|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 21:27 schreef baco74 het volgende:[ afbeelding ] WEDSTRIJD VERSLAG BACO'S SUBPOULE EK 2012Spanje is het EK begonnen met een gelijkspel. De Europees- en wereldkampioen speelde zondag in Gdansk gelijk tegen Italië. Het duel van de titelverdediger tegen de wereldkampioen van 2006 eindigde in 1-1. Na een uur kwam Italië op voorsprong door een doelpunt van Antonio di Natale. De routinier stond net 4 minuten in het veld toen hij scoorde. Kort later maakte Cesc Fabregas gelijk. Daarna kreeg Spanje door invaller Fernando Torres nog mooie kansen, die hij echter miste.[ afbeelding ] VOORSPELLING EN PUNTEN BACO'S SUBPOULE EK 2012Niemand van de deelnemers had een gelijkspel ingevuld. Op Miss Mokum na, dacht iedereen dat Spanje zou winnen. Het is dankzij het voorspellen van alleen 1 doelpunt van één van de twee landen waardoor welgeteld zes deelnemers 1 punt mochten bij schrijven aan hun totaal, de rest ving bot bij dit duel.[ afbeelding ] WEDSTRIJD VERSLAG BACO'S SUBPOULE EK 2012De zesde wedstrijd van het tournooi en de tweede van poule C, kende wel een winnaar, want Kroatië heeft in Poznan hun eerste groepsduel van het EK gewonnen. De Ieren werden met 3-1 verslagen. Mario Mandzukic scoorde twee keer voor de ploeg van bondscoach Slaven Bilic. Nikica Jelavic maakte de 2-1 voor Kroatië, een doelpunt dat door de Ieren fel werd betwist. Zij vonden dat Jelavic buitenspel stond, maar de Nederlandse scheidsrechter Björn Kuipers kende het doelpunt toe.[ afbeelding ] VOORSPELLING EN PUNTEN BACO'S SUBPOULE EK 2012Bij Ierland-Kroatië hebben we wat betere voorspellingen geplaats dan het andere duel in groep C. Ondanks dat één deelnemer geen punten wist te bemachtigen hebben we bij deze wedstrijd 23 punten binnen gesleept. Dat is gemiddeld iets meer dan 2 punten per deelnemer. Ook de tweede voltreffer is een feit: na Amsterdammer 113 heeft nu ook Hasjkoph een geheel juiste uitslag voorspeld.[ afbeelding ] Stand poule C: BACO'S SUBPOULE EK 2012Kroatië is het EK goed begonnen en heeft van de op papier zwakste tegenstander van de poule de 3 punten gepakt. Spanje heeft ondanks de remise tegen Italië, in mijn ogen toch de meeste kans groepswinnaar te worden. De strijd om de tweede plaats zal tussen de Kroaten en de Italianen gaan.[ afbeelding ] TOTAALSTAND: BACO'S SUBPOULE EK 2012Een zes-punter doet er toe want zie hier: De enige twee deelnemers met een geheel juiste voorspelling achter hun naam, staan gedeeld eerste. Pietje blijft wel heel sneaky op korte afstand van de koplopers, om volgens mij na de groepsfases keihard toe te gaan slaan. Op gepaste afstand, maar zeer netjes volgt Natjos op de vierde plek.Eén puntje achter hem staan Loetje en Baco. Dan word het gaatje naar de volgende deelnemers iets groter met een verschil van drie.Remco staat er daar weer eentje achter en t.o.v. van Remco geldt voor Nenam het zelfde.Hij draagt de rode lantaarn.[ afbeelding ] Baco, geweldige tekst man, ziet er weer strak uit! Maar er staat een klein foutje in! Pietje scoorde namelijk in de eerste wedstrijd ook een 6-punter volgens mij??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Is ook een prijs
Toch?? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 21:38 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Baco, geweldige tekst man, ziet er weer strak uit! Maar er staat een klein foutje in! Pietje scoorde namelijk in de eerste wedstrijd ook een 6-punter volgens mij??? Je hebt helemaal gelijk gap, sorry. Ik heb het inmiddels een beetje aangepast. Ook sorry voor Pietje.....hoe kan ik jouw zespunter nu vergeten zijn??? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Hahaha.......tuurlijk kerel, als je maar met plezier meedoet. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 21:43 schreef baco74 het volgende:[..] Je hebt helemaal gelijk gap, sorry. Ik heb het inmiddels een beetje aangepast. Ook sorry voor Pietje.....hoe kan ik jouw zespunter nu vergeten zijn??? Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor gap!! Je post is al geweldig genoeg en foutjes maken moet kunnen!!! Dan is er altijd wel iemand die oplet en je het foutje snel kan laten herstellen!!
Maar godverdomme, Loetje nu ook al naast me in de stand!! Pffffffff wordt een beetje druk nu!! ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 21:45 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor gap!! Je post is al geweldig genoeg en foutjes maken moet kunnen!!! Dan is er altijd wel iemand die oplet en je het foutje snel kan laten herstellen!! Maar godverdomme, Loetje nu ook al naast me in de stand!! Pffffffff wordt een beetje druk nu!! ;-) Niet voor lang, hij heeft Oekraine op winst gezet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juni 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Volgens mij is Oekraïne tot nog toe dichter bij het doel geweest dan Zweden! Dat Zweden stelt mij tot op heden zwaar teleur!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
En precies als ik het zeg scoort Ibrahimovic de openingstreffer!! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Pfffffffffffffffffff en de 1-1 ligt er ook al weer in!! ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: De koele Zweden zijn helemaal de weg kwijt. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Inderdaad en Loetje zit er dus niet eens gek ver naast dit keer! Zie die Oekraïners nog wel winnen ook!!
En doelpunt!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 22:06 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Inderdaad en Loetje zit er dus niet eens gek ver naast dit keer! Zie die Oekraïners nog wel winnen ook!! En doelpunt!!! Ik heb het al aangepast:
quote: |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahaha tis eigenlijk best wel erg!! Volgens mij had iedereen, behalve Loetje Oekraïne op verlies!! Maar wat spelen die gasten hier met hun hart!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 22:11 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahahahahahahahahaha tis eigenlijk best wel erg!! Volgens mij had iedereen, behalve Loetje Oekraïne op verlies!! Maar wat spelen die gasten hier met hun hart!! Het feit dat ze thuis spelen geeft ze vleugels, als het EK ergens anders was hadden ze (denk ik), nog geen eens kwalificatie kunnen afdwingen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 22:19 schreef baco74 het volgende:[..] Het feit dat ze thuis spelen geeft ze vleugels, als het EK ergens anders was hadden ze (denk ik), nog geen eens kwalificatie kunnen afdwingen. Dat ben ik met je eens, maar ik feliciteer Loetje alvast met de koppositie! De enige die voorspelde, en ballen heeft ie, dat Oekraïne ging winnen van Zweden!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Fuck.. 1 puntje vandaag binnen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Pff Luis maakt even een inslag he.. Niet normaal :P |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Maar wel zwaar verdiend! Durfde als enige Oekraïne op winst te zetten! Dat verdient respect en de koppositie!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 22:42 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Maar wel zwaar verdiend! Durfde als enige Oekraïne op winst te zetten! Dat verdient respect en de koppositie!! Hehehehehehe nergens last van |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Waarvan??? Ik vind het namelijk terecht dat hij de koppositie heeft overgenomen!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 22:46 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Waarvan??? Ik vind het namelijk terecht dat hij de koppositie heeft overgenomen!! Zal me worst wezen gap |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahahahahahaha beetje nors gap??? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 22:42 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Maar wel zwaar verdiend! Durfde als enige Oekraïne op winst te zetten! Dat verdient respect en de koppositie!! Ach, als ik de uiteindelijke winnaar maar ben, dan vind ik het niet zo erg hoor ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee hoor ben hier om te klieren.....is ook de laatste poole die ik ingevuld heb |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hahahahahahaha Baco titel topic aangepast |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 22:54 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee hoor ben hier om te klieren.....is ook de laatste poole die ik ingevuld heb Echt niet, komend seizoen doe jij gewoon wederom mee!! Want dan kan je uitslagen tenminste aanpassen gap!! ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 22:54 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee hoor ben hier om te klieren.....is ook de laatste poole die ik ingevuld heb Bulshit ouwe!!!!!
Soon at your Ajax-forum:
JODUH'S SUBPOULE: HET AJAX-CAFÉ made by BACO© |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind het allemaal maar een godvergeten hoerenzooi.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahahahahahaha blijven de punten een beetje achter bij je voorspellingen??? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 21:43 schreef baco74 het volgende:[..] Je hebt helemaal gelijk gap, sorry. Ik heb het inmiddels een beetje aangepast. Ook sorry voor Pietje.....hoe kan ik jouw zespunter nu vergeten zijn??? Haha. Geen punt, vriend! Waarschijnlijk is het mijn enige "zespunter" van dit toernooi. En, ik zeg het nog maar eens: wat maak je er een prachtig iets van. Ik heb daar ontstellend veel waardering voor en lees het met erg veel plezier! Grote klasse, baco.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juni 2012 door Pietje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 21:38 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Baco, geweldige tekst man, ziet er weer strak uit! Maar er staat een klein foutje in! Pietje scoorde namelijk in de eerste wedstrijd ook een 6-punter volgens mij??? :-) Thanks man. Maar, ach, ik ben niet belangrijk ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Blijkbaar wel, anders zou ik je niet benoemen!! ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Okay man :-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Maar punten gun ik je niet!! ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Mooi, da's wederzijds ;-) Whahahahahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Shit!!!! Ah Pietje, je bent zo'n goede vriend!! Please!! ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik moet er echt nog een nachtje over slapen. Ik weet het nog niet... ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ga slapen man!!! En wel heel snel!!! ;-) |
|
|
|