|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: BEDANKT: ze hebben toch geen verstand van V.....l |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
Nou ga ik naar RTL 4 kijken |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van der Geest lult ze er allemaal uit. Ouwe Feyenoorder! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Nee luisteren naar H K jr. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tja, beter met iets spelen als met niets.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Plagiaat nee dat interessert me niet..iedereen kan alles van internet halen doe ik ook.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 22:13 schreef bode het volgende:Schitterend mooie doelpunten van Fer en Wijnaldum vanavond in Jong Oranje tegen Bulgarije mag best een keer gemaild worden Je moet je muil houwen jij, dat interesseert mij niet, vertel het me maar als ze die gasten een doodschop hebben gegeven.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Jeh, en dan de Vrij nog oproepen en dan heeft Feyenoord toch wat bijgedragen aan het Nederlandselftal. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 20:10 schreef Wim2 het volgende:Jeh, en dan de Vrij nog oproepen en dan heeft Feyenoord toch wat bijgedragen aan het Nederlandselftal. is hij dan een links poot |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 20:10 schreef Wim2 het volgende:Jeh, en dan de Vrij nog oproepen en dan heeft Feyenoord toch wat bijgedragen aan het Nederlandselftal. is hij dan een links poot |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 01:52 schreef RenatoBos het volgende:Je moet je muil houwen jij, dat interesseert mij niet, vertel het me maar als ze die gasten een doodschop hebben gegeven.. Dat zeggen ze zeker alleen in het mooie Zeeland bij jou amateur clubje |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: quote: Twee linkerbenen blijkbaar? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de vrij toch naar polen???? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als vervanger van Mathijsen dan.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Jaa ik hoorde het ook net van Mathijsen. Mischien kan dat nog wel eens einde Ek zijn voor die jongen. Zal dan of Viergever worden of De Vrij. Viergever is Links maarja ook weer klein. Zou wat wezen zeg. De vrij als Back up voor onze Vlaar. Want voor hem lonkt een basisplaats. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 23:57 schreef Beempjerotterdam het volgende:Jaa ik hoorde het ook net van Mathijsen. Mischien kan dat nog wel eens einde Ek zijn voor die jongen. Zal dan of Viergever worden of De Vrij. Viergever is Links maarja ook weer klein. Zou wat wezen zeg. De vrij als Back up voor onze Vlaar. Want voor hem lonkt een basisplaats. Een veer in de reet an Stefan zeg..d:-) |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 23:57 schreef Beempjerotterdam het volgende:Jaa ik hoorde het ook net van Mathijsen. Mischien kan dat nog wel eens einde Ek zijn voor die jongen. Zal dan of Viergever worden of De Vrij. Viergever is Links maarja ook weer klein. Zou wat wezen zeg. De vrij als Back up voor onze Vlaar. Want voor hem lonkt een basisplaats. Volgens Jack word het de vrij. Schijnt steengoed gespeeld te hebben bij jong oranje. Ronald de boer was het er zelfs mee eens |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Samen met vlaar in de verdediging dan..d:-) |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juni 2012 - 00:01 schreef kuipje het volgende:[..] Volgens Jack word het de vrij. Schijnt steengoed gespeeld te hebben bij jong oranje. Ronald de boer was het er zelfs mee eens Ok dat heb ik dan weer niet gezien. Ik had al wel vanmorgen gelezen dat Cor pot Trainer jong Oranje zwaar onder de indruk was van Stefan. En dat hij duidelijk de uitblinker was tegen Jong Bulgarije Ook had hij veel lof voor Jordy Clasie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb die wedstrijden gezien. de Vrij stak er echt met kop en schouders bovenuit. Ook Clasie speelde sterk, Leerdam ongelooflijk zwak. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das dan weer jammer voor Leerdam, zo speelt ie zichzelf ook niet in de kijkers.. |
|
|
|