Beter laat dan nooit: van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele mooi jaren toegewenst! Nog een jaartje en dan mag je eindelijk Abraham in de ogen kijken ;-) Ik ben een langere periode weggeweest en pas nu kan ik uitgebreid oude(re) topics bekijken. In BraziliΓ« kon ik (eind mei) af en toe meekijken en proberen te reageren, maar in andere landen lukte dat niet.
Op zondag 10 juni 2012 - 22:21 schreef De vrouw van het volgende: Beter laat dan nooit, van harte met je verjaardag, ik hoop dat je de leeftijd van 120 mag halen [ afbeelding ]
Ken jouw achtergrond en de betekenis hiervan en beschouw dit als een zeer groot compliment.....dank je schat
52.....Apeldoorn, ziek als een hond hoest me een slag in de rondte...maar ach ik leef nog en heb mijn dochter. Ik leef in een huis waar allah alles bepaald en eerlijk gezegd heb ik daar dikke schijt aan Ik worstel en kom boven.....
Op dinsdag 09 juni 2015 - 22:45 schreef Nenam_tiL het volgende: 52.....Apeldoorn, ziek als een hond hoest me een slag in de rondte...maar ach ik leef nog en heb mijn dochter. Ik leef in een huis waar allah alles bepaald en eerlijk gezegd heb ik daar dikke schijt aan Ik worstel en kom boven.....