|
|
me super guidetti
|
|
|
--------------stekelenburg-------------------- ----------heitinga---mathijsen---------------- van der wiel------------------schaars--------- ---------------------------------------------- ---------van bommel------de jong-------------- ------------------sneijder-------------------- -----van persie-------------robben------------ ------------------huntelaar-------------------
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juni 2012 door me super guidetti -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
mmmmm, ik vind RvP van de flank geen succes. Verder denk ik dat Van Persie beter tot zijn recht komt met VDV in zijn rug, die zijn positie kan overnemen. De Jong op linksachter, noodgreep, maar Willems is nog te jong en onervaren en Schaars heeft uberhaupt nog nooit back gespeeld. De Jong heeft een tijd rechtsback gestaan. Ik acht hem het sterkste in de duels, al heb je dan opbouwende weinig aan hem.
Stekelenburg Vd Wiel-Heitinga-Mathijsen-De Jong Van Bommel-Sneijder Robben-Van der Vaart-Afellay Van Persie |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
EK Voetbal 2012 | selectie Nederlands Elftal
Alle namen van de selectie van Nederlands Elftal EK voetbal 2012 in Polen en Oekraïne. Nederlands Elftal selectie EK 2012.
De volgende spelers gaan mee naar het EK voetbal 2012: Keepers Tim Krul (Newcastle United), Maarten Stekelenburg (AS Roma) en Michel Vorm (Swansea City).
Verdedigers Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), Wilfred Bouma (PSV), John Heitinga (Everton), Joris Mathijsen (Málaga), Ron Vlaar (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Ajax) en Jetro Willems (PSV).
Middenvelders Ibrahim Afellay (FC Barcelona), Mark van Bommel (AC Milan), Nigel de Jong (Manchester City), Stijn Schaars (Sporting Portugal), Wesley Sneijder (Internazionale), Kevin Strootman (PSV) en Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur).
Aanvallers Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Luuk de Jong (FC Twente), Dirk Kuyt (Liverpool), Luciano Narsingh (sc Heerenveen), Robin van Persie (Arsenal) en Arjen Robben
Van Marwijk heeft bekend gemaakt welke spelers meegaan naar het EK voetbal 2012 in Polen en de Oekraïne. Het EK voetbal 2012 begint op vrijdag 8 juni en de finale is op zondag 1 juli. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
EK Voetbal 2012 | selectie Nederlands Elftal
Alle namen van de selectie van Nederlands Elftal EK voetbal 2012 in Polen en Oekraïne. Nederlands Elftal selectie EK 2012.
De volgende spelers gaan mee naar het EK voetbal 2012: Keepers Tim Krul (Newcastle United), Maarten Stekelenburg (AS Roma) en Michel Vorm (Swansea City).
Verdedigers Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), Wilfred Bouma (PSV), John Heitinga (Everton), Joris Mathijsen (Málaga), Ron Vlaar (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Ajax) en Jetro Willems (PSV).
Middenvelders Ibrahim Afellay (FC Barcelona), Mark van Bommel (AC Milan), Nigel de Jong (Manchester City), Stijn Schaars (Sporting Portugal), Wesley Sneijder (Internazionale), Kevin Strootman (PSV) en Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur).
Aanvallers Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Luuk de Jong (FC Twente), Dirk Kuyt (Liverpool), Luciano Narsingh (sc Heerenveen), Robin van Persie (Arsenal) en Arjen Robben
Van Marwijk heeft bekend gemaakt welke spelers meegaan naar het EK voetbal 2012 in Polen en de Oekraïne. Het EK voetbal 2012 begint op vrijdag 8 juni en de finale is op zondag 1 juli. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
---------------Stekel----------------
------Heitinga--Mathijsen--Vlaar-----
---v Bommel-----Sneijder--de Jong---
-------------van Persie--------------
Robben------------------------Afellay
--------------Huntelaar--------------
Nederland kan makkelijk met 2 mandekkers spelen omdat de meeste ploegen toch zonder echte buitenspelers spelen. Dus Mathijsen als een soort ausputzer met Heitinga en Vlaar als mandekkers. En dan van Bommel en de Jong voor de defensieve taken op het middenveld en kunnen van Persie en Sneijder zich met het aanvallende gedeelte bezig houden zonder hun defensieve taken te verwaarlozen ....... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik weet het niet,maar heel gek ik heb geen binding met het nederlands elftal. een hoop nep fans. Ik geloof ook niet dat we ver komen. Het begint al met het GEZAMALIJKE VOLKSLIED let maar eens op.De een voelt zich Suri de ander Marokkaan,en weer een Indonees. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juni 2012 - 15:50 schreef piet de paler het volgende:Ik weet het niet,maar heel gek ik heb geen binding met het nederlands elftal. een hoop nep fans. Ik geloof ook niet dat we ver komen. Het begint al met het GEZAMALIJKE VOLKSLIED let maar eens op.De een voelt zich Suri de ander Marokkaan,en weer een Indonees. Wat maakt het uit! Toch lekker gezellig in de kroeg met zijn allen ...... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
hahahahahahaahahahahaahaha
ik zal met ze meezingen!
schade knjboranje alles ist vorbei alles ist vorbei alles ist vorbei!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juni 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FUCK oranje, roodwit dat zijn de kleuren.. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
--------------stekelenburg-------------------- ----------heitinga---mathijsen---------------- van der wiel------------------n.de jong--------- ---------------------------------------------- ---------van bommel--------sneijder----------- -----------------v.d vaart-------------------- -----van persie-------------robben------------ ------------------huntelaar------------------- |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Helaas geen huntie in de spits maar van ( ik kap nog ff een man uit) Persie |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juni 2012 - 16:28 schreef me super guidetti het volgende:--------------stekelenburg-------------------- ----------heitinga---mathijsen---------------- van der wiel------------------n.de jong--------- ---------------------------------------------- ---------van bommel--------sneijder----------- -----------------v.d vaart-------------------- -----van persie-------------robben------------ ------------------huntelaar------------------- is dit goed????? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je vorige opstelling was ook prima. Met het spelersmateriaal zijn meerdere (mogelijk) succesvolle opstellingen te verzinnen. Er zal altijd een goede speler op de bank zitten, vanwege de drukte voorin.
Er is op meerdere posities nauwelijks verschil in kwaliteit tussen de verschillende spelers. Ik geef dan bijvoorbeeld de voorkeur aan De Jong, maar Schaars en Willems doen niet of nauwelijks voor hem onder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juni 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Kan ook. De Van Marwijk opstelling dus, alleen Vlaar ipv Mathijsen.
EDIT En VDV ipv Afellay. Je komt denk ik wel diepte tekort op deze manier.
Met dezelfde spelers zou ik dan nog eerder ipv:
RVP VDV-Sneijder-Robben
Zo gaan spelen:
RVP Robben-VDV-Sneijder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juni 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jij hebt geen recht van klagen meer RB, nadat je het hele forum vol hebt lopen spammen met Geldski. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juni 2012 - 17:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Jij hebt geen recht van klagen meer RB, nadat je het hele forum vol hebt lopen spammen met Geldski. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juni 2012 - 15:46 schreef lijdensweg het volgende:---------------Stekel---------------- ------Heitinga--Mathijsen--Vlaar----- ---v Bommel-----Sneijder--de Jong--- -------------van Persie-------------- Robben------------------------Afellay --------------Huntelaar-------------- Nederland kan makkelijk met 2 mandekkers spelen omdat de meeste ploegen toch zonder echte buitenspelers spelen. Dus Mathijsen als een soort ausputzer met Heitinga en Vlaar als mandekkers. En dan van Bommel en de Jong voor de defensieve taken op het middenveld en kunnen van Persie en Sneijder zich met het aanvallende gedeelte bezig houden zonder hun defensieve taken te verwaarlozen ....... Zowel Duitsland, Denemarken als Portugal speelt met buitenspelers..:-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Heeft dat paard vijf benen ofzo! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee 4 dat middelste is geen been dat is T..
Wie???
T
OOOO
T
Ja
T.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vanavond speelt NL's elftal zo:
Stekelenburg Van der Wiel - Heitinga - Vlaar - Willems Van Bommel - De Jong Robben - Sneijder - Afellay Van Persie |
|
|
|
|
erik
|
|
|
VLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Verkeerde topic ... |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Nee hoor want hij scoort voor oranje! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Lekkere snoei harde kopbal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: De marktwaarde stijgt weer.. |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Strik er omheen en wegbrengen d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ron Vlaar heeft zaterdagavond tijdens de oefenwedstrijd met het Nederlands elftal tegen Noord-Ierland zijn eerste interlanddoelpunt uit zijn carrière gemaakt. De verdediger, die in de basis was begonnen bij Oranje, kopte ruim tien minuten voor tijd raak uit een hoekschop van Appevlaai. De treffer van Vlaar was de laatste van de wedstrijd, die eindigde in een 6-0 overwinning voor Nederland. Oud-Feyenoorder Robin van Persie scoorde twee maal. De andere doelpunten kwamen op naam van Appelvlaai (twee keer) en Wesley Kabouter
De wedstrijd tegen Noord-Ierland was het laatste oefenduel van Oranje in de aanloop naar het EK dat aanstaande vrijdag begint. Nederland speelt op zaterdag 9 juni de eerste wedstrijd tijdens het toernooi tegen Denemarken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juni 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juni 2012 - 22:08 schreef RenatoBos het volgende:Ron Vlaar heeft zaterdagavond tijdens de oefenwedstrijd met het Nederlands elftal tegen Noord-Ierland zijn eerste interlanddoelpunt uit zijn carrière gemaakt. De verdediger, die in de basis was begonnen bij Oranje, kopte ruim tien minuten voor tijd raak uit een hoekschop van Appevlaai. De treffer van Vlaar was de laatste van de wedstrijd, die eindigde in een 6-0 overwinning voor Nederland. Oud-Feyenoorder Robin van Persie scoorde twee maal. De andere doelpunten kwamen op naam van Appelvlaai (twee keer) en Wesley Kabouter De wedstrijd tegen Noord-Ierland was het laatste oefenduel van Oranje in de aanloop naar het EK dat aanstaande vrijdag begint. Nederland speelt op zaterdag 9 juni de eerste wedstrijd tijdens het toernooi tegen Denemarken. [ afbeelding ] Geen Ron Fan maar goed doelpunt tegen een veredeld cafe team |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juni 2012 - 22:08 schreef RenatoBos het volgende:Ron Vlaar heeft zaterdagavond tijdens de oefenwedstrijd met het Nederlands elftal tegen Noord-Ierland zijn eerste interlanddoelpunt uit zijn carrière gemaakt. De verdediger, die in de basis was begonnen bij Oranje, kopte ruim tien minuten voor tijd raak uit een hoekschop van Appevlaai. De treffer van Vlaar was de laatste van de wedstrijd, die eindigde in een 6-0 overwinning voor Nederland. Oud-Feyenoorder Robin van Persie scoorde twee maal. De andere doelpunten kwamen op naam van Appelvlaai (twee keer) en Wesley Kabouter De wedstrijd tegen Noord-Ierland was het laatste oefenduel van Oranje in de aanloop naar het EK dat aanstaande vrijdag begint. Nederland speelt op zaterdag 9 juni de eerste wedstrijd tijdens het toernooi tegen Denemarken. [ afbeelding ] Noem jij onze Jordy ook Jordy Kabouter? En je bent gek op een appelvlaai zie ik! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Basis elftal tegen Denemarken
Stekelenburg v d Wiel-Heitinga-Vlaar-Schaars v Bommel-v Vaart Sneider Narsingh-v Persie-Afferlay |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Dit zou altijd mijn opstelling zijn, maargoed ik speel tweede klasse Gelderland district Oost...
_____________________________van Persie______________ _________Robben______________________________________ _____________________van der Vaart___________________ _____________Afellay__________Sneijder_______________ _____________________de Jong_________________________ Indi(!!)______Vlaar____________Heitinga__van der Wiel _____________________Stekelenburg____________________ |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Dit wordt de opstelling van het Nederlandseftal denk ik.
---------Stekelenburg------- V/d Wiel--Heitinga--Vlaar--Willems ----Van Bommel----De Jong----- --Robben----Sneijder--Affelay ----------Van Persie----------- |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Waarom niet? Ga je nou stellen dat hij zoveel minder is dan Mathijssen? Terwijl Mathijssen nog niet eens fit lijkt. |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Nee. Maar van Marwijk gaat dat niet doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Huntesmurf
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juni 2012 door Marco12345 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geen Ron fan..??? vertel piet.. |
|
|
|