|
|
Peter Maas
|
|
|
Ik ben Peter Maas, de winnaar van het landelijke eredivisie spel 2011-2012 van sportpooler.nl. Ik heb helemaal niets meer gehoord over mijn gewonnen prijs. Raar toch? Een heel seizoen zit je in spanning, dan win je ...... en vervolgens hoor je helemaal niets meer. Graag jullie reaktie. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juni 2012 - 10:34 schreef Peter Maas het volgende:Ik ben Peter Maas, de winnaar van het landelijke eredivisie spel 2011-2012 van sportpooler.nl. Ik heb helemaal niets meer gehoord over mijn gewonnen prijs. Raar toch? Een heel seizoen zit je in spanning, dan win je ...... en vervolgens hoor je helemaal niets meer. Graag jullie reaktie. Volgens mij is het gewoon voor de lol... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juni 2012 - 10:34 schreef Peter Maas het volgende:Ik ben Peter Maas, de winnaar van het landelijke eredivisie spel 2011-2012 van sportpooler.nl. Ik heb helemaal niets meer gehoord over mijn gewonnen prijs. Raar toch? Een heel seizoen zit je in spanning, dan win je ...... en vervolgens hoor je helemaal niets meer. Graag jullie reaktie. Heb je ooit gezien dat je een prijs kon winnen dan???????????? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Van harte gefeliciteerd, ik zou het alleen niet weten. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juni 2012 - 10:34 schreef Peter Maas het volgende:Ik ben Peter Maas, de winnaar van het landelijke eredivisie spel 2011-2012 van sportpooler.nl. Ik heb helemaal niets meer gehoord over mijn gewonnen prijs. Raar toch? Een heel seizoen zit je in spanning, dan win je ...... en vervolgens hoor je helemaal niets meer. Graag jullie reaktie. Hahaha, jammer joh.. Sportpooler doet niet aan prijzen uitgeven.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juni 2012 - 10:34 schreef Peter Maas het volgende:Ik ben Peter Maas, de winnaar van het landelijke eredivisie spel 2011-2012 van sportpooler.nl. Ik heb helemaal niets meer gehoord over mijn gewonnen prijs. Raar toch? Een heel seizoen zit je in spanning, dan win je ...... en vervolgens hoor je helemaal niets meer. Graag jullie reaktie. Heb zelf ook mee gedaan(220e met 550 punten) en dacht dat er ook wel een prijsje aan vast zat....helaas dus...jammer joh maar eigenlijk kan dit niet....vind ik.... |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
Ik heb de internationale poule gewonnen en ook niets vernomen van een prijs, of een felicitatie op zijn minst.Vorig jaar derde geworden in deze poule precies hetzelfde verhaal. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
gratis mee doen is gratis winnen denk ik |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
Er staat in de reglementen dat de winnaars een mail krijgen en dat er binnen 2 weken moet zijn gerageerd anders verloopt de prijs. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 13:00 schreef kees kivits het volgende:Er staat in de reglementen dat de winnaars een mail krijgen en dat er binnen 2 weken moet zijn gerageerd anders verloopt de prijs. Oftewel, je bent hard in je aarsje genomen door Boudewijn.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Boudewijn, roer jezelf in de discussie! Voor het te laat is!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Er is geen prijs, de allereerste poule van het EK 2008 had een sponsor met een prijs(je), maar daarna zijn er geen sponsors meer gezocht. Ik zal die reglementen eens nakijken over die regel, want die hoort er allang niet meer in te staan! |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
Staat er toch echt nog in,maar een reactie naar de winnaar zou toch ook nog leuk zijn. |
|
|
|
|
Alfons Verheijden
|
|
|
Was er wel een prijs te winnen, of was het alleen (ijdele) hoop? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Dit noemen we in de klaverjaswereld: broodkaarters! Man, man, man. Ze winnen om het winnen. Lekker belangrijk zeg. Misschien is er een prijsje op te halen bij de sociale dienst. Ajuus. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 november 2014 - 16:26 schreef Peterhs het volgende:Dit noemen we in de klaverjaswereld: broodkaarters! Man, man, man. Ze winnen om het winnen. Lekker belangrijk zeg. Misschien is er een prijsje op te halen bij de sociale dienst. Ajuus. Echt he.... mot je lekker de TOTO invullen bij je sigarenboer. Hier doen we voor de lol mee :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|