BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Column Hugo Borst.. over het verboden Feyenoord -boek

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 29 mei 2012 - 19:21   quote  deeplink  
Nee de topic moest eigenlijk gaan over een nieuw boek waar Borst vandaag een column over had in het AD... KRAMPACHTIGHEID ROND EEN FEYENOORD-BOEK Het boek gaat over de financiele missers binnen de Kuip in de afgelopen 5 jaar.. Geschreven door als ik het goed heb een oud Feyenoordspeler... Het boek werd vanuit Feyenoord totaal tegengewerkt ,niemand gaf antwoord of mocht antwoord geven.. Bijna de totale media boycotte het boek!Volgens Borst ook het AD waar hij zelf deze column in heeft geschreven en volgens eigen zeggen maling aan heeft en er toch rugbaarheid aan wil geven.. Alleen het Parool heeft medewerking verleend,een Amsterdamsdagblad.. Wel een betrouwbaar dagblad... Nu weet ik dat vele het niet kunnen schelen wat er in dat boek staat maar ik ben er ontzettend benieuwd naar... Ik hoop dat we allemaal de bbelangerijke punten uit dat boek ooit nog een te lezen krijgen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 mei 2012 door Leon FR1908 --
tomson
 tomson - dinsdag 29 mei 2012 - 19:42   quote  deeplink  
Stukkie van "spartamet" Hugo Borst

Huilen

Hugo Borst maandag 14 mei
Sparta is veroordeeld tot nog een seizoen in de Jupiler League maar ik moest niet huilen, het leven is nu eenmaal wreed.

Wie wel moest huilen was Mark van Bommel. Hij huilde omdat hij besloten had terug te keren op het oude nest. Gelukkig, clubliefde bestaat nog - dát denk je dan.
Maar Mark van Bommel huilde helemaal niet omdat hij weer naar PSV gaat. Hij huilde omdat hij weg moet bij AC Milan. Hij móet daar weg ja. Van zijn vrouw. Zijn vrouw wil terug naar Nederland. En nu kan Mark van Bommel niet meer voetballen voor AC Milan, de club die hij als één grote familie beschouwt, zo oordeelde hij na twee jaartjes rosso-nero.
Let op. Die speelt volgend seizoen met de pest in zijn lijf in Eindhoven. Hij had bij het grote AC Milan kunnen voetballen. Dat denkt hij straks elke week. Als het volgend seizoen even tegenzit tegen Ajax deelt hij een doodschop uit. Ik voorspel rode kaarten. Zelfbeheersing is nooit zijn sterkte punt geweest.
Het mijne ook niet. Na het laatste fluitsignaal van Sparta-Willem II trapte ik in de loge keihard tegen een stoel, schreeuwde kut! en godgloeiende en iets met tyfus, maar huilen deed ik niet. Flikker op zeg.
Bron: Hard gras..
Sensi
 Sensi - dinsdag 29 mei 2012 - 19:44   quote  deeplink  
Ik hoor het nu alweer in de Kuip gallen. Mark van Bommel breek je beeeeeeeen! Breek je beeeeen! Breek je beeeeheeeeheeen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 29 mei 2012 - 22:30   quote  deeplink  
Nee de topic moest eigenlijk gaan over een nieuw boek waar Borst vandaag een column over had in het AD...

KRAMPACHTIGHEID ROND EEN FEYENOORD-BOEK

Het boek gaat over de financiele missers binnen de Kuip in de afgelopen 5 jaar..
Geschreven door als ik het goed heb een oud Feyenoordspeler...
Het boek werd vanuit Feyenoord totaal tegengewerkt ,niemand gaf antwoord of mocht antwoord geven..

Bijna de totale media boycotte het boek!Volgens Borst ook het AD waar hij zelf deze
column in heeft geschreven en volgens eigen zeggen maling aan heeft en er toch rugbaarheid aan wil geven..
Alleen het Parool heeft medewerking verleend,een Amsterdamsdagblad..
Wel een betrouwbaar dagblad...

Nu weet ik dat vele het niet kunnen schelen wat er in dat boek staat maar
ik ben er ontzettend benieuwd naar...
Ik hoop dat we allemaal de bbelangerijke punten uit dat boek ooit nog een te lezen krijgen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 29 mei 2012 - 22:34   quote  deeplink  
Win Het Feyenoord Mysterie
Lekker hoor, zon lang weekend vrij, waarin het ook nog eens lekker weer is! Ik heb in het zonnetje in één ruk Het Feyenoord Mysterie uitgelezen. In dit boek, geschreven door schrijver/journalist Leo Verheul en zakenman (en oud-speler!) Keesjan Snoeck wordt een rumoerig jaartje Feyenoord beschreven. En daarbij wordt in een aantal gevallen de vinger even op de zere plek gelegd bij onze club. De twee schrijvers wilden antwoord op de vraag wat er precies is gebeurd om de in de jaren zestig nog rijkste club ter wereld aan de rand van de afgrond te brengen. Om daarachter te komen hebben Snoeck en Verheul Feyenoord een jaar lang gevolgd en zijn ze eens goed gaan graven in de diverse financiële constructies en beslissingen die Feyenoord de afgelopen jaren aan de rand van een faillissement hebben gebracht.Het resultaat is een boekje dat lekker wegleest, ook voor mensen die (net zoal ik zelf) niet dagelijks met cijfertjes, getallen en bedragen werken. Interessant voor iedere Feyenoorder die weleens een kijkje in de keuken wil. Duidelijk geschreven door mensen die Feyenoord een warm hart toedragen, maar die niet bang zijn kritische kanttekeningen te maken bij verschillende besluiten die bij onze club zijn genomen.

Het Feyenoord Mysterie ligt in de boekhandels, je kunt het online bestellen via Bol.com of via deze site en met een beetje geluk win je een exemplaar. Speciaal voor de bezoekers van Feyenoord.blog.nl heeft uitgever Trichis namelijk drie exemplaren beschikbaar gesteld. Alles wat je hoeft te doen om kans te maken op Het Feyenoord Mysterie is even een mailtje met jouw gegevens sturen naar Feyenoord.blog@hotmail.nl , met daarin een korte toelichting waarom jij vind dat je zon boekje verdient.
piet
 piet - dinsdag 29 mei 2012 - 22:42   quote  deeplink  
Heb het vandaag gelezen in de krant. Lijkt op censuur en zijn er dan toch nog lijken in de kast!
Doofpotje??
tomson
 tomson - dinsdag 29 mei 2012 - 22:44   quote  deeplink  
Sorry Leon :(
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 mei 2012 - 06:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 22:44 schreef tomson het volgende:
Sorry Leon :(
No problemo kerel :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 mei 2012 - 06:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2012 - 22:42 schreef piet het volgende:
Heb het vandaag gelezen in de krant. Lijkt op censuur en zijn er dan toch nog lijken in de kast!
Doofpotje??
Geen lijken meer Piet,tenminste dat hoop ik...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Column Hugo Borst.. over het verboden Feyenoord -boek









0.0058529