BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Inter werkt niet mee aan verhuur Castaignos

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
De vrouw van
 De vrouw van - dinsdag 29 mei 2012 - 12:07   quote  deeplink  
Feyenoord is druk op zoek naar een vervanger voor , de naar Manchester City terugkerende, John Guidetti. Technische directeur Martin Van Geel heeft lange tijd hoop gehouden om Luc Castaignos te kunnen huren van Internazionale, maar de Italiaanse topclub is niet van plan om mee te werken. Dit melden diverse Italiaanse media.

Castaignos vertrok vorige zomer naar Italie. De jeugdinternational kwam er maar erg weinig aan spelen toe en wil naar verluidt zelf erg graag terug keren naar zijn oude club. Dit lijkt echter niet te gebeuren. De Milanese club lijkt vastbesloten om niet mee te werken aan een eventuele verhuur van de jeugdinternational.

Bron: www.feyenoordnet.nl
craven
 craven - dinsdag 29 mei 2012 - 12:08   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-25492/
Jan Tol
 Jan Tol - dinsdag 29 mei 2012 - 12:09   quote  deeplink  
Dan niet, Luc is ook niet álles hoor !
Balharius
 Balharius - dinsdag 29 mei 2012 - 12:21   quote  deeplink  
Hadden ze begonnen met volgens diverse italiaanse media had ik het hele bericht niet eens gelezen.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 29 mei 2012 - 12:42   quote  deeplink  
Idd, next!
evh112
 evh112 - dinsdag 29 mei 2012 - 13:19   quote  deeplink  
Ben wel benieuwd wat voor opties we dan nog hebben. Misschien toch Drenthe op links en Cisse in de spits of zo?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 mei 2012 - 13:22   quote  deeplink  
Jammer, mocht dit bericht op de waarheid berusten, wat je natuurlijk altijd effe moet afwachten. Er zal een alternatief gevonden moeten worden, anders is er veel te weinig scorend vermogen binnen onze selectie.
tomson
 tomson - dinsdag 29 mei 2012 - 13:27   quote  deeplink  
Eens, de echte afmaker ontbreekt nog.
finsend
 finsend - dinsdag 29 mei 2012 - 13:38   quote  deeplink  
leerdam en cabral zien te verkopen en bulykin voor 2 jaar aantrekken?

of maak ik nu mensen boos?
JanM
 JanM - dinsdag 29 mei 2012 - 14:32   quote  deeplink  
Martin, ga toch maar eens met Kalou en/of Drenthe praten!
Wim2
 Wim2 - dinsdag 29 mei 2012 - 14:35   quote  deeplink  
Nu gewoon lex in de spits!
immers.jpg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 mei 2012 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 14:32 schreef JanM het volgende:
Martin, ga toch maar eens met Kalou en/of Drenthe praten!
Niet met Bruinsie? Onze prioriteit ligt bij een nr 9 (ervan uitgaande dat Immers onze nr 10 wordt). Van Geel was volgens mij heel duidelijk. Er is geen budget om Drenthe aan te trekken. Kalou is natuurlijk helemaal onhaalbaar. Hij speelde notabene een paar weken terug nog basis in de CL. Hij is dan wel transfervrij, maar als er al geen budget is voor Drenthe, dan mag het duidelijk zijn dat dat er ook (helaas) niet is voor Kalou.
JanM
 JanM - dinsdag 29 mei 2012 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 14:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Niet met Bruinsie? Onze prioriteit ligt bij een nr 9 (ervan uitgaande dat Immers onze nr 10 wordt). Van Geel was volgens mij heel duidelijk. Er is geen budget om Drenthe aan te trekken. Kalou is natuurlijk helemaal onhaalbaar. Hij speelde notabene een paar weken terug nog basis in de CL. Hij is dan wel transfervrij, maar als er al geen budget is voor Drenthe, dan mag het duidelijk zijn dat dat er ook (helaas) niet is voor Kalou.
Als je niet met ze gaat praten weet je ook niet hoe ver ze bereid zijn om te gaan hè. Kan me bij beiden voorstellen dat ze een andere motivatie hebben dan een financiële: Drenthe wil überhaupt weer spelen en Kalou wil het plezier terugkrijgen in het spelletje. Daarnaast kunnen ze Feyenoord aan een ticket in de CL helpen en kampioen maken. Lijken me mooie ingrediënten voor een jaar of twee jaar Feyenoord!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 mei 2012 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 14:45 schreef JanM het volgende:

[..]

Als je niet met ze gaat praten weet je ook niet hoe ver ze bereid zijn om te gaan hè. Kan me bij beiden voorstellen dat ze een andere motivatie hebben dan een financiële: Drenthe wil überhaupt weer spelen en Kalou wil het plezier terugkrijgen in het spelletje. Daarnaast kunnen ze Feyenoord aan een ticket in de CL helpen en kampioen maken. Lijken me mooie ingrediënten voor een jaar of twee jaar Feyenoord!
tsja, Van Geel zal toch niet helemaal gek zijn denk je niet? Van Geel weet dit natuurlijk ook. Kennelijk is het niet zo eenvoudig als jij hier stelt.
JanM
 JanM - dinsdag 29 mei 2012 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 15:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tsja, Van Geel zal toch niet helemaal gek zijn denk je niet? Van Geel weet dit natuurlijk ook. Kennelijk is het niet zo eenvoudig als jij hier stelt.
Volgens de media vindt Van Geel het niet de moeite waard om te gaan praten, omdat hij er bij voorbaat van uitgaat dat ze niet haalbaar zijn. Dat kan spel zijn natuurlijk - en dat hij sluw is heeft hij inmiddels wel bewezen - maar natuurlijk ook voorbarig. Mijn insteek is dat een gesprekje nooit kwaad kan. Als dan blijkt dat het alleen maar mooie woorden zijn van beiden, kun je er ook een definitieve streep doorheen zetten en verder zoeken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 mei 2012 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 15:38 schreef JanM het volgende:

[..]

Volgens de media vindt Van Geel het niet de moeite waard om te gaan praten, omdat hij er bij voorbaat van uitgaat dat ze niet haalbaar zijn. Dat kan spel zijn natuurlijk - en dat hij sluw is heeft hij inmiddels wel bewezen - maar natuurlijk ook voorbarig. Mijn insteek is dat een gesprekje nooit kwaad kan. Als dan blijkt dat het alleen maar mooie woorden zijn van beiden, kun je er ook een definitieve streep doorheen zetten en verder zoeken.
We zullen het wel zien. Kalou heeft nooit expliciet gezegd dit seizoen al terug te komen. Drenthe wel, maar die heeft ook voor problemen gezorgd bij Hercules en Everton, zijn positie zijn al dubbelbezet bovendien, tenzij je hem als pure 10 ziet. Hoe het ook zij, ik vertrouw Van Geel. Niet alles komt in de media en als Drenthe en Kalou niet komen dan zal er een goede reden aan ten grondslag liggen.
finsend
 finsend - dinsdag 29 mei 2012 - 16:05   quote  deeplink  
Snap idd niet wat er zo moeilijk is aan een gesprek met hun. Ze zeggen het zelf, lijkt me dat ze de financiele situatie bij Feyenoord kennen..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 29 mei 2012 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 14:32 schreef JanM het volgende:
Martin, ga toch maar eens met Kalou en/of Drenthe praten!
Ja aan die 2 heb je meer als aan Lucie en Lexie
Aan alleen Drenthe of alleen Kalou heb je al Meer dan aan die 2
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 29 mei 2012 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 13:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Jammer, mocht dit bericht op de waarheid berusten, wat je natuurlijk altijd effe moet afwachten. Er zal een alternatief gevonden moeten worden, anders is er veel te weinig scorend vermogen binnen onze selectie.
Als je alle wedstrijden met 1-0 wint heb je ook niet veel doelpunten nodig T.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 mei 2012 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 18:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Als je alle wedstrijden met 1-0 wint heb je ook niet veel doelpunten nodig T.
Klopt Leon! Maar we zullen er nu en dan ook wel wat meer moeten maken maat! ;)
ar
 ar - dinsdag 29 mei 2012 - 18:11   quote  deeplink  
We hebben een nummer 9 nodig.
kuipje
 kuipje - dinsdag 29 mei 2012 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 18:11 schreef ar het volgende:
We hebben een nummer 9 nodig.
Dank je
bode
 bode - dinsdag 29 mei 2012 - 18:51   quote  deeplink  
Laat de Grote baas van Feyenoord nog eens naar M C gaan praten
of naar Bayern Munchen naar die blonde deense of Zweedse spits die mee gedaan heeft tegen Nederland die was zeer goed. Luc C wordt toch niks
bode
 bode - dinsdag 29 mei 2012 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 17:11 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ja aan die 2 heb je meer als aan Lucie en Lexie
Aan alleen Drenthe of alleen Kalou heb je al Meer dan aan die 2
voor Feyenoord zijn deze twee veel te duur had van Geel al gezegd
bode
 bode - dinsdag 29 mei 2012 - 18:58   quote  deeplink  
Als het zo door gaat is M van Geel nog een ?????
vind ik dan niet te recht
finsend
 finsend - dinsdag 29 mei 2012 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 18:58 schreef bode het volgende:
Als het zo door gaat is M van Geel nog een ?????
vind ik dan niet te recht
niet te vroeg oordelen, hij is vast en zeker druk bezig met een spits en '10'.

Overigens vind ik een nieuwe buitenspeler ook geen overbodige luxe, maar snap dat dat geen prioriteit heeft.

Misschien ook beter om geen jonge spits (tot 21) te huren/contracteren maar iemand van 23-27? aangezien je niet kan verwachten dat er opeens een nieuwe guidetti komt
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 29 mei 2012 - 20:36   quote  deeplink  
De transferperiode is officieel van 9 juni tot en met 31 augustus. Dus, rustig aan. Alles komt goed.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 29 mei 2012 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 20:36 schreef Bosifyable het volgende:
De transferperiode is officieel van 9 juni tot en met 31 augustus. Dus, rustig aan. Alles komt goed.
Gewoon rustig veder zoeken,helemaal mee eens
van geil
 van geil - dinsdag 29 mei 2012 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 20:36 schreef Bosifyable het volgende:
De transferperiode is officieel van 9 juni tot en met 31 augustus. Dus, rustig aan. Alles komt goed.
inderdaad,,,,
geen paniekvoetbal
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 29 mei 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 17:11 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ja aan die 2 heb je meer als aan Lucie en Lexie
Aan alleen Drenthe of alleen Kalou heb je al Meer dan aan die 2
Kalou oke maar die gaat waarschijnlijk naar Schalke 04 , en Drenthe daar moet men al helemaal niet mee in zee gaan als men de talenten wil laten ontwikkelen .......
michelvakkie v
 michelvakkie v - dinsdag 29 mei 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 12:42 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Idd, next!
+1!!
michelvakkie v
 michelvakkie v - dinsdag 29 mei 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 14:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Niet met Bruinsie? Onze prioriteit ligt bij een nr 9 (ervan uitgaande dat Immers onze nr 10 wordt). Van Geel was volgens mij heel duidelijk. Er is geen budget om Drenthe aan te trekken. Kalou is natuurlijk helemaal onhaalbaar. Hij speelde notabene een paar weken terug nog basis in de CL. Hij is dan wel transfervrij, maar als er al geen budget is voor Drenthe, dan mag het duidelijk zijn dat dat er ook (helaas) niet is voor Kalou.
+1
michelvakkie v
 michelvakkie v - dinsdag 29 mei 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 14:45 schreef JanM het volgende:

[..]

Als je niet met ze gaat praten weet je ook niet hoe ver ze bereid zijn om te gaan hè. Kan me bij beiden voorstellen dat ze een andere motivatie hebben dan een financiële: Drenthe wil überhaupt weer spelen en Kalou wil het plezier terugkrijgen in het spelletje. Daarnaast kunnen ze Feyenoord aan een ticket in de CL helpen en kampioen maken. Lijken me mooie ingrediënten voor een jaar of twee jaar Feyenoord!
-1
michelvakkie v
 michelvakkie v - dinsdag 29 mei 2012 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 20:36 schreef Bosifyable het volgende:
De transferperiode is officieel van 9 juni tot en met 31 augustus. Dus, rustig aan. Alles komt goed.
+1
Wim2
 Wim2 - dinsdag 29 mei 2012 - 21:32   quote  deeplink  
+2
michelvakkie v
 michelvakkie v - dinsdag 29 mei 2012 - 21:35   quote  deeplink  
On topic, ik ben er helemaal niet zo zeker van dat Inter onze Luc niet wil verhuren. Dat wordt nu gesuggereerd, maar weten we al wie dat zegt? 'Volgens Italiaanse bronnen' zegt mij niks. Inter zal nu nog niks willen beslissen, totdat zij ook een beetje een beeld hebben van hun selectie voor het volgende seizoen. Als ze op 30 augustus ineens drie goeie centrumspitsen hebben die ze beter vinden dan Luc (en dat is niet onwaarschijnlijk) dan willen ze waarschijnlijk graag een jaartje van hem af.... Maar dan heeft MvG waarschijnlijk al iemand anders vastgelegd.
CQ010FEY
 CQ010FEY - dinsdag 29 mei 2012 - 21:58   quote  deeplink  
Goeie jonge spits werk hard weet alleen niet wat hij kost!http://www.youtube.com/watch?v=Pw9Spx7vBN8
En .van Weert van Den Bosch is ook niet slecht.Voor CL haal hij het niet denk ik.
Wens Martin het aller beste met het uitzoeken van de laaste stukje puzzel.
Heb al zin in het nieuwe seizoen!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 29 mei 2012 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 21:35 schreef michelvakkie v het volgende:
On topic, ik ben er helemaal niet zo zeker van dat Inter onze Luc niet wil verhuren. Dat wordt nu gesuggereerd, maar weten we al wie dat zegt? 'Volgens Italiaanse bronnen' zegt mij niks. Inter zal nu nog niks willen beslissen, totdat zij ook een beetje een beeld hebben van hun selectie voor het volgende seizoen. Als ze op 30 augustus ineens drie goeie centrumspitsen hebben die ze beter vinden dan Luc (en dat is niet onwaarschijnlijk) dan willen ze waarschijnlijk graag een jaartje van hem af.... Maar dan heeft MvG waarschijnlijk al iemand anders vastgelegd.
Mee eens.
Sebbe
 Sebbe - dinsdag 29 mei 2012 - 22:57   quote  deeplink  
Het is wel leuk om spelers te huren wanneer je financieel in slecht weer zit maar voor structueel europees voetbal halen is het beter om er een vast te leggen tot dat onze jonkies zover zijn dat die basisplaats waardig zijn, daarbij de stormachtige ontwikkeling van Guidetti had toch ook niemand verwacht.
JanM
 JanM - woensdag 30 mei 2012 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 21:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kalou oke maar die gaat waarschijnlijk naar Schalke 04 , en Drenthe daar moet men al helemaal niet mee in zee gaan als men de talenten wil laten ontwikkelen .......
Laughing-chimp-gif-animation.gif

En Mulder dan?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 30 mei 2012 - 06:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 00:23 schreef JanM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En Mulder dan?
We hebben het hier over: Voor de duidelijkheid NIEUW AAN TE TREKKEN SPELERS!!!
Ik weet dat het te moeilijk is voor jou om een zin duidelijk te lezen ...........
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 mei 2012 - 06:41   quote  deeplink  
Ghehe..
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 30 mei 2012 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 21:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kalou oke maar die gaat waarschijnlijk naar Schalke 04 , en Drenthe daar moet men al helemaal niet mee in zee gaan als men de talenten wil laten ontwikkelen .......
Met zijn voetbalverstand kan hij denk ik de talenten in een hele korte tijd een hoop leren. Met name over het te vroeg naar het buitenland gaan en de ervaring in europese wedstrijden.

Okay kom dan nu maar met zijn zogenaamde probleem gevallen. lijdensweg hoort één kant van het verhaal en alles klopt. Misschien is hoor en wederhoor voor jou ook iets dat je kan leren?? Als je een speler wil beschadigen hoef je niet veel moeite te doen (kijk naar El Hamdaoui) je gebruikt iets dat eerder is gebeurt en men slikt het als zoete koek.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 mei 2012 - 16:31   quote  deeplink  
Makaay:"Luc is een ander type dan Guidetti,maar met Luc zou Feyenoord wel weer een goede spits in huis halen.Luc zal het niet verleerd zijn"
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 mei 2012 - 16:31   quote  deeplink  
Makaay: "Ik denk dat het prima zou zijn als we Luc terug bij #Feyenoord kunnen krijgen. Hij heeft veel kwaliteiten."
JanM
 JanM - woensdag 30 mei 2012 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 06:38 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

We hebben het hier over: Voor de duidelijkheid NIEUW AAN TE TREKKEN SPELERS!!!
Ik weet dat het te moeilijk is voor jou om een zin duidelijk te lezen ...........
Laughing-chimp-gif-animation.gif
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 mei 2012 - 18:46   quote  deeplink  
Vreemd:
Van Geel: "Begin juni hopen we dat er meer duidelijk is over Castaignos."

Dus zijn die Italiaanse media slap aan het ouwehoeren?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 mei 2012 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 18:46 schreef FR-Henk het volgende:
Vreemd:
Van Geel: "Begin juni hopen we dat er meer duidelijk is over Castaignos."

Dus zijn die Italiaanse media slap aan het ouwehoeren?
Dat was je zelf toch ook al duideLIJK, HenkerT..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 mei 2012 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 18:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat was je zelf toch ook al duideLIJK, HenkerT..
Echt wel. Komkommertijd daar.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 mei 2012 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 18:51 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Echt wel. Komkommertijd daar.
cetriolotempo d:-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Inter werkt niet mee aan verhuur Castaignos









0.0055809