|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 21:17 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] aanhouder wint? ik begin altijd over voetbal ik ben niet degene die mensen hatelijk bejegen jullie (niet alle) proberen de aanhouder wint spelletje te spelen. Vind het alleen grappig hoe een groepje volwassene (qua leeftijd niet gedrag!) zich zo kinderachtig kunnen bezig houden met deze ongein jij wil de boodschap eenvoudig weg niet begrijpen hè? zo'n beetje alle forumleden hier verzoeken je dringend om op te sodemieteren hier! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 22:48 schreef sevillana het volgende:[..] jij wil de boodschap eenvoudig weg niet begrijpen hè? zo'n beetje alle forumleden hier verzoeken je dringend om op te sodemieteren hier! we hadden het nu over Luc maargoed...
jullie kunnen alles over me zeggen, ik weiger jullie erop te veroordelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 22:49 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] we hadden het nu over Luc maargoed... jullie kunnen alles over me zeggen, ik weiger jullie erop te veroordelen zal ik het op zijn Rotterdams zeggen oke:
Hee hersenloze tyft een eind op ja!!
(excuses voor de woorden)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juni 2012 door De vrouw van -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 22:52 schreef De vrouw van het volgende:[..] zal ik het op zijn Rotterdams zeggen oke: Hee hersenloze tyft een eind op ja!!(excuses voor de woorden) hèhèhè, . . eens dus! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 22:41 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende: [..] Je zal best gelijk hebben Maar het is gewoon een gevoel, ik kan er ook niks anders van maken Vilhena had ik meteen het gevoel die gaat naar de top, Misschien te snel gedacht maar gewoon een gevoel. Ik weet dat Luc heel goed is maar soms twijfel je meer bij een speler dan bij de ander. maar nogmaals hopelijk krijg je gelijk en hopelijk speelt hij een top seizoen Het spijt mij maar ik vind jou antwoorden niet bevredigend... Maar je kan niet zeggen dat ik het niet geprobeerd heb...
Zie reactie van Sevi! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 22:53 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het spijt mij maar ik vind jou antwoorden niet bevredigend... Maar je kan niet zeggen dat ik het niet geprobeerd heb... Zie reactie van Sevi! maar mijn mening is toch niet bedoelt om jou te bevredigen
Luc is een geweldige speler maar iemand met zoveel potentie beoordeel ik kritisch dan kijk ik richting de TOP de absolute top. en ik twijfel daaraan maar dat wilt toch niet zeggen dat ik gelijk heb ik ga niet van mijn twijfel uit ik heb ook niet alle waarheid in pacht. ik heb twijfel en dan ga ik toch niet zeggen hij gaat de top bereiken alleen maar om jou te bevredigen ;-) |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 22:52 schreef De vrouw van het volgende:[..] zal ik het op zijn Rotterdams zeggen oke: Hee hersenloze tyft een eind op ja!!(excuses voor de woorden) ik heb een tijdje in Rotterdam gewoond ik kom er nog vaak me oom en vrienden wonen er, ik hoor liever het echte Rotterdams
maar je mag zeggen wat je wilt natuurlijk |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
je hebt geen blok beton voor je kop maar een heel flatgebouw tjezus wat ben jij dom zeg |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 23:02 schreef De vrouw van het volgende:je hebt geen blok beton voor je kop maar een heel flatgebouw tjezus wat ben jij dom zeg Ik raak alleen niet zo snel van slag als een groep mij uitschelden of hatelijk bejegenen. in het begin werd ik geaccepteerd omdat iedereen zag dat ik normaal over Feyenoord praat. maar volgens een groep mag dat niet omdat ik voor een andere club ben, ik ben niet zo ik veroordeel jullie er niet op jammer dat ik er wel op word veroordeelt maar ik word er niet echt warm of koud van., |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
dit is n leuk topic , moet ik zeggen |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote: hoe is het met de nieuwste spruit en moeders?? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: hij doet t voortreffelijk en met de moeders gaat het nu ook prima.. bedankt voor de interesse |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: kostbaarste bezit.. |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat, zoek jij ook ruzie..??? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Iedereen hier wel met iemand overhoop ligt |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: ik alleen met karate kid soms en de manager van VHaaren die mot me ook nie mr dat is geen probleem.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mijn een biet allemaal. Als iets me niet bevalt zeg ik het maar ik ben niet van de vetes. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ti's dat je die k erbij hebt gezet anders had ik een lichtje moeten doven d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 23:48 schreef tomson het volgende:Mijn een biet allemaal. Als iets me niet bevalt zeg ik het maar ik ben niet van de vetes. Eens en graag per pb.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 23:48 schreef tomson het volgende:Mijn een biet allemaal. Als iets me niet bevalt zeg ik het maar ik ben niet van de vetes. soms kan je er ook niets aan doen en gaat het vanzelf.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 23:50 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ti's dat je die k erbij hebt gezet anders had ik een lichtje moeten doven d:-) make my day...cockmeeuw |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
Peace for you all
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: pak aan
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hebben ze je weer op de kaai geparkeerd? Echt druk heb je het niet :) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: brandt hij nog bij jou... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee die is kapot .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ben thuis nog te veel last van.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: ik schijn je wel bij met mijn eenpitter.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou buk jij maar eens dan.. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
geef mij maar blacklight |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar gaan we weer..
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Nee serieus heel me woning vol met Blacklight ik ben er gek op kun je leuke dingen mee doen |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 - 00:11 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Nee serieus heel me woning vol met Blacklight ik ben er gek op kun je leuke dingen mee doen dat willen we niet weten denk ik |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 - 00:11 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Nee serieus heel me woning vol met Blacklight ik ben er gek op kun je leuke dingen mee doen Wil het niet horen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.