|
|
Wim2
|
|
|
Vinden jullie ook niet? Het is gewoon een prima back up voor Janmaat en zeker nu Leerdam waarschijnlijk vertrekt.
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
Janmaat nummer 1 verder heeft Feyenoord nog wel goeie jeugd op die plaats, dus denk ik heeft Feyenoord hem echt niet meer nodig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wim jij bent bij deze de dorpsgek (forumgek) van dit forum.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoogvliet Wim heeft je titel overgenomen d:-) |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Sinterklaas.....()zónder Pieten) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
bode - maandag 04 juni 2012 - 18:54 quote deeplink Janmaat nummer 1 verder heeft Feyenoord nog wel goeie jeugd op die plaats, dus denk ik heeft Feyenoord hem echt niet meer nodig
MMM - maandag 04 juni 2012 - 19:06 quote deeplink Sodemieter op idioot..
2x eens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juni 2012 door sevillana -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Namens hoogvliet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Welke van de 2 Wimmen opent zoiets nou? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Oké, het nou ook niet de beste speler maar nu Feyenoord naar alle waarschijnlijkheid Leerdam wil verkopen is de rechtsback positsie gewoon niet erg sterk bezet. Janmaat is dit seizoen een tijdje geblesseerd geweest, en wie weet valt hij het volgende seizoen ook weer in de lappemand, en dan hebben we op Mokotjo na niets om hem op te vangen. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ik ben vereerd. Mag ik de hoed opzetten?
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Rechtsback zwak bezet ? Schnkenveld kane r ook spelen en er zal vast wel een of andere jeugdspeler zijn die Minstens even goed is als Facking Gill Swerts ! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Doorselecteren betekend .........................juist Swerts te licht bevonden |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 04 juni 2012 - 20:16 schreef Wim2 het volgende:Oké, het nou ook niet de beste speler maar nu Feyenoord naar alle waarschijnlijkheid Leerdam wil verkopen is de rechtsback positsie gewoon niet erg sterk bezet. Janmaat is dit seizoen een tijdje geblesseerd geweest, en wie weet valt hij het volgende seizoen ook weer in de lappemand, en dan hebben we op Mokotjo na niets om hem op te vangen. je huiswerk beter doen knul, wel eens van Kongolo gehoord? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Kongolo is volgens mij een centrale verdediger, en Schenkeveld vind ik te klein.
Ik snap niet dat mensen zo afkeer hebben tegen Swerts. Het is in mijn ogen gewoon een goede redelijke back en dat heeft hij al meerdere keren bewezen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De Vrij kan ook op rechts |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 04 juni 2012 - 20:45 schreef Wim2 het volgende:Kongolo is volgens mij een centrale verdediger, en Schenkeveld vind ik te klein. Ik snap niet dat mensen zo afkeer hebben tegen Swerts. Het is in mijn ogen gewoon een goede redelijke back en dat heeft hij al meerdere keren bewezen. Dat klopt, maar nog méér meerdere keren bewezen dat het beste bij hem er op dit nivo van af is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 04 juni 2012 - 21:20 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dat klopt, maar nog méér meerdere keren bewezen dat het beste bij hem er op dit nivo van af is. Juist dat bedoel ik met doorselecteren v Haaren.Swerts.en zelfs Judas Leerdam dag heren,Feyenoord zoekt wel betere spelers of heeft zelf betere (jeugd) spelers |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Reserves op dergelijke posities moeten gewoon uit de eigen jeugd komen. Alleen in de as is het prettig om ervaring achter de hand te hebben, op de flanken houdt je de doorstroming van je eigen jeugd tegen. Niet doen. Swerts bedankt voor je diensten, maar volgend seizoen is iemand anders backup. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Kongolo ook, heeft dat het afgelopen seizoen ook laten zien |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 04 juni 2012 - 20:45 schreef Wim2 het volgende:Kongolo is volgens mij een centrale verdediger, en Schenkeveld vind ik te klein. Ik snap niet dat mensen zo afkeer hebben tegen Swerts. Het is in mijn ogen gewoon een goede redelijke back en dat heeft hij al meerdere keren bewezen. en Schenkeveld kan ook op recht uit de voeten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eindconclusie...dag Gil het ga je goed, bedankt.. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
Typisch zo'n speler waar veel meer in had gezeten qua potentie vechtlust heeft tie iniedergeval wel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mistnde kwaliteit gewoon om opmdat niveau nog mee te kunnen, prima speler voor onder in de competitie.. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
lijdensweg