|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
Columniste Sp!ts: 'Alle hooligans in laten slapen' 06-06-12 De discussie over de plannen van politiek Den Haag om de kosten van politie-inzet door te berekenen aan de clubs houdt de gemoederen behoorlijk bezig. De maatregel moet 30 miljoen euro opleveren. Columniste Katinka Polderman van Sp!ts houdt er ook een mening op na. Volgens haar is er een simpelere oplossing: 'Voor een fractie van het bedrag kan je alle hooligans in laten slapen. Veilig, discreet en pijnloos', aldus Polderman in haar column op pagina 5 van de krant.
AjaxFanzone.NL De Supportersvereniging Ajax heeft al verbolgen gereageerd over de uitspraken van Polderman:
'Wij kennen Polderman niet, ze schijnt cabaretière te zijn, maar zelfs als dit ook maar een beetje grappig is bedoeld, gaat het te ver. Hopelijk zijn haar grappen normaal van een hoger niveau. Dat Sp!ts columnisten de kans geeft vrijelijk hun mening te ventileren, prima. Maar dit zijn geen teksten om vrolijk van te worden. In de ruimte die Sp!ts aan Polderman geeft voor deze columns, kan de krant ook leuke dingen doen. De SVA zou het wel weten', aldus de supportersvereniging in een reactie op AjaxLife.
Bron http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=22563
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
Ten eerste ze is idd cabaratiere, En nu moeten supporters waaronder die van mijn club Ajax, Niet schijnheilig gaan doen, Van dat kun je toch niet zeggen wat een schande enz enz, Wat we op de tribunes horen in de Arena,De Kuip,Philipsstadion en ga zo maar door al die teksten komen nog geen eens in de buurt qua schandelijkheid van deze tekst in deze Column..
Altijd op de tribunes harde hatelijke teksten uitdelen uitdelen, Maar als iemand anders het doet jegens jou dan is het incasseren oh zo moeilijk. Dat valt me wel steeds vaker op het is veel uitdelen veel roepen veel frustratie want dat moet allemaal kunnen. maar de wereld is te klein als het tegen hun gebeurd. Zo erg kinderlijk... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geweldige teksten heeft die griet. van mij mag ze.. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
haha geweldig die was ik vergeten, vooral die stoicijnse blik van haar, Supporters allemaal je muil houden tegen haar want zei heeft wel humor! |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
Daar hoeft geen piemel in... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Das terughoudend zeg!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 19:09 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:haha geweldig die was ik vergeten, vooral die stoicijnse blik van haar, Supporters allemaal je muil houden tegen haar want zei heeft wel humor! En jij bepaalt hoe anderen over haar denken??? Dat wijf moet gewoon lekker haar smoel houden!! Laten we uitgaansgelegenheden dan ook maar opdraaien voor de kosten die inzet van politie behoeven te hebben??? Als jij weet hoeveel agenten elk weekend bezig zijn om in Nederland al die dronken cafébezoekers in het gareel te houden dan is de inzet van politie bij voetbalevenementen maar een schijntje!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juni 2012 - 07:10 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] En jij bepaalt hoe anderen over haar denken??? Dat wijf moet gewoon lekker haar smoel houden!! Laten we uitgaansgelegenheden dan ook maar opdraaien voor de kosten die inzet van politie behoeven te hebben??? Als jij weet hoeveel agenten elk weekend bezig zijn om in Nederland al die dronken cafébezoekers in het gareel te houden dan is de inzet van politie bij voetbalevenementen maar een schijntje!! das nog waar ook. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jawel man.... practice what jou preach.......voldouwen met piemels |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Tja...................... ervaring! Dan weet je waarover je praat!!! Maar mensen zijn kortzichtig en worden enkel door de media opgehitst!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Opnieuw vrijspraak voor Ajax-supporters
Op 18 februari 2010 werd in Amsterdam een grote groep personen ingesloten door de ME. In deze groep bevonden zich een groot aantal supporters van Ajax. De namen van de supporters werden genoteerd en na verloop van tijd kregen de supporters 'keurig' een bekeuring thuisgestuurd. De supporters, die volkomen onschuldig hun vrijheid werd ontnomen, gingen niet akkoord met de bekeuring, weigerden te betalen en verenigden zich om zodoende uiteindelijk gezamenlijk voor de kantonrechter te verschijnen. De uitspraak was simpel: vrijspraak.
Interessant gegeven dat tijdens die rechtszaak naar voren kwam, was het feit dat er twee verschillende processen-verbaal waren opgemaakt. De inhoud van het meest recente verbaal was totaal verschillend van het andere proces-verbaal en lijkt gefabriceerd door de politie om een veroordeling van totaal onschuldige supporters eenvoudig door de juridische molen te krijgen. De rechter prikte hier echter feilloos doorheen.
Het Openbaar Ministerie en de politie lieten het hier niet bij zitten en gingen in hoger beroep. De volgende afgang bleef ze echter ook niet bespaard, blijkt deze week. Nadat een maand geleden het proces plaats had, kwam deze week de uitspraak van het Gerechtshof Amsterdam op papier naar buiten.
Een behoorlijke lap tekst. Heb je geen zin om die tekst te lezen dan hebben wij hier de conclusie voor je: Politie en justitie hebben er een juridisch zooitje van gemaakt! Het enige dat volgens de rechtbank uit de dagvaarding en de argumentatie blijkt, is dat een grote groep met supporters van AJAX zich in een groep bevond. En het in een groep bijeenzijn is op zich natuurlijk niet strafbaar. Zou dat wel zo zijn dan zou het nog interessant worden om ooit nog een wedstrijd in een volle ArenA bij te wonen, maar dat terzijde.
Wederom een grote klap in het gezicht voor politie en justitie dus. De afgang van de politie en justitie is echter nog groter wanneer je bedenkt dat er ditmaal zelfs een politieagent in de rechtszaal als getuige werd gehoord. Deze politieagent heeft onder ede gelogen over wat er die avond gebeurde. Het regende die avond, maar meneer agent blijft ontkennen dat dit het geval was. Zelfs overtuigend bewijs van advocaat Christian Visser deerde de agent in zijn vuile spel niet.
Al met al blijkt dat onschuldige supporters in dit land mogen worden ingesloten, mogen worden vastgehouden en als klap op de vuurpijl ook nog een bekeuring mogen betalen. Waar niet rekening mee wordt gehouden is dat supporters niet over zich heen laten lopen en de strijd juridisch durven aangaan met politie en justitie. En met succes mag je zeggen! Keer op keer hebben supporters het gelijk aan hun zijde:
Eerst tikt de Ombudsman de autoriteiten op de vingers rondom de actie bij Cafe Alcatraz in Amsterdam. Vervolgens spreekt de rechter onschuldige supporters die worden ingesloten in twee verschillende situaties vrij. Wanneer één zaak in hoger beroep wordt behandeld blijkt vervolgens dat politie en justitie er een zooitje van hebben gemaakt.
Het is nu wachten op de volgende zet waarin politie en justitie onterecht beschuldigde supporters proberen aan te pakken. Mensen die na het horen en zien van dit soort verhalen nog steeds voor een verzwaring van de voetbalwet zijn, moeten maar eens goed nadenken in wat voor land ze willen wonen. Onschuldige mensen die straks volgens de wet opgepakt en berecht mogen worden. Daar gaan we naartoe. En iedereen staat erbij en kijkt ernaar?
Bron: Afca.nl
En maar blijven roepen hoor dat die hooligans zich niet kunnen gedragen!!! Denk eerder dat je eens de kant van politie en justitie op mag kijken!! Gebruiken hun macht enkel om te liegen en bedriegen!!! Zo gebeurde het ook met supporters van andere clubs die op onterechte wijze worden opgepakt en berecht, enkel om hun eigen onkunde te verloochenen!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juni 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juni 2012 - 22:08 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Tja...................... ervaring! Dan weet je waarover je praat!!! Maar mensen zijn kortzichtig en worden enkel door de media opgehitst!!! Tja het mes snijd aan twee kanten hé.... Hooligans in laten slapen gaat inderdaad wat ver.. Gooi ze 20 tegen 20 in een "Arena"en laat ze lekker stoom afblazen. Iedereen blij! Feit is gewoon dat Hooligans en criminaliteit dicht bij elkaar liggen en dat mag niet hé? Dat er bij justitie ook blunders gemaakt worden en rotte appels zitten is beet je risico van het vak dat "Hooligan"heet! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juni 2012 - 07:10 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] En jij bepaalt hoe anderen over haar denken??? Dat wijf moet gewoon lekker haar smoel houden!! Laten we uitgaansgelegenheden dan ook maar opdraaien voor de kosten die inzet van politie behoeven te hebben??? Als jij weet hoeveel agenten elk weekend bezig zijn om in Nederland al die dronken cafébezoekers in het gareel te houden dan is de inzet van politie bij voetbalevenementen maar een schijntje!! Het ging erom dat dat de supporters nu vallen over wat zei zegt dat dat schandelijk is. Maar ze moeten eerst naar zichzelf kijken, op de tribunes worden veel ergere dingen geroepen. Ik verbaasde me niet over de inhoud over de politie enz
Maar dat er snel gepikeerd gereageerd word door supporters, Incasseren blijkt toch voor heel veel mensen zeer moeilijk te zijn. Onvolwasse vind ik dat |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 19:26 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Het ging erom dat dat de supporters nu vallen over wat zei zegt dat dat schandelijk is. Maar ze moeten eerst naar zichzelf kijken, op de tribunes worden veel ergere dingen geroepen. Ik verbaasde me niet over de inhoud over de politie enz Maar dat er snel gepikeerd gereageerd word door supporters, Incasseren blijkt toch voor heel veel mensen zeer moeilijk te zijn. Onvolwasse vind ik dat Jij mag dat onvolwassen vinden!! Ik vind het handelen van politie en justitie en dat gezeik over hooligans getuigen van onvolwassenheid!! Want zoals ik eerder al meldde gebeurd er in de weekenden genoeg wat niets met voetbal te maken heeft en dat kost ook klauwen met geld!! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 19:40 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Jij mag dat onvolwassen vinden!! Ik vind het handelen van politie en justitie en dat gezeik over hooligans getuigen van onvolwassenheid!! Want zoals ik eerder al meldde gebeurd er in de weekenden genoeg wat niets met voetbal te maken heeft en dat kost ook klauwen met geld!! Daar had ik het ook niet over!!!
Nogmaals dat veel supporters nu vallen over de woorden van een cabaratiere terwijl in stadions en op internet door supporters veel ergere dingen gezegd worden dat vind ik echt lachwekkend altijd maar uitdelen maar nooit kunnen incasseren |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 19:45 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Daar had ik het ook niet over!!! Nogmaals dat veel supporters nu vallen over de woorden van een cabaratiere terwijl in stadions en op internet door supporters veel ergere dingen gezegd worden dat vind ik echt lachwekkend altijd maar uitdelen maar nooit kunnen incasseren De reactie die wordt gegeven komt van de supportersvereniging van Ajax!! Denk jij nu werkelijk dat hooligans wakker liggen van wat zo'n dame roept???? |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 19:51 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] De reactie die wordt gegeven komt van de supportersvereniging van Ajax!! Denk jij nu werkelijk dat hooligans wakker liggen van wat zo'n dame roept???? Ik heb het ook over de supporters die er over vallen al zijn het er 2 op meerdere fora lees ik ook gepikeerde mensen, terwijl kijk eerst naar jezelf veel supporters denken dat zei een vrij brief hebben om alles maar te zeggen ook vooral in het algemeen niet alleen over dit onderwerp, Zoveel verwensingen bedreigen leuzen en noem maar op, Maar als er wat tegen hun word gezegd is de wereld te klein. Kleinzielig vind ik dat, En dat mag ik zeggen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 19:55 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Ik heb het ook over de supporters die er over vallen al zijn het er 2 op meerdere fora lees ik ook gepikeerde mensen, terwijl kijk eerst naar jezelf veel supporters denken dat zei een vrij brief hebben om alles maar te zeggen ook vooral in het algemeen niet alleen over dit onderwerp, Zoveel verwensingen bedreigen leuzen en noem maar op, Maar als er wat tegen hun word gezegd is de wereld te klein. Kleinzielig vind ik dat, En dat mag ik zeggen Ik krijg bij jouw reacties echt het idee dat ik met iemand praat die elke zondag naar de kerk gaat en respect hoog in het vaandel heeft staan!!! Wat jij vind van anderen mag jij weten!! Tis jouw mening, maar jij vind blijkbaar niet dat anderen een andere mening mogen hebben, want dan vind je ze kleinzielig?????? |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 20:03 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik krijg bij jouw reacties echt het idee dat ik met iemand praat die elke zondag naar de kerk gaat en respect hoog in het vaandel heeft staan!!! Wat jij vind van anderen mag jij weten!! Tis jouw mening, maar jij vind blijkbaar niet dat anderen een andere mening mogen hebben, want dan vind je ze kleinzielig?????? Nee ik ga nooit naar de kerk ben er ook nog nooit geweest
En ik zeg dat supporters vallen over de mening van een Cabaratiere dus hun vinden dat iemand dat niet mag zeggen, Ik zeg niet dat de supporters dat niet mogen zeggen ik zeg juist dat zei erover vallen wat zei zegt
Ik constateer dat, het verbaasd mij maar ik zeg niet ze mogen dat niet zeggen. als je inhoudelijk wilt zijn moet je wel goed lezen,
En respect eigenwaarden mensenwaarden heb ik niet in de kerk geleerd maar van goede trainers die op me pad waren en zijn gekomen. Dat jij dat kerkniveau vind is jou mening ik sta anders in het leven dan. No problem |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 20:03 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik krijg bij jouw reacties echt het idee dat ik met iemand praat die elke zondag naar de kerk gaat en respect hoog in het vaandel heeft staan!!! Wat jij vind van anderen mag jij weten!! Tis jouw mening, maar jij vind blijkbaar niet dat anderen een andere mening mogen hebben, want dan vind je ze kleinzielig?????? Is toch alleen maar goed dat ie respect hoog in het vaandel heeft staan? Hoef je echt niet voor naar de kerk tegaan hoor! Ik vind ook dat je niet moet janken als het een keer onterecht is... Deze jongens hoor je verder ook niet hoor snap dat ze de boete niet willen betalen omdat er op dat moment nog niets aan de hand was.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 20:30 schreef Hummel10 het volgende:[..] Is toch alleen maar goed dat ie respect hoog in het vaandel heeft staan? Hoef je echt niet voor naar de kerk tegaan hoor! Ik vind ook dat je niet moet janken als het een keer onterecht is... Deze jongens hoor je verder ook niet hoor snap dat ze de boete niet willen betalen omdat er op dat moment nog niets aan de hand was.. Tis inderdaad incasseren als het moet en die gasten boeit het ook geen flikker wat iemand over ze roept!! Maar wat betreft de politie is het wel degelijk een feit dat ze alles proberen om de supporters te frustreren en daarvoor alles uitproberen!!! En vaak is dit onterecht, maar is door de media en ook de politie inmiddels het beeld gecreeërd dat de hooligans zich weer misdragen hebben!! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 20:38 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Tis inderdaad incasseren als het moet en die gasten boeit het ook geen flikker wat iemand over ze roept!! Maar wat betreft de politie is het wel degelijk een feit dat ze alles proberen om de supporters te frustreren en daarvoor alles uitproberen!!! En vaak is dit onterecht, maar is door de media en ook de politie inmiddels het beeld gecreeërd dat de hooligans zich weer misdragen hebben!! veel hooligans misdragen zich goed, Ik heb jaren gewerkt bij voetbalwedstrijden en vele doen het er gewoon om. En in het uit gaans leven misdragen ook veel mensen gaat gewoon nergens over vooral hoe een opstootje begint of een rel, Gaat echt helemaal nergens over...
van mij mogen veel cabaratieres daar een voorstelling over maken, want nogmaals het gaat gewoon helemaal nergens over |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wat mij betreft heeft 113 gewoon keihard een punt,en ik ben het met hem eens. Wat de harde kern betreft.....zijn het gewoon die hard Ajacieden die over het algemeen rationeel kunnen denken. Imbecielen zoals Wesley heb je overal......jonge gassies die aan de drank en pillen zitten,die verneuken het voor die jongens die in vak 410 zitten. Geloof mij ken er zat die er zitten,en die helpen mijn buurvrouwtje met oversteken
Mischien dat ik hier de plank een beetje mis sla maar zo zie ik het wel |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 20:30 schreef Hummel10 het volgende:[..] Is toch alleen maar goed dat ie respect hoog in het vaandel heeft staan? Hoef je echt niet voor naar de kerk tegaan hoor! Ik vind ook dat je niet moet janken als het een keer onterecht is... Deze jongens hoor je verder ook niet hoor snap dat ze de boete niet willen betalen omdat er op dat moment nog niets aan de hand was.. Ik vind een kerk ook veelste koud ;-)
Veel relschoppers verpesten het voor de echte supporters, maar zo is het leven De idiote bij het uitgaansleven verzieken de avonden van normale mensen die gewoon een gezellige avondje willen hebben,
En de relschoppers zijn vaak mensen die niet weten waar ze staan in het leven, geen doel geen fatsoen geen zelfreflectie nooit kunnen incasseren omdat ze nog niet volwassen genoeg zijn in het leven. Op internetfora zie ik ook veel mensen die maar roepen en roepen maar ik weet zeker dat 90% zonder internet tegen de mensen zelf al die woorden niet durven te zeggen, vele spelen maar een rol om er bij te horen heel veel mee praten en mee lopen. netzoals bij de relschoppers... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 20:47 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] veel hooligans misdragen zich goed, Ik heb jaren gewerkt bij voetbalwedstrijden en vele doen het er gewoon om. En in het uit gaans leven misdragen ook veel mensen gaat gewoon nergens over vooral hoe een opstootje begint of een rel, Gaat echt helemaal nergens over... van mij mogen veel cabaratieres daar een voorstelling over maken, want nogmaals het gaat gewoon helemaal nergens over Weet je trouwens dat een rel vaak begint door het optreden van politie???? Als jij bij voetbalwedstrijden hebt gewerkt moet je dat namelijk weten!! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:16 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Weet je trouwens dat een rel vaak begint door het optreden van politie???? Als jij bij voetbalwedstrijden hebt gewerkt moet je dat namelijk weten!! Klopt dat heb ik zelf ook vaak gezien en niet alleen maar bij voetbalwedstrijden ook bij festivals. Politie is zeker ook niet perfect verre van dat zelfs. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:05 schreef Nenam_tiL het volgende:Wat mij betreft heeft 113 gewoon keihard een punt,en ik ben het met hem eens. Wat de harde kern betreft.....zijn het gewoon die hard Ajacieden die over het algemeen rationeel kunnen denken. Imbecielen zoals Wesley heb je overal......jonge gassies die aan de drank en pillen zitten,die verneuken het voor die jongens die in vak 410 zitten. Geloof mij ken er zat die er zitten,en die helpen mijn buurvrouwtje met oversteken Mischien dat ik hier de plank een beetje mis sla maar zo zie ik het wel De jongens van vak410 zijn allemaal de braafste van de klas... Hou toch op ook daar zitten rotte appels tussen en als wat jij ook zeg bij justitie! En ook in de maatschappij! Rotte appels mag je straffen! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:18 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Klopt dat heb ik zelf ook vaak gezien en niet alleen maar bij voetbalwedstrijden ook bij festivals. Politie is zeker ook niet perfect verre van dat zelfs. Dus uiteindelijk hebben wij het punt aangehaald wat ik eerder al aanstipte! Door de houding van de politie word een situatie die onder controle lijkt verergerd en vervolgens wordt door politie en justitie in de media de vermoorde onschuld gespeeld waardoor de supporters het bij de publieke opinie weer moeten ontgelden!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:11 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Ik vind een kerk ook veelste koud ;-) Veel relschoppers verpesten het voor de echte supporters, maar zo is het leven De idiote bij het uitgaansleven verzieken de avonden van normale mensen die gewoon een gezellige avondje willen hebben, En de relschoppers zijn vaak mensen die niet weten waar ze staan in het leven, geen doel geen fatsoen geen zelfreflectie nooit kunnen incasseren omdat ze nog niet volwassen genoeg zijn in het leven. Op internetfora zie ik ook veel mensen die maar roepen en roepen maar ik weet zeker dat 90% zonder internet tegen de mensen zelf al die woorden niet durven te zeggen, vele spelen maar een rol om er bij te horen heel veel mee praten en mee lopen. netzoals bij de relschoppers... Haha inderdaad verklaar me zelf ook niet heilig... Als je foute dingen doe dan mag je op je vingers getikt worden.. Snap ook wel dat als je echt een paar keer onterecht opgepakt word dat dat frustrerend is maar waar rook is is meestal ook vuur.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:20 schreef Hummel10 het volgende:[..] De jongens van vak410 zijn allemaal de braafste van de klas... Hou toch op ook daar zitten rotte appels tussen en als wat jij ook zeg bij justitie! En ook in de maatschappij! Rotte appels mag je straffen! Jammer dat de mensen bij politie en justitie dan uiteindelijk altijd buiten schot blijven!! Wat gaat er bijvoorbeeld gebeuren met die agent die onder ede bepaalde dingen verklaard en die uiteindelijk door bewijzen niet waar blijken te zijn??? Zo iemand moet direct uit functie worden geheven!! Maar in die kliek wordt door iedereen het hand boven het hoofd gehouden!! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:21 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dus uiteindelijk hebben wij het punt aangehaald wat ik eerder al aanstipte! Door de houding van de politie word een situatie die onder controle lijkt verergerd en vervolgens wordt door politie en justitie in de media de vermoorde onschuld gespeeld waardoor de supporters het bij de publieke opinie weer moeten ontgelden!! Nee het praat de hooliganisme niet goed als de politie er een paar keer naast zitten want in meerdere keren de gevallen is het de schuld van de relschoppers Maar wel heb je gelijk dat de fouten van de politie er ook zeker bij vermeld moeten worden |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:21 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dus uiteindelijk hebben wij het punt aangehaald wat ik eerder al aanstipte! Door de houding van de politie word een situatie die onder controle lijkt verergerd en vervolgens wordt door politie en justitie in de media de vermoorde onschuld gespeeld waardoor de supporters het bij de publieke opinie weer moeten ontgelden!! Ik snap je punt alleen ligt het toch ook wel een beetje aan jezelf als je in zo een situatie verzeild raakt... Veel mensen gaan naar wedstrijden en festivals en hebben er geen last van hoor.. En ja ook het gewone volk heeft wel eens last van Hooligans zonder dat ze er om vragen.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:25 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Nee het praat de hooliganisme niet goed als de politie er een paar keer naast zitten want in meerdere keren de gevallen is het de schuld van de relschoppers Maar wel heb je gelijk dat de fouten van de politie er ook zeker bij vermeld moeten worden Paar keer???? WHahahahahahaha laat me niet lachen man, politie zit er vaker naast dan jij denkt!! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:23 schreef Hummel10 het volgende:[..] Haha inderdaad verklaar me zelf ook niet heilig... Als je foute dingen doe dan mag je op je vingers getikt worden.. Snap ook wel dat als je echt een paar keer onterecht opgepakt word dat dat frustrerend is maar waar rook is is meestal ook vuur.. Dan snap ik die frustratie ook zeer zeker wel en veel politie mensen zijn gewoon niet te vertrouwen, Ik roep ook op bij alle mensen die verloren spullen enz hebben gevonden of paspoorten dat ze die eerder bij de gemeente moeten afgeven dan bij de politie. Want grote kans dat de politie mensen die gewoon zelf houden
En ik heb in veel wijken gewoon waar de politie niet durfde te komen. dat zelfs oude omatjes niet geholpen werden. veel schijtlijers, ik heb veel gezien en bij heel veel mensen mag echt wel met de harde hand geregeerd worden!! want je hebt gewoon heel vee flapdrollen die heel de dag niks zinnigs te doen hebben alleen maar het verpesten voor een ander...
Ook de straffen moeten omhoog. Oudere mensen die thuis worden overvallen, en niet zomaar overvallen nee helemaal inelkaar worden geslagen die klootzakken moeten gewoon minimaal 20jaar krijgen!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:26 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik snap je punt alleen ligt het toch ook wel een beetje aan jezelf als je in zo een situatie verzeild raakt... Veel mensen gaan naar wedstrijden en festivals en hebben er geen last van hoor.. En ja ook het gewone volk heeft wel eens last van Hooligans zonder dat ze er om vragen.. Misschien eens slim om bepaalde situaties te bekijken en beoordelen!! Krijg je misschien eens een andere kijk op het geheel!! Ik verheerlijk de rellen totaal niet, hetgeen ik probeer aan te geven is dat het verhaal altijd meerdere kanten heeft maar door media en politie/justitie altijd in hun voordeel wordt neergezet!! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:28 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Paar keer???? WHahahahahahaha laat me niet lachen man, politie zit er vaker naast dan jij denkt!! van de 10 gevallen zit de politie er 1 a 2 keer naast, je moet de supporters nou ook weer niet idealiseren! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:31 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] van de 10 gevallen zit de politie er 1 a 2 keer naast, je moet de supporters nou ook weer niet idealiseren! Ga toch maar richting een keer of 5!! Maar hoe vaak zijn er nou eigenlijk rellen in Nederland, want denk dat dit behoorlijk meevalt!! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:33 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ga toch maar richting een keer of 5!! Maar hoe vaak zijn er nou eigenlijk rellen in Nederland, want denk dat dit behoorlijk meevalt!! vergeleken met vroeger valt het mee, het verplaatst zich nu meer naar het uitgaansleven en festivals, |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:31 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Misschien eens slim om bepaalde situaties te bekijken en beoordelen!! Krijg je misschien eens een andere kijk op het geheel!! Ik verheerlijk de rellen totaal niet, hetgeen ik probeer aan te geven is dat het verhaal altijd meerdere kanten heeft maar door media en politie/justitie altijd in hun voordeel wordt neergezet!! Denk dat jij ook niet helemaal objectief kijkt! Fouten worden nou eenmaal gemaakt en vaak krijg je waar je om vraagt toch? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:36 schreef Hummel10 het volgende:[..] Denk dat jij ook niet helemaal objectief kijkt! Fouten worden nou eenmaal gemaakt en vaak krijg je waar je om vraagt toch? Zoals ik al zeg, misschien toch eens beelden en verhalen bestuderen!! Maar dan wel de verhalen en beelden van beide zijden he! En dan oordelen!! Doe ik namelijk wel!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:36 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] vergeleken met vroeger valt het mee, het verplaatst zich nu meer naar het uitgaansleven en festivals, Tja en dat zijn eigenlijk geen voetbalrellen, maar die rellen worden wel aan voetbal gerelateerd door media en politie/justitie!! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:40 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Tja en dat zijn eigenlijk geen voetbalrellen, maar die rellen worden wel aan voetbal gerelateerd door media en politie/justitie!! Wat ik nog veel erger vind is dat die vechtsport gala's geschoffeerd worden door politie/justitie. De politiek kunnen niet omgaan met probleem wijken enz trainers leiden jongetje op in probleemwijken zonder doel tot wereldkampioenen Nederland presteert geweldig op MMA/K-1 gebied daar moeten we trots op zijn door de politiek en gemeentes geen UFC Events in Nederland... Schande! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:45 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Wat ik nog veel erger vind is dat die vechtsport gala's geschoffeerd worden door politie/justitie. De politiek kunnen niet omgaan met probleem wijken enz trainers leiden jongetje op in probleemwijken zonder doel tot wereldkampioenen Nederland presteert geweldig op MMA/K-1 gebied daar moeten we trots op zijn door de politiek en gemeentes geen UFC Events in Nederland... Schande! Tja........................................ ik heb rellen bestudeerd bij dit soort gala's en begrijp de angst bij gemeentes wel een klein beetje!! Maar die oorzaken liggen meer bij de organisatoren van dit soort evenementen!! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:48 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Tja........................................ ik heb rellen bestudeerd bij dit soort gala's en begrijp de angst bij gemeentes wel een klein beetje!! Maar die oorzaken liggen meer bij de organisatoren van dit soort evenementen!! Bij de grote gala's zijn er amper grote rellen geweest, en bij voetbalwedstrijden zitten er veel meer relschoppers moeten ze dan ook europese wedstrijden verbieden?
De vechtsport word in een kwaad daglicht gezet onterecht vind ik dat mij is heel veel bijgeleerd vooral qua fatsoensnormen, fatsoensnormen die er in de politiek en justitie er soms haast niet meer is. mensen weten niet waarover ze oordelen de sport word nu weggezet als een criminele spelletje, ik stop maar met schrijven want ik kan hier nog uren over doorgaan ik erger me daar mateloos aan.
veel onwetendheid bij de mensen in nette pak die het voor het zeggen hebben |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 22:02 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Bij de grote gala's zijn er amper grote rellen geweest, en bij voetbalwedstrijden zitten er veel meer relschoppers moeten ze dan ook europese wedstrijden verbieden? De vechtsport word in een kwaad daglicht gezet onterecht vind ik dat mij is heel veel bijgeleerd vooral qua fatsoensnormen, fatsoensnormen die er in de politiek en justitie er soms haast niet meer is. mensen weten niet waarover ze oordelen de sport word nu weggezet als een criminele spelletje, ik stop maar met schrijven want ik kan hier nog uren over doorgaan ik erger me daar mateloos aan. veel onwetendheid bij de mensen in nette pak die het voor het zeggen hebben Ik oordeel ook niet dat de vechtsport een crimineel spelletje is!! Volgens mij heeft elke sport zo zijn uitspattingen in het publiek!! Maar we dwalen qua onderwerp af van hooligans naar vechtsport!! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 22:08 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik oordeel ook niet dat de vechtsport een crimineel spelletje is!! Volgens mij heeft elke sport zo zijn uitspattingen in het publiek!! Maar we dwalen qua onderwerp af van hooligans naar vechtsport!! Nee jij niet maar de politek en justitie wel, En de vechtkunst is meer mijn ding dan voetbal, |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 22:10 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Nee jij niet maar de politek en justitie wel, En de vechtkunst is meer mijn ding dan voetbal, Tja........................ maar daarvoor is een apart gedeelte op dit forum gereserveerd!! ;-) |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 22:12 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Tja........................ maar daarvoor is een apart gedeelte op dit forum gereserveerd!! ;-) Klopt maar ik ben daar de enige die reageert hahaha
Maar er komen nog meer mensen van andere fora dus ik moet nog ff geduld hebben |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 22:10 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Nee jij niet maar de politek en justitie wel, En de vechtkunst is meer mijn ding dan voetbal, Blijf er toch bij dat de "normale" burger eerder te maken krijgt met relschoppers dan dat ze onterecht opgepakt worden.. |
|
|
|