BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FSV stapt eruit ..........

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 juni 2012 - 21:42   quote  deeplink  
De Feyenoord Supporters Vereniging (FSV) is uit het landelijke Supportersplatform Betaald Voetbal (SBV) gestapt. Ondanks dat de FSV het landelijke initiatief van supportersverenigingen toejuicht kan zij, noch wil zij, deel uitmaken van een organisatie die niet bereid is krachtig afstand te nemen van ondermeer de initiatiefnota aanscherping voetbalwet.

Deze initiatiefnota opgesteld door het CDA, de PVDA, en de PVV pleit voor een aanscherping van de al bestaande voetbalwet. De SBV heeft in eerdere perspublicaties aangegeven tevreden te zijn met het initiatief tot aanscherping. De FSV kan zich hierin totaal niet vinden en vandaar dit besluit.

Volgens de FSV moet er altijd gestreefd worden naar een naar een situatie waarin supporters zo optimaal mogelijk van Feyenoord, of voetbal in het algemeen, kunnen genieten zonder dat zich daarbij noemenswaardige incidenten voordoen.

Ondanks dat het streven naar 'helemaal geen incidenten' als onrealistisch bestempeld mag worden wanneer tienduizenden supporters samenkomen zijn wij van mening dat beide aspecten weldegelijk hand in hand kunnen gaan.

De ideeën die de FSV hierover heeft worden onder andere in het normalisatietraject waarin de FSV samen met de club en gemeente verwikkeld is besproken. Tevens is er op de achtergrond contact met de initiatiefnemers van de initiatiefnota en is de FSV in afwachting op een uitnodiging om in de gelegenheid gesteld te worden haar visie uit te leggen en de politici te behoeden voor wetgeving die op de langere termijn averechts zal werken.

De FSV is fel tegenstander van maatregelen bij het voetbal die niet in proportionaliteit staan tot dat wat elders in de wet als strafnorm wordt gezien. Daarbij is zij voorstander van het verbeteren van de behandeling van voetbalsupporters en een dadergerichte aanpak met proportioneel strenge straffen voor supporters die zich niet gedragen.

Bestuur FSV.

Hieruit blijkt maar weer dat men het weer op neem voor de hooligans onder de Feyenoord supporters ...... Jammer de landelijke organisatie gaat wel akkoord maar de FSV moet WEER EENS dwars gaan zitten!! Blij dat ik hier geen lid meer van ben!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 06 juni 2012 - 21:43   quote  deeplink  
@ Lijdensweg: ik ben het ook vaak niet eens geweest met de FSV maar zet je oogkleppen nou eens af.... waarom zou je het voetbal en alles er omheen wel terug kunnen brengen qua incidenten naar 0 en andere evenementen niet? overal waar 10.000 mensen of meer samen zijn gaat er iets mis... in deze begrijp ik de fsv wel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 juni 2012 - 21:45   quote  deeplink  
Ik heb bij de FSV altijd het idee dat ze veel te veel op eigen houtje opereren. Ze hebben in het verleden te vaak verkeerd gehandeld (Eric van Dorp voorop). Ik voel me niet door hen vertegenwoordigd.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 06 juni 2012 - 21:54   quote  deeplink  
Zit lijdensweg trouwens te forummen vanaf de Alpe d'Huzes? Als je die berg op gaat fietsen, heb je je rust wel nodig.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 juni 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2012 - 21:54 schreef Bosifyable het volgende:
Zit lijdensweg trouwens te forummen vanaf de Alpe d'Huzes? Als je die berg op gaat fietsen, heb je je rust wel nodig.
Talentje hoor, onze Lijdensweg!
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 06 juni 2012 - 21:59   quote  deeplink  
En overigens vind ik dit een goede actie van de FSV, straks is alles met een Feyenoord logo een hooligan. Ook huisvaders met hun zoontje. Of die basisschool klas uit Vreewijk, allemaal hooligans in wording. Er moet gewoon hard opgetreden worden tegen de mensen die daadwerkelijk iets verkeerd doen, en niet iedereen maar behandelen als een rellende supporter, alleen maar omdat je naar het voetbal gaat.

Hier een mooi stuk;

quote:
Nederland van het padje-land. Het is weer eens zover. Casus numero telkwijt. Feyenoordsupporter X krijgt een onherroepelijk stadionverbod omdat zijn vijfjarige zoontje zijn plas niet kan inhouden binnen de no-go-area die je het gebied rond Stadion Feijenoord (De Kuip) tegenwoordig zou kunnen noemen, tenzij je masochistisch ingesteld bent. Vader X is verantwoordelijk voor deze daad van hooliganisme van zijn minderjarig zoontje, die zijn blaasje leegt tegen een boom. Zware bedreiging van de veiligheid van de samenleving natuurlijk. Vader wordt geverbaliseerd en moet in het kader van de geweldige Voetbalwet voor de rechter verschijnen én krijgt een stadionverbod aangesmeerd door de KNVB. De club Feyenoord beroept zich op de boven de wet staande KNVB en wast haar handen in onverschilligheid. Mensen als Ton Strooband, coördinator supporterszaken, worden natuurlijk niet betaald om daadwerkelijk een poot uit te steken voor de supporters. Ben je gek. De rechter in deze zaak vindt het ook van de gekke dat deze vader hiervoor geverbaliseerd is en seponeert de zaak. Helaas voor Vader X: de rechter kan niets betekenen voor de man inzake het stadionverbod. Deze kan alleen in geval van hoge uitzondering door de KNVB teniet worden gedaan en dan ook nog eens na vele, vele maanden.
Ander geval: Supporter Y ziet tijdens de wedstrijd Feyenoord-Lech Poznan (Polen) dat het in zijn vak uit de hand gaat lopen. De in dat vak aanwezige Polen worden gemolesteerd door Feyenoordsupporters en Supporter Y voelt zich, als een goed burger betaamt, verplicht om naar een steward te stappen en deze te wijzen op de gaande zijnde ongeregeldheden. Tot zijn verbazing ontvangt Supporter Y enkele dagen later een stadionverbod in de bus wegens mishandeling en openbaar geweld. E.e.a. zou te bewijzen zijn met camerabeelden die uiteraard opeens niet meer te vinden waren. Lang verhaal kort: de rechter stelt Supporter Y in het gelijk en verklaart hem onschuldig te zijn voor feiten die hij niet gepleegd heeft. Drie en een half jaar lang heeft hij geen wedstrijd meer kunnen bezoeken van zijn favoriete club. Oh, het stadionverbod? Tja, daar gaat de rechter niet over, dat bepaalt de KNVB.
Vandaag wederom een schrijnend geval van doorgeslagen supporterfobia: Supporter Z (die we gewoon @fr12Patrick mogen noemen) is met vrienden aanwezig in Heerenveen voor de laatste competitiewedstrijd van het seizoen. Aldaar aangekomen begaat Patrick een terroristische daad: hij plakt een sticker op een kantoorruit. Veldwachter Zwart ziet dit gebeuren en sommeert Patrick de sticker te verwijderen, met de mededeling dat hij geen boete krijgt in Heerenveen maar dit dan zal worden opgepakt door Politie Rotterdam Rijnmond, opdat de straf waarschijnlijk lager zal uitvallen. Patrick gaat hiermee akkoord en verwijdert de sticker weer. We citeren van de site FR12.nl: Op 26 mei, 20 dagen na de wedstrijd, ontvangt Patrick een lokaal stadionverbod (voor alle uit- en thuiswedstrijden van Feyenoord) vooruitlopend op wat het Openbaar Ministerie (OM) zal beslissen. Mocht de uitkomst negatief uitpakken dan krijgt Patrick een landelijk stadionverbod van 9 maanden wegens vandalisme, een strafblad en een geldboete. Dan hebben we het niet eens over de boete en de kosten die vanuit de KNVB voortvloeien (boete à € 450,-, een deurwaardersexploot à € 60,-, en het inleveren van een pasfoto). Ook zal Patrick worden opgenomen in het Voetbal Volgsysteem van het CIV (Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme).
Nederland op zijn allerdebielst. Natuurlijk ontvangt @FR12Patrick nu allerlei felicitaties uit vijandige supporterskampen die er de humor wel van inzien. Waar deze voetballiefhebbers aan voorbij gaan, is het feit dat bovenstaande cases niet alleen in Rotterdam plaatsvinden en dat de Voetbalwet een landelijke dekking heeft. Die geweldige Voetbalwet die in Engeland ook het hooliganisme heeft uitgebannen. Politiek en OM zijn volledig doorgeslagen naar aanleiding van excessen en doen met de huidige wetgeving aan symboolpolitiek die de echte supporter wreed anaal toucheert. Incidenten kun je niet uitsluiten. Niet ten koste van goedwillende voetballiefhebbers. Een overval plegen en iemand doodrijden = vrijspraak. Een sticker plakken = branden in de hel!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 juni 2012 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2012 - 21:59 schreef Bosifyable het volgende:
En overigens vind ik dit een goede actie van de FSV, straks is alles met een Feyenoord logo een hooligan. Ook huisvaders met hun zoontje. Of die basisschool klas uit Vreewijk, allemaal hooligans in wording. Er moet gewoon hard opgetreden worden tegen de mensen die daadwerkelijk iets verkeerd doen, en niet iedereen maar behandelen als een rellende supporter, alleen maar omdat je naar het voetbal gaat.

Hier een mooi stuk;

[..]

Tsja, dat er veel zaken voor verbetering vatbaar zijn mag duidelijk zijn. Aardig stukkie inderdaad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juni 2012 door T-FeYeN00rD --
tomson
 tomson - woensdag 06 juni 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2012 - 21:54 schreef Bosifyable het volgende:
Zit lijdensweg trouwens te forummen vanaf de Alpe d'Huzes? Als je die berg op gaat fietsen, heb je je rust wel nodig.
bike-race-idiot-o.gif
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 juni 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2012 - 21:59 schreef Bosifyable het volgende:
En overigens vind ik dit een goede actie van de FSV, straks is alles met een Feyenoord logo een hooligan. Ook huisvaders met hun zoontje. Of die basisschool klas uit Vreewijk, allemaal hooligans in wording. Er moet gewoon hard opgetreden worden tegen de mensen die daadwerkelijk iets verkeerd doen, en niet iedereen maar behandelen als een rellende supporter, alleen maar omdat je naar het voetbal gaat.

Hier een mooi stuk;

[..]

mee eens..
En dan nog eens wat!
Er is in het STADION al jaren niks meer gebeurd wat betreft rellen..
Ja tegen Poznan maar ja hoe kan je nou Polen verwachten op Z die tof proberen te doen!
Hadden daar helemaal niet moeten zitten..
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 juni 2012 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2012 - 21:59 schreef Bosifyable het volgende:
En overigens vind ik dit een goede actie van de FSV, straks is alles met een Feyenoord logo een hooligan. Ook huisvaders met hun zoontje. Of die basisschool klas uit Vreewijk, allemaal hooligans in wording. Er moet gewoon hard opgetreden worden tegen de mensen die daadwerkelijk iets verkeerd doen, en niet iedereen maar behandelen als een rellende supporter, alleen maar omdat je naar het voetbal gaat.

Hier een mooi stuk;

[..]

Natuurlijk zo kan je je wel overal uit lullen. Maar waar het mij omgaat , is dat die randdebielen die zich Feyenoord supporters noemen en zich gedragen als hooligans dat die keihard worden aan gepakt! En wat dat betreft kan geen maatregel te ver gaan! Wat mij betreft is alles toe gestaan om dat tuig aan de banden te leggen. Ik weet van me eigen dat ik niks heb te verbergen ..... dus heb ik er geen enkele moeite mee
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 juni 2012 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2012 - 21:54 schreef Bosifyable het volgende:
Zit lijdensweg trouwens te forummen vanaf de Alpe d'Huzes? Als je die berg op gaat fietsen, heb je je rust wel nodig.
Rond dit tijdstip zit ik niet meer op de fiets hoor! Ik ben al weer bijna 6 uur op mijn kamer. Een lekkere massage gehad net .....
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 06 juni 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2012 - 22:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Natuurlijk zo kan je je wel overal uit lullen. Maar waar het mij omgaat , is dat die randdebielen die zich Feyenoord supporters noemen en zich gedragen als hooligans dat die keihard worden aan gepakt! En wat dat betreft kan geen maatregel te ver gaan! Wat mij betreft is alles toe gestaan om dat tuig aan de banden te leggen. Ik weet van me eigen dat ik niks heb te verbergen ..... dus heb ik er geen enkele moeite mee
Dan zeggen we toch hetzelfde? Alleen radicaliseer jij het enigszins, en bovendien probeer ik me nergens uit te lullen, volgens mij geef ik een duidelijke mening, zonder hooligans te beschermen?

Mocht het 5% zijn, woorden van Gudde, dan zijn er dus elke wedstrijd 2.250 (zelfbenoemde) supporters die het verkloten. Afijn, pak die dan aan, zodra ze zich misdragen. Maar ga niet op zoek naar de kleinste overtreding, provoceer de supporters niet, door met 27 ME busjes rond de Kuip te rijden. Absurd haantjes gedrag.

En bovenal, al die politie inzet werkt vrijwel iedereen op de zenuwen, ook de 42.750 anderen die wél voor een rustig avondje voetbal naar de Kuip komen, en zich gewoon normaal gedragen.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 06 juni 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2012 - 22:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Rond dit tijdstip zit ik niet meer op de fiets hoor! Ik ben al weer bijna 6 uur op mijn kamer. Een lekkere massage gehad net .....
Ging er ook niet vanuit dat je nu nog aan het fietsen zou zijn. Gaat het goed?
tomson
 tomson - woensdag 06 juni 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2012 - 22:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een lekkere massage gehad net .....
Happy ending erbij? :)
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 juni 2012 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2012 - 22:23 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dan zeggen we toch hetzelfde? Alleen radicaliseer jij het enigszins, en bovendien probeer ik me nergens uit te lullen, volgens mij geef ik een duidelijke mening, zonder hooligans te beschermen?

Mocht het 5% zijn, woorden van Gudde, dan zijn er dus elke wedstrijd 2.250 (zelfbenoemde) supporters die het verkloten. Afijn, pak die dan aan, zodra ze zich misdragen. Maar ga niet op zoek naar de kleinste overtreding, provoceer de supporters niet, door met 27 ME busjes rond de Kuip te rijden. Absurd haantjes gedrag.

En bovenal, al die politie inzet werkt vrijwel iedereen op de zenuwen, ook de 42.750 anderen die wél voor een rustig avondje voetbal naar de Kuip komen, en zich gewoon normaal gedragen.
Laten we hopen dat het goed gaat komen!!
Nu ga ik lekker slepen an mijn vermoeiende dag ......
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 juni 2012 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2012 - 22:23 schreef tomson het volgende:

[..]

Happy ending erbij? :)
Hahaha grapjas
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 juni 2012 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2012 - 22:23 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ging er ook niet vanuit dat je nu nog aan het fietsen zou zijn. Gaat het goed?
Ja wel hoor, alleen het lijkt wel of ik 20 jaar ouder ben geworden vandaag! Poeh .....
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 juni 2012 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2012 - 22:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja wel hoor, alleen het lijkt wel of ik 20 jaar ouder ben geworden vandaag! Poeh .....
Je kan het Lijdensweg, je kan het.

En anders ff een paar mensen onderweg langs de kant een knal op hun pofferd geven.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 06 juni 2012 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2012 - 22:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja wel hoor, alleen het lijkt wel of ik 20 jaar ouder ben geworden vandaag! Poeh .....
Gewoon lekker rellen onder weg, beetje Hamassen en ijzeren staven gooien; houd je jong.

Succes morgen!
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 06 juni 2012 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2012 - 22:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

mee eens..
En dan nog eens wat!
Er is in het STADION al jaren niks meer gebeurd wat betreft rellen..
Ja tegen Poznan maar ja hoe kan je nou Polen verwachten op Z die tof proberen te doen!
Hadden daar helemaal niet moeten zitten..
Inderdaad Leon, was in de voorbereiding dit seizoen ook. Vitesse Delft tegen Feyenoord; staan er ineens 2 met een ADO shirt alle Feyenoord supporters te provoceren. Niet lullig bedoeld, maar dan vraag je om een reorganisatie van je gebit toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juni 2012 door Bosifyable --
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 07 juni 2012 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2012 - 22:45 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Inderdaad Leon, was in de voorbereiding dit seizoen ook. Vitesse Delft tegen Feyenoord; staan er ineens 2 met een ADO shirt alle Feyenoord supporters te provoceren. Niet lullig bedoeld, maar dan vraag je om een reorganisatie van je gebit toch?
Dat vind ik dus een 'domme' opmerking! Om je te laten uitlokken .... dan ben je niet een waardig Feyenoord supporter maar een lul van een hooligan
FR-Han
 FR-Han - donderdag 07 juni 2012 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 00:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat vind ik dus een 'domme' opmerking! Om je te laten uitlokken .... dan ben je niet een waardig Feyenoord supporter maar een lul van een hooligan
kijk nou uit! want je lokt me uit man...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 07 juni 2012 - 00:12   quote  deeplink  
Pas maar op L, dadelijk gooit Biek die denneappelt jouw kant op...

(wegens auteursrechten is van de afbeelding een link gemaakt:)
http://www.sportgeschiedenis.nl/userfiles/obikuendennenappel.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juni 2012 door Boudewijn --
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 07 juni 2012 - 06:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 00:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat vind ik dus een 'domme' opmerking! Om je te laten uitlokken .... dan ben je niet een waardig Feyenoord supporter maar een lul van een hooligan
Reactie te begrijpen, en voorspelbaar ;) Maar ik bedoel, als je met z'n 2'en in een ADO shirt naar een oefenwedstrijd gaat, dan weet je toch dat er een aantal tussen zit dat agressief kan reageren? Wederom, 5%, en zeg 4000 bezoekers. Dan heb je 200 potentiële problemen, en met 2 man ga ik dat niet uitdagen.

Dus er zit eerder een steekje los bij die ADO supporters dunkt mij ;)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 juni 2012 - 10:02   quote  deeplink  
Dat lijkt mij een betere optie d:-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juni 2012 door RenatoBos --
Milo
 Milo - donderdag 07 juni 2012 - 10:31   quote  deeplink  
ik heb niks met FSV!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 juni 2012 - 11:26   quote  deeplink  
Vroeger gingen dr 70.000 man naar de Kuip, gebeurde niets.
Tegenwoordig gaan er 1250 man naar Cambuur Leeuwarden --> rellen.

Dus, ik snap die aanscherping wel.
Wim2
 Wim2 - donderdag 07 juni 2012 - 11:39   quote  deeplink  
Who cares?
tomson
 tomson - donderdag 07 juni 2012 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 11:39 schreef Wim2 het volgende:
Who cares?
De gevolgen liegen er niet om.
Wim2
 Wim2 - donderdag 07 juni 2012 - 11:41   quote  deeplink  
Mij boeit het niets, zolang Feyenoord maar goed presteert.
tomson
 tomson - donderdag 07 juni 2012 - 11:44   quote  deeplink  
Ik heb het niet over FSV, Maar over de aanscherpingen in het algemmeen. En als inderdaad se kosten van politieinzet op clubs verhaald gaan worden wordt het helemaal lastig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juni 2012 door tomson --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 juni 2012 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 11:44 schreef tomson het volgende:
Ik heb het niet over FSV, Maar over de aanscherpingen in het algemmeen. En als inderdaad se kosten van politieinzet op clubs verhaald gaan worden wordt het helemaal lastig.
Dat kunnen een hoop clubs niet opbrengen denk ik met als gevolg geen uitsupporters meer mee vrees ik..
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 07 juni 2012 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 11:26 schreef Stylzz het volgende:
Vroeger gingen dr 70.000 man naar de Kuip, gebeurde niets.
Tegenwoordig gaan er 1250 man naar Cambuur Leeuwarden --> rellen.

Dus, ik snap die aanscherping wel.
De aanscherping snap ik ook wel, maar het wordt meer dan eens ook wel overdreven.

Misschien slechts ter preventie, en aan de supporters om te laten zien dat het niet nodig is.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 juni 2012 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 11:44 schreef tomson het volgende:
Ik heb het niet over FSV, Maar over de aanscherpingen in het algemmeen. En als inderdaad se kosten van politieinzet op clubs verhaald gaan worden wordt het helemaal lastig.
Ja, maar het door de staat laten betalen is ook niet logisch.
Dit maakt de clubs namelijk lui, nu moeten ze zelf actiever worden in het weren van mensen.
Er zitten elke wedstrijd minstens 10mensen in de Kuip die er stadionverbod technisch niet zouden moeten kunnen zitten.

Maar bij ellende wel weer vooraan staan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 juni 2012 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 06:34 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Reactie te begrijpen, en voorspelbaar ;) Maar ik bedoel, als je met z'n 2'en in een ADO shirt naar een oefenwedstrijd gaat, dan weet je toch dat er een aantal tussen zit dat agressief kan reageren? Wederom, 5%, en zeg 4000 bezoekers. Dan heb je 200 potentiële problemen, en met 2 man ga ik dat niet uitdagen.

Dus er zit eerder een steekje los bij die ADO supporters dunkt mij ;)
Ik begrijp je Bosi!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 juni 2012 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 11:26 schreef Stylzz het volgende:
Vroeger gingen dr 70.000 man naar de Kuip, gebeurde niets.
Tegenwoordig gaan er 1250 man naar Cambuur Leeuwarden --> rellen.

Dus, ik snap die aanscherping wel.
Die paarden voor de tram waren toen ook zo schitterend... :p
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 juni 2012 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 18:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die paarden voor de tram waren toen ook zo schitterend... :p
Je snapt me wel he!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 juni 2012 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 19:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Je snapt me wel he!
Jaren 60 begin jaren 70 ?
Ik heb ze zelf nooit meegemaakt Roony..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 juni 2012 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 20:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jaren 60 begin jaren 70 ?
Ik heb ze zelf nooit meegemaakt Roony..
Moet Ik het toch uitleggen...
Verschuiven van mentaliteit.
Verandering der samenleving.
Corrigerende functie van de menigte is weg.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 juni 2012 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 20:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Moet Ik het toch uitleggen...
Verschuiven van mentaliteit.
Verandering der samenleving.
Corrigerende functie van de menigte is weg.
Het is alleen maar liever geworden vergeleken met de jaren 80 dus
ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt...
Vroeger was bijna elke wedstrijd een probleem en zoals mijn
vrienden in die tijd waren was zelfs ik weken van ontdaan...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juni 2012 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 juni 2012 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 20:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het is alleen maar liever geworden vergeleken met de jaren 80 dus
ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt...
Vroeger was bijna elke wedstrijd een probleem en zoals mijn
vrienden in die tijd waren was zelfs ik weken van ontdaan...
Die grote rellen zijn er inderdaad niet meer, dat klopt.
Maar dat is niet omdat men zo braaf geworden is, dat is juist door alle maatregelen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 07 juni 2012 - 21:25   quote  deeplink  
EdwardVanCuilenborgþ@MegaFeyenoord

Het stadionverbod voor Patrick is terecht vernietigd. Hij plakte een #Feyenoord sticker op een Heerenveen-ruit. #gerechtigheid
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 juni 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 21:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Die grote rellen zijn er inderdaad niet meer, dat klopt.
Maar dat is niet omdat men zo braaf geworden is, dat is juist door alle maatregelen.
Dat klopt want ik kan mensen met levenslange stadionverboden uit de jaren 90..
Maar als ze nu gekker zijn als vroeger uit mijn omgeving zouden ze nu allemaal
stuk voor stuk moordenaars zijn....
Dat is niet zo,en als ik terug kom in me oude omgeving is het allemaal wat beschaafder geworden
dus dan ga ik er vanuit dat de jeugd daar beter is geworden...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 07 juni 2012 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 20:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Moet Ik het toch uitleggen...
Verschuiven van mentaliteit.
Verandering der samenleving.
Corrigerende functie van de menigte is weg.
Deels.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 juni 2012 - 21:37   quote  deeplink  
Ik ga hier morgen even op door.
Te veel tikwerk voor de foon
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 juni 2012 - 21:46   quote  deeplink  
Is goed Roony.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 08 juni 2012 - 09:31   quote  deeplink  
Tja ik heb gemengde gevoelens bij dit bericht van de FSV.
In wezen hebben zij ook niets gedaan om voetbalgeweld de kop in te drukken.
En er zijn wat zaken in het verleden gebeurd waar zij ook debet aan zijn.De Fsv moet eens gaan nadenken of zij wel de mening van de Feyenoord supporter vertegenwoordigen.Gooi er wat geld tegenaan en vraag eens of de (trouwe) zwijgende meerderheid wel dezelfde mening is toegedaan.
en is dat niet zo praat dan namens de FSV (verander dan wel de naam) en praat niet meer namens de Supporters
Dit is feedback en geen kritiek
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 juni 2012 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 21:46 schreef Leon FR1908 het volgende:
Is goed Roony.
Wat wilde ik ook alweer zeggen... O_o
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 juni 2012 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 09:35 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat wilde ik ook alweer zeggen... O_o
Dat Polen ver gaat komen op het EK ;-)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 juni 2012 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 10:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat Polen ver gaat komen op het EK ;-)
Dat klopt, dat heb ik ook in mijn pools, net als Zweden! ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FSV stapt eruit ..........









0.0064570