BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Narsingh in oranjeselectie, nu halen! Wakker worden ajax!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 28 juni 2012 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 21:32 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

Sulejmani ,Lukoki en Ozbiliz erachter
nee, die gaan het redden in de CL, daarbij heeft Sulejmani nog niet eens verlengt. de zoektoch naar een rechtsbuiten zal ook doorgaan als Narsingh niet komt denk ik.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 28 juni 2012 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 21:51 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

nee, die gaan het redden in de CL, daarbij heeft Sulejmani nog niet eens verlengt. de zoektoch naar een rechtsbuiten zal ook doorgaan als Narsingh niet komt denk ik.
En Narsingh gaat het wel redden in de CL??????
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 28 juni 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 21:51 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Met Narsingh en Boerrigter idd dat kan een verschil zijn in de ChamL met onze Spits Siggi
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 28 juni 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 21:52 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

ik bedoelde alleen Ozbilliz en lukoki er mee, die moeten eerst nog 'rijpen' denk ik.
Narsingh is een groot talent en met zijn snelheid en omdat hij meer kwaliteit heeft dan Ozbilliz en omdat hij veel assist geeft weet hij net als Sulejmani wel wat te doen in die counter situaties of aanvallende situaties op de flank, ik denk dat Lukoki en Ozbilliz daar nog niet klaar voor zijn..
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 28 juni 2012 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 21:57 schreef Nenam_tiL het volgende:
Joejoetsoe= lul
we hadden ook met Boudewijn afgesproken, ik niet in Ajax cafe jij niet op mij reageren
dat doe je nu wel voortdurend als een 49jarige kind,
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 28 juni 2012 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 21:56 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik bedoelde alleen Ozbilliz en lukoki er mee, die moeten eerst nog 'rijpen' denk ik.
Narsingh is een groot talent en met zijn snelheid en omdat hij meer kwaliteit heeft dan Ozbilliz en omdat hij veel assist geeft weet hij net als Sulejmani wel wat te doen in die counter situaties of aanvallende situaties op de flank, ik denk dat Lukoki en Ozbilliz daar nog niet klaar voor zijn..
Ik snap echt jullie positieve houding over Narsingh totaal niet!! Voetbalde inderdaad goed afgelopen seizoen, maar dat deed Sulejmani ook toen hij bij Heerenveen voetbalde!! Daar krijg je ook veel meer ruimte dan wanneer je in het shirt van Ajax voetbalt. Dus zijn kwaliteiten komen misschien niet eens naar voren bij onze club!!! Daarnaast is de druk een stuk hoger en wordt er veel meer van je verwacht!!! Ik zou het niet erg vinden als hij komt, maar toch heb ik een bepaalde Sulejmani-gevoel bij hem!!!
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 28 juni 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 22:00 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik snap echt jullie positieve houding over Narsingh totaal niet!! Voetbalde inderdaad goed afgelopen seizoen, maar dat deed Sulejmani ook toen hij bij Heerenveen voetbalde!! Daar krijg je ook veel meer ruimte dan wanneer je in het shirt van Ajax voetbalt. Dus zijn kwaliteiten komen misschien niet eens naar voren bij onze club!!! Daarnaast is de druk een stuk hoger en wordt er veel meer van je verwacht!!! Ik zou het niet erg vinden als hij komt, maar toch heb ik een bepaalde Sulejmani-gevoel bij hem!!!
ik zie Sulejmani altijd nog als 1e keuze op Rechtsbuiten, maar Narsingh heeft mij dit seizoen zo verrast dat ik op dit moment in de eredivisie geen betere rechtsbuiten's zie voor Ajax die de concurentie aan kan met Sulejmani.

ik zeg mischien is Lens een goede, die kan in de spits en op rechtsbuiten...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 28 juni 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 22:03 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik zie Sulejmani altijd nog als 1e keuze op Rechtsbuiten, maar Narsingh heeft mij dit seizoen zo verrast dat ik op dit moment in de eredivisie geen betere rechtsbuiten's zie voor Ajax die de concurentie aan kan met Sulejmani.

ik zeg mischien is Lens een goede, die kan in de spits en op rechtsbuiten...
Jij wordt met de minuut gekker gap!! Lens???? Pffffffffffffff wil je nu werkelijk dat ik een serieuze discussie met jouw ga voeren???
Oceanu
 Oceanu - donderdag 28 juni 2012 - 22:04   quote  deeplink  
Als Narsingh naar PSV wil, dan gaat ie toch lekker ? Hij kan wel megaveel assists hebben gegeven maar dat is nog altijd geen garantie om bij Ajax te slagen. Die assists en goals had Kennedy Bakkiechoco ook. Die speelde de sterren van de hemel, totdat ie een Ajax-shirt aangemeten kreeg. Toen was ie ineens niet meer in staat om Amsterdam CS te raken op 10 meter afstand.

Ajax wilde ook graag Lens hebben volgens mij, maar die ging naar PSV. Was bij AZ levensgevaarlijk. Bij PSV valt dat echter reuze mee.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 28 juni 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 22:04 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Jij wordt met de minuut gekker gap!! Lens???? Pffffffffffffff wil je nu werkelijk dat ik een serieuze discussie met jouw ga voeren???
jij stuurt er op aan.......
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 29 juni 2012 - 09:51   quote  deeplink  
Jongens jongens jongens als Narsingh naar PSV wilt moet die gozert dat gewoon lekker doen. Laat PSV maar (WEER) het volle pond betalen qua transfer en salaris.
Ik voorspel jullie nu al dat PSV weer geen kampioen word en hopelijk ook weer CL mis gaat lopen. Dit breekt Marcel Brands en consorte vanzelf wel een keer op.
Ik zou me vooral gaan richten op wat je hebt en niet op wat we niet hebben.
We hebben een topjeugd en die moeten we door laten stromen.
Als Narsingh dus niet voor ajax kiest ( wat ik ondertussen ook hoop ) zou ik het gewoon doen met het materiaal dat we hebben.
Gewoon Boerrighter links en sulejmani of lukoki op rechts.
Ook met die spelers pakken we weer de titel.

Tevens vind ik infamous PSV uiterst irritant bezig tegen de ajacieden hier.
Weet de heer Boudewijn hier al van?
Het lijkt me namelijk niet de bedoeling dat je in vrijwel elk topic de supporter van een andere club gaat provoceren en het bloed onder de nagels uit probeert te halen.

Conclusie: Laat Narsingh maar lekker naar PSV gaan om hem volgend jaar tot de conclusie te laten komen dat hij een foute keuze gemaakt heeft.
Dit breekt PSV vanzelf wel een keer op.
Misschien moeten we maar weer eens goed gaan scouten op de hertgang!
Ajx
 Ajx - vrijdag 29 juni 2012 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 22:00 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Maar Sulejmani kwam voor 18 miljoen... Als Narsingh komt, zal dat voor minder dan 7 miljoen zijn (in elk geval!!), dus toch met een hele andere druk!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 30 juni 2012 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juni 2012 - 09:51 schreef AFCA MARCO het volgende:
Jongens jongens jongens als Narsingh naar PSV wilt moet die gozert dat gewoon lekker doen. Laat PSV maar (WEER) het volle pond betalen qua transfer en salaris.
Ik voorspel jullie nu al dat PSV weer geen kampioen word en hopelijk ook weer CL mis gaat lopen. Dit breekt Marcel Brands en consorte vanzelf wel een keer op.
Ik zou me vooral gaan richten op wat je hebt en niet op wat we niet hebben.
We hebben een topjeugd en die moeten we door laten stromen.
Als Narsingh dus niet voor ajax kiest ( wat ik ondertussen ook hoop ) zou ik het gewoon doen met het materiaal dat we hebben.
Gewoon Boerrighter links en sulejmani of lukoki op rechts.
Ook met die spelers pakken we weer de titel.

Tevens vind ik infamous PSV uiterst irritant bezig tegen de ajacieden hier.
Weet de heer Boudewijn hier al van?
Het lijkt me namelijk niet de bedoeling dat je in vrijwel elk topic de supporter van een andere club gaat provoceren en het bloed onder de nagels uit probeert te halen.

Conclusie: Laat Narsingh maar lekker naar PSV gaan om hem volgend jaar tot de conclusie te laten komen dat hij een foute keuze gemaakt heeft.
Dit breekt PSV vanzelf wel een keer op.
Misschien moeten we maar weer eens goed gaan scouten op de hertgang!
Waarom hoop je dat Narsingh naar PSV gaat als ik vragen mag?
Gruber
 Gruber - zaterdag 30 juni 2012 - 10:20   quote  deeplink  
Narsingh zou toch echt wel een versterking zijn voor Ajax. En valt qua transferkosten alles mee. Een speler als Narsingh houdt in ieder geval de komende waarde wel een waarde van 5m. Zo'n groot risico als destijds met Sulejmani is dit dus niet! Tevens slaat het nergens op om te zeggen dat het totaal niet zeker is of Narsingh wel goed zal voetballen in een Ajax shirt, en hem daarom maar niet moet halen. Dat is immers bij elke transfer de vraag... Dat Ajax vorig jaar kampioen werd hebben we vooral te danken aan een sublieme Vertonghen. Die zal vertrekken, dit doet Ajax kansen erg slinken! nog een ander punt is dat Ajax eigenijk pas goed ging presteren toen Sulejmani geblesseerd raakten. Er maar van uitgaan dat AJax kampioen wordt met Sulejmani in de basis vind ik veel te ver gaan. Narsingh is een speler die voor de komende jaren in aanmerking komt voor de rechstvoor positite in het Nederlands elftal. Ik zie die graag ook in een Ajaxs shirt spelen. Dat Ajax dan een beetje moet investeren is toch logisch... Dat doet immers elke club. Natuurlijk is het beleid van Ajax goed, maar je kan ook doorslaan. Een transfersom van 5m is immers geen extreem bedrag. En zie ook hoe goed investeringen als Suarez en Huntelaar hebben uitgepakt, die waren zelfs duurder. Niet dat Narsingh van dat niveau is, maar over 3 jaar is hij toch echt wel 8m of meer waard.
Eide
 Eide - zaterdag 30 juni 2012 - 11:56   quote  deeplink  
Lui, misschien moeten we eens ophouden met denken dat het hangt rond een bedrag van 5 miljoen. Volgens mij is dit de verwachte transferwaarde maar feitelijk weten we niets. We weten de eisen van Narsingh niet, we weten de eisen van Heerenveen niet en we weten de speelruimte van Ajax niet. Kortom, we weten niets.

Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat Narsingh een versterking zou zijn. We zijn het er ook over eens dat de prioriteit voor een aankoop ergens anders ligt als Jantje vertrekt. Ten slotte zijn we het eens dat we voldoende opties hebben op de flanken maar dat we twijfelen aan de kwaliteit van die opties.

Dus waar hebben we het eigenlijk over? Kom op zeg, waar kan je je druk om maken. Chill out, het gebeurt als het gebeurt. Na 2 kampioenschappen weet ik 1 ding. Mijn vertrouwen in Frank de Boer is bijna grenzeloos. En dus vertrouw ik erop dat Ajax, onder leiding van Frank, het technisch beleid echt wel in de smiezen heeft.

quote:
Op vrijdag 29 juni 2012 - 22:21 schreef Ajx het volgende:

[..]

Maar Sulejmani kwam voor 18 miljoen...
16.25 miljoen, maar goed, wie kijk op 1.75 miljoen toch? :)
Ajx
 Ajx - zondag 01 juli 2012 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juni 2012 - 11:56 schreef Eide het volgende:
Lui, misschien moeten we eens ophouden met denken dat het hangt rond een bedrag van 5 miljoen. Volgens mij is dit de verwachte transferwaarde maar feitelijk weten we niets. We weten de eisen van Narsingh niet, we weten de eisen van Heerenveen niet en we weten de speelruimte van Ajax niet. Kortom, we weten niets.

Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat Narsingh een versterking zou zijn. We zijn het er ook over eens dat de prioriteit voor een aankoop ergens anders ligt als Jantje vertrekt. Ten slotte zijn we het eens dat we voldoende opties hebben op de flanken maar dat we twijfelen aan de kwaliteit van die opties.

Dus waar hebben we het eigenlijk over? Kom op zeg, waar kan je je druk om maken. Chill out, het gebeurt als het gebeurt. Na 2 kampioenschappen weet ik 1 ding. Mijn vertrouwen in Frank de Boer is bijna grenzeloos. En dus vertrouw ik erop dat Ajax, onder leiding van Frank, het technisch beleid echt wel in de smiezen heeft.

[..]

16.25 miljoen, maar goed, wie kijk op 1.75 miljoen toch? :)
Narsingh is zeker een versterking, en heeft naast de vervanger van Jantje ook een hoge prioriteitsstatus. Dit omdat de meeste van de nu aanwezige vleugelspelers (nog) niet de kwalitieit voor Ajax1 hebben. En Sulejmani kwam voor een transfersom van 16.25 die betaald werd aan Heerenveen, en daarnaast was heel de voetbalwereld geschokt dat er 1.75 miljoen extra naar de makelaars moest worden betaald, al vergeten??
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 juli 2012 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juli 2012 - 16:17 schreef Ajx het volgende:

[..]

Narsingh is zeker een versterking, en heeft naast de vervanger van Jantje ook een hoge prioriteitsstatus. Dit omdat de meeste van de nu aanwezige vleugelspelers (nog) niet de kwalitieit voor Ajax1 hebben. En Sulejmani kwam voor een transfersom van 16.25 die betaald werd aan Heerenveen, en daarnaast was heel de voetbalwereld geschokt dat er 1.75 miljoen extra naar de makelaars moest worden betaald, al vergeten??
Narsingh is denk ik pas 2e of 3e prioriteit..
heb frank of anderen nog niet over alternatieven gehoord, mischien is het wel Narsingh of niks.
Eide
 Eide - zondag 01 juli 2012 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juli 2012 - 18:00 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Narsingh is denk ik pas 2e of 3e prioriteit..
3e schat ik.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 juli 2012 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juli 2012 - 19:12 schreef Eide het volgende:

[..]

3e schat ik.
ik schat hem op 2e, omdat ik de Boer nog niet over een naam van de eventuele 2e spits heb gehoord.
hippy
 hippy - maandag 02 juli 2012 - 13:01   quote  deeplink  
Ben ook klaar met deze soap...kost teveel batterij van me smartphone...;))
Brandje
 Brandje - maandag 02 juli 2012 - 14:00   quote  deeplink  
Persoonlijk vind ik dat dat iedereen er te makkelijk overheem stapt dat narsingh waarschijnlijk niet komt. Deze jong heeft met afstand de meeste assists in de eredivisie, is een Amsterdammer en heeft alles in zich om een publiekslieveling bij Ajax te worden.
Twee weken geleden hoorde in Frank nog zeggen dat hij verwacht dat het allemaal wel goedkomt. Nou mooi niet dus want hij gaat dus naar PSV en ik ben daar ziek van. ten eerste omdat hij niet naar Ajax gaat en ten tweede is PSV daardoor veel sterker geworden. Wij hebben Suljemani. Die speelt twee aardige wedstrijden dan weer zes ruk en is dan weer gebleseerd.
Vijf miljoen voor een A-international is een koopje dus ze hebben gewoon weer gefaald door niet slagvaardig te zijn.
remco k
 remco k - maandag 02 juli 2012 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:00 schreef Brandje het volgende:
Persoonlijk vind ik dat dat iedereen er te makkelijk overheem stapt dat narsingh waarschijnlijk niet komt. Deze jong heeft met afstand de meeste assists in de eredivisie, is een Amsterdammer en heeft alles in zich om een publiekslieveling bij Ajax te worden.
Twee weken geleden hoorde in Frank nog zeggen dat hij verwacht dat het allemaal wel goedkomt. Nou mooi niet dus want hij gaat dus naar PSV en ik ben daar ziek van. ten eerste omdat hij niet naar Ajax gaat en ten tweede is PSV daardoor veel sterker geworden. Wij hebben Suljemani. Die speelt twee aardige wedstrijden dan weer zes ruk en is dan weer gebleseerd.
Vijf miljoen voor een A-international is een koopje dus ze hebben gewoon weer gefaald door niet slagvaardig te zijn.
Jij vind het niet slagvaardig, Ajax betaald gewoon niet meer dan een bepaald bedrag, dat heeft niks met niet slagvaardig zijn te maken..Dat PSv er sterker van zou worden is ook nog maar de vraag, dat riep iedereen toch ook afgelopen seizoen en volgens mij werden we met een punt of 7 verschil kampioen.. Narsingh haalde Erikssen overigens pas in April in wat assists betreft.. http://www.nusport.nl/eredivisie/2788073/narsingh-weer-naast-eriksen-bovenaan-lijst-van-aangevers.html. dat neemt niet weg dat het er veel zijn, maar er wordt bij hveen wel anders gespeeld dan bij Ajax.. Ik twijfel dus wel of hij bij Ajax ook zo bepaldn kan zijn met zijn snelheid..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juli 2012 door remco k --
Eide
 Eide - maandag 02 juli 2012 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:00 schreef Brandje het volgende:
Dat is iedereen wel met je eens hoor, maar er wordt alleen gezegd dat het niet komen van Narsingh ook geen ramp is. Bovendien heeft Ajax een veel kleinere afhankelijkheid van individuele spelers dan dat H'veen dat had afgelopen seizoen. En dan laten we voor het gemak even buiten beschouwing dat de Ajax buiten spelers nogal wat geblesseert zijn geweest.

quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:00 schreef Brandje het volgende:Twee weken geleden hoorde in Frank nog zeggen dat hij verwacht dat het allemaal wel goedkomt. Nou mooi niet dus want hij gaat dus naar PSV en ik ben daar ziek van.
Jij weet iets dat wij nog niet weten? Ik weet namelijk alleen dat zijn zaakwaarnemer iets heeft geroepen. Geen idee waarom dit plotseling de waarheid is, want zaakwaarnemers zijn nu niet bepaald de meest betrouwbare bronnen.

Doe ontspannen. Er is nog niets gebeurt. For all we know speelt Narsingh gewoon nog een seizoen in Heerenveen bij Marco van Basten. Niet voor de muziek uitlopen, daar ga je alleen maar azijn van pissen.
Brandje
 Brandje - maandag 02 juli 2012 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij vind het niet slagvaardig, Ajax betaald gewoon niet meer dan een bepaald bedrag, dat heeft niks met niet slagvaardig zijn te maken..Dat PSv er sterker van zou worden is ook nog maar de vraag, dat riep iedereen toch ook afgelopen seizoen en volgens mij werden we met een punt of 7 verschil kampioen.. Narsingh haalde Erikssen overigens pas in April in wat assists betreft.. http://www.nusport.nl/eredivisie/2788073/narsingh-weer-naast-eriksen-bovenaan-lijst-van-aangevers.html. dat neemt niet weg dat het er veel zijn, maar er wordt bij hveen wel anders gespeeld dan bij Ajax.. Ik twijfel dus wel of hij bij Ajax ook zo bepaldn kan zijn met zijn snelheid..
Ik vind het inderdaad niet slagvaardig want als men gewoon direct na de competitie die vijf miljoen had afgetikt was narsingh nu Ajacied geweest. Nu blijkt dat men na dat eerste bod nooit meer iets heeft laten horen en dan kan de Boer wel lullen dat het allemaal goed komt maar dat is voor mij een teken dat men nog steeds langs elkaar heen werkt bij Ajax want hoe kan de Boer dat dan in godsnaam zeggen. Gelukkig(hoop ik) hebben we snel een directeur(Overmars) die over zulke dingen waakt!!
Ik denkt Narsingh bij Ajax een sensatie was geworden. We hebben met Kolbeinn een echte spits die enorm kopsterk is. Die voetballend beter is dan Dost. Verder speelde heerenveen ook 433 en bij Ajax lopen betere spelers dan bij heerenveen. Of hij het bij PSV, wat anders speelt dan Ajax, ook een sensatie wordt is inderdaad afwachten maar ik ben er echt ziek van dat hij niet komt!!
Brandje
 Brandje - maandag 02 juli 2012 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is iedereen wel met je eens hoor, maar er wordt alleen gezegd dat het niet komen van Narsingh ook geen ramp is. Bovendien heeft Ajax een veel kleinere afhankelijkheid van individuele spelers dan dat H'veen dat had afgelopen seizoen. En dan laten we voor het gemak even buiten beschouwing dat de Ajax buiten spelers nogal wat geblesseert zijn geweest.

[..]

Jij weet iets dat wij nog niet weten? Ik weet namelijk alleen dat zijn zaakwaarnemer iets heeft geroepen. Geen idee waarom dit plotseling de waarheid is, want zaakwaarnemers zijn nu niet bepaald de meest betrouwbare bronnen.

Doe ontspannen. Er is nog niets gebeurt. For all we know speelt Narsingh gewoon nog een seizoen in Heerenveen bij Marco van Basten. Niet voor de muziek uitlopen, daar ga je alleen maar azijn van pissen.
Ik vind het niet komen van Narsingh wel degelijk een kleine ramp want met onze rechterkant kom je er niet. Ozbiliz is te licht. Mickey speelt twee goede wedstrijden, daarna zes wedstrijden ruk en is vervolgens geblesseerd om vervolgens te dik terug te komen. Lukoki is het ook (nog) niet dus ik vind de komst van Narsingh een must.
Laat ik het anders zeggen. Mijn verwachting is dat Narsingh naar PSV gaa en ze daar dan een fantastische aanval hebben.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vind het inderdaad niet slagvaardig want als men gewoon direct na de competitie die vijf miljoen had afgetikt was narsingh nu Ajacied geweest. Nu blijkt dat men na dat eerste bod nooit meer iets heeft laten horen en dan kan de Boer wel lullen dat het allemaal goed komt maar dat is voor mij een teken dat men nog steeds langs elkaar heen werkt bij Ajax want hoe kan de Boer dat dan in godsnaam zeggen. Gelukkig(hoop ik) hebben we snel een directeur(Overmars) die over zulke dingen waakt!!
Ik denkt Narsingh bij Ajax een sensatie was geworden. We hebben met Kolbeinn een echte spits die enorm kopsterk is. Die voetballend beter is dan Dost. Verder speelde heerenveen ook 433 en bij Ajax lopen betere spelers dan bij heerenveen. Of hij het bij PSV, wat anders speelt dan Ajax, ook een sensatie wordt is inderdaad afwachten maar ik ben er echt ziek van dat hij niet komt!!
Ajax speelt verder vooruit dan Heerenveen, de ruimtes achter de verdediging van de tegenstander zullen daardoor kleiner zijn, zo kan Narsingh veel moeilijker gebruik maken van zijn snelheid.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:27 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vind het niet komen van Narsingh wel degelijk een kleine ramp want met onze rechterkant kom je er niet. Ozbiliz is te licht. Mickey speelt twee goede wedstrijden, daarna zes wedstrijden ruk en is vervolgens geblesseerd om vervolgens te dik terug te komen. Lukoki is het ook (nog) niet dus ik vind de komst van Narsingh een must.
Laat ik het anders zeggen. Mijn verwachting is dat Narsingh naar PSV gaa en ze daar dan een fantastische aanval hebben.
en wat nou als een Beerens of een ander alternatief voor Narsingh komt die er 10 inlegt en 15 goede voorzetten geeft...
Eide
 Eide - maandag 02 juli 2012 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:28 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ajax speelt verder vooruit dan Heerenveen, de ruimtes achter de verdediging van de tegenstander zullen daardoor kleiner zijn, zo kan Narsingh veel moeilijker gebruik maken van zijn snelheid.
Bovendien was H'veen helemaal afhankelijk van Assaidi en Narsingh. Ajax heeft met Mickey, Derk, Janssen, Eriksen, Anita, de Jong en van Rhijn VEEL meer spelers met een goede assist in de voeten. Niet voor niets dat Ajax, ondanks het ontbreken van de complete voorhoede, de meeste goals maakte.
Brandje
 Brandje - maandag 02 juli 2012 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:30 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

en wat nou als een Beerens of een ander alternatief voor Narsingh komt die er 10 inlegt en 15 goede voorzetten geeft...
Beerens had met vorig jaar moet halen toen hij bankzitter was bij Heerenveen dus ga je die halen dan is dat weer een mooi stuk mismanagement. Verder zou ik geen alternatief voor Narsingh weten op dit moment.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Beerens had met vorig jaar moet halen toen hij bankzitter was bij Heerenveen dus ga je die halen dan is dat weer een mooi stuk mismanagement. Verder zou ik geen alternatief voor Narsingh weten op dit moment.
Beerens is juist een goed alternatief hoor, ook snelheid en een goede voorzet. maar ik vind Beerens veel completer aangezien hij uit zich zelf een betere actie heeft, dat is voor Ajax ook belangrijk...
Brandje
 Brandje - maandag 02 juli 2012 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:31 schreef Eide het volgende:

[..]

Bovendien was H'veen helemaal afhankelijk van Assaidi en Narsingh. Ajax heeft met Mickey, Derk, Janssen, Eriksen, Anita, de Jong en van Rhijn VEEL meer spelers met een goede assist in de voeten. Niet voor niets dat Ajax, ondanks het ontbreken van de complete voorhoede, de meeste goals maakte.
Ik snap je punt in deze niet helemaal. Wat heeft het ermee te maken dat heerenveen afhankelijk was van Narsingh en Aissaidi??
Vanaf rechts hebben wij helemaal niemand die een fatsoenlijke voorzet kan geven en dat is een must met Sightorsson in de spits. Vanaf links hebben we Boerrigter die dat wel kan maar die is weer te vaak geblesseerd. Aissati is ook nog eens weg en voor de rest ben ik totaal niet onder de indruk van Ozbiliz, Ebecillio en lukoki. Dus onze aanval is onze zwakte linie vooralsnog
Brandje
 Brandje - maandag 02 juli 2012 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:34 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Beerens is juist een goed alternatief hoor, ook snelheid en een goede voorzet. maar ik vind Beerens veel completer aangezien hij uit zich zelf een betere actie heeft, dat is voor Ajax ook belangrijk...
Jij vind beerens beter dan Narsingh??? Je begrijpt mijn punt dus duidelijk niet!! Beerens was vorig seizoen voor een fooi op te halen bij Heerenveen. Heeft een goed jaar bij AZ gedraaid en kost nu dus 10x zoveel. Wat zo'n 4/5 miljoen zal zijn!!
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 21:52 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

garantie heb je nooit
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 21:53 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

Met Narsingh en Boerrigter idd dat kan een verschil zijn in de ChamL met onze Spits Siggi
je hebt 2 spelers die diepgaan en de achterlijn opzoeken. maar garantie heb je nooit
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 14:40   quote  deeplink  
kut gereageerd op de verkeerde. bah maak ik me vingers nog vuil aan je
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Jij vind beerens beter dan Narsingh??? Je begrijpt mijn punt dus duidelijk niet!! Beerens was vorig seizoen voor een fooi op te halen bij Heerenveen. Heeft een goed jaar bij AZ gedraaid en kost nu dus 10x zoveel. Wat zo'n 4/5 miljoen zal zijn!!
4/5 miljoen is ook ongeveer de prijs van Narsingh.
vorig jaar was hij inderdaad goedkoper, maar ik geef alleen een alternatief!

ik zeg niet dat ik Beerens beter vind, ik vind Beerens wel beter in de indivudele Actie, Narsingh moet je op snelheid aanspelen...
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

zelfde prijs als narsingh dus. maar ik denk wel als narsingh naar psv gaat dat beerens ook een goede optie is
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 14:41   quote  deeplink  
beerens heeft een snellere actie, alleen met wat minder rendement. narsingh moet het hebben als tie op sneldheid ligt, dan heeft tie een geweldige voorzet
Brandje
 Brandje - maandag 02 juli 2012 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:41 schreef Loetje het volgende:
beerens heeft een snellere actie, alleen met wat minder rendement. narsingh moet het hebben als tie op sneldheid ligt, dan heeft tie een geweldige voorzet
Narsingh is veel beter in de kleine ruimte dan Beerens.
Eide
 Eide - maandag 02 juli 2012 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik snap je punt in deze niet helemaal. Wat heeft het ermee te maken dat heerenveen afhankelijk was van Narsingh en Aissaidi??
Dat is belangrijk omdat hierboven pure statistiek wordt gebruikt om het belang van Narsingh aan te tonen (assist koning van 2011/12). De lijst spelers geeft aan dat de statistiek in deze vertekent omdat Ajax 1. meer spelers heeft met een assist en 2. door een andere speelwijze (H'veen speelde met name op de snelle omschakeling) een buitenspeler toch al minder prominent zal zijn bij Ajax.

Kortom, de statistiek vertekent in deze. En dat, mijn vriend, is het punt. En daarbij, feit is simpelweg dat als je spelers met een goede assist hebt je ook minder snel een uitschieter zal hebben. Want de statistiek van Narsingh is een enorme uitschieter, met name gebaseerd op de 7 laatste speelrondes waarin hij uitzonderlijk presteerde. Maar dat was zeker niet representatief voor de rest van zijn seizoen waar hij goed was, maar niet zo uitzonderlijk als de laatste 7 speelrondes.

quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:36 schreef Brandje het volgende:Vanaf rechts hebben wij helemaal niemand die een fatsoenlijke voorzet kan geven en dat is een must met Sightorsson in de spits.
Juist door Sightorsson zijn we minder afhankelijk van voorzetten. Met een type Bulykin ben ik het wel met je eens, maar juist Siggie is in staat ibn de combinatie te komen en te bewegen.

quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:36 schreef Brandje het volgende: Dus onze aanval is onze zwakte linie vooralsnog
Tja, als je de meeste goals maakt in de eredivisie met je reserve aanval is dit, in mijn optiek, onverdedigbaar. We zijn, terecht, kritisch maar ergens slaat dat om in negativisme. Voordat we dit weer uit het oog verliezen: Ik zie Narsingh graag komen en zie hem absoluut als een versterking, maar die onfaalbare heldenverering die hem hier nu door sommigen wordt toegedicht vind ik enorm overdreven.

Incidenten, zoals het uitzonderlijke blessureleed van vorig seizoen, wordt hier nu gepresenteerd als waarheid, en dan als uitgangspositie genomen voor volgend seizoen. Je hoeft geen analist te zijn om te zien dat dit een verkeerde aanname is. Je begint te redeneren dat je optimale elftal fit is, en van daaruit ga je bepalen hoe je eventuele blessures kan opvangen. De optimale elf van Ajax heeft gewoon een sterke voorhoede. Een voorhoede die 2 goals maakte tegen Real Madrid (onterecht afgekeurd) om maar eens iets te noemen.

Ik ben wel met je eens dat Mickey geen goede lange voorzet in de benen heeft. Dat is inderdaad zijn kwaliteit niet. Hij zoekt de actie, komt de 16 in en zoekt daar een korte bal of steekpass. Dat is een wezenlijk andere speelwijze dan de achterlijn zoeken en de bal voor gooien. Overal zijn voors en tegens voor te verzinnen. Nogmaals, ik zie Narsingh graag komen maar zie het gewoon niet als een drama als dat niet gebeurt.
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:48 schreef Brandje het volgende:

[..]

Narsingh is veel beter in de kleine ruimte dan Beerens.
klopt maar vind beerens wel de betere voetballer. meer techniek! maar ik zie narsingh liever komen. haha lastig te volgen he?
Brandje
 Brandje - maandag 02 juli 2012 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:54 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is belangrijk omdat hierboven pure statistiek wordt gebruikt om het belang van Narsingh aan te tonen (assist koning van 2011/12). De lijst spelers geeft aan dat de statistiek in deze vertekent omdat Ajax 1. meer spelers heeft met een assist en 2. door een andere speelwijze (H'veen speelde met name op de snelle omschakeling) een buitenspeler toch al minder prominent zal zijn bij Ajax.

Kortom, de statistiek vertekent in deze. En dat, mijn vriend, is het punt. En daarbij, feit is simpelweg dat als je spelers met een goede assist hebt je ook minder snel een uitschieter zal hebben. Want de statistiek van Narsingh is een enorme uitschieter, met name gebaseerd op de 7 laatste speelrondes waarin hij uitzonderlijk presteerde. Maar dat was zeker niet representatief voor de rest van zijn seizoen waar hij goed was, maar niet zo uitzonderlijk als de laatste 7 speelrondes.

[..]

Juist door Sightorsson zijn we minder afhankelijk van voorzetten. Met een type Bulykin ben ik het wel met je eens, maar juist Siggie is in staat ibn de combinatie te komen en te bewegen.

[..]

Tja, als je de meeste goals maakt in de eredivisie met je reserve aanval is dit, in mijn optiek, onverdedigbaar. We zijn, terecht, kritisch maar ergens slaat dat om in negativisme. Voordat we dit weer uit het oog verliezen: Ik zie Narsingh graag komen en zie hem absoluut als een versterking, maar die onfaalbare heldenverering die hem hier nu door sommigen wordt toegedicht vind ik enorm overdreven.

Incidenten, zoals het uitzonderlijke blessureleed van vorig seizoen, wordt hier nu gepresenteerd als waarheid, en dan als uitgangspositie genomen voor volgend seizoen. Je hoeft geen analist te zijn om te zien dat dit een verkeerde aanname is. Je begint te redeneren dat je optimale elftal fit is, en van daaruit ga je bepalen hoe je eventuele blessures kan opvangen. De optimale elf van Ajax heeft gewoon een sterke voorhoede. Een voorhoede die 2 goals maakte tegen Real Madrid (onterecht afgekeurd) om maar eens iets te noemen.

Ik ben wel met je eens dat Mickey geen goede lange voorzet in de benen heeft. Dat is inderdaad zijn kwaliteit niet. Hij zoekt de actie, komt de 16 in en zoekt daar een korte bal of steekpass. Dat is een wezenlijk andere speelwijze dan de achterlijn zoeken en de bal voor gooien. Overal zijn voors en tegens voor te verzinnen. Nogmaals, ik zie Narsingh graag komen maar zie het gewoon niet als een drama als dat niet gebeurt.
Je zegt een hoop zinnige dingen maar je probeert ook op een beetje kinderachtige manier een punt te maken zoals de twee goals tegen madrid. Dat waren beide afstandschoten die van richting werden veranderd en had niks met een fatsoenlijk opgezette aanval te maken.
Je vergeet derhalve ook nog eens hoe armlastig onze aanval was in bepaalde wedstrijden. Met soms echt schrijnende beelden zoals Utrecht en f'noord thuis als echte dieptepunten.
Ik zet Narsingh niet op een voetstuk maar het is een geboren Amsterdammer, heeft de meeste assists van de eredivisie, scoort zelf ook best makkelijk. Is een van de weinige spelers die uit stilstand kan passeren, heeft een fantastische voorzet. Kortom, in mijn ogen, een echte echte Ajaxspeler die voor een fooi op te halen is want je moet met mij eens zijn dat je niet de CL in kan gaan met als enige waardige aanvallers Sightorsson en Boerrigter. de rest is nog te licht og gewoon(Ozibliz) niet goed genoeg!!
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je zegt een hoop zinnige dingen maar je probeert ook op een beetje kinderachtige manier een punt te maken zoals de twee goals tegen madrid. Dat waren beide afstandschoten die van richting werden veranderd en had niks met een fatsoenlijk opgezette aanval te maken.
Je vergeet derhalve ook nog eens hoe armlastig onze aanval was in bepaalde wedstrijden. Met soms echt schrijnende beelden zoals Utrecht en f'noord thuis als echte dieptepunten.
Ik zet Narsingh niet op een voetstuk maar het is een geboren Amsterdammer, heeft de meeste assists van de eredivisie, scoort zelf ook best makkelijk. Is een van de weinige spelers die uit stilstand kan passeren, heeft een fantastische voorzet. Kortom, in mijn ogen, een echte echte Ajaxspeler die voor een fooi op te halen is want je moet met mij eens zijn dat je niet de CL in kan gaan met als enige waardige aanvallers Sightorsson en Boerrigter. de rest is nog te licht og gewoon(Ozibliz) niet goed genoeg!!
tegen Feyenoord en Utrecht speelde volgens mij alleen Sulejmani...

EDIT: Utrecht thuis speelden maar 3 basisspelers mee, De Jong Janssen en Eriksen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juli 2012 door NatjosFC --
Brandje
 Brandje - maandag 02 juli 2012 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:12 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

tegen Feyenoord en Utrecht speelde volgens mij alleen Sulejmani...

EDIT: Utrecht thuis speelden maar 3 basisspelers mee, De Jong Janssen en Eriksen..
Ja klopt dat is dus misschien mijn punt want als je weer geblesseerden krijgt dan blijft er nu zeker voorin bijzonder weinig over en helaas hebben we een vrij blessuregevoelige voorhoede is gebleken.
Het is goed uitgepakt door Aissati er bij te halen maar ook die ben je kwijt dus voorin ben je er niet sterker op geworden!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juli 2012 door Brandje --
Eide
 Eide - maandag 02 juli 2012 - 15:24   quote  deeplink  
Ik vind 5 miljoen niet bepaald fooi, zeker niet voor een onbewezen speler met 1 goed seizoen achter de rug. Ik beaam ook echt wel wat jij zegt hoor. Ik zie alleen wel enige nuance. De voorbeelden tegen Utrecht en Feyenoord waren inderdaad de absolute dieptepunten, maar daar staan ook de hoogtepunten als ManU uit en PSV thuis tegenover. Ergens daar tussenin ligt het gemiddelde. En dat gemiddelde werd bepaald door met name wisselspelers door alle blessures.

Als die wisselspelers je gemiddelde bepalen, en je met dat gemiddelde landskampioen wordt (en dat is geen mazzel, dat is een kwestie van gewoon de meeste punten halen) dan mag je toch redelijkerwijs concluderen dat het niveau minder laag is als nu wordt afgeschilderd.

Ja, Narsingh is erg goed, maar daar zijn er meer van. Ik zie ook gelijkenissen met bijvoorbeeld Elia en Drenthe bijvoorbeeld. Die werden ook beide als de nieuwe sensatie aangekondigd op basis van 1 goed seizoen en kijk waar ze nu zijn? Beide hebben eigenlijk dat niveau nooit meer gehaald.

Waar ik wel gevoelig voor ben het jou argument over de CL. Ik ben het inderdaad met je eens dat Ebecilio en Ozbiliz het niveau voor de CL niet hebben (Mickey wel in potentie). Maar dan komt dat prioriteiten verhaal weer om de hoek. Waar moet je echt versterken? Dit is, in eerste aanleg, achterin bij vertrek van Jantje. Misschien ook wel op LB hoewel de aanwas enorm veel belovend is. En dan pas komt de aanval met een buitenspeler of/en een spits.

Dan volslagen offtopic, maar hoezo kinderachtig? Ik probeer juist nadrukkelijk inhoudelijk te reageren. Misschien beschrijf ik een aantal zaken te expliciet? Is in ieder geval niet de intentie, ik wil alleen duidelijk zijn :)
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:24 schreef Eide het volgende:

Dan volslagen offtopic, maar hoezo kinderachtig? Ik probeer juist nadrukkelijk inhoudelijk te reageren. Misschien beschrijf ik een aantal zaken te expliciet? Is in ieder geval niet de intentie, ik wil alleen duidelijk zijn :)
je komt ook altijd wel duidelijk over
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 15:31   quote  deeplink  
ebecilio en ozbiliz zijn in mij ogen niet eens goed genoeg voor ajax, laat staan de CL
Brandje
 Brandje - maandag 02 juli 2012 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:24 schreef Eide het volgende:
Ik vind 5 miljoen niet bepaald fooi, zeker niet voor een onbewezen speler met 1 goed seizoen achter de rug. Ik beaam ook echt wel wat jij zegt hoor. Ik zie alleen wel enige nuance. De voorbeelden tegen Utrecht en Feyenoord waren inderdaad de absolute dieptepunten, maar daar staan ook de hoogtepunten als ManU uit en PSV thuis tegenover. Ergens daar tussenin ligt het gemiddelde. En dat gemiddelde werd bepaald door met name wisselspelers door alle blessures.

Als die wisselspelers je gemiddelde bepalen, en je met dat gemiddelde landskampioen wordt (en dat is geen mazzel, dat is een kwestie van gewoon de meeste punten halen) dan mag je toch redelijkerwijs concluderen dat het niveau minder laag is als nu wordt afgeschilderd.

Ja, Narsingh is erg goed, maar daar zijn er meer van. Ik zie ook gelijkenissen met bijvoorbeeld Elia en Drenthe bijvoorbeeld. Die werden ook beide als de nieuwe sensatie aangekondigd op basis van 1 goed seizoen en kijk waar ze nu zijn? Beide hebben eigenlijk dat niveau nooit meer gehaald.

Waar ik wel gevoelig voor ben het jou argument over de CL. Ik ben het inderdaad met je eens dat Ebecilio en Ozbiliz het niveau voor de CL niet hebben (Mickey wel in potentie). Maar dan komt dat prioriteiten verhaal weer om de hoek. Waar moet je echt versterken? Dit is, in eerste aanleg, achterin bij vertrek van Jantje. Misschien ook wel op LB hoewel de aanwas enorm veel belovend is. En dan pas komt de aanval met een buitenspeler of/en een spits.

Misschien was kinderachtig het verkeerde woord maar tegen Madrid kan je niet de aanval roemen want het waren twee afstandschoten die in de rebound werden ingetikt.
Ik vind dat we ons zowel voorin als achterin moeten versterken. Achterin moet men gewoon voor Viergever gaan en als tweede optie Nuytinck. Moisander kan niet verdedigen en pakt veel te veel onnodige kaarten. Op links is de aanwas idd prima dus daarom zou ik daar ook niemand halen. Laat Dijks en Blind het maar proberen en anders wachten tot Boilessen fit is.
Voorin hebben we echt een probleem. We moeten een tweede spits hebben want dat De Boer het niet ziet zitten in Castillion is wel duidelijk. Fisher zou ik bij de A-selectie houden dus kan als stand-in fungeren voor Boerrigter. Op rechts moet er wat komen.
Middenveld is dik in orde!!
Brandje
 Brandje - maandag 02 juli 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:31 schreef Loetje het volgende:
ebecilio en ozbiliz zijn in mij ogen niet eens goed genoeg voor ajax, laat staan de CL
Dan zijn we het daar over eens hahaha
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:16 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja klopt dat is dus misschien mijn punt want als je weer geblesseerden krijgt dan blijft er nu zeker voorin bijzonder weinig over en helaas hebben we een vrij blessuregevoelige voorhoede is gebleken.
Het is goed uitgepakt door Aissati er bij te halen maar ook die ben je kwijt dus voorin ben je er niet sterker op geworden!!
dat is waar, maar daarmee geef je aan dat je Narsingh dus voor de breedte wilt hebben.

we moeten trouwens niet vergeten dat we nog een aanvaller aan RKC moeten verhuren, ik hoop op Lorenzo of Arasz zou goed voor hun zijn eens wat vaker aan spelen toe komen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Narsingh in oranjeselectie, nu halen! Wakker worden ajax!

0.0102760