|
|
Leon FR1908
|
|
|
Go home!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juni 2012 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Kunnen we nu Eindelijk weer over het Mooie Feyenoord praten in plaats van het Happy Holland gebeuren !?!? |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Ze zijn geen robots, dat dat ze rijk zijn zomaar met 12-0 kunnen winnen dat is het mooie aan de sport. en veel kansen veel pech
En respect voor de Denen!!! dat mag ook gezegd worden 3 klasse minder toch winnen dan maakt het niet uit hoe je wint..
Ik kan er niet wakker van liggen iniedergeval
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 20:16 schreef qwerto het volgende:Kunnen we nu Eindelijk weer over het Mooie Feyenoord praten in plaats van het Happy Holland gebeuren !?!? Ze werken goed mee Qwerto dus het kan nooit heel lang meer duren hahaha lol!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 20:17 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Ze zijn geen robots, dat dat ze rijk zijn zomaar met 12-0 kunnen winnen dat is het mooie aan de sport. en veel kansen veel pech En respect voor de Denen!!! dat mag ook gezegd worden 3 klasse minder toch winnen dan maakt het niet uit hoe je wint.. Ik kan er niet wakker van liggen iniedergeval pleurt op joh stink neus en laat mij met rust! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: helemaal mee eens! pak ze Leon!!!! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: wat een boosheid weer, en neus nog wel voetbal staat voor mij nog geen eens in de top 10 belangrijke dingen ik heb echt geen voetbalhaat ik heb ook hier nooit negatiefs over feyenoord gezegd, integendeel
maar blijf maar boos om niks, ik kan er alleen maar om lachen gaat nergens over |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 20:24 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] wat een boosheid weer, en neus nog wel voetbal staat voor mij nog geen eens in de top 10 belangrijke dingen ik heb echt geen voetbalhaat ik heb ook hier nooit negatiefs over feyenoord gezegd, integendeel maar blijf maar boos om niks, ik kan er alleen maar om lachen gaat nergens over Heb je een plaat voor je kop ofzo? Laat mij met rust stink neus! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: wat een boosheid om niks, owjah omdat ik toevallig voor ajax ben ja ja het is me wat, tegenwoordig moet je overal op letten waarom mensen opeens boos kunnen doen met stink neus en plaat voor de kop enz
ik reageer normaal in de topic, als jij niet normaal kan doen dan reageer je toch niet op mij, |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Maar toch respect voor de Denen,
Vond Oranje trouwens ook weer niet slecht alleen veel kansen gemist Vlaar moeten ze gewoon erin laten staan, Degelijk en goed nog niet top maar hij kan nog groeien mocht Nederland wonderbaarlijk toch door komen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 20:30 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] wat een boosheid om niks, owjah omdat ik toevallig voor ajax ben ja ja het is me wat, tegenwoordig moet je overal op letten waarom mensen opeens boos kunnen doen met stink neus en plaat voor de kop enz ik reageer normaal in de topic, als jij niet normaal kan doen dan reageer je toch niet op mij, Je bent hardleers ... Een digitale roggel in je smoel voor je! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ben blijk dat ik me opnieuw niet heb laten verleiden tot oranje vlaggetjes en meer van die ongein. hopend op spanje zie ik de russen wel ver komen dit toernooi . . .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juni 2012 door sevillana -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 20:33 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Maar toch respect voor de Denen, Vond Oranje trouwens ook weer niet slecht alleen veel kansen gemist Vlaar moeten ze gewoon erin laten staan, Degelijk en goed nog niet top maar hij kan nog groeien mocht Nederland wonderbaarlijk toch door komen geen balans in oranje... met van persie robben en affelay voorin pak je geen bal af... verder zakte v persie zoals te verwachten veel te ver terug,,,,,dus geen spits. veel kwaliteit in oranje,,,maar met deze opstelling geen balans. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Ik ben niet hardleers ik blijf (ondanks weer op een normale bericht van mij) rare berichten van jou die hatelijk zijn rustig en laat me niet verleiden tot jou niveau, Maar ik laat je verder in je waarden vind je ook niet zo boeiend maar reageer dan gewoon niet op me,Heel makkelijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 20:37 schreef van geil het volgende:[..] geen balans in oranje... met van persie robben en affelay voorin pak je geen bal af... verder zakte v persie zoals te verwachten veel te ver terug,,,,,dus geen spits. veel kwaliteit in oranje,,,maar met deze opstelling geen balans. Kuijt word door vele onderschat hoeveel ballen hij wel niet pakt die heb je echt wel nodig! V Persie rendeert gewoon niet in Oranje dat is al jaren zo niet constant genoeg.
Je hebt zeker gelijk geen balans in dit elftal, Al hadden ze veel kansen en is het een wonder dat ze niet gescoord hebben |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 20:42 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Ik ben niet hardleers ik blijf (ondanks weer op een normale bericht van mij) rare berichten van jou die hatelijk zijn rustig en laat me niet verleiden tot jou niveau, Maar ik laat je verder in je waarden vind je ook niet zo boeiend maar reageer dan gewoon niet op me,Heel makkelijk desalniettemin wordt je als redelijk nieuw redelijk irritant . . . |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: in deze topic begin ik inhoudelijk op de topic als ik dan weer word weggezet kan ik het niet serieus nemen, Al zeggen 100 mensen dat ik niet deug ik geef daar geen waarden aan, omdat ik me steeds niet verleid om terug te schelden of wat dan ook, ik weet dat de enige reden is dat ik voor je weet wel bent, pfff lkker belangrijk! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 20:37 schreef van geil het volgende:[..] geen balans in oranje... met van persie robben en affelay voorin pak je geen bal af... verder zakte v persie zoals te verwachten veel te ver terug,,,,,dus geen spits. veel kwaliteit in oranje,,,maar met deze opstelling geen balans. en waar moeten we nu op hopen Portugal-germany?? gelijkspel? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: nee,,,,,een van de twee moet winnen,,,,,.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T zal me aan de anus oxyderen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat meen je niet,,,. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 20:55 schreef van geil het volgende:[..] nee,,,,,een van de twee moet winnen,,,,,.... Portugal dan maar denk ik, dan kunnen we Duitsland achter ons houden als we van ze winnen en dan hebben we misschien enigsinds nog alles in eigen hand als we tegen Portugal moeten. Maar het zou ook zomaar kunnen dat in deze poule 3 landen eindigen met 6 punten... 0-1 verlies is dan maar een kleine verlies qua doelsaldo nog niks aan de hand ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja wel, heb gekeken en niet wakker van gelegen. Voel er niets bij. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: ik lig er ook zeker niet wakker van
maar als ze die kansen wel hadden benut had je er dan wel wat bij gevoeld;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ok,,,,ik minder dan andere keren,,,wordt ouder en milder... maar ik vind t wel Kut..... ben voor alles wat oranje is,,,.met voetbal iets meer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 20:59 schreef van geil het volgende:[..] ok,,,,ik minder dan andere keren,,,wordt ouder en milder... maar ik vind t wel Kut..... ben voor alles wat oranje is,,,.met voetbal iets meer. Ik met voetbal juist een stuk minder. Met de olympische spelen wel.. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: En als er 6 Feyenooders in Oranje hadden gestaan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Staan er nog 5 pannekoeken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik ben n echt vaderlandstype... volg de gekste sporten als t om oranje(nederlanders)gaat.... en feyenoorder natuurlijk:) heb n leuke tattoe,,,,n klein nederlands vlaggetje,,...heb daar gewoon wat mee. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En wat een lege plekken in de stadions. Toernooi wat gewoon niet leeft ook nog. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: was gewoon een oprechte vraag, me Oom vind Oranje maar niks teveel geen feyenoorders in het elftal hij zegt het gewoon eerlijk en uit zijn oogpunt snap ik dat wel |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:15 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] was gewoon een oprechte vraag, me Oom vind Oranje maar niks teveel geen feyenoorders in het elftal hij zegt het gewoon eerlijk en uit zijn oogpunt snap ik dat wel teveel geen feyenoorders..... ben jij lonsdale/ amsterdommer/ etc etc? en oranje sucks..... en wat Leon zegt: optyfen neusje.... |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:30 schreef FR-Roel het volgende:[..] teveel geen feyenoorders..... ben jij lonsdale/ amsterdommer/ etc etc? en oranje sucks..... en wat Leon zegt: optyfen neusje.... Dus omdat me oom zegt dat hij Oranje niet supporters omdat er te weinig feyenoord spelers in spelen, word ik weer vergeleken met die gek waar jullie het steeds over hebben
En ik tyf niet op, ik praat hier gewoon normaal over voetbal neusje mag je me noemen vind ik geen probleem ik doe niet hatelijk tegen Feyenoord hier nooit gedaan dat iedereen daarom mij wel hatelijk bejegen is niet mijn probleem. en vooral geen reden om hier weg te gaan |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:30 schreef FR-Roel het volgende:[..] teveel geen feyenoorders..... ben jij lonsdale/ amsterdommer/ etc etc? en oranje sucks..... en wat Leon zegt: optyfen neusje.... strak plan, . . dat wat Leon zegt dus :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:34 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Dus omdat me oom zegt dat hij Oranje niet supporters omdat er te weinig feyenoord spelers in spelen, word ik weer vergeleken met die gek waar jullie het steeds over hebben En ik tyf niet op, ik praat hier gewoon normaal over voetbal neusje mag je me noemen vind ik geen probleem ik doe niet hatelijk tegen Feyenoord hier nooit gedaan dat iedereen daarom mij wel hatelijk bejegen is niet mijn probleem. en vooral geen reden om hier weg te gaan waarom ga je eigenlijk niet gewoon het neuzen forum opfleuren met jouw comments? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 20:42 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Ik ben niet hardleers ik blijf (ondanks weer op een normale bericht van mij) rare berichten van jou die hatelijk zijn rustig en laat me niet verleiden tot jou niveau, Maar ik laat je verder in je waarden vind je ook niet zo boeiend maar reageer dan gewoon niet op me,Heel makkelijk Je moet gewoon niet op mij reageren want ik mag jou niet dus pleurt uit mijn zicht paardelul. |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:34 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Dus omdat me oom zegt dat hij Oranje niet supporters omdat er te weinig feyenoord spelers in spelen, word ik weer vergeleken met die gek waar jullie het steeds over hebben En ik tyf niet op, ik praat hier gewoon normaal over voetbal neusje mag je me noemen vind ik geen probleem ik doe niet hatelijk tegen Feyenoord hier nooit gedaan dat iedereen daarom mij wel hatelijk bejegen is niet mijn probleem. en vooral geen reden om hier weg te gaan Ik denk dat het probleem veel dieper zit, ik wil je al de hele tijd vragen of je fietsje gejat was toen je een jaartje of 5 was... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sodemieter op met kutoranje topic. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:30 schreef FR-Roel het volgende:[..] teveel geen feyenoorders..... ben jij lonsdale/ amsterdommer/ etc etc? en oranje sucks..... en wat Leon zegt: optyfen neusje.... het is wederom een bewijs van het feit dat het niveau van het headliner forum dalende is, Roel . . :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:30 schreef FR-Roel het volgende:[..] teveel geen feyenoorders..... ben jij lonsdale/ amsterdommer/ etc etc? en oranje sucks..... en wat Leon zegt: optyfen neusje.... Hij is een fopneus Roel en dat is nog veel erger! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:38 schreef sevillana het volgende:[..] het is wederom een bewijs van het feit dat het niveau van het headliner forum dalende is, Roel . . :) +1 Sevi!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Goed topic. Al meer posts dan heel de dag bij elkaar |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 21:36 schreef sevillana het volgende:[..] waarom ga je eigenlijk niet gewoon het neuzen forum opfleuren met jouw comments? Omdat ik niet hoor in vakjes, omdat ik voor ajax ben moet ik alleen maar daar zijn? omdat ik nederlander ben moet ik niet naar duitsland?? omdat ik geen katoliek ben moet ik ze maar mijden?? omdat ik links stem moet ik alle rechtse stemmers mijden ?? omdat ik in Amsterdam woon moet ik maar niet naar het mooie rotterdam komen?? pfff gelukkig sta ik niet zo in het leven!!!!!!!
Voetbal komt niet in de top 10 bij mij, al die emoties en haat daar pas ik voor als ik daar niet voor pas dan was ik toch allang een keer op de kast gejaagd al weken een paar tegen mij hatelijk en heb je me 1 keer zien verlagen in hun bewoordingen nope, als ik zo'n ajax hooligan was dan was ik toch allang een keer over de schreef gegaan...
jullie willen me zien als een neusje die hatelijk is tegen jullie maar blijf maar geloven, ik blijf gewoon mezelf en laat jullie in je waarden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie dat de oranje droeftoeters in de aanbieding zijn? |
|
|
|