BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ba©o's subpoule EK 2012- De Groepswedstrijden

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - donderdag 14 juni 2012 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 22:31 schreef baco74 het volgende:

[..]

Heb 'm net binnen gekregen van AITB......slechts een gedeelte ingekleurd....maar wel op de juiste manier:

[ afbeelding ]
ik moet hem nog inkleuren :-(

;-)
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - donderdag 14 juni 2012 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 22:34 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hahahahahahahahahahahaha hij is lui, maar hij weet wel wat hij moet inkleuren!! AITB///////HELD!!!
dan zeg ik je 1 ding: dat heb ik niét gedaan ;-)
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - donderdag 14 juni 2012 - 23:01   quote  deeplink  
morgen kleur ik hem wel in :) ik stuur hem dan wel ff op ;-)
baco74
 baco74 - vrijdag 15 juni 2012 - 12:01   quote  deeplink  
fd6e5w.png

wedstrijdverslag: ITALIË - KROATIË
Italië en Kroatië hebben in hun tweede wedstrijd in Groep C 1-1 gelijkgespeeld. Pirlo scoorde vlak voor de pauze de 1-0 na een mooie vrije trap, maar Mandzukic bezorgde na de rust met zijn derde treffer Kroatië een gelijkspel.
ipmbfb.jpg

voorspellingen: ITALIË - KROATIË
Meer dan de helft(6)ging er van uit dat de Azzurri zouden winnen van de Kroaten.Alleen Hasjkoph voorspelde een Kroatische overwinning. Vier deelnemers hadden een gelijkspel gegokt en alleen Pietje zat van die 4 een doelpunt te hoog. De overige 3 deelnemers, te weten Jack, (wederom) Luis en ik zelf hadden de correcte 1-1 ingevuld. Daarom voor ons 6 punten.
14d0l60.jpg

wedstrijdverslag: SPANJE - IERLAND
Spanje heeft in zijn tweede groepswedstrijd op dit EK geen spaander heel gelaten van Ierland. De titelverdediger versloeg de Ieren met 4-0. Fernando Torres scoorde twee keer.De andere 2 doelpunten staan op naam van de invallers David Silva en Cesc Fábregas
rw42gz.jpg

voorspellingen: SPANJE - IERLAND
We hebben met zijn allen veel vertrouwen in Spanje, want niemand van de deelnemers voorspelde dat Spanje überhaupt een punt zou laten liggen tegen de Ieren. Sterker nog: zeven deelnemers voorspelde dat Spanje geen eens een doelpunt zou tegen krijgen.....en zo geschiedde.Dat zien we terug in de totaalscore van deze wedstrijd, dat 33 punten bedraagt. Amsterdammer,Jacky en Grasmaaier scoorden 2 punten omdat zij dachten dat Ierland een goaltje zou mee pikken. Zeven andere deelnemers geloofden niet in een Iers doelpunt en verdienden 3 punten. Ik geloofde ook niet in die goal en had het geluk Spanje's doelpuntentotaal goed gegokt te hebben, daarom voor mij mijn tweede zespunter van deze speeldag.
mlr3pz.jpg

Stand poule C: BACO'S SUBPOULE EK 2012
Spanje is zo goed als zeker van kwalificatie voor de kwartfinale. Het staat samen met Kroatië aan de leiding met vier punten, twee meer dan Italië, dat moet vrezen voor een vroege uitschakeling. Ierland staat laatste met nul punten en is daarmee de eerste deelnemer die uitgeschakeld is op dit EK.
2u40whe.jpg

tussenstand: BACO'S SUBPOULE EK 2012
Ik ben erg verheugd met mijn 12 punten van vadaag en ben daarmee twee plaatsen geklommen. Toch blijft het spannend in de bovenste helft van de ranglijst. De koploper(Luis,41pnt) heeft wederom een topdag gehad en loopt na het bijschrijven van 9 punten weer uit op de rest. De nummers 2, 3 en 4(Pietje-29, Hasjkoph-28 en Baco-27pnt) staan slechts 1 punt verwijderd van elkaar. Dan een gaatje van 2 punten naar de nummer 5(Amsterdammer-25pnt), die met 2 om 2 punten gevolgt wordt door de nummers 6 en 7(Natjos-23 en Jack-21pnt). De gedeelde nummer 8(Remco en Missy, beide 15pnt) volgen op een behoorlijk afstand van 6 punten verschil. De 10de plek heeft nog een punt minder dan hun (Nenam-14pnt) maar hij staat voorlopig veilig t.o.v. de rode lantaarn (Grassie,11pnt). Een verschil van 4 punten dus en het wordt tijd dat Grassie eens wat puntjes bij elkaar gaar sprokkelen.
idzted.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juni 2012 door baco74 --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 15 juni 2012 - 13:04   quote  deeplink  
Wederom prachtig om te lezen BACO!! Hulde wederom gap, maar dat kan ik blijven zeggen!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 15 juni 2012 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2012 - 13:04 schreef amsterdammer113 het volgende:
Wederom prachtig om te lezen BACO!! Hulde wederom gap, maar dat kan ik blijven zeggen!!!
Idd allemachtig prachtig Bacootje.....goed gezien man...proficiat met je 12 punten gisteren...
Loetje
 Loetje - vrijdag 15 juni 2012 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juni 2012 - 22:31 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar ik feliciteer Loetje alvast met de koppositie! De enige die voorspelde, en ballen heeft ie, dat Oekraïne ging winnen van Zweden!!
whahaha lees inderderdaad dat ik de koppositie heb. sta iets van 4 punten los, is zo weer ingehaald. weet je ippie, je moet gewoon een beetje geluk hebben. heb dat een paar keer gehad. uiteindelijk zie ik mezelf wel afzakken! het voordeel is wel dat ik altijd een aantal verassingen invul, zoals bij oekraine, als het dan klopt, ja dan pak je puntjes ten opzichte van de rest. maar dat is alles. echt puur geluk
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 15 juni 2012 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2012 - 18:16 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

whahaha lees inderderdaad dat ik de koppositie heb. sta iets van 4 punten los, is zo weer ingehaald. weet je ippie, je moet gewoon een beetje geluk hebben. heb dat een paar keer gehad. uiteindelijk zie ik mezelf wel afzakken! het voordeel is wel dat ik altijd een aantal verassingen invul, zoals bij oekraine, als het dan klopt, ja dan pak je puntjes ten opzichte van de rest. maar dat is alles. echt puur geluk
4??? Volgens mij iets van 12 hoor???
Loetje
 Loetje - vrijdag 15 juni 2012 - 18:19   quote  deeplink  
baco, veel respect voor je prachtige stukjes gap!!!
Pietje
 Pietje - vrijdag 15 juni 2012 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2012 - 18:16 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Ach, Luis, zonder geluk vaart niemand wel ;-) Je staat er goed voor :-)
Loetje
 Loetje - vrijdag 15 juni 2012 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2012 - 18:16 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

4??? Volgens mij iets van 12 hoor???
? dan weet jij meer dan ik! heb het ook niet bijgehouden, dat zal het wel zijn. dan nog wordt het niks, heb veel te riskant voorspeld! maar mooi man gister, nenam smste me dat jullie me ff gingen fileren, heb me helemaal krom gelachen net man
Loetje
 Loetje - vrijdag 15 juni 2012 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2012 - 18:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ach, Luis, zonder geluk vaart niemand wel ;-) Je staat er goed voor :-)
jup, nu zie ik het pas. dacht dat het er 4 punten waren. achjah. het is puur geluk! wat heb jij bij frankrijk? ik 1-1
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 15 juni 2012 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2012 - 18:21 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

jup, nu zie ik het pas. dacht dat het er 4 punten waren. achjah. het is puur geluk! wat heb jij bij frankrijk? ik 1-1
Ik 3-1 voor Frankrijk, maar als ik het veld zo zie denk ik eerder dat het een bloedeloze 0-0 wordt!!
Loetje
 Loetje - vrijdag 15 juni 2012 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2012 - 18:26 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik 3-1 voor Frankrijk, maar als ik het veld zo zie denk ik eerder dat het een bloedeloze 0-0 wordt!!
zijn het toch 2 punten. ik zeg altijd ippie, het is toch het gastlasnd, en zo slecht is oekraine niet. bovendien speelt frankrijk al jaren geen rol meer en kan het amper scoren. vandaar mn 1-1
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 15 juni 2012 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2012 - 18:29 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

zijn het toch 2 punten. ik zeg altijd ippie, het is toch het gastlasnd, en zo slecht is oekraine niet. bovendien speelt frankrijk al jaren geen rol meer en kan het amper scoren. vandaar mn 1-1
Nou, ik vond Oekraïne anders vrij slecht spelen tegen Zweden! Ze hadden enkel geluk dat Zweden nog dramatischer voetbalde!!
Loetje
 Loetje - vrijdag 15 juni 2012 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2012 - 18:33 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Nou, ik vond Oekraïne anders vrij slecht spelen tegen Zweden! Ze hadden enkel geluk dat Zweden nog dramatischer voetbalde!!
mwa ben het niet eens. kijk oekraine is zoals ik zei geen slechte ploeg, ook geen geweldige hoor. maar zweden heeft de betere spelers en oekraine een beter team, daar kom je ver mee. iedereen speelden zo met hun hart. precies hoe ajax nu 2x op rij kampioen is geworden, niet altijd met het beste voetbal, wel het beste team uiteindelijk. kom je ver mee
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 15 juni 2012 - 18:53   quote  deeplink  
1-3! BAM!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 15 juni 2012 - 19:44   quote  deeplink  
Zie ik, ik zei het toch!! Zal een bloedeloos gelijkspel worden dit!!
remco k
 remco k - vrijdag 15 juni 2012 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2012 - 19:44 schreef amsterdammer113 het volgende:
Nee joh, Frankrijk prikt er dadelijk nog wel ff eentje in hoor...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 15 juni 2012 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2012 - 19:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee joh, Frankrijk prikt er dadelijk nog wel ff eentje in hoor...
Hopelijk 3! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 15 juni 2012 - 19:47   quote  deeplink  
2-1 voor de Fransen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juni 2012 door Nenam_tiL --
Loetje
 Loetje - vrijdag 15 juni 2012 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2012 - 19:44 schreef amsterdammer113 het volgende:
lijkt vooralsnog nergens op! ik teken ervoor. toch weer 2 punten. 0-0 zullen niet veel voorspeld hebben
remco k
 remco k - vrijdag 15 juni 2012 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2012 - 19:46 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hopelijk 3! ;-)
Mag van mij kerel, ga jij dan goed in de pooler??
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 15 juni 2012 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2012 - 19:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag van mij kerel, ga jij dan goed in de pooler??
Nou eigenlijk heb ik 3-1, dus Oekraïne mag er ook 1 scoren!!! ;-)
baco74
 baco74 - zondag 17 juni 2012 - 20:20   quote  deeplink  
fd6e5w.png

wedstrijdverslag: OEKRAINE - FRANKRIJK + voorspellingen
Sorry mensen, ik heb een druk weekend achter de rug dus ik race er ff doorheen.
Eerst de wedstrijden van afgelopen vrijdag:

241jok6.jpg

wedstrijdverslag: ZWEDEN - ENGELAND + voorspellingen

2larfhl.jpg

Stand poule D: BACO'S SUBPOULE EK 2012

23kr97s.png

wedstrijdverslag: GRIEKENLAND - RUSLAND + voorspellingen
Op zaterdag werden de laatste westrijden van groep A afgewerkt.
Zie hier de wedstrijden en jullie voorspellingen:

10wi1sn.jpg

wedstrijdverslag: TJECHIE - POLEN + voorspellingen

16gj1uf.jpg

Eindstand poule A: BACO'S SUBPOULE EK 2012
Groep A is dus uitgevoetbald en heeft toch wel verrassende kwartfinalisten opgeleverd:
2ngxyiw.jpg

tussenstand: BACO'S SUBPOULE EK 2012
Niet veel verschuivingen dit weekend. Loetje nog steeds ruim aan kop en daarachter drie deelnemers, op een gedeelde tweede plaats. Onderin is het net zo spannend, het verschil in de score bij de onderste vier deelnemers bedraagt maar 1 punt onderling. Grasmaaier staat nog steeds laatste.

24m4xoh.jpg

Morgen zal ik weer proberen een volledig verslag te maken, Mocht Nederland uitgeschakeld worden dan ga ik het mezelf iets makkelijker maken, zodat ik dit topic wat sneller van up-dates kan voorzien..
Fijne wedstrijd vanavond allemaal, ik heb nog wel goede hoop.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 17 juni 2012 - 21:51   quote  deeplink  
Jammer, had graag weer een geweldig stuk van je willen lezen maar ik begrijp je wel hoor!! Bedankt voor het overzicht en wederom hulde!! Na vanavond zal het je een stuk makkelijker worden allemaal! ;-)
baco74
 baco74 - maandag 18 juni 2012 - 21:35   quote  deeplink  
fd6e5w.png

wedstrijdverslag

Met m'n oranje dassie om zat ik voor het eerst tijdens dit EK na ruim een kwartier spelen, met volle trots naar naar het Nederlands elftal te kijken. Oranje stond na een prachtige krul van Raffie met 1-0 voor tegen de Portugezen en speelde goed. Er werd goed gecombineerd en bij Portugees balbezit verbeten op de bal gejaagt. Het Oranje dat we willen zien. Ik kreeg de kriebels in mijn buik, toen de verslaggever van de NOS wist te melden dat Podolski, bijna 900 km bij hem vandaan, de Duitsers op een 1-0 voorsprong had gezet. Ik dacht: "we gaan het flikken, het wonder van Kharkiv zit er aan te komen".
Niets bleek minder waar en de hoop die ik koesterde verdween net zo snel als dat hij gekomen was.

Vijf minuten na de Duitse goal was het Kron-Delhi (wie kent 'm niet) die de stand in Lviv gelijk trok. Ik dacht nog:"die Duitsers zullen het toch niet gaan verneuken hè, voor ons Oranje".Dat deden ze uiteindelijk niet en wonnen zeer cool met 2-1.
Het waren echt de jongens van Bertje zelf die het verneukte, want zo'n vijf minuten na de Deense gelijkmaker was het Ronaldo, die de inmiddels goed spelende Portugezen, op 1-1 zette. Terrecht. Want na de goal van Oranje, werd het spel slechter en slechter, werd Portugal sterker en sterker en kon de tegentreffer niet uitblijven. Een spelbeeld wat het Nederlands-elftal niet meer heeft kunnen doen kantelen in deze wedstrijd.

Na de rust begon Nederland weer redelijk sterk. Maar dat offensiefje hield nog korter stand dan de goede 20 minuten uit het begin van de wedstrijd. De tweede treffer van Ronaldo kwam dus niet geheel onverwacht. De hele tweede helft liepen onze linies te ver uit elkaar, werd er onzuiver gepassed en werd er verdedigend te veel ruimte weggeven. En oh ja, ook wij kregen kansen, goede zelfs. Maar gezien het spelbeeld en het gemak waarmee Portugal zich naar ons strafschopgebied voetbaldde, kan ik alleen maar zeggen dat de overwinning terrecht was. Sterker nog, als wij Stekelenburg niet hadden gehad, had een verlies met 3 goals verschil tot de mogelijkheden behoort. Ik kan onze ex-keeper nu wel gaan ophemelen, maar heel oranje heeft gefaald. De hele selectie plus technische staf hebben er voor gezorgd dat deze groep, wat over veel goede voetballers beschikt (of kan beschikken) niet heeft gebracht wat we van hun mogen verwachten op dit Europese kampioenschap.

De Duitsers en de Portugezen zijn de kwartfinalisten uit onze groep. De Denen hebben het met een derde plek goed gedaan. Voor het Nederlands-elftal rest niets anders dan de lange reis terug naar huis met nul punten uit drie wedstrijden. Beschamend!!!
slloit.jpg

voorspellingen en scores

Ik weet dat de voorspellingen na aanvang van dit tournooi niet meer veranderd konden worden, maar toen dachten acht deelnemers dat Nederland wel even zou winnen. Het gros van die acht gokte op een 1-3 en alleen Nenam had een ruime 0-3 voor Nederland uitgestippeld.Geen punten dus voor dit achttal. Amsterdammer dacht dat we met een gelijkspel nog wel weg zouden komen en heeft hier toch 1 puntje mee gescoord. Alleen Missy en Luis Suarez hadden een winstpartij voor de Portugezen in gedachte, maar ook voor hun geen full-score deze wedstrijd. Zij verdienden respectievelijk 3 en 2 punten aan Oranje's afgang.
6h3neb.jpg

2de wedstrijdverslag

2z8xnaa.jpg

voorspellingen en scores

Iedereen voorspeldde een Duitse overwinning en dat werd het ook. Wel opvallend is dat niemand de 1-2 eindstand juist voorspeld heeft. Daarom ook bij deze wedstrijd geen zes-punter. Wel een mooie score van in totaal 32 punten. Luis kreeg deze keer 2 punten bij geschreven waar de rest van ons er drie mocht ontvangen.
34grrbo.jpg

eindstand poule B

Woorden schieten tekort, maar ernaar kijken doet op een gegeven moment ook pijn. Kortom, een roemloze aftocht van het Nederlands-elftal. Geen van de drie wedstrijden hebben we het verschil kunnen maken en gezien de prestaties van de andere drie landen een terechte laatste plaats in deze poule.
mmfjx4.jpg

ranglijst Baco subpoule EK 2012

Koploper Luis heeft deze twee wedstrijden vier punten aan zijn totaal toe kunnen voegen. Dat is er één meer dan zijn drie directe concurenten die op een gedeelde tweede plek staan.Met zijn 48 punten heeft ie nu een voorsprong op Pietje,Hasjkop en Baco van tien punten.Daar achter staan Natjos en Amsterdammer op een gedeelde vijfde plaats met 34 punten. De twee daar achter ontlopen elkaar niet veel, Jack heeft 28 en Missy (die de hoogste score van de dag behaalde) heeft 26 punten. Het verschil met de laatste drie deelnemers is wat groter. Remco komt met vier punten achterstand op haar het dichtsbij. Nenam heeft een punt minder dan Remco, 21 dus.
Op de laatste plaats, nog steeds ons Grasmaaiertje hij heeft slechts 20 punten.

b5p1tz.jpg

Oranje ligt er dus uit, zo ook in dit topic. De volgende tussenstanden in Baco's Subpoule 2012 zal ik wat korter van stof zijn, niet alleen omdat Oranje is uitgeschakeld maar ook omdat ik dit topic gewoon wat sneller wil voorzien van de nodige updates.....iets sneller en iets soberder dus. Ik zal wel mijn uterste best doen om jullie op de hoogte te houden van alle voorspellingen, gecoorde punten en veranderingen in de ranglijst. De hoeveelheid werk dat ik aan dit forum heb neemt toch best wel veel tijd in beslag en het was best wel lastig om dit dagelijks bij te houden. Nu de groepswedstrijden er bijna op zitten en er beduidend minder wedstrijden gespeeld gaan worden, is het volgens mij wel mogelijk om jullie zo spoedig mogelijk na iedere wedstrijddag te voorzien van nieuwe informatie. Ik zal er in ieder geval mijn best voor doen, maar zoals gezegt op een wat soberdere manier.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 18 juni 2012 - 21:42   quote  deeplink  
Hulde Baco, wederom super om te lezen!!! Begrijp wel dat je hem iets soberder wil gaan aankleden!! Respect voor al het werk wat jij hebt verzet hier!!
baco74
 baco74 - maandag 18 juni 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 21:42 schreef amsterdammer113 het volgende:
Hulde Baco, wederom super om te lezen!!! Begrijp wel dat je hem iets soberder wil gaan aankleden!! Respect voor al het werk wat jij hebt verzet hier!!
Dank u wel, meneer:)
Biertje pakken?
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 18 juni 2012 - 21:48   quote  deeplink  
Toch jammer weer. Bij de andere poul heb ik Den-Dui nog veranderd naar 1-2 waarbij ik de volle punten pakte.
baco74
 baco74 - maandag 18 juni 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 21:48 schreef Hasjkoph het volgende:
Toch jammer weer. Bij de andere poul heb ik Den-Dui nog veranderd naar 1-2 waarbij ik de volle punten pakte.
Jij kijkt de koe wel erg vaak in de kont.......iedereen had zoveel standen willen veranderen.
Denk je nu echt dat dat 7 van de 10 deelnemers Nederland op winst tegen Potugal hadden gezet
wanneer zij dit gisterenochtend nog hadden mogen doen.
Ik wel (tegen beter weten in) maar ik den dat de meeste er geen heil meer in zagen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 18 juni 2012 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 21:53 schreef baco74 het volgende:

[..]

Jij kijkt de koe wel erg vaak in de kont.......iedereen had zoveel standen willen veranderen.
Denk je nu echt dat dat 7 van de 10 deelnemers Nederland op winst tegen Potugal hadden gezet
wanneer zij dit gisterenochtend nog hadden mogen doen.
Ik wel (tegen beter weten in) maar ik den dat de meeste er geen heil meer in zagen.
Nee, ik geef het alleen aan. Is niet haatdragend jegens sportpooler. Maar geef aan dat ik toch nog een wedstrijd goed heb voorspeld. :)
baco74
 baco74 - maandag 18 juni 2012 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 22:02 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Nee, ik geef het alleen aan. Is niet haatdragend jegens sportpooler. Maar geef aan dat ik toch nog een wedstrijd goed heb voorspeld. :)
Zeg jij ja!!
Als we mochten veranderen vlak voor de wedstrijd had ik ook bijna alles goed gehad :)
Makkelijk gezegt hè?
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 18 juni 2012 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 22:06 schreef baco74 het volgende:

[..]

Zeg jij ja!!
Als we mochten veranderen vlak voor de wedstrijd had ik ook bijna alles goed gehad :)
Makkelijk gezegt hè?
Klopt. Maar is het ook waar? ;-)
That's the question.
baco74
 baco74 - maandag 18 juni 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 22:08 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Klopt. Maar is het ook waar? ;-)
That's the question.
Dat bedoel ik juist.
Daarom heeft het geen nut om na wedstrijden te zeggen: ik wilde eigenlijk....
remco k
 remco k - maandag 18 juni 2012 - 22:14   quote  deeplink  
ik wou eigenlijk alle wedstrijden goed voorspellen, maar na er lang over te hebben nagedacht heb ik dat toch maar niet gedaan..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 18 juni 2012 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 22:10 schreef baco74 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik juist.
Daarom heeft het geen nut om na wedstrijden te zeggen: ik wilde eigenlijk....
Klopt, maar ik zeg geen onwaarheden..
Weet ik van mezelf :)
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 18 juni 2012 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 22:14 schreef remco k het volgende:
ik wou eigenlijk alle wedstrijden goed voorspellen, maar na er lang over te hebben nagedacht heb ik dat toch maar niet gedaan..
Jammer joh.
baco74
 baco74 - maandag 18 juni 2012 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 22:14 schreef remco k het volgende:
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 22:15 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Klopt, maar ik zeg geen onwaarheden..
Weet ik van mezelf :)
2x haha
remco k
 remco k - maandag 18 juni 2012 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 22:15 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Jammer joh.
Nee joh, ik wou precies zoveel punten halen als ik nu heb, ik heb dus mijn doelen gehaald en ben daar heel tevreden over..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 18 juni 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 22:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee joh, ik wou precies zoveel punten halen als ik nu heb, ik heb dus mijn doelen gehaald en ben daar heel tevreden over..
Gomez haalde ook het doel in de wedstrijd tegen Nederland!! Zelfs 2x in 22 seconden!! ;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 18 juni 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 22:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Is ook heel knap..
Ik Zou alleen niet weten waarom je het zo zou willen, maar blijkbaar was je dronken toen je het invulde.
baco74
 baco74 - maandag 18 juni 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 22:23 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Is ook heel knap..
Ik Zou alleen niet weten waarom je het zo zou willen, maar blijkbaar was je dronken toen je het invulde.
nee nu
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 18 juni 2012 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 22:23 schreef baco74 het volgende:

[..]

nee nu
Nu je het zegt. Zijn reacties zijn wat 'droger' dan normaal.
Dat duidt op één ding: dronkenschap.
Duidelijk, Baco.
remco k
 remco k - maandag 18 juni 2012 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 22:23 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Is ook heel knap..
nee nee, ik vind dit namelijk veel knapper dan de poule winnen, ik wou dit aantal punten halen en dat is echt niet makkelijke hoor...:-)
remco k
 remco k - maandag 18 juni 2012 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 22:20 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Gomez haalde ook het doel in de wedstrijd tegen Nederland!! Zelfs 2x in 22 seconden!! ;-)
Nederland moest daarna haar doelen bijstellen..:-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 18 juni 2012 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 22:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Nederland moest daarna haar doelen bijstellen..:-)
6 meter breed maken?
remco k
 remco k - maandag 18 juni 2012 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 22:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

6 meter breed maken?
Daar leek het wel op he...Whahahaha..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 18 juni 2012 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 22:30 schreef remco k het volgende:

[..]

nee nee, ik vind dit namelijk veel knapper dan de poule winnen, ik wou dit aantal punten halen en dat is echt niet makkelijke hoor...:-)
Maar ook echt op de wedstrijd?
Want als dit aantal punten wilde behalen dan moet je nu geen punten meer halen.
remco k
 remco k - maandag 18 juni 2012 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 22:36 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Maar ook echt op de wedstrijd?
Want als dit aantal punten wilde behalen dan moet je nu geen punten meer halen.
Tot aan gister wou ik dat aantal halen, wat ik totaal wil halen laat ik je na het toernooi weten ok???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ba©o's subpoule EK 2012- De Groepswedstrijden

0.0119810