|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Hé Nenam, beter te laat dan nooit!!! Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en het allerbeste!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Beter laat dan nooit: van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele mooi jaren toegewenst! Nog een jaartje en dan mag je eindelijk Abraham in de ogen kijken ;-) Ik ben een langere periode weggeweest en pas nu kan ik uitgebreid oude(re) topics bekijken. In Brazilië kon ik (eind mei) af en toe meekijken en proberen te reageren, maar in andere landen lukte dat niet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Is toch goed Pietje......en de rest van de mannen ook bedankt |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
Beter laat dan nooit, van harte met je verjaardag, ik hoop dat je de leeftijd van 120 mag halen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juni 2012 door De vrouw van -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ken jouw achtergrond en de betekenis hiervan en beschouw dit als een zeer groot compliment.....dank je schat |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote:Op zondag 10 juni 2012 - 22:33 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ken jouw achtergrond en de betekenis hiervan en beschouw dit als een zeer groot compliment.....dank je schat slijmerd ;-)) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ach als ik daarmee 120 wordt....:) |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hiep Hiep Hoera, Nenam_tiL is vandaag weer jarig. Alweer 52 jaar is die ouwe bok! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
49 nog maar, gefeliciteerd en nog vele jaren in goede gezondheid! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hier nog maar een keer:
Gappie, van Harte kerel!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dat was 2012 Bobby ;-)Nu al 52
twee en vijftig ;-)
thanks Nora, batterij van m'n rekenmachine was leeg ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 juni 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
2012 is 49 en nu 2015 lijkt mij 52 Ronald van harte Neman !!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tijd om die vent in het bejaarde huis te trappen.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hé Peet, ik ben wat te laat maar niet minder gemeend: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je een in alle opzichten mooi nieuw levensjaar toe! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
52.....Apeldoorn, ziek als een hond hoest me een slag in de rondte...maar ach ik leef nog en heb mijn dochter. Ik leef in een huis waar allah alles bepaald en eerlijk gezegd heb ik daar dikke schijt aan Ik worstel en kom boven..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Niet zonder jou broer..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Braadzak ??....dat maakt jou een kleffe penispakker ouwe..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Klopt...een brokkie voor jou gap |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 08 juni 2015 - 20:44 schreef Ajax Warrior het volgende:Hiep Hiep Hoera, Nenam_tiL is vandaag weer jarig. Alweer 52 jaar is die ouwe bok! Jou krijg ik nog wel.....ik weet waar je woont ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Elke ping!! is een levensles.....ik heb er genoeg gehad
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Gezellig man, je bent altijd welkom! Neem je wel bier mee??? Of mag dat niet meer van Allah? ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 juni 2015 - 23:19 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Gezellig man, je bent altijd welkom! Neem je wel bier mee??? Of mag dat niet meer van Allah? ;-) Wie is allah ?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Weet ik veel, jij had het er in je vorige reactie over! ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Allaaaaaahh met zn dikke lulll!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 juni 2015 - 22:45 schreef Nenam_tiL het volgende:52.....Apeldoorn, ziek als een hond hoest me een slag in de rondte...maar ach ik leef nog en heb mijn dochter. Ik leef in een huis waar allah alles bepaald en eerlijk gezegd heb ik daar dikke schijt aan Ik worstel en kom boven..... Beterschap en sterkte. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Voor het leven ....ouwe Zeeuw 😎 |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Hey Ouwe, Alsnog van harte gefeliciteerd 😄
Tijd niet gezien Missy alles goed 😊
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juni 2015 door Stanley -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Met mij nog wel...missy moet je aan Warrior vragen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wederom van harte gefeliciteerd Narreke... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hey Warrior, hoe is het met Missy?
vraag van Stanley ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juni 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|