|
|
finsend
|
|
|
Op twitter meldt Thijs Slegers dat Leerdam samen met Stam en Zuiverloon als opvolger van Manolev wordt gezien.
In Eindhoven scouten ze duidelijk niet op clubliefde |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
SimonFR
|
|
|
kunnen die lampen zelf niemand opleiden ofzo? als hij slim is gaat hij daar niet naartoe omdat FR toch hoger eindigt |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
PSV overweegt opnieuw een speler weg te plukken uit Rotterdam. Kelvin Leerdam staat hoog op het verlanglijstje van de Eindhovenaren.
Volgens Voetbal International kan Leerdam de opvolger worden van Stanislav Manolev bij PSV. Leerdam (21) heeft zijn volgend jaar zomer aflopende contract in De Kuip nog niet verlengd, waardoor Feyenoord hem mogelijk moet verkopen. Ook Ronnie Stam (Wigan Athletic) en Gianni Zuiverloon (Real Mallorca) zijn in beeld bij PSV.
http://www.fr-fanatic.com/45089-psv-overweegt-opnieuw-een-speler-weg-te-plukken-uit-rotterdam/ |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Iedereen is vrij om te gaan, geen moeite mee |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
DDDDDDOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!! |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 11:03 schreef SimonFR het volgende:kunnen die lampen zelf niemand opleiden ofzo? als hij slim is gaat hij daar niet naartoe omdat FR toch hoger eindigt Laat ie zich lekker aansluiten bij Bijnaldum..... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ga maar Leerdam, overbodige speler en we vangen nog wat voor hem ook. Alleen jammer dat hij naar een concurrent over stapt. |
|
|
|
|
CQ010FEY
|
|
|
Ik zeg DOEN! Cabral ook mee?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juni 2012 door CQ010FEY -- |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Leerdam tekent expres niet bij,hij kiest niet als vaak de donkere spelers voor meer salaris..dus voor PSV waar hij meer kan verdienen...
Ik vind dat Feyenoord dit uitstekend doed graag of helemaal niet. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Neemt niet weg dat ik Leerdam een hele goede speler vind en denk dat hij erg ver gaat komen...oftewel ik vind het jammer.. |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 11:26 schreef De Spot het volgende:Neemt niet weg dat ik Leerdam een hele goede speler vind en denk dat hij erg ver gaat komen...oftewel ik vind het jammer.. Vind het geen uitblinkert.........ik zeg WELKOM Darryl!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juni 2012 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Minimaal 3 miljoen en dan wegwezen. Ik vind Janmaat toch een klasse beter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij is wel beter dan Manolev, maar ik heb hem gisteren weer zien spelen, tranen met tuiten. |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 11:26 schreef De Spot het volgende:Neemt niet weg dat ik Leerdam een hele goede speler vind en denk dat hij erg ver gaat komen...oftewel ik vind het jammer.. +1 |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Wat krijgt Feyenoord er nog voor tussen 2 en 5 miljoen? en voor Cabral ? |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
ik denk tussen de 3 en 4 mil ze hebben allebei aflopende contract 2013 |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: denk dat ze dat wel mogen kosten |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 11:23 schreef De Spot het volgende:Leerdam tekent expres niet bij,hij kiest niet als vaak de donkere spelers voor meer salaris..dus voor PSV waar hij meer kan verdienen... Ik vind dat Feyenoord dit uitstekend doed graag of helemaal niet. Jij bent vast niet blank en ziet overal discriminatie in? Jij vind zwarte piet zekers ook discriminerend?
Trouwens, volgens mij heeft Leerdam juist veel gespeeld afgelopen jaar! En ze moeten hem niet wegdoen. Die jongen is nog piep en is juist best allround. Heb je een redelijke betrouwbare, vaste kracht aan wat niet verkeerd is... |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
La maar gaan, Ik breng hem nog op de fiets als het moet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: denk je? ;-)
Zou Leerdam wel voor PSV willen spelen? |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Marcel Brands ontkent belangstelling Leerdam |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Lekker laten gaan boring. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Denk dat hij dat zelf niet durft. Hij heeft gezien wat er met je kan gebeuren met als mooi voorbeeld Zwijnalbum. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 11:23 schreef De Spot het volgende:Leerdam tekent expres niet bij,hij kiest niet als vaak de donkere spelers voor meer salaris..dus voor PSV waar hij meer kan verdienen... Ik vind dat Feyenoord dit uitstekend doed graag of helemaal niet. Hé, Spot, reageer nou even: vind jij dat het sinterklaasfeest discriminerend is voor zwarte mensen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juni 2012 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja maat je hebt er nog steeds moeite mee, dat hij zijn trouwste supporter in de steek laat..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juni 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 11:26 schreef De Spot het volgende:Neemt niet weg dat ik Leerdam een hele goede speler vind en denk dat hij erg ver gaat komen...oftewel ik vind het jammer.. Vind ik ook. Hij is bij Feyenoord bijna nooit op zijn beste positie gebruikt, namelijk als verdedigende middenvelder. Van armoe heel lang rechtsback gespeeld, zonder klagen. Maar als rechtsback is hij niet top. Verdedigt nog wel eens te nonchalant. Ik vind het onbegrijpelijk dat hij hier zo makkelijk afgeserveerd wordt. Hij is een jongen met Feyenoord hart, maar je kunt hem niet kwalijk nemen dat hij er niet voor kiest om volgend seizoen op de bank te zitten. Want: rechtsback wordt Janmaat en op het middenveld is de concurrentie moordend. Ik zag hem gisteren met Jong Oranje spelen en hij was weer een van de beteren. Ik heb respect voor die jongen. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Waarom niet het is toch zijn beroep op dit moment |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
iemand met een feyenoord hart loopt niet weg. die vecht voor ze plek of zorgt dat janmaat de eerste maanden aan het revalideren is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juni 2012 door Rotterdam22 -- |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 16:14 schreef Rotterdam22 het volgende:iemand met een feyenoord hart loopt niet weg. die vecht voor ze plek of zorgt dat janmaat de eerste maanden aan het revalideren is. Ik denk dat het niet om Janmaat gaat maar om de centen, en dat is wel jammer voor Feyenoord |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Op VI Radio werd gezegd een transfersom van 1 1/2 miljoen maximaal. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 11:03 schreef SimonFR het volgende:kunnen die lampen zelf niemand opleiden ofzo? als hij slim is gaat hij daar niet naartoe omdat FR toch hoger eindigt Dat is al jaren bekend
Ajax en Feyenoord zijn groot geworden door op te leiden Psv kon en kan alleen maar groter willen zijn door te kopen kopen dat is gewoon hun beleid |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We moeten dat besmette -want van de gemeenschap geroofde- transfergeld van psv niet willen hebben. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Minimaal 3 mil zou ik zeggen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 17:40 schreef FR-Henk het volgende:We moeten dat besmette -want van de gemeenschap geroofde- transfergeld van psv niet willen hebben. Maakt dat nou uit geven we dat toch gelijk aan Inter, gewoon ff dooesluizen.. Luc Luc Luc Luc Luc Luc Luc Luc Luc Luc Luc Luc Luc Luc Luc |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Jij kan zoveel zeggen |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Idd minimaal Ze strooien daar toch zo graag met geld dus ze moeten wel consequent blijven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jawel man laat ons ook nog ff genieten van hem.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: nee joh. ze roepen weer wat omdat Manolev weg moet/mag en Leerdam bij jullie niet wilde bij tekenen.. let mr op deze zomer hoor je weer zat geruchten over spelers en nr welke club ze gaan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ronnie Stam stond eerste op het lijstje en dan Leerdam of Zuiverloon. Maar Wigan wil nogal een flink bedrag voor Stam. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 18:17 schreef tomson het volgende:Ronnie Stam stond eerste op het lijstje en dan Leerdam of Zuiverloon. Maar Wigan wil nogal een flink bedrag voor Stam. idd moet het nog mr zien |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 13:29 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Hé, Spot, reageer nou even: vind jij dat het sinterklaasfeest discriminerend is voor zwarte mensen? ik wel best reageren op je hoor,maar begrijp totaal niet wat je bedoelt,maar het valt mij op dat donkere spelers sneller voor een groot salaris kiezen dan blanke spelers...en ik vind het sinterklaasfeest niet dicriminerend....ik vind het verdomd jammer dat Cabral en Leerdam niet bijtekenen...maar goed het zegt wel wat over die gasten los van hun kwaliteiten!! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 18:54 schreef De Spot het volgende:[..] ik wel best reageren op je hoor,maar begrijp totaal niet wat je bedoelt,maar het valt mij op dat donkere spelers sneller voor een groot salaris kiezen dan blanke spelers...en ik vind het sinterklaasfeest niet dicriminerend....ik vind het verdomd jammer dat Cabral en Leerdam niet bijtekenen...maar goed het zegt wel wat over die gasten los van hun kwaliteiten!! Van Basten, Kuyt, Van Nistelrooy, Van Bommel, Huntelaar, Sneider Robben o.a. dat zijn toch ook geen donkere jongens toch, die kiezen toch ook voor het grote geld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja maar die hadden zich al bewezen. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Dat kan wel waarzijn, maar als een club jou wilt hebbenn dan heb je je al waar gemaakt bij je eigen club of niet soms |
|
|
|