BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar eindigt feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
me super guidetti
 me super guidetti - maandag 28 mei 2012 - 17:47   quote  deeplink  
wat denken jullie??
Wim2
 Wim2 - maandag 28 mei 2012 - 17:48   quote  deeplink  
20090303161935-Logo_Jupiler_League.jpg
me super guidetti
 me super guidetti - maandag 28 mei 2012 - 17:49   quote  deeplink  
what the fuck dude
Wim2
 Wim2 - maandag 28 mei 2012 - 17:50   quote  deeplink  
i'm just kidding
tomson
 tomson - maandag 28 mei 2012 - 17:50   quote  deeplink  
Je kan je "gein" ook overdrijven Wim
TheMenace
 TheMenace - maandag 28 mei 2012 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 17:48 schreef Wim2 het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha lol
TheMenace
 TheMenace - maandag 28 mei 2012 - 17:52   quote  deeplink  
Feyenoord volgend jaar nummer 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
me super guidetti
 me super guidetti - maandag 28 mei 2012 - 17:56   quote  deeplink  
yup vooral na de leegloop van psv , ajax en twente
MauricioAros
 MauricioAros - maandag 28 mei 2012 - 18:02   quote  deeplink  
Wembley
me super guidetti
 me super guidetti - maandag 28 mei 2012 - 18:08   quote  deeplink  
jep
Nibke
 Nibke - maandag 28 mei 2012 - 18:08   quote  deeplink  
In de KUIP!!!!
me super guidetti
 me super guidetti - maandag 28 mei 2012 - 18:13   quote  deeplink  
dus als ik de situatie bij feyenoord goed begrijp
als bakkal geen aanbieding wordt gedaan blijft ie gewoon?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 mei 2012 - 18:20   quote  deeplink  
kampioensschaal.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 mei 2012 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 17:50 schreef Wim2 het volgende:
i'm just kidding
Aha, humor om zalen snel te ontruimen.
bode
 bode - maandag 28 mei 2012 - 19:25   quote  deeplink  
Eerst kijken hoe de selectie en de opstelling wordt kan er nog niks van zeggen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 mei 2012 - 19:34   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-25450/
bode
 bode - maandag 28 mei 2012 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 18:13 schreef me super guidetti het volgende:
dus als ik de situatie bij feyenoord goed begrijp
als bakkal geen aanbieding wordt gedaan blijft ie gewoon?
ik hoop van wel, veel waarde gehad voor Feyenoord
Sebbe
 Sebbe - maandag 28 mei 2012 - 21:41   quote  deeplink  
Moeilijk je weet nog niet zeker hoe de selectie er komend seizoen uit zal zien, maar hoe dan ook meedoen om het kampioenschap lijkt me.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 mei 2012 - 21:42   quote  deeplink  
Tussen plaatsen 1 en 5.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 28 mei 2012 - 21:44   quote  deeplink  
KAMPIOENEE!!!!
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 28 mei 2012 - 21:45   quote  deeplink  
Feyenoord eindigt NOOIT!!!!!!!!!!
Sensi
 Sensi - maandag 28 mei 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 21:45 schreef rich Arnhem het volgende:
Feyenoord eindigt NOOIT!!!!!!!!!!
+1908
Marsco
 Marsco - maandag 28 mei 2012 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 18:13 schreef me super guidetti het volgende:
dus als ik de situatie bij feyenoord goed begrijp
als bakkal geen aanbieding wordt gedaan blijft ie gewoon?
Nee... Sterker nog. Als psv zijn contract niet heeft opgezegd voor pakweg 1 april, staat die daar onder contract als bakkal nergens anders tekent of kan tekenen.

Hoewel... Tenzij bakkal contract had bij feyenoord en feyenoord huursom betaalde aan psv. Weet eigenlijk niet hoe het precies zit in dit soort gevallen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 mei 2012 door Marsco --
dennie
 dennie - maandag 28 mei 2012 - 22:12   quote  deeplink  
Ik maak me een beetje ongerust. Van Geel zegt dat ie alleen geld heef voor een 10 en een 9. Het word heel moeilijk om Guidetti en Bakkal te vervangen en zelfs als het ze lukt zullen we geen nieuwe kwaliteiten hebben tov vorig seizoen. Ik begrijp daar niets van want mijn inziens hebben we behalve een 10 en 9 zeker ook minstens 1 buitenspeler nodig, zeker als we een kans willen hebben op kwalificatie voor de CL. Als we vorig seizoen bijvoorbeeld de voorhoede van Heerenveen hadden met de creativiteit van Narsingh en Assaidi waren we kampioen geworden. Aanvoer voor de spitsen moet beter. Ze kunnen toch met een goed verhaaltje bij de vrienden van Feyenoord aankomen om bijv. Drenthe als linksbuiten te halen.
van geil
 van geil - maandag 28 mei 2012 - 22:18   quote  deeplink  
met n goede vrije verdediger en aanvaller erbij,,,is n plaats (ondanks europees voetbal) bij de eerste 4 zeker weer haalbaar....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 mei 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 22:12 schreef dennie het volgende:
Ik maak me een beetje ongerust. Van Geel zegt dat ie alleen geld heef voor een 10 en een 9. Het word heel moeilijk om Guidetti en Bakkal te vervangen en zelfs als het ze lukt zullen we geen nieuwe kwaliteiten hebben tov vorig seizoen. Ik begrijp daar niets van want mijn inziens hebben we behalve een 10 en 9 zeker ook minstens 1 buitenspeler nodig, zeker als we een kans willen hebben op kwalificatie voor de CL. Als we vorig seizoen bijvoorbeeld de voorhoede van Heerenveen hadden met de creativiteit van Narsingh en Assaidi waren we kampioen geworden. Aanvoer voor de spitsen moet beter. Ze kunnen toch met een goed verhaaltje bij de vrienden van Feyenoord aankomen om bijv. Drenthe als linksbuiten te halen.
Eigenlijk wel inderdaad. Maar de financiële armslag is nog altijd beperkt. Het is niet anders.
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 28 mei 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 22:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Eigenlijk wel inderdaad. Maar de financiële armslag is nog altijd beperkt. Het is niet anders.
Misschien na een transfer van een speler dat er wel weer ruimte komt maar ook met deze selectie plus Lex Immers (niet mijn voorkeur op dit moment maar toch) kunnen er nog veel leuke dingen gaan gebeuren volgend seizoen. Deze jongens zijn geen van allen al op hun top.
van geil
 van geil - maandag 28 mei 2012 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 22:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Eigenlijk wel inderdaad. Maar de financiële armslag is nog altijd beperkt. Het is niet anders.
andere clubs gaan die tijd ook tegemoet....
het is in feyenoords voordeel dat t zo blijft....
wel gezond worden natuurlijk,,,,maar geen tot weinig aankopen meer doen....!!!
wij zijn veruit de beste qua opleiding dus hou t vast op deze manier...
dennie
 dennie - maandag 28 mei 2012 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 22:26 schreef van geil het volgende:

[..]

andere clubs gaan die tijd ook tegemoet....
het is in feyenoords voordeel dat t zo blijft....
wel gezond worden natuurlijk,,,,maar geen tot weinig aankopen meer doen....!!!
wij zijn veruit de beste qua opleiding dus hou t vast op deze manier...
Hangt er van af hoe je het bekijkt toch. Naar mijn inzicht moet je investeren om te kunnen oogsten. We hebben nu een heerlijke basis om op verder te gaan met de voorronde CL. Met deze selectie is kwalificatie op CL miniem, geloof me. Stel je voor dat we een paar goede aankopen doen waardoor we een veel grotere kans hebben om de CL te bereiken, zou natuurlijk geweldig zijn voor die jonge jongens daar worden ze veel beter van en dan kunnen we volgend seizoen ook meedoen om het kampioenschap. We komen 2 stappen verder waardoor we betere prestaties leveren waardoor we uiteindelijk ook meer geld verdienen.. Tuurlijk moet je niet het hele elftal omgooien maar wat kleine risico's moeten genomen worden om verder te bouwen op dit succes een combinatie tussen jeugd en een paar ervaren aankopen erbij.

Ik ben fan van onze verdediging en het middenveld. Keeper heeft denk ik ook nog genoeg potentie. Ik zou alleen graag 3 nieuwe aanvallers en een 10 zien komen.

Mijn (onmogelijke) droomscenario zou zijn dat Feyenoord een afspraak kan maken met de vrienden van Feyenoord om 4 spelers die en een Feyenoord hart hebben, en veel ervaring in het buitenland, en ook nog een grote toegevoegde waarde hebben te halen. Idioot genoeg hebben er precies 4 voor deze posities gezegd open te staan voor Feyenoord. Transferkosten zouden ook nog is belachelijk laag zijn voor hun kwaliteiten, rond de 2-3 miljoen in totaal. Enige probleem is dat het salaris wel hoog zou zijn. 6-7 miljoen per jaar, 1 miljoen per jaar voor Drenthe, 1.5 voor de Guzman, en 2 voor Kuijt en Kalou. Echter als je je kwalificeert voor de CL heb je soiweso al 15 miljoen meer, als je volgend seizoen kampioen word kwalificeer je je rechtstreeks voor de CL en heb je weer 15 miljoen erbij, oftewel investeren om te kunnen oogsten, het is een risico maar het zijn allemaal buitencategorie spelers die ook nog eens ons jeugdige team 4 stappen verder kan helpen met hun ervaring en het feit dat ze samen op het CL kunnen spelen.. dit zou de club op alle vlakken zo een gigantische boost geven. Weten jullie nog die eerset training toen Makaay Gio enz naar ons kwamen? wat een sfeer en boost kreeg iedereen toen.... Natuurijk weten we hoe dat afliep maar het verschil is dat deze spelers allemaal een stuk jonger zijn. stel je voor... :D
van geil
 van geil - maandag 28 mei 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2012 - 22:50 schreef dennie het volgende:

[..]

Hangt er van af hoe je het bekijkt toch. Naar mijn inzicht moet je investeren om te kunnen oogsten. We hebben nu een heerlijke basis om op verder te gaan met de voorronde CL. Met deze selectie is kwalificatie op CL miniem, geloof me. Stel je voor dat we een paar goede aankopen doen waardoor we een veel grotere kans hebben om de CL te bereiken, zou natuurlijk geweldig zijn voor die jonge jongens daar worden ze veel beter van en dan kunnen we volgend seizoen ook meedoen om het kampioenschap. We komen 2 stappen verder waardoor we betere prestaties leveren waardoor we uiteindelijk ook meer geld verdienen.. Tuurlijk moet je niet het hele elftal omgooien maar wat kleine risico's moeten genomen worden om verder te bouwen op dit succes een combinatie tussen jeugd en een paar ervaren aankopen erbij.

Ik ben fan van onze verdediging en het middenveld. Keeper heeft denk ik ook nog genoeg potentie. Ik zou alleen graag 3 nieuwe aanvallers en een 10 zien komen.

Mijn (onmogelijke) droomscenario zou zijn dat Feyenoord een afspraak kan maken met de vrienden van Feyenoord om 4 spelers die en een Feyenoord hart hebben, en veel ervaring in het buitenland, en ook nog een grote toegevoegde waarde hebben te halen. Idioot genoeg hebben er precies 4 voor deze posities gezegd open te staan voor Feyenoord. Transferkosten zouden ook nog is belachelijk laag zijn voor hun kwaliteiten, rond de 2-3 miljoen in totaal. Enige probleem is dat het salaris wel hoog zou zijn. 6-7 miljoen per jaar, 1 miljoen per jaar voor Drenthe, 1.5 voor de Guzman, en 2 voor Kuijt en Kalou. Echter als je je kwalificeert voor de CL heb je soiweso al 15 miljoen meer, als je volgend seizoen kampioen word kwalificeer je je rechtstreeks voor de CL en heb je weer 15 miljoen erbij, oftewel investeren om te kunnen oogsten, het is een risico maar het zijn allemaal buitencategorie spelers die ook nog eens ons jeugdige team 4 stappen verder kan helpen met hun ervaring en het feit dat ze samen op het CL kunnen spelen.. dit zou de club op alle vlakken zo een gigantische boost geven. Weten jullie nog die eerset training toen Makaay Gio enz naar ons kwamen? wat een sfeer en boost kreeg iedereen toen.... Natuurijk weten we hoe dat afliep maar het verschil is dat deze spelers allemaal een stuk jonger zijn. stel je voor... :D
[/quot

en dat vind ik moeten we dus niet willen,,,
n drenthe,,,,wat moet je ermee,,,,kuyt veel te oud en zonde van t geld...guzman n zakkevuller...
alleen kalou zou kunnen..........
neem 100 buitenlandse aankopen in de eredivisie en 95 zijn zeker geen versterking voor de eredivisie en zorgen alleen voor begrotingsproblemen....
opleiden is t motto....met af en toe n echte versterking ...
dennie
 dennie - maandag 28 mei 2012 - 22:59   quote  deeplink  
Misschien heb je gelijk :) Ik filosofeerde ook meer ik blijf er iig bij dat we aanvallend versterking nodig hebben om kans te maken op de CL.
dr love
 dr love - maandag 28 mei 2012 - 23:55   quote  deeplink  
Hoe zit het nou met castanios lees alleen maar " staat op ons lijst"
En stel dat er geen grote interesse is voor bakkal.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 28 mei 2012 - 23:56   quote  deeplink  
waarschijnlijk wel bij de eerste 8 ..... ligt er aan wie er gaat keepen! Hahahaha
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 29 mei 2012 - 08:29   quote  deeplink  
Europese plaatsing is haalbaar weer met deze selectie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5990
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar eindigt feyenoord









0.0051910