|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Vertonghen is eruit met Ajax! |
|
|
|
feyenoord1979
|
|
|
welke 11 spelers spelen straks in de basis in het nieuwe seizoen 2012/2013 bij feyenoord ?
mulder
janmaat - de vrij - vlaar - indi
el mani - classy - vorm
schaken - immers- fernades - cisse |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
12 spelers met een keeper op het middenveld? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Mulder
Janmaat - de Vrij - Vlaar - BMI
El Ahmadi - Vormer - Clasie
Cisse - Fernandez - Immers
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juni 2012 door moa -- |
|
|
|
|
feyenoord1979
|
|
|
ik bedoelde vormer en ja 12 spelers in de basis |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juni 2012 - 12:19 schreef feyenoord1979 het volgende:welke 11 spelers spelen straks in de basis in het nieuwe seizoen 2012/2013 bij feyenoord ? mulder janmaat - de vrij - vlaar - indi el mani - classy - vorm schaken - immers- fernades - cisse |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mulder
Janmaat, Schenkeveld, de vrij,BMI
El Ahmadi,Clasie ,Vormer
Cisse.Achabar,Immers |
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: wauww, verder leuke opstelling -Fernandez
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juni 2012 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Met 12 spelers mag je nog steeds niet spelen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Mulder Janmaat De Vrij Vlaar Indi El Ahmadi Clasie Vormer Schaken Hopen op een nieuwe spits Cissé |
|
|
|
|
CQ010FEY
|
|
|
Mulder
Janmaat - de Vrij - Vlaar - BMI
-Clasie-
El Ahmadi - Immers
Cisse - ? - Schaken
Cisse in de spits is ook geen slecht idee. Hoopelijk trekken ze wat leuks aan, anders ziet dat positie er slecht uit! |
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
Mulder Janmaat - de Vrij - Vlaar - BMI Vormer El ahmadi Clasie Immers Schaken Cisse
4-1-2-1-2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juni 2012 door mithell13 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor hoe de selectie er nu bij staat:
Mulder,
Janmaat, de Vrij, Vlaar, BMI El Ahmadi, Clasie, Immers, Vormer Schaken/Cissé, Fernandez/Cissé |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juni 2012 - 12:31 schreef piet de paler het volgende:Mulder Janmaat, Schenkeveld, de vrij,BMI El Ahmadi,Clasie ,Vormer Cisse.Achabar,Immers Vlaar verkocht bij jou? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan Stylzz of..
Mulder Janmaat, de Vrij, Vlaar, BMI El Ahmadi, Clasie, Immers Schaken, Fernanadez, Cissé
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juni 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Uit het andere topic dan maar gevist...
FR-Henk - vrijdag 25 mei 2012 - 17:06
Het wordt tóch zo:
Mulder Janmaat - Vlaar - de Vrij - BRUNO! Vormer - El Ahmadi - Clasie - Immers Cisse/Schaken - Fernandez/Achachbar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juni 2012 - 13:10 schreef RenatoBos het volgende:Kan Stylzz of.. Mulder Janmaat, de Vrij, Vlaar, BMI El Ahmadi, Clasie, Immers Schaken, Fernanadez, Cissé Vormer kan je niet op de bank zetten, die is te goed voor de bank.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dus dan zal Immers af moeten vallen als hij datmsysteem gaat hanteren.. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
El Ahmadi word verkocht let maar op |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Is ook nog een mogelijkheid ja.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gewoon 4-4-2, afgewisseld met 4-3-3. Al naar gelang de tegenstandert. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Als Luc komt dan moet Feyenoord verstandig zijn om El Ahmadi toch proberen te houden dan hebben ze een behoorlijk sterke selectie voor 2012-2013 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens Karim in deze vorm kun je maar het best houden..!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mulder; Janmaat, de Vrij, Vlaar, Indi; El Ahmadi, Clasie, Immers; Schaken, AANKOOP (hoop op Luc), Cissé.
Zou ook nog graag een buitenspeler erbij zien, maarja.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
ik zie eigenlijk nergens Goossens terug..
Mulder Janmaat Vrij Vlaar BMI El Ahmadi Clasie Goossens Schaken Immers Cisse |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Immers is niet voor de spits gehaald hè. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juni 2012 - 16:58 schreef NatjosFC het volgende:ik zie eigenlijk nergens Goossens terug.. Mulder Janmaat Vrij Vlaar BMI El Ahmadi Clasie Goossens Schaken Immers Cisse Goossens is voor de bank Natjos..! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zit niet te zeiken jij, joh! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Dit was wel een hele kleine topic |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t gekke is,,, er is ingekocht op 4 4 2 maar er wordt wel n centrumspits gezocht....dat wijst weer op 4 3 3) dus,,,,,,ik zie nog wel wat transfers aankomen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juni 2012 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juni 2012 - 21:18 schreef van geil het volgende:t gekke is,,, er is ingekocht op 4 4 2 maar er wordt wel n centrumspits gezocht....dat wijst weer op 4 3 3) dus,,,,,,ik zie nog wel wat transfers aankomen... Nee joh, in een 442 heb je ook 1 afmaker. En een beweeglijke eromheen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: kan........ maar niet met de huidige spitsen.... en n overstap naar 4 4 2 kost enorm veel tactisch inzicht...van spelers... goossens wijst ook weer naar 4 3 3.. ik denk dat el weg zal gaan. ps,,,de bewegende is vaak de scorende,,,de ander het aanspeelpunt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juni 2012 door van geil -- |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Met wat we nu hebben en hopelijk houden plus nog een goede spits dan zal het aanvallend en verdedigend zo het meest stabiel zijn:
Mulder Janmaat Vrij Vlaar BMI El Ahmadi Clasie Immers Schaken ? Cisse
Bank: Lamprou, Schenkeveld, Nelom, Vormer, Vilhena, Fernandez, Goossens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juni 2012 door De Pater -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Onze huidige selectie is niet compleet genoeg voor een 4-3-3. Zonder een extra spits:
------------Mulder------------ Janmaat-De Vrij-Vlaar-Indi -------------Clasie----------- El Ahmadi-----------Vormer -------------Immers----------- ----Fernandez----Cissé----
Komt bijvoorbeeld Luc, dan verdwijnen Vormer en Guyon naar de bank en spelen we dezelfde opstelling als vorig seizoen, met Immers op de plek van Bakkal en Luc ipv Guidetti.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juni 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juni 2012 - 16:32 schreef MMM het volgende:Mulder; Janmaat, de Vrij, Vlaar, Indi; El Ahmadi, Clasie, Immers; Schaken, AANKOOP (hoop op Luc), Cissé. Zou ook nog graag een buitenspeler erbij zien, maarja.. Feyenoord bezit nog over Manu, iederéén is daar toch lof over |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Is in potentie een prima speler, maar nog niet klaar voor een vaste basisplek. Geld eveneens voor talenten als Vilhena, Kongolo en Achahbar. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Harde woorden maar niet terecht volgens mijn mening.Grappige dansmarieke jij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juni 2012 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Boy de Jong
Darryl Janmaat--Stefan de Vrij--Ron Vlaar--Bruno Martins Indi
Karim El Ahmadi--Ruud Vormer--Lex Immers--Jordy Clasie
Gyon Fernadez--Sekou Cissé
Zou kunnen, maar we moeten helaas w8en tot de transfer markt is gesloten ......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juni 2012 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat is idd een reëel scenario. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: el zou als hij blijft ,,dan n linie terug kunnen zakken,,, en spelen als n soort Baresi..(blok ervoor met clasie en vormer) ik voorzie zelf zoals ik al zei ook nog wel enkele transfers aankomen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juni 2012 door van geil -- |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Mulder
Janmaat De Vrij Vlaar Bmi
El ahmadi Vormer Clasie
Immers Te Vrede Goossens
Immers en Goossens hangend aan de buitenkanten waardoor de Backs veel ruimte krijgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
------------Mulder------------ Janmaat-De Vrij-Vlaar-Indi---- -------------Clasie----------- El Ahmadi-----------Vormer---- -------------Vilhena----------- ----Fernandez----Immers-------- |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote: Valt allemaal niet mee hé. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
10 spelers zijn bij mij al bekend, alleen wacht ik nog op het goeie antwoordt van MvG over de nieuwe sterke nummer 9 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 10 juni 2012 - 21:17 schreef bode het volgende:10 spelers zijn bij mij al bekend, alleen wacht ik nog op het goeie antwoordt van MvG over de nieuwe sterke nummer 9 Weet Martin die 10 ook al? |
|
|
|