|
|
FR-Han
|
|
|
staat portugal-nederland... en daar staan nederland blauw gedrukt... BOUDEWIJN!!! zit je stiekum te cashen over onze voorspellings kwaliteiten?? beetje een spam achtige opzet...
leg maar effe uit aan jan modaal... lol |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: slotje aan je nek idiot. ik breng een mogelijke fout aan het licht sukkel |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Op je pik getrapt? Rustig aan dude zo'n reactie is nergens voor nodig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juni 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: deze topic is gewoon van levens belang en jij drijft er de spot mee. totaal geen rekening houdend met de wat meer serieuze mensen onder ons. ik hoop dat je eens goed gaat nadenken over deze misdadige actie. ga bij jezelf ten rade knul... |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 04 juni 2012 - 22:35 schreef FR-Han het volgende:staat portugal-nederland... en daar staan nederland blauw gedrukt... BOUDEWIJN!!! zit je stiekum te cashen over onze voorspellings kwaliteiten?? beetje een spam achtige opzet... leg maar effe uit aan jan modaal... lol waar staat NL blauw gedrukt? Kan het niet vinden... |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
Ik zie Polen tot de Halfe finale komen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Als Biek het zegt zal het wel waar zijn! Kijk nogmaals! ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hehehe, die metselen/stucen gewoon de boel dicht achterin. Komt niet doorheen!
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: haha dat zit er dik in
en in de omschakeling met Lewandowski en Blaszczykowski de Dortmund sterren zijn ze heel gevaarlijk. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: nederland nu niet meer. maar boven bij mijn laatste post staat wat blauw gedrukt. heb ik nou een virus of wat is het. als ik met me cursor pijl erover heen ga staat er een klein luikje met ipod/ipad winnen enzo. gewoon in dit topic. en gisteren al in de invul lijst van sportpooler ek. vaag |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
het verandert iedere keer. steeds een woordje blauwgedrukt en reclame als je erover gaat |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
heeft iemand de link van de ek poolert? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 09:53 schreef FR-Han het volgende:het verandert iedere keer. steeds een woordje blauwgedrukt en reclame als je erover gaat Of ben jij nog blauw..?? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juni 2012 - 09:52 schreef FR-Han het volgende:[..] nederland nu niet meer. maar boven bij mijn laatste post staat wat blauw gedrukt. heb ik nou een virus of wat is het. Je heb het text enhance virus. Kan ook veroorzaakt worden door add-ons, extensies of plug-ins.
Lees maar eens: http://blog.pcwebplus.nl/?p=1750 |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: dit dus! Op SportPooler wordt geen gebruik gemaakt van advertenties of andere plugins dus het moet in je eigen browser/computer zitten. |
|
|
|