. alhoewel hij bij de B1 heb gekeken, maar als hij daar 1 jaar trainer is wat gaat ie dan doen haha. precies en naar de B1 kijken nou nou het is me wat zeg haha
psv zal nooit een echte opleidingsclub worden is het nooit geweest en zal het ook nooit worden. Advocaat heeft daar ook niet veel verstand van, Advocaat en V Bommel ze denken dat ze daar kampioen mee worden maar heel de club zit gewoon niet lekker in elkaar veel middelmatige voetballers ook! Advocaat en v Bommel stellen veel voor van dit seizoen als het ff niet gaat zoals ze verwachten dan gaat dat tegen ze spelen. Ik vind het maar een chagarijnige club die altijd wel wat naars willen zeggen over Ajax heel die club is leeft voor de haat tegen Ajax, terwijl Ajax helemaal niet bezig zijn met de provincie club psv
Mijn minste sympathie voor een club die ik heb is voor psv, vind het geen mooie club
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 23:13 schreef The Dude :) het volgende:jullie vinden die wedstrijd ook saai he ;-) hopen dat die spanjolen er zo uitvliegen (maar ben er bang voor) eindelijk penalties ;-)
Ergens hoop ik ook op Portugal maar ik wil echt niet dat Duitsland kampioen word en Spanje heeft toch meer kans dan Portugal om tegen Duitsland te winnen. Portugal speelt nooit goed tegen Duitsland |
|
|
|
|
|
|
|
meen je dat nou? ik heb echt 10000x liever duitsland dan spanje, blegh |
|
|
|
|
|
|
|
haha ok dan snap ik het. heb dat juist andersom, maar ja, duitsland of spanje, de besten van het moment... overigens 2x mis..nu iniesta raak... |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 23:22 schreef The Dude :) het volgende:haha ok dan snap ik het. heb dat juist andersom, maar ja, duitsland of spanje, de besten van het moment... overigens 2x mis..nu iniesta raak... dadelijk word het gewoon Italy
geweldige penal Ramos ;-) Koekoek |
|
|
|
|
|
|
|
haha je hebt wat je wilde |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: wel met pijn in het hart;-) als Italy al in de Finale stond dan had ik ook gehoopt op Portugal |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 23:28 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] wel met pijn in het hart;-) als Italy al in de Finale stond dan had ik ook gehoopt op Portugal Denk die Duitsers...maar heb ook een zwak voor Italië! we zullen zien...
Ga nog ff vi kijken en tukken, fijne avond! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 23:30 schreef The Dude :) het volgende:[..] Denk die Duitsers...maar heb ook een zwak voor Italië! we zullen zien... Ga nog ff vi kijken en tukken, fijne avond! Jij ook een fijne avond mede Ajacied!!
VI is altijd vermakelijk voor het slapen gaan;) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 21:35 schreef remco k het volgende:[..] Wie zegt dat Narsingh dit seizoen bij Ajax ook zoveel assistsen gaat geven.. Iedereen gaat er maar zo even vanuit, maar niemand die er aan denkt dat Hveen met 50 meter ruimte voor zich speelt waar Narsingh precies goed voor is met zijn snelheid.. En dat men bij Ajax tegen de achterlijn aanspeelt...Compleet andere manier van voetballen bij Hveen en Ajax.. Niemand die kan garanderen dat ie het bij ons zo goed gaat doen.. Narsingh vind ik een veelzijdige speler...hij heeft het vermogen en het inzicht om bij Ajax te slagen denk ik...ik vind hem in zijn spel veel lijken op Finidi George. Daar kon je ook op meerdere manieren mee spelen en had net als Narsingh de finesse en extra klasse..we zullen het zien, maar ik hoop echt op zijn komst. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja het verschil is 2 ton met elke dag reizen naar Brabant en ook elke dag tegen die rotkop van die kleine haagse driftkikker aan te kijken, of 2 ton minder krijgen in je achtertuin trainen en CL spelen en elke dag met Frankie trainen zeg het maar ik zou het wel weten |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Omdat wij voor Ajax zijn weten het wel, Narsingh staat er heel anders in, als hij 2 ton meer kan verdienen bij psv,dan doet ie dat zo ie zo.
Slotje op deze topic, narsingh komt niet meer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 21:45 schreef NatjosFC het volgende:[..] heb ik al een paar keer opgemerkt, maar in de CL speel je wel ver van de goal af, daarbij heeft Narsingh ook hele goede voorzetten als ie aan de lijn staat, en met Janssen en/of Eriksen op het middenveld zijn we creatief genoeg om hem in stelling te brengen denk ik, qua Janssen refereer ik dan naar de paas op Boerrigter tegen AZ en pass of Lukoki tegen Ado... Wat een gelul dat je in de CL ver van de goal van de tegenstander afspeelt, dat ligt helemaal aan de tegenstander, tegen Milan, Real en Utd speelden we toch echt op de helft van de tegenstander.. Alleen tegen Real werden we weggecounterd.. Die passes die jij nu roept is trouwens met veel ruimte achter de verdediging, en 90% van de tijd speelt Ajax niet zo en heb je dus geen fluit aan Narsingh.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2012 - 11:14 schreef alibabba het volgende:[..] Narsingh vind ik een veelzijdige speler...hij heeft het vermogen en het inzicht om bij Ajax te slagen denk ik...ik vind hem in zijn spel veel lijken op Finidi George. Daar kon je ook op meerdere manieren mee spelen en had net als Narsingh de finesse en extra klasse..we zullen het zien, maar ik hoop echt op zijn komst. Ik hoop ook wel op zijn komst.. Maar men moet eens ophouden eventuele nieuwe spelers zien als de nieuwe verlosser. (jij niet overigens). 9 van de 10 keer is dat namelijk niet het geval en wordt die jongen over een jaar zo weer uitgekotst als de eerste de beste randdebiel.. Sulejmani was dit seizoen de eerste seizoenshelft erg belangrijk en begin minder goed te spelen omdat hij blijkbaar geblesseerd is geweest.. De medische staf was afgelopen seizoen niet het beste wat ons ooit is overkomen en ik denk dan ook dat de selectie dit jaar een stuk fitter zal zijn.. Als Sulejmani dan die lijn doortrekt van afgelopen seizoen de eerste helft dan zie ik hem erg graag spelen, gebeurt dat niet hebben we nog mensen als Ozbliz, Lukoki, de Sa en Fisher achter de hand.
Ajax wil niet te veel betalen voor spelers en ik snap niet dat er zoveel supporters zijn die dat niet willen begrijpen, terwijl dat wel dezelfde jongens zijn die zo zaten te zeiken dat er veel te veel spelers onder contract stonden.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2012 - 13:38 schreef remco k het volgende:[..] Ik hoop ook wel op zijn komst.. Maar men moet eens ophouden eventuele nieuwe spelers zien als de nieuwe verlosser. (jij niet overigens). 9 van de 10 keer is dat namelijk niet het geval en wordt die jongen over een jaar zo weer uitgekotst als de eerste de beste randdebiel.. Sulejmani was dit seizoen de eerste seizoenshelft erg belangrijk en begin minder goed te spelen omdat hij blijkbaar geblesseerd is geweest.. De medische staf was afgelopen seizoen niet het beste wat ons ooit is overkomen en ik denk dan ook dat de selectie dit jaar een stuk fitter zal zijn.. Als Sulejmani dan die lijn doortrekt van afgelopen seizoen de eerste helft dan zie ik hem erg graag spelen, gebeurt dat niet hebben we nog mensen als Ozbliz, Lukoki, de Sa en Fisher achter de hand. Ajax wil niet te veel betalen voor spelers en ik snap niet dat er zoveel supporters zijn die dat niet willen begrijpen, terwijl dat wel dezelfde jongens zijn die zo zaten te zeiken dat er veel te veel spelers onder contract stonden.. Ik ben het helemaal met je eens!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2012 - 13:04 schreef nora het volgende:Ja het verschil is 2 ton met elke dag reizen naar Brabant en ook elke dag tegen die rotkop van die kleine haagse driftkikker aan te kijken, of 2 ton minder krijgen in je achtertuin trainen en CL spelen en elke dag met Frankie trainen zeg het maar ik zou het wel weten hadden jullie hem niet weg motten sturen mr je we we weten wel hoe jullie tegen donkere jongens aankijken want dat is ook een vd redenen dat het mis ging in 96 op het EK... Gebroeders DEBoer en Blind die bepaalde wel even wat iedereen moest verdienen en de donkere jongens kregen minder en dat waren wel de betere... |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2012 - 15:42 schreef infamous psv het volgende:[..] hadden jullie hem niet weg motten sturen mr je we we weten wel hoe jullie tegen donkere jongens aankijken want dat is ook een vd redenen dat het mis ging in 96 op het EK... Gebroeders DEBoer en Blind die bepaalde wel even wat iedereen moest verdienen en de donkere jongens kregen minder en dat waren wel de betere... Kerel wat lul jij nu? Hou je lekker bezig met PSV aub ja. Eerst de grond onder het stadion verpatsen en nu de lucht boven het stadion zeker? Van mij mogen jullie die gast hebben. Als een speler liever overdag met klompen loopt zit hij bij jullie op de goede plek. Als je geen kampioen wil worden moet je naar PSV! Stelletje flapdrollen joh.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juni 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2012 - 13:38 schreef remco k het volgende:Voor een speler dat het verschil kan maken kan je wel over een bepaald salaris heen gaan [..] Ik hoop ook wel op zijn komst.. Maar men moet eens ophouden eventuele nieuwe spelers zien als de nieuwe verlosser. (jij niet overigens). 9 van de 10 keer is dat namelijk niet het geval en wordt die jongen over een jaar zo weer uitgekotst als de eerste de beste randdebiel.. Sulejmani was dit seizoen de eerste seizoenshelft erg belangrijk en begin minder goed te spelen omdat hij blijkbaar geblesseerd is geweest.. De medische staf was afgelopen seizoen niet het beste wat ons ooit is overkomen en ik denk dan ook dat de selectie dit jaar een stuk fitter zal zijn.. Als Sulejmani dan die lijn doortrekt van afgelopen seizoen de eerste helft dan zie ik hem erg graag spelen, gebeurt dat niet hebben we nog mensen als Ozbliz, Lukoki, de Sa en Fisher achter de hand. Ajax wil niet te veel betalen voor spelers en ik snap niet dat er zoveel supporters zijn die dat niet willen begrijpen, terwijl dat wel dezelfde jongens zijn die zo zaten te zeiken dat er veel te veel spelers onder contract stonden.. |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Goed dat jij al die gasten hebt onthouden die zaten te zeiken over teveel spelers.
Jij wilde ook spelers bij ajax en nu is alles te duur.
Je kopieert Frank De Boer z'n visie omtrwnt spelersbeleid. |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2012 - 16:24 schreef frankdribben het volgende:Goed dat jij al die gasten hebt onthouden die zaten te zeiken over teveel spelers. Jij wilde ook spelers bij ajax en nu is alles te duur. Je kopieert Frank De Boer z'n visie omtrwnt spelersbeleid. Kleurenblind??? Je bent nogal zwart-wit...
remko heeft gewoon gelijk en als je dan al vindt dat dat niet zo is geef dan es een argument |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2012 - 15:47 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Kerel wat lul jij nu? Hou je lekker bezig met PSV aub ja. Eerst de grond onder het stadion verpatsen en nu de lucht boven het stadion zeker? Van mij mogen jullie die gast hebben. Als een speler liever overdag met klompen loopt zit hij bij jullie op de goede plek. Als je geen kampioen wil worden moet je naar PSV! Stelletje flapdrollen joh. *** +1900
psv zijn bestaansrecht is sowiezo gebaseerd op haat jegens Ajax. iedereen daar heeft een fobie dat heet Ajax. de chagrijn daar tegen Ajax en het chagrijn tegen heel veel dingen beproef je daar al heel snel, Forza psv wel is gezien je weet niet wat je ziet een koffiejuffrouw daar of een B-Kok van een tv programma iedereen wilt voor de camera witte chagrijn voetjes halen bij de supporters door altijd met het net nummer van Amsterdam te zeggen zo erg lachwekkend en dat zijn dan volwasse mensen? Psv is gewoon een chagrijn club een koopclub op psv forum hier ook de beste topic die het meest gelezen is en het meest in bericht gaat heel toevallig weer over Ajax laat ze maar lekker lullen met hun zogenaamde gemoedelijkheid en gezelligheid pas na een krat bier spreken ze de waarheid en puntje bij paaltje heb je niks aan ze dus nep gemoedelijke geen oprechte gezelligheid, wij hebben Cruijff die door het vuur gaat voor Ajax zijn naam en reputatie zetten hij graag op het spel rechtzaken ging hij aan hij won ze hij bevrijde Ajax van meer dan tien jaar wanbeleid. Psv heeft gebroeders Kerkhof die alleen maar zeuren voor de camera en nooit wat doen, rutten met de grond gelijk maken, maar als ze Rutten zagen dan zeiden ze niets, ook heel typerend daar in Eindhoven
Tegen VD Gijp zeggen ze altijd als hij daar is, Hey Gijp lekker thuis komen is het hier he, haha VD Gijp moet dan altijd lachen hij heeft dat gevoel totaal niet.
Nu Ontopic De salarissen gaan omlaag goed Beleid is dat!!! we zijn al een opleidingsclub in de toekomst ja kan het? ja het kan nog meer een opleidingsclub allemaal uit de eigen jeugd er is weer Ajax visie ik ga al jaren met vrienden van de Jordaan naar Ajax, de gesprekken zijn verandert er is weer Ajax visie 12 a 13 jaar wanbeleid miskopen geen Ajax gezicht te zien qua beleid iedereen is blij dat de Ajax visie er weer is met grote Ajax namen met Ajax mensen, mensen die door het vuur gaan voor Ajax. Narsingh ik hoop dat hij komt maar hij moet dat hopen als je niet warm word van Ajax en je wilt geen water bij de wijn doen dan word het sowiezo niet veel je moet bij Ajax willen spelen graag of niet |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2012 - 21:19 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik kijk nooit programma's van die gemeentehoeren!! Interesseren me namelijk niets!!! En Ajax leidt zijn spelers wel zelfstandig op?????? Hebben volgens mij ook genoeg spelers gekocht???? Maar een discussie met jouw is zinloos want je hebt geen haat en wilt graag over voetbal discussieren!! Hou je dan ook bij een discussie over het topic en niet over wat jij wel of niet vind van die gemeentehoeren!!! Ajax leid veel meer spelers op dat klopt al in heel haar geschiedenis,kijk bijvb maar oranje selecties van 1970 t/m nu ook voor 1970 maar anders ben je zo lang bezig;-)
jij mag gemeentehoeren zeggen en dat word niet onder een vergrootglas gezet ik zeg koopclub en dat word breed uit gemeten, dat klopt volgens mij niet helemaal |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
laten we topic titel maar vast aanpassen naar: Narsingh naar PSV, alternatiefen? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2012 - 21:28 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] ik heb ook geen haat, koopclub is geen haat zijn feiten chagrijn tegen Ajax is geen haat opmerking want dat is daar gewoon ook bij veel forums zie je dat best lopende topic op psv forum gaat over Ajax en is niet positief, dus waarom is dat haat als ik dat opmerk, ontopic het beleid van Ajax sta ik 1900% achter, komt tie niet jammer voor hem omdat 113 echt n hekel aan ons heeft mr hij loopt daar niet te koop mee.. dat is n groot verschil met jou die alleen mr wil scoren hier door over PSV te praten.. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Sulejmani ,Lukoki en Ozbiliz erachter |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2012 - 16:24 schreef frankdribben het volgende:Goed dat jij al die gasten hebt onthouden die zaten te zeiken over teveel spelers. Jij wilde ook spelers bij ajax en nu is alles te duur. Je kopieert Frank De Boer z'n visie omtrwnt spelersbeleid. Ik kopieer helemaal niks van de Boer, dit roep ik al jaren net zoals dat ik al jaren roep dat we niet te veel moeten betalen. En dat kun je hier zelfs allemaal terugkijken.. |
|
|
|