|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Klopt,al het Oranje uit de winkelschappen volgende week ? :-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En alles wat al verkocht is ritueel verbrand. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wie koopt er hier dan oranje spullen..?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Heerlijk!
Ik heb ook 2 nederlands elftal shirts, een blauwe en een witte! ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
hihihi hoezo er om heen lullen (topic) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik stel voor om boeren elke zondag met hooivorken in en rond het stadion op te stellen. Kejje tenminste lachen en is rellen niet leuk meer.
Kan overigens ook met blote vrouwen. Zonder hooivorken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juni 2012 - 13:22 schreef FR-Henk het volgende:Ik stel voor om boeren elke zondag met hooivorken in en rond het stadion op te stellen. Kejje tenminste lachen en is rellen niet leuk meer. Kan overigens ook met blote vrouwen. Zonder hooivorken. Doet dan de laatste optie maar, boeren horen in lampegat.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ben werkelijk verrast over jouw keuze, Renaat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
of gewoon de zweep erover,en eens laten zien wie de sterkste is de WET of het rapalje en pillenslikkende jeugd Terug in het gareel trappen werken voor je geld ,vissenkoppen zijn ook vis. Laat de jeugd turfsteken in plaats van andere steken......zo nu even ademhalen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Amen piet heeft gesproken.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juni 2012 - 14:35 schreef piet de paler het volgende:of gewoon de zweep erover,en eens laten zien wie de sterkste is de WET of het rapalje en pillenslikkende jeugd Terug in het gareel trappen werken voor je geld ,vissenkoppen zijn ook vis. Laat de jeugd turfsteken in plaats van andere steken......zo nu even ademhalen. Maar wat heeft dat met het Feyenoord van tegenwoordig te maken Piet? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: niets maar een voetbalwet moet er wel komen. En op mijn vakkie zitten ook jongens die niet voor feyenoord komen maar wel lid zijn van het FSV. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 16:27 schreef piet de paler het volgende:[..] niets maar een voetbalwet moet er wel komen. En op mijn vakkie zitten ook jongens die niet voor feyenoord komen maar wel lid zijn van het FSV. Die jongens komen zeker wel voor Feyenoord alleen hun beleving is anders dan de jouwe Piet,kijk er doorheen en het valt allemaal wel mee... Geen relletjes te zien dus acteren of ze er wel zijn is bullshit dus ik zeg handhaven zoals het nu gaat!! En de voetbalwet zou mooi zijn ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
gedeeltelijk mee eens.Maar er hoeft maar wat te gebeuren of ze gaan weer rellen (maasgebouw rel kwam in wezen uit het niets,en zo kan ik nog wel meer noemen) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 juni 2012 - 11:24 schreef piet de paler het volgende:gedeeltelijk mee eens.Maar er hoeft maar wat te gebeuren of ze gaan weer rellen (maasgebouw rel kwam in wezen uit het niets,en zo kan ik nog wel meer noemen) Dat gevoel heb ik ook wel maar als Feyenoord op deze voet doorgaat hebben ze ook geen redenen meer om te rellen lijkt mij....
Op een verlies partijtje op 020 na dan ! Als ze weer met publiek komen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hou ook mijn hart vast als we tegen een Turkse club moeten in de CL |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 juni 2012 - 11:57 schreef piet de paler het volgende:Ik hou ook mijn hart vast als we tegen een Turkse club moeten in de CL Nog niet over nagedacht Piet,maar ik zie idd 10.000 regionale Turken populair komen doen in de kuip! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die sukkels pakken alles aan om te rellen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
uuuhh bontkragen dat zijn toch NATOS noordafrikaanse teringleiers op sportschoenen even voor de goede orde de doorsnee oudere marokkaan is wel OK |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
Het blijven huilers die mensen van FSV
boehoe, ze doen niet wat wij willen , dan stappen we er maar uit. want ja, ons eigen stadion hadden we al gesloopt |
|
|
|