BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoorders in Oranje

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
moa
 moa - vrijdag 08 juni 2012 - 11:48   quote  deeplink  
Er komen mooie tijden aan voor ons clubje, het ene na het andere top talent stroomt door en het blijft niet onopgemerkt. Na het EK misschien wel de Vrij Clasie en Vlaar in de Oranje selectie?

quote:

Stefan de Vrij kreeg gisteren even de kriebels toen Bert van Marwijk zei te overwegen een vervanger voor de geblesseerde Joris Mathijsen op te roepen. De Vrij was een mogelijke kandidaat, maar gisteravond besloot de bondscoach dat Mathijsen hoe dan ook bij de EK-selectie blijft.

De Vrij stond op het punt om af te reizen naar Mexico, maar stond bij wijze van spreken al klaar met zijn koffer, om bij een oproep van Van Marwijk direct Oranje na te reizen. Door het besluit van Van Marwijk is dat uiteindelijk niet nodig. 'Ik ga nu, zoals het plan was, met mijn vriendin op vakantie naar Mexico.'

Jong Oranje-bondscoach Cor Pot is lovend over De Vrij. "Hij is echt een revelatie vind ik. Het grote Oranje komt nog wel te vroeg. Dat heeft tijd nodig, maar hij komt er wel. Hij komt er vanzelf bij. Je moet het niet forceren. Hetzelfde geldt voor Jordy Clasie", aldus Pot.

De Vrij mocht onlangs met het Nederlands elftal op trainingsstage in Hoenderloo, maar viel uiteindelijk af voor het EK, dat vrijdag begint. "Dat is wel te merken, want hij heel veel zelfvertrouwen van gekregen. Het is ongelooflijk hoe goed hij is momenteel", aldus Pot over de twintigjarige Feyenoorder.
http://www.fr-fanatic.com/45169-de-vrij-en-clasie-bij-het-grote-oranje-is-slechts-een-kwestie-van-tijd/


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juni 2012 door moa --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 juni 2012 - 11:54   quote  deeplink  
Ik heb uit niet betrouwbare bron begrepen dat Mathijssen gewoon blijft en de Vrij niet opgeroepen word..
moa
 moa - vrijdag 08 juni 2012 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 11:54 schreef RenatoBos het volgende:
Ik heb uit niet betrouwbare bron begrepen dat Mathijssen gewoon blijft en de Vrij niet opgeroepen word..
"Na het EK..."
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 juni 2012 - 12:27   quote  deeplink  
Stefan de Vrij kreeg gisteren even de kriebels toen Bert van Marwijk zei te overwegen een vervanger voor de geblesseerde Joris Mathijsen op te roepen. De Vrij was een mogelijke kandidaat, maar gisteravond besloot de bondscoach dat Mathijsen hoe dan ook bij de EK-selectie blijft.
De Vrij stond op het punt om af te reizen naar Mexico, maar stond bij wijze van spreken al klaar met zijn koffer, om bij een oproep van Van Marwijk direct Oranje na te reizen. Door het besluit van Van Marwijk is dat uiteindelijk niet nodig. 'Ik ga nu, zoals het plan was, met mijn vriendin op vakantie naar Mexico.'
Jong Oranje-bondscoach Cor Pot is lovend over De Vrij. "Hij is echt een revelatie vind ik. Het grote Oranje komt nog wel te vroeg. Dat heeft tijd nodig, maar hij komt er wel. Hij komt er vanzelf bij. Je moet het niet forceren. Hetzelfde geldt voor Jordy Clasie", aldus Pot.

De Vrij mocht onlangs met het Nederlands elftal op trainingsstage in Hoenderloo, maar viel uiteindelijk af voor het EK, dat vrijdag begint. "Dat is wel te merken, want hij heel veel zelfvertrouwen van gekregen. Het is ongelooflijk hoe goed hij is momenteel", aldus Pot over de twintigjarige Feyenoorder.
Bron: AD
bode
 bode - vrijdag 08 juni 2012 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 11:54 schreef RenatoBos het volgende:
Ik heb uit niet betrouwbare bron begrepen dat Mathijssen gewoon blijft en de Vrij niet opgeroepen word..
[/quo

Heb je niet van mij, maar de Vrij is ook een rechts benige speler
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 juni 2012 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 12:57 schreef bode het volgende:
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 11:54 schreef RenatoBos het volgende:
Ik heb uit niet betrouwbare bron begrepen dat Mathijssen gewoon blijft en de Vrij niet opgeroepen word..
[/quo

Heb je niet van mij, maar de Vrij is ook een rechts benige speler
(ik zal niks zeggen bode, thanx voor de info)..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 juni 2012 - 13:14   quote  deeplink  
Maakt me persoonlijk geen ruk uit of er meer Feyenoorder in Oranje komen. Raak je ze wél eerder kwijt én evt. blessure-risico's.
Maakt me dus wél uit.

Maar Feyenoorders die het verdienen zal ik geen Oranje misgunnen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 juni 2012 - 13:19   quote  deeplink  
En we lopen inkomsten mis door het niet selecteren van de Vrij..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 juni 2012 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 13:14 schreef FR-Henk het volgende:
Maakt me persoonlijk geen ruk uit of er meer Feyenoorder in Oranje komen. Raak je ze wél eerder kwijt én evt. blessure-risico's.
Maakt me dus wél uit.

Maar Feyenoorders die het verdienen zal ik geen Oranje misgunnen.
+1908
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 09 juni 2012 - 18:50   quote  deeplink  
Wij zijn samen,vooral met heel veel namen!!!!
Hahaha 0-1
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 09 juni 2012 - 20:26   quote  deeplink  
de Vrij en Clasie gaat wat ver hoor... mischien over 3 jaar..
eerst maar eens laten zien als ze 3x per week moeten spelen.
Vlaar laat een prima in druk achter, maar kan nog beter worden als hij straks vast speelt. maar lijkt me niet dat Vlaar een basiskracht wordt. als je de talenten ziet die elders in nederland aankomen...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 juni 2012 - 16:59   quote  deeplink  
Vlaar///Held..

Ibrahim Afellay is niet helemaal ongeschonden uit de wedstrijd van zaterdagavond gekomen. De aanvaller kwam in de wedstrijd tussen Nederland en Denemarken in botsing met teamgenoot Ron Vlaar en raakte zelfs enkele seconden buiten bewustzijn. De botsing met Vlaar heeft er voor gezorgd dat er een aantal tanden van Afellay los zit.

De aanvaller bezocht maandag een tandarts in de Poolse stad Krakau. Daar is geconstateerd dat er een aantal tanden van de speler los zit. De 26-jarige speler van FC Barcelona kwam echter eerder op de dag wel opdagen op de training, zo wist De Telegraaf te melden.

Ook is maandag bekend geworden dat Ibi tegen de Duitsers gewoon inzetbaar is. De Nederlanders treden woensdagavond tegen het nationale Duitse elftal aan.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 juni 2012 - 17:10   quote  deeplink  
Van Geel: Iedereen is trots op Ron.

Technisch directeur Martin van Geel is tevreden over de verrichtingen van Feyenoorder Ron Vlaar in Oranje. Door het ontbreken van Joris Mathijsen was de mandekker de afgelopen duels basisspeler.

Ook in het EK-duel met Denemarken mocht Vlaar vanaf het eerste fluitsignaal meedoen. "Degelijk, geen fout gemaakt", zo typeert Van Geel de prestatie van Vlaar in Voetbal International. "Ik wist wel dat hij dit kon, maar het is vooral leuk voor Ron zelf. Die jongen heeft het in zijn carrière niet altijd makkelijk gehad, dus dit is een beloning voor de manier waarop hij zich altijd heeft teruggeknokt."

De prestatie van Vlaar is volgens Van Geel een beloning voor Feyenoord. "Zo gaat dat vaak. Als een clubteam presteert, straalt dat af op iedereen, ook de spelers. Zoiets versterkt elkaar. Heel Feyenoord is trots op Ron. Er stond wel mooi een speler van de club aan de aftrap van een EK-duel."

"Geweldig om te zien, maar het gaat verder. Ik zag Jong Oranje winnen van Bulgarije, met een fantastische Stefan de Vrij en een uitstekende Jordy Clasie. Goed om te zien dat onze spelers de vorm van de afgelopen competitie doortrekken naar de nationale teams. Dat geeft vertrouwen voor de toekomst."
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 16 juni 2012 - 00:38   quote  deeplink  
Ron wellicht weer een basisplaats tegen Portugal.

------------------

EdwardVanCuilenborgþ@MegaFeyenoord

Besloten training van Oranje vandaag, mijn bronnen zeggen dat Ron #Vlaar in de basis begint tegen Portugal.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 juni 2012 - 00:44   quote  deeplink  
Ghehe straks schiet er twee in..d:-)
remco k
 remco k - zaterdag 16 juni 2012 - 11:01   quote  deeplink  
Het zou terecht zijn als Vlaar speelt, Mathijssen zit bij de twee tegengoals van Oranje duidelijk niet goed en dekt zelfs aan de verkeerde kant.. Ook Heitinga alles behalve goed dus het zou zomaar kunnen.. V/d Wiel vervangen door Boulahrouz..

Maar over de toekomst denk ik dat Clasie Maher en Anita een heel mooi middenveld gaan vormen bij Oranje..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 juni 2012 - 13:41   quote  deeplink  
emoticon-0114-dull.gif
Anita?emoticon-0114-dull.gif
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 16 juni 2012 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juni 2012 - 11:01 schreef remco k het volgende:
Het zou terecht zijn als Vlaar speelt, Mathijssen zit bij de twee tegengoals van Oranje duidelijk niet goed en dekt zelfs aan de verkeerde kant.. Ook Heitinga alles behalve goed dus het zou zomaar kunnen.. V/d Wiel vervangen door Boulahrouz..

Maar over de toekomst denk ik dat Clasie Maher en Anita een heel mooi middenveld gaan vormen bij Oranje..
Beetje een Bert van Marwijk opstelling!
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 16 juni 2012 - 17:00   quote  deeplink  
Mathijssen en Heitinga kijken als een stel pupillen waar de bal is en laten ondertussen hun man de ruimte inlopen.

V/d Wiel zegt dat hij de aanval op wil gaan zetten en tussendoor Ronaldo ook wel effe van scoren af gaat houden, klinkt nogal hoogmoedig.

Vlaar en Boulahrouz lijken mij ook meer geschikt om dit zgn "klusje tegen de Portugezen" effe te klaren.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 juni 2012 - 17:13   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juni 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 juni 2012 - 19:05   quote  deeplink  
Gomez gebruikte doping tijdens NL-DU

De Duitse voetballer Marió Gomez was onder invloed van doping tijdens de EK wedstrijd, Nederland-Duitsland. Sepp Blatter oud technisch directeur van FIFA heeft na de wedstrijd vreemde kwalen ondervonden bij de topscoorder van Duitsland. Na enige bloedtesten in t ziekenhuis zou hij gebruik hebben gemaakt van HA-51, een middel waarvan je uithoudingsvermogen wordt gestimuleerd. De hoofdtrainer J. Löw Ik wist hier helemaal niets van.

Vanmiddag heeft een journalist van het parool in Oekraïne vernomen dat Gomez mogelijk doping heeft gebruikt, de kwestie op dit moment is of het wel voor doping gezien kan worden.
Nederland heeft op 13 juni 12 de EK wedstrijd verloren van Duitsland. Het onderzoek in het ziekenhuis heeft tot schokkende gevolgen geleden. Gomez had het middel HA-51, gewoon verkrijgbaar bij de apotheek ingenomen. Het is een ingrediënt die meestal in astma producten zit. Het Duitse team heeft zich hier nog niet over geopenbaard maar FIFA ondanks wel. Vele vergaderingen vinden plaats en mogelijk een diskwalificatie in het EK.

Lees meer: http://www.nujij.nl/sport/gomez-mogelij ... z1xyVoZQB3
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 17 juni 2012 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juni 2012 - 19:05 schreef RenatoBos het volgende:
Gomez gebruikte doping tijdens NL-DU
Bedenk een onderschrift.

D8D9F459AC445AFB95538D13FE9EF.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 juni 2012 - 21:07   quote  deeplink  
Vlaar is goed bezig..!!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 17 juni 2012 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2012 - 21:07 schreef RenatoBos het volgende:
Vlaar is goed bezig..!!
Klopt, de rest is kudt!!!!
DY
 DY - zondag 17 juni 2012 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2012 - 22:28 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Klopt, de rest is kudt!!!!
zo zeg die van der wiel en willems zeg, sjonge jonge zeg wat een pannekoeken.
CQ010FEY
 CQ010FEY - zondag 17 juni 2012 - 22:48   quote  deeplink  
Trots op RON! ken ik zeggen van de rest. Kabouter deed het ook goed.Jammer NL
tomson
 tomson - zondag 17 juni 2012 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2012 - 21:07 schreef RenatoBos het volgende:
Vlaar is goed bezig..!!
Lijkt me Heitinga. Ron heeft een baardje
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 juni 2012 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2012 - 22:50 schreef tomson het volgende:

[..]

Lijkt me Heitinga. Ron heeft een baardje
Sukkel..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 juni 2012 - 00:10   quote  deeplink  
"We hebben wel gevochten. We kwamen op voorsprong, toen speelden we ook wel goed. Uiteindelijk staan we met lege handen. Dat is wel heel erg zuur", concludeerde Ron Vlaar, die tegen Portugal in de basis startte, na de beschamende uitschakeling van Oranje op het EK voetbal.

"Uiteindelijk heb ik me in de basis geknokt. Daar ben ik heel trots op", doelde Vlaar vervolgens op zijn twee basisplekken (Denemarken en Portugal) en zag daarmee wel een lichtpuntje voor zichzelf op dit EK. "Maar het heeft geen effect gehad. Dat is balen."

Bron: telegraaf.nl
600x400-956256.jpg

RON VLAAR///GEWELDENAAR..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 18 juni 2012 - 00:21   quote  deeplink  
Goed gedaan Ron! Hij is natuurlijk wat weinig wendbaar, maar vind je het heel gek als je 1 op 1 komt tegen een ontketende Cristiano Ronaldo. Was zeker niet de minste. Hij kan nu vakantie nemen en op tijd weer in training zijn om er in de voorronde van de CL weer te staan. Hij zal er uiteraard nog niet bij zijn bij de eerste training, mag je verwachten. 3 weken vakantie. Begin Juli weer terug. Weer 3 weken later knallen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juni 2012 door T-FeYeN00rD --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 juni 2012 - 00:24   quote  deeplink  
d:-)
Helemaal eens T..!!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 18 juni 2012 - 00:30   quote  deeplink  
1 op 1 met wie???
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 juni 2012 - 00:33   quote  deeplink  
d:-)) Ronaldo in. Dit geval Hoogvliet..
tomson
 tomson - maandag 18 juni 2012 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 00:06 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Sukkel..
WIE :(
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 juni 2012 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2012 - 22:50 schreef tomson het volgende:

[..]

Lijkt me Heitinga. Ron heeft een baardje
tomson
 tomson - maandag 18 juni 2012 - 00:48   quote  deeplink  
O
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 juni 2012 - 20:59   quote  deeplink  
Na de wanprestatie gezien te hebben komt alles goed (de Vrij,Clasie,Immers,Goossen)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 juni 2012 - 22:25   quote  deeplink  
The NeXT generation..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoorders in Oranje









0.0069470