BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ba©o's subpoule EK 2012- De Groepswedstrijden

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 13 juni 2012 - 19:56   quote  deeplink  
Laat maar jongens, de opstelling is bekend, en die kneus begint gewoon exact hetzelfde als de vorige wedstrijd, alleen Mathijssen i.p.v. Vlaar.

Nederland Duitsland 0-5
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 juni 2012 - 19:56   quote  deeplink  
Yes!!! 3 punten in de pocket!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 juni 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2012 - 19:56 schreef remco k het volgende:
Laat maar jongens, de opstelling is bekend, en die kneus begint gewoon exact hetzelfde als de vorige wedstrijd, alleen Mathijssen i.p.v. Vlaar.

Nederland Duitsland 0-5
Doe dan maar 1-3!! Huntelaar in de 90ste minuut! ;-)
remco k
 remco k - woensdag 13 juni 2012 - 19:58   quote  deeplink  
van Marwijk krijgt het gewoon voor elkaar om de beste generatie sinds jaren compleet te verneuken, daarbij zitten er ook nog eens veel Ajacieden in de ploeg die gewoon geremt worden in hun kunnen door deze extreme schijterd van een coach...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 juni 2012 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2012 - 19:58 schreef remco k het volgende:
van Marwijk krijgt het gewoon voor elkaar om de beste generatie sinds jaren compleet te verneuken, daarbij zitten er ook nog eens veel Ajacieden in de ploeg die gewoon geremt worden in hun kunnen door deze extreme schijterd van een coach...
Tja.............................. blijft een kakkerlak!! ;-)

Maar Van Mafwijk basseert zijn elftal voornamelijk op vriendjespolitiek en dan begint steeds duidelijker te worden! Die kakkerlak is gewoon te bang om bepalende spelers buiten het elftal te laten!! Bang om hun krediet te verliezen!!
baco74
 baco74 - woensdag 13 juni 2012 - 20:06   quote  deeplink  
*Nederland heeft al 17 jaar niet meer 2 opeenvolgende interlands verloren. In 1995 verloor Oranje van Tsjechië en Wit-Rusland

*De nummers1 en 2 op de topscorerslijst van de EK-kwalificatie zitten zometeen tegenover elkaar op de bank bij Nederland-Duitsland

*Als we nu verliezen van Duitsland met 1-0, winnen van Portugal met 2-0, Duitsland wint van Denemarken dan zijn we door met 3 punten

AvSc8y3CMAAF-89.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juni 2012 door baco74 --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 juni 2012 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2012 - 20:06 schreef baco74 het volgende:
*Nederland heeft al 17 jaar niet meer 2 opeenvolgende interlands verloren. In 1995 verloor Oranje van Tsjechië en Wit-Rusland

*De nummers1 en 2 op de topscorerslijst van de EK-kwalificatie zitten zometeen tegenover elkaar op de bank bij Nederland-Duitsland

*Als we nu verliezen van Duitsland met 1-0, winnen van Portugal met 2-0, Duitsland wint van Denemarken dan zijn we door met 3 punten

[ afbeelding ]
Dat laatste is toch eigenlijk het slechtste van allemaal! Jezelf plaatsen met 3 punten!! ;-)
remco k
 remco k - woensdag 13 juni 2012 - 20:09   quote  deeplink  
V/d Wiel gaat vanavond helemaal dol worden gespeeld tegen Podolski..
baco74
 baco74 - woensdag 13 juni 2012 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2012 - 20:07 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Dat laatste is toch eigenlijk het slechtste van allemaal! Jezelf plaatsen met 3 punten!! ;-)
Kan mij het verrotten........liever met 6 punten natuurlijk, maar de volgende ronde is heilig.
remco k
 remco k - woensdag 13 juni 2012 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2012 - 20:09 schreef baco74 het volgende:

[..]

Kan mij het verrotten........liever met 6 punten natuurlijk, maar de volgende ronde is heilig.
+1 maar heb sterk het gevoel dat het niet gaat gebeuren..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 juni 2012 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2012 - 20:09 schreef baco74 het volgende:

[..]

Hahahahahahahahahahahahaha we zien het wel gap, hoop natuurlijk dat Nederland zich plaatst maar heb er een hard hoofd in!! Helemaal als Van Marwijk zijn opstelling niet een keer gaat veranderen!!
remco k
 remco k - woensdag 13 juni 2012 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2012 - 20:10 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hahahahahahahahahahahahaha we zien het wel gap, hoop natuurlijk dat Nederland zich plaatst maar heb er een hard hoofd in!! Helemaal als Van Marwijk zijn opstelling niet een keer gaat veranderen!!
Daar snap ik echt helemaal niks van, begrijp me niet verkeerd want als ze winnen ben ik extreem blij natuurlijk, maar eigenlijk kan hij dit toch gewoon niet maken richting Huntelaar..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 juni 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2012 - 20:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar snap ik echt helemaal niks van, begrijp me niet verkeerd want als ze winnen ben ik extreem blij natuurlijk, maar eigenlijk kan hij dit toch gewoon niet maken richting Huntelaar..
Tja............... vriendjespolitiek!!! Hij kruipt ook graag in de reet van zijn schoonzoon!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 13 juni 2012 - 23:24   quote  deeplink  
Had bij een andere poule m'n voorspelling veranderd naar 1-2, ipv 1-3..
Helaas kon het bij Sportpooler niet.. Loop ik toch weer 3 punten mis.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 13 juni 2012 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2012 - 23:24 schreef Hasjkoph het volgende:
Had bij een andere poule m'n voorspelling veranderd naar 1-2, ipv 1-3..
Helaas kon het bij Sportpooler niet.. Loop ik toch weer 3 punten mis.
Idem!! Heb op telegraaf de stand teruggebracht van 1-3 naar 1-2!! Heb daar de volle pond gepakt!! Kon helaas bij sportpooler niet!!
Rogier
 Rogier - donderdag 14 juni 2012 - 10:00   quote  deeplink  
Ben blij dat we eruit liggen. Ik wou dat het AJax seizoen weer begon
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 14 juni 2012 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 10:00 schreef Rogier het volgende:
Ben blij dat we eruit liggen. Ik wou dat het AJax seizoen weer begon
Er is nog een reële kans dat we doorgaan hoor..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 14 juni 2012 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2012 - 23:25 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Idem!! Heb op telegraaf de stand teruggebracht van 1-3 naar 1-2!! Heb daar de volle pond gepakt!! Kon helaas bij sportpooler niet!!
heb ik geluk, heb wel de volle pond gepakt.
maar jij staat nog eenzaam boven aan man...
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 14 juni 2012 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 14:54 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

heb ik geluk, heb wel de volle pond gepakt.
maar jij staat nog eenzaam boven aan man...
Nee, da's Luis ;-)
Pietje
 Pietje - donderdag 14 juni 2012 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 10:29 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Er is nog een reële kans dat we doorgaan hoor..
Dat verwacht ik niet. Het Oranje dat ik tot dusverre gezien heb, gaat zeker niet van Portugal winnen, laat staan met twee doelpunten verschil!
baco74
 baco74 - donderdag 14 juni 2012 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 16:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat verwacht ik niet. Het Oranje dat ik tot dusverre gezien heb, gaat zeker niet van Portugal winnen, laat staan met twee doelpunten verschil!
Ach Pietje, kwaliteit hebben we wel, het komt er alleen niet uit.
Of dat nu aan de vorm van spelers of aan de opstelling die Bertje maakt ligt, ik weet het niet.
Ik denk (nog steeds) wel degelijk dat Nederland met 2 doelpunten verschil van de Portugezen kan winnen.
Met een vroege goal en een instelling die er nu eens wel toe doet, moet het mogelijk zijn.

Maar dan nog zijn we afhankelijk van Duitsland wat gewoon zijn plicht moet doen.
baco74
 baco74 - donderdag 14 juni 2012 - 17:18   quote  deeplink  
fd6e5w.png

wedstrijdverslag: DENEMARKEN - PORTUGAL
Portugal begon niet zo best tegen de Denen maar wist wel op voorsprong te komen en wel met 2-0 (Pepe en Postiga). Een voorsprong die je niet meer weg mag geven. Toch kwamen de Dene dankzij 2 goals van Bendtner weer gelijk. Portugal leek de voorsprong weggeven te hebben maar de net ingevallen Varela maakte vlak voor tijd de winnende treffer.
2ztdbip.png

voorspellingen: DENEMARKEN - PORTUGAL
Negentien punten totaal, deze wedstrijd. Maar één keer een nulscore(Pietje), vele kregen er 1 of 2 punten bij en met 3 punten haalden Missy, Amsterdammer 113 en Hasjkoph de hoogste score bij deze voorspellingsronde. Geen zes-punter dus bij Denemarken-Portugal.
1z2dh12.jpg

wedstrijdverslag: NEDERLAND - DUITSLAND
Tegen onze Oosterburen had ik toch wel wat meer bezieling van de Oranjespelers verwacht dan tegen de Denen. Al helemaal omdat die eerste wedstrijd verloren ging en omdat de Duitse media geregeld de draak stak met onze prestaties tot dusver op dit EK. Maar van meer bezieling bij Oranje was echter geen sprake, het speelde zelfs slechter als in de eerste wedstrijd. Met als resultaat dat het Nederlands-elftal ook de tweede wedstrijd op het Europees kampioenschap heeft verloren. Duitsland was in Charkov met 2-1 te sterk voor het elftal van bondscoach Bert van Marwijk.Duitsland stond bij rust al met 2-0 voor door twee doelpunten van Mario Gomez. Nederland had lange tijd weinig in te brengen. Robin van Persie scoorde in de 73e minuut tegen. Bij 2-1 bleef het echter, zodat Nederland nog altijd puntloos is.
olil5.jpg

voorspellingen: NEDERLAND - DUITSLAND
Hier viel wel een zes-punter te noteren en Natjos mag zich de 'gelukkige' noemen. Tel hier 4 drie-punters en 5 maal een één-punter bij op en je komt, op het toch wel mooie, totaal van 23 punten. En dat voor Nederland-Duitsland. Dit zegt volgens mij genoeg over het vertrouwen dat we hadden in ons Oranje. Grasmaaier en ik waren de enigen die geloofden in een overwinning van het Nederlands elftal, drie deelnemers dachten dat we met een gelijkspel nog wel weg zouden komen maar het gros van de voorspellers zag geen heil in een overwinning van Oranje op de Duitsers.Helaas hadden zij gelijk.
2it62h3.jpg

Stand poule A: BACO'S SUBPOULE EK 2012
Duitsland staat zo goed als zeker in de volgende ronde, maar de vraag is welk land gaat zich na de laatste groepswedstrijd bij hun voegen. Word het Portugal of Denemarken? Of zal Nederland voor een stunt gaan zorgen? Voor de laatste optie zijn de kansen op plaatsing voor de kwartfinale aanzienlijk geslonken. Oranje moet met twee treffers verschil winnen van Portugal en hopen dat Duitsland wint van Denemarken.
2h5nxqh.jpg

tussenstand: BACO'S SUBPOULE EK 2012
Winnaar van deze speeldag is Natjos. Hij weet met 7 behaalde punten een beetje in te lopen op de nu vier deelnemers die boven hem staan. Van die vier is Hasjkoph(3de) met een dagscore van 6 punten, ook goed bezig, hij staat nog steeds 2 punten los van Amsterdammer.Pietje viel met 'maar' 3 punten een beetje tegen maar staat nog steeds tweede.Loetje is nog steeds de koploper met 24 punten totaal. De top 5 heeft inmiddels een aardig gaatje geslagen op de zes deelnemers die volgen. Daar staat Grassie, in tegenstelling tot gisteren, nu als enige op de laatste plaats.
33yov4j.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juni 2012 door baco74 --
Pietje
 Pietje - donderdag 14 juni 2012 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 17:18 schreef baco74 het volgende:
[ afbeelding ]

Portugal begon niet zo best tegen de Denen maar wist wel op voorsprong te komen en wel met 2-0 (Pepe en Postiga). Een voorsprong die je niet meer weg mag geven. Toch kwamen de Dene dankzij 2 goals van Bendtner weer gelijk. Portugal leek de voorsprong weggeven te hebben maar de net ingevallen Varela maakte vlak voor tijd de winnende treffer.
[ afbeelding ]

Negentien punten totaal, deze wedstrijd. Maar één keer een nulscore(Pietje), vele kregen er 1 of 2 punten bij en met 3 punten haalden Missy en Grasmaaier de hoogste score bij deze voorspellingsronde. Geen zes-punter dus bij Denemarken-Portugal.
[ afbeelding ]

Tegen onze Oosterburen had ik toch wel wat meer bezieling van de Oranjespelers verwacht dan tegen de Denen. Al helemaal omdat die eerste wedstrijd verloren ging en omdat de Duitse media geregeld de draak stak met onze prestaties tot dusver op dit EK. Maar van meer bezieling bij Oranje was echter geen sprake, het speelde zelfs slechter als in de eerste wedstrijd. Met als resultaat dat het Nederlands-elftal ook de tweede wedstrijd op het Europees kampioenschap heeft verloren. Duitsland was in Charkov met 2-1 te sterk voor het elftal van bondscoach Bert van Marwijk.Duitsland stond bij rust al met 2-0 voor door twee doelpunten van Mario Gomez. Nederland had lange tijd weinig in te brengen. Robin van Persie scoorde in de 73e minuut tegen. Bij 2-1 bleef het echter, zodat Nederland nog altijd puntloos is.
[ afbeelding ]

Hier viel wel een zes-punter te noteren en Natjos mag zich de 'gelukkige' noemen. Tel hier 4 drie-punters en 5 maal een één-punter bij op en je komt, op het toch wel mooie, totaal van 23 punten. En dat voor Nederland-Duitsland. Dit zegt volgens mij genoeg over het vertrouwen dat we hadden in ons Oranje. Grasmaaier en ik waren de enigen die geloofden in een overwinning van het Nederlands elftal, drie deelnemers dachten dat we met een gelijkspel nog wel weg zouden komen maar het gros van de voorspellers zag geen heil in een overwinning van Oranje op de Duitsers.Helaas hadden zij gelijk.
[ afbeelding ]

Duitsland staat zo goed als zeker in de volgende ronde, maar de vraag is welk land gaat zich na de laatste groepswedstrijd bij hun voegen. Word het Portugal of Denemarken? Of zal Nederland voor een stunt gaan zorgen? Voor de laatste optie zijn de kansen op plaatsing voor de kwartfinale aanzienlijk geslonken. Oranje moet met twee treffers verschil winnen van Portugal en hopen dat Duitsland wint van Denemarken.
[ afbeelding ]

Winnaar van deze speeldag is Natjos. Hij weet met 7 behaalde punten een beetje in te lopen op de nu vier deelnemers die boven hem staan. Van die vier is Hasjkoph(3de) met een dagscore van 6 punten, ook goed bezig, hij is nu met 1 punt los van Amsterdammer.Pietje viel met 'maar' 3 punten een beetje tegen maar staat nog steeds tweede.Loetje is nog steeds de koploper met 24 punten totaal. De top 5 heeft inmiddels een aardig gaatje geslagen op de zes deelnemers die volgen. Daar staat Grassie, in tegenstelling tot gisteren, nu als enige op de laatste plaats.
[ afbeelding ]
Ik ben alweer diep onder de indruk van je razendmooie verslag, baco! Hulde. Je bent een heus genie, vriend. Het ziet er ook zo origineel uit. Ik vermoed dat het al met al de nodige uren kost, om het allemaal bij te houden, uit te werken en tot slot te posten. Nogmaals: chapeau.
Pietje
 Pietje - donderdag 14 juni 2012 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 17:17 schreef baco74 het volgende:

[..]

Ach Pietje, kwaliteit hebben we wel, het komt er alleen niet uit.
Of dat nu aan de vorm van spelers of aan de opstelling die Bertje maakt ligt, ik weet het niet.
Ik denk (nog steeds) wel degelijk dat Nederland met 2 doelpunten verschil van de Portugezen kan winnen.
Met een vroege goal en een instelling die er nu eens wel toe doet, moet het mogelijk zijn.

Maar dan nog zijn we afhankelijk van Duitsland wat gewoon zijn plicht moet doen.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar nogmaals ik verwacht het niet. Duitsland zal wèl winnen, want doen ze dat niet, dan kunnen zij -ondanks hun 6 punten- alsnog in de problemen komen.
baco74
 baco74 - donderdag 14 juni 2012 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 17:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt, maar nogmaals ik verwacht het niet. Duitsland zal wèl winnen, want doen ze dat niet, dan kunnen zij -ondanks hun 6 punten- alsnog in de problemen komen.
Als wij van Portugal verliezen wel.
Nederland en Duitsland zijn dus afhankelijk van elkaar.
Pietje
 Pietje - donderdag 14 juni 2012 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 17:29 schreef baco74 het volgende:

[..]

Als wij van Portugal verliezen wel.
Nederland en Duitsland zijn dus afhankelijk van elkaar.
Wat ik tot nu toe van "onze" mannen heb gezien, maakt me niet vrolijk. Linies hangen als los zand aan elkaar, er wordt niet gejaagd op de bal, wanneer de tegenstander die bal heeft, er wordt amateuristisch verdedigd, corners zijn per saldo ongevaarlijk, een aantal dragende spelers zijn volledig uit vorm, Bertje blijft volharden in zijn (dubieuze) opstelling... Ik vermoed serieus niet dat al die zaken ineens wel gaan lopen. Daarnaast is Portugal per saldo een angstgegner van Oranje: Nederland heeft nog nooit op een toernooi van Portugal gewonnen. Nee, baco, ik vermoed dat het na zondag over is. Ongelooflijk na het hossana van twee jaar geleden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juni 2012 door Pietje --
baco74
 baco74 - donderdag 14 juni 2012 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 17:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat ik tot nu toe van "onze" mannen heb gezien, maakt me niet vrolijk. Linies hangen als los zand aan elkaar, er wordt niet gejaagd op de bal, wanneer de tegenstander die bal heeft, er wordt amateuristisch verdedigd, corners zijn per saldo ongevaarlijk, een aantal dragende spelers zijn volledig uit vorm, Bertje blijft volharden in zijn (dubieuze) opstelling... Ik vermoed serieus niet dat al die zaken ineens wel gaan lopen. Daarnaast is Portugal per saldo een angstgegner van Oranje: Nederland heeft nog nooit op een toernooi van Portugal gewonnen. Nee, baco, ik vermoed dat het na zondag over is. Ongelooflijk na het hossana van twee jaar geleden!
Tsja.....en zoveel verschilt het team niet van 2 jaar geleden.
In de verdediging hebben we een hoop ervaring verloren.
Op het middenveld is slechts Sneijder in vorm, Van Bommel kan het niet meer belopen
en De Jong is nog steeds zo'n onzekere factor als twee jaar terug.
De voorhoede werkt hard maar zij verkeren stuk voor stuk niet in de vorm die ze bij hun club hadden.
Ik moet eerlijk zijn door te zeggen dat Affalay het nog wel redelijk doet, na een heel seizoen nauwelijks gespeeld te hebben.
Maar dat ie van Bertje een onbetwiste basisplaats krijgt is belachelijk en spreekt van disrespect naar zijn evt.vervanger toe.
Pietje
 Pietje - donderdag 14 juni 2012 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 17:58 schreef baco74 het volgende:

[..]

Op het middenveld is slechts Sneijder in vorm, Van Bommel kan het niet meer belopen
De voorhoede werkt hard maar zij verkeren stuk voor stuk niet in de vorm die ze bij hun club hadden.
Ik moet eerlijk zijn door te zeggen dat Affalay het nog wel redelijk doet, na een heel seizoen nauwelijks gespeeld te hebben.
Maar dat ie van Bertje een onbetwiste basisplaats krijgt is belachelijk en spreekt van disrespect naar zijn evt.vervanger toe.
Precies, baco. Bovendien vind ik het van erg weinig respect naar Klaas-Jan Huntelaar getuigen. KJH heeft alle kwalificatieduels gespeeld en met heel veel doelpunten heeft hij er voor een zeer groot deel voor gezorgd, dat we nu op het EK zijn. En nu zit hij ineens op de bank zich te verbijten... Dat geldt trouwens ook voor Dirk Kuyt. Die mag nu nog maar de laatste 10 minuten meedoen. Wat betreft van Bommel heb je ook helemaal gelijk, maar wat Wesley Sneijder betreft, die vind ik toch beduidend minder in vorm dan twee jaar geleden. Logisch, want hij is veel geblesseerd geweest en heeft ook minder gespeeld dan in andere jaren. Maar Sneijder "vecht" tenminste, hij levert arbeid die ik bij andere basisspelers mis. Ik vrees met grote vrezen, dat het na zondag over is!
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 14 juni 2012 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 17:58 schreef baco74 het volgende:

[..]

ik vind dat van Persie het ook wel goed doet qua voetbal, de kansen maakt hij niet en dat is waar het omgaat. maar heel vaak dan komt hij goed aan de bal, maar omdat we geen middenvelders hebben die de diepte ingaan komt er dan niemand in de spits en kan van Persie niemand aanspelen, van persie op 10 lijkt me dus ideaal als we Huntelaar in de spits hebben..
Pietje
 Pietje - donderdag 14 juni 2012 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 18:09 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik vind dat van Persie het ook wel goed doet qua voetbal, de kansen maakt hij niet en dat is waar het omgaat. maar heel vaak dan komt hij goed aan de bal, maar omdat we geen middenvelders hebben die de diepte ingaan komt er dan niemand in de spits en kan van Persie niemand aanspelen, van persie op 10 lijkt me dus ideaal als we Huntelaar in de spits hebben..
Zo denk ik er ook over!
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 14 juni 2012 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 18:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over!
haha, das mooi:)
remco k
 remco k - donderdag 14 juni 2012 - 18:45   quote  deeplink  
Ik denk ook niet dat het volk wil kiezen tussen van Persie of Huntelaar, ik denk dat de keuze moet zijn, van Bommel of Huntelaar, Sneijder kan vanaf links op het middenveld spelen en van Persie kan dan perfect op 10 spelen, Robben op links en jaja Narsingh op rechts. Meneertje van Marwijk houd maar vast aan een 14tal spelers en dat slaat helemaal nergens op. Wat is de meerwaarde nog van het inbrengen van Kuyt of het uberhaubt opstellen van van Bommel... Dat ze geselecteerd zijn en dat hij de voorbereding met deze mensen is gestart is volkomen terecht, enkel moet je op een gegeven moment zien dat het niet werkt en dan wat anders proberen..

Het Nederlands elftal heeft gewoon geen plan B gehad, en dat is 100% de schuld van van Marwijk..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 14 juni 2012 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 18:45 schreef remco k het volgende:
Ik denk ook niet dat het volk wil kiezen tussen van Persie of Huntelaar, ik denk dat de keuze moet zijn, van Bommel of Huntelaar, Sneijder kan vanaf links op het middenveld spelen en van Persie kan dan perfect op 10 spelen, Robben op links en jaja Narsingh op rechts. Meneertje van Marwijk houd maar vast aan een 14tal spelers en dat slaat helemaal nergens op. Wat is de meerwaarde nog van het inbrengen van Kuyt of het uberhaubt opstellen van van Bommel... Dat ze geselecteerd zijn en dat hij de voorbereding met deze mensen is gestart is volkomen terecht, enkel moet je op een gegeven moment zien dat het niet werkt en dan wat anders proberen..

Het Nederlands elftal heeft gewoon geen plan B gehad, en dat is 100% de schuld van van Marwijk..
de meerwaarde van Kuyt is dat hij hard werkt, als Kuyt hard werkt en terug zakt. kan sneijder verdedigend een beetje ontlast worden, en heeft hij meer ruimte om als verdedigende middenvelder voor uit te voetballen naar van Persie huntelaar en Robben..
remco k
 remco k - donderdag 14 juni 2012 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 18:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

de meerwaarde van Kuyt is dat hij hard werkt, als Kuyt hard werkt en terug zakt. kan sneijder verdedigend een beetje ontlast worden, en heeft hij meer ruimte om als verdedigende middenvelder voor uit te voetballen naar van Persie huntelaar en Robben..
Wat een onzin, Kuyt werkt helemaal niet meer hard, die loopt nog niet de helft van wat hij eerder deed. Het is een voetballer die over de top is, niet voor niks speelde hij niet meer bij Liverpool op een aantal invalbeurten na.. Kuyt moet gewoon niet meer worden opgeroepen net zoals van Bommel..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 14 juni 2012 - 21:23   quote  deeplink  
Betrapt Loetje!!! Dus zo pak jij je punten!! ;-)

belchinees300.jpg
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 juni 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 21:23 schreef amsterdammer113 het volgende:
Betrapt Loetje!!! Dus zo pak jij je punten!! ;-)

[ afbeelding ]
Ban voor loetje!!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 14 juni 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 17:18 schreef baco74 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Negentien punten totaal, deze wedstrijd. Maar één keer een nulscore(Pietje), vele kregen er 1 of 2 punten bij en met 3 punten haalden Missy en Grasmaaier de hoogste score bij deze voorspellingsronde. Geen zes-punter dus bij Denemarken-Portugal.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Winnaar van deze speeldag is Natjos. Hij weet met 7 behaalde punten een beetje in te lopen op de nu vier deelnemers die boven hem staan. Van die vier is Hasjkoph(3de) met een dagscore van 6 punten, ook goed bezig, hij is nu met 1 punt los van Amsterdammer.Pietje viel met 'maar' 3 punten een beetje tegen maar staat nog steeds tweede.Loetje is nog steeds de koploper met 24 punten totaal. De top 5 heeft inmiddels een aardig gaatje geslagen op de zes deelnemers die volgen. Daar staat Grassie, in tegenstelling tot gisteren, nu als enige op de laatste plaats.
[ afbeelding ]
Hulde Baco, wederom super om te lezen gap!! Maakt mijn hele avond weer goed!! Heb je even een PB gestuurd!! ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 14 juni 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 21:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ban voor loetje!!!!!
Uit de sportpooler trappen!! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 juni 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 21:28 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Uit de sportpooler trappen!! ;-)
Inderdaad wegwezen..........kuifje
baco74
 baco74 - donderdag 14 juni 2012 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 21:28 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hulde Baco, wederom super om te lezen gap!! Maakt mijn hele avond weer goed!! Heb je even een PB gestuurd!! ;-)
Tnx voor de complimenten man en wat je PB betreft: is geregeld (denk ik).
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 14 juni 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 21:52 schreef baco74 het volgende:

[..]

Tnx voor de complimenten man en wat je PB betreft: is geregeld (denk ik).
Bedankt man!! ;-)

Ga ik hem helemaal opnieuw lezen gap!! Vond het verhaal namelijk al super!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 juni 2012 - 22:15   quote  deeplink  
Baco is allang mijn kampioen,wat die gozer laat zien,Pfffffffffff.......dan boeit mij het hele ek niet meer.
Baco///// HELD

m9lvnp.jpg

AITB jij mag hem inkleuren.....wel naar Baco pbén gap als je het klaar hebt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juni 2012 door Nenam_tiL --
baco74
 baco74 - donderdag 14 juni 2012 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 22:15 schreef Nenam_tiL het volgende:
Baco is allang mijn kampioen,wat die gozer laat zien,Pfffffffffff.......dan boeit mij het hele ek niet meer.
Baco///// HELD

[ afbeelding ]

Heb 'm net binnen gekregen van AITB......slechts een gedeelte ingekleurd....maar wel op de juiste manier:

10ee8w0.jpg
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 juni 2012 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 22:31 schreef baco74 het volgende:

[..]

Heb 'm net binnen gekregen van AITB......slechts een gedeelte ingekleurd....maar wel op de juiste manier:

[ afbeelding ]
Whahahahahahahahahaha.....klasbak ben je vriend
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 14 juni 2012 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 22:31 schreef baco74 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hahahahahahahahahahahaha hij is lui, maar hij weet wel wat hij moet inkleuren!! AITB///////HELD!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 14 juni 2012 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 18:45 schreef remco k het volgende:

Helemaal eens...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 juni 2012 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 22:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Helemaal eens...
Die niet zo serieus slome.....we zijn niet in de mood,en kom gvd eens een keer het cafe in
baco74
 baco74 - donderdag 14 juni 2012 - 22:57   quote  deeplink  
AvSzX_SCIAAqrT0.jpg

AvS0tvZCIAAnBZ2.jpg

AvS94E5CAAA3VAW.jpg
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - donderdag 14 juni 2012 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 22:15 schreef Nenam_tiL het volgende:
Baco///// HELD

[ afbeelding ]

morgen, oké? ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 juni 2012 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 22:57 schreef baco74 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Whahahahahahahahahahahahaha....geniaal gap

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ba©o's subpoule EK 2012- De Groepswedstrijden

0.0089819