|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ja ja jongens, het is eindelijk zo ver!! Onze kleine benjamin van het forum wordt al een grote jongen!!!
AITB is vandaag 12 jaar geworden en daar feliciteren we hem mee!!!! Dus AITB van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er nog een leuke dag van!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juni 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Gefeliciteerd kleine grote jongen!! Speciaal voor jouw verjaardag hebben Nenam en ik een presentje geregeld!! Geniet ervan gappie!!
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
heel erg bedankt man, serieus!!!!!!! :D |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 21:29 schreef amsterdammer113 het volgende:Gefeliciteerd kleine grote jongen!! Speciaal voor jouw verjaardag hebben Nenam en ik een presentje geregeld!! Geniet ervan gappie!! [ afbeelding ] thanks!! :)
wie eet mee?? :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juni 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
hahahaha kleine smurf wordt groot
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
bedankt Remco!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juni 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Hey grote kleine vriend van mij!!!!! Gefeliciteerd OUWE !!!!en met 12 jaar mag je bier drinken en neuken!! !!!!! Hoera hoera hoera!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 22:08 schreef joduh het volgende:Hey grote kleine vriend van mij!!!!! Gefeliciteerd OUWE !!!!en met 12 jaar mag je bier drinken en neuken!! !!!!! Hoera hoera hoera!!! whahahahhahahahahha XD bedankt Joduh!!!!
|
|
|
|
joduh
|
|
|
AITB is Oke ole ole!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: hahaha
Joduh is ok olé olé!!! Joduh is ok olé olé!!!
;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Ik mag jou wel man..... ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ik weet het, ben een beetje laat maar:
Gefeliciteerd, AITB!!!
Dat je maar een verstandige jongen mag worden. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 22:23 schreef baco74 het volgende:Ik weet het, ben een beetje laat maar: Gefeliciteerd, AITB!!!Dat je maar een verstandige jongen mag worden. Bij AITB ben je nooit te laat gap, die is wakker totdat de laatste naar bed gaat!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hardstikke gefeliciteerd bink....proost!!!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 22:23 schreef baco74 het volgende:Ik weet het, ben een beetje laat maar: Gefeliciteerd, AITB!!!Dat je maar een verstandige jongen mag worden. dankjewel!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Cafe in jij Sjakie.......NU |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 22:24 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Bij AITB ben je nooit te laat gap, die is wakker totdat de laatste naar bed gaat!!! hahahhaha, ga zo slapen hoor, ben wel moe ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ik heb echt geen idee wat dat is ;-) haha
bedankt!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Gefeliciteerd man! Al 8 jaar, groot hoor! :-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Welterusten vrind en doe je moeder de groeten van mij en geef haar maar een vette kus ook !!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: thanks!!!
idd man, vind ik ook ;-) hahaha |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 22:30 schreef joduh het volgende:[..] Welterusten vrind en doe je moeder de groeten van mij en geef haar maar een vette kus ook !!! thanks, whahaha, zal ik doen ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2012 - 22:30 schreef joduh het volgende:[..] Welterusten vrind en doe je moeder de groeten van mij en geef haar maar een vette kus ook !!! Hahahaha zijn moeder is 2.00 mtr met flinke spierballen.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Hahaha dan kijk ik eerst de kat ff uit de boom.....;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: whahahaha, nee joh ;-) hehe |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ze hebben een balkon...dus geen boom te zien...whehehehe... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: nog iets langer ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
iets te laat... maar nog gefeliciteerd.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: IKKE!!!! Maar even serieus, gefeliciteerd met je verjaardag jonge! Ben ik dus in elk geval niet de jongste van het stel hier *juicht stilletjes* |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
haaa kleine snikkel, gefeliciteerd! en nog vele jaren natuurlijk! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: boeit niet joh ;-) thanks!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juni 2012 - 15:44 schreef Ajx het volgende:[..] IKKE!!!! Maar even serieus, gefeliciteerd met je verjaardag jonge! Ben ik dus in elk geval niet de jongste van het stel hier *juicht stilletjes* haha, jij ook bedankt!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: thanks man!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juni 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
haa kleine, beter laat dan nooit. nog van hartje met je 12de verjaardag! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dito, nog van harte smurf..
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Alsnog PROFICIAT en het allerbeste!!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: thanks man!!!! en ook nog bedankt voor die Fristi he!! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Een beetje laat, AITB, maar niet minder gemeend: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een machtig mooie toekomst toe. Ik ben een paar maanden weggeweest (Zuid-Amerika) en lees nu (sinds gisteren) wat oude topics door. Pas nu kom ik dit topic tegen. Vergeef je mij? ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 10 juni 2012 - 17:30 schreef Pietje het volgende:Een beetje laat, AITB, maar niet minder gemeend: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een machtig mooie toekomst toe. Ik ben een paar maanden weggeweest (Zuid-Amerika) en lees nu (sinds gisteren) wat oude topics door. Pas nu kom ik dit topic tegen. Vergeef je mij? ;-) Zozo, Zuid-Amerika.. Doe maar luxe.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik ben op verzoek van mijn oude werkgever een aantal grote bedrijven gaan opzoeken voor wat begeleiding in hun kredietverlening voor im- en export (handelsfinancieringen). Omdat het deze keer een langdurige kwestie zou worden (Brazilë, Argentinië, Chili, Peru, Uruguay en Bolivia), is voor de allereerste keer mijn vrouw meegeweest. Vroeger, toen ik nog "echt" werkte, ging ik altijd alleen, omdat de periode dat ik weg was (meestal zo'n drie weken) wel te overzien was. Er moest nu alleen een oplossing worden gevonden voor de voedselbank en voor het oppassen op onze kleindochter. Is allemaal gelukt :-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 10 juni 2012 - 17:30 schreef Pietje het volgende:Een beetje laat, AITB, maar niet minder gemeend: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een machtig mooie toekomst toe. Ik ben een paar maanden weggeweest (Zuid-Amerika) en lees nu (sinds gisteren) wat oude topics door. Pas nu kom ik dit topic tegen. Vergeef je mij? ;-) bedankt man!!! wat boeit het nou weer of je laat bent met reageren, mooi voor je toch om een paar maanden naar Zuid-Amerika te gaan!! dus tuurlijk vergeef ik het je, je hoefde het geen eens te zeggen, haha ;-) |
|
|
|