|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb je die ook een maat groter.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
te koop
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Nee natuurLIJK niet, heet geen Hans! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stomme hoed..wat moet tie kosten..? |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
Te koop heb ook andere kleuren, andere vormen, of alleen alle vormen blacklight met oranje en alle andere kleuren... lampen.Buizen noem maar op |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Dat mensen geld uitgeven aan dat belachelijke oranje gedoe zeg |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Na snap je toch geen reet van.. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Neuh........nooit gedaan ook! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Roodwit dat zijn de kleuren.. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Aha!........vond het al nie kloppuh nie! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maakt niet uit na vanavond kunnen ze dit topic opdoeken, wilt niemand meer iets hebben.. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juni 2012 - 06:42 schreef RenatoBos het volgende:Maakt niet uit na vanavond kunnen ze dit topic opdoeken, wilt niemand meer iets hebben.. NEUH!!!!!!!!!!!!!! anders moet Ria binnen een week de zooi er weer afhalen! hahaha..... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoor net dat een deurwaarderskantoor vanavond op jacht gaat bij mensen die nog wat open hebben staan. De keuze: betalen ofde tv gaat mee.. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juni 2012 - 08:55 schreef tomson het volgende:Hoor net dat een deurwaarderskantoor vanavond op jacht gaat bij mensen die nog wat open hebben staan. De keuze: betalen ofde tv gaat mee.. Zal ze met "open" armen ontvangen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juni 2012 - 08:04 schreef Suijltje het volgende:[..] NEUH!!!!!!!!!!!!!! anders moet Ria binnen een week de zooi er weer afhalen! hahaha..... Boeien dan had ze het maar niet op moeten hangen..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juni 2012 - 08:55 schreef tomson het volgende:Hoor net dat een deurwaarderskantoor vanavond op jacht gaat bij mensen die nog wat open hebben staan. De keuze: betalen ofde tv gaat mee.. Dus jij kijkt niet thuis vanavond..?? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik wel hoor ik heb nog een poppenkast staan. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Godverdomme Renaat, IK kon het niet, dus moest Ria en Jeroen het doen...........maar denk tóch, dat het er nog een paar weekjes hangt hoor;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juni 2012 - 17:47 schreef Suijltje het volgende:[..] Godverdomme Renaat, IK kon het niet, dus moest Ria en Jeroen het doen...........maar denk tóch, dat het er nog een paar weekjes hangt hoor;) hangen ze dan ook heel je gevel vol met roodwit als Feyenoord speelt dan?? |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: 'Tuurlijk...........;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kijk je hebt ze goed opgevoed maatje d:-)) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nederlands elftal supporters (meelopers) neem een voorbeeld aan onze feyenoord supporters die na een blamage tegen Pisvee toch hun ploeg bleven steunen.Dat is club liefde ,en daar hoef je geen rare uitdossing bij te dragen. En let op mijn woorden (zoveel dat waard is) als v marwijk kiest voor Kuijt ,en Narsingh en Boularouz,v persie en hhhhhuntelaar gaan we het redden.Maar met Olie B Bommel en Appelvlaai en v Dobbe gaan we het niet redden. Wat zal ik blij zijn als Feyenoord weer speelt met echte supporters. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe mooi Piet, en inderdaad laat het seizoen maar beginnen..! |
|
|
|