|
|
FR-Han
|
|
|
vlaar is de man van rood en wit! dankzij hem heeft affelay een los gebit! vlaar is de man, vlaar die heeft veel pit! ibrahim heeft nu een kunstgebit!
dat was het eigelijk wel. top gedicht al zeg ik het zelf!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
affelay was uitgeroepen tot lekkerste potentiele gayert door de homobond. zullen ze vlaar daar dankbaar zijn. kan ie straks zijn gebitje gewoon op het nachtkastje leggen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juni 2012 - 13:04 schreef FR-Han het volgende:affelay was uitgeroepen tot lekkerste potentiele gayert door de homobond. zullen ze vlaar daar dankbaar zijn. kan ie straks zijn gebitje gewoon op het nachtkastje leggen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: lol. zet hem op youtube! dan word ik mischien wel de nieuwe radio 1 gedichten man! heb namelijk een nogal zwoele stem. klinkt als:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juni 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
top toch!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juni 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juni 2012 - 13:14 schreef FR-Han het volgende:[..] lol. zet hem op youtube! dan word ik mischien wel de nieuwe radio 1 gedichten man! heb namelijk een nogal zwoele stem. klinkt als: [ filmpje ] |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juni 2012 - 13:14 schreef FR-Han het volgende:[..] lol. zet hem op youtube! dan word ik mischien wel de nieuwe radio 1 gedichten man! heb namelijk een nogal zwoele stem. klinkt als: [ filmpje ] hahahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
vlaar is de man , een echte zuil dankzij hem heeft affelay geen tand meer in zijn muil vlaar is de man, vlaar die is top! ibrahim heeft nu een nog grotere rotkop |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juni 2012 - 10:58 schreef FR-Han het volgende:vlaar is de man van rood en wit! dankzij hem heeft affelay een los gebit! vlaar is de man, vlaar die heeft veel pit! ibrahim heeft nu een kunstgebit! dat was het eigelijk wel. top gedicht al zeg ik het zelf!! Waarom komt Affelay zo positief uit dit gedicht? Een 6+ voor dit gedicht. En ik mis het recept. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
appelvlaai
Bereidingstijd: 30-60 minuten Keuken:Nederlandse keukenSmaak:ZoetTechniek:BakkenSoort gerecht:BanketUit eigen keuken:Nee (i) Ingrediënten voor 10 personen 120gr boter 300gr zelfrijzend bakmeel 100gr witte basterdsuiker 2 pakkjes vanillesuiker 1 snufje zout 1 eiwit half kopje water
voor de vulling: 6 dikke appels (gelang de vorm) kaneel suiker eidooier losgeklopt met melk voor het bestrijken van de deksel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
mede mogelijk gemaakt door Jan van veen, gyan010, Leon Fr1908, en FR-hanbiku.
producers: Boudewijn, Thomas, Jan Boskamp, en Nina Hagen |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
visage: milo, stylzz, mike de boer |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
belichting: craven, mmm, bosi |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
stuntmannen: tomson, renato bos, T-feyenoord |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juni 2012 - 10:58 schreef FR-Han het volgende:vlaar is de man van rood en wit! dankzij hem heeft affelay een los gebit! vlaar is de man, vlaar die heeft veel pit! ibrahim heeft nu een kunstgebit! dat was het eigelijk wel. top gedicht al zeg ik het zelf!! Pure poezie Biek! :) Zelfde kwaliteit als je schitterende Lexie lied! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, zit ik weer met die zeeuwen opgescheept! ;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
fluffers: fr-henk, janm, raket, peter jan balkenende, ludo sanders, joachim low |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haha!
Geldschieter: Lijdensweg Wijs opperhoofd: FR-Henk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo, weer een topic naar de Filistijnen.
Opheffu! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gerechtigheid wanneer trainen we, ik heb nog een nieuwe stunt voor jouw in elkaar geflanst T.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sssssst niet verklappen hè Tommy..! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juni 2012 - 01:40 schreef RenatoBos het volgende:[..] Gerechtigheid wanneer trainen we, ik heb nog een nieuwe stunt voor jouw in elkaar geflanst T.. ehm.... shit.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee joh kan jij makkelijk, ik en Tommy hebben alle vertrouwen in jouw (ghehe).. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Maar ik heb geen vertrouwen in jullie.................. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat vind ik nou weer vreemd.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat rijmt niet hoogvliet dat dicht alleen hier moet je rijmen.. Voorbeeld: Hoogvliet wie kent hem niet Hoogvliet die ouwe travestiet
Snap je.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 - 00:43 schreef RenatoBos het volgende:Dat rijmt niet hoogvliet dat dicht alleen hier moet je rijmen.. Voorbeeld: Hoogvliet wie kent hem niet Hoogvliet die ouwe travestiet Snap je.. Slecht gedicht 3 van de 5 regels rijmen nicht!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juni 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou kan jij het beter dan?? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wat is dit nu voor flauwekul?? Je ziet het toch, blinde paardelul! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vind dit van jouw erg knap Maar hopelijk wel bedoeld als grap.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een grap ja, zo is het maar net. Sterker nog, tis pure cabaret! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Al is het poëzie ik zit er niet mee Nu wil ik twee blondjes in het café.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pffff, je kan zo hard als je wilt gaan roepen Maar eigenlijk ben je gewoon te lui om te poepen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 - 00:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:pffff, je kan zo hard als je wilt gaan roepen Maar eigenlijk ben je gewoon te lui om te poepen.. Eigenlijk valt dat nog best wel mee Het afvegen dat valt mij zwaar vriend T |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hahaha, zo is het maar net maat, tis dat je het weet der is niets vermoeiender dan het vegen van je eigen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aaaaaaaaaaaaaaa sorry maar ik moest ff gillen Bedankt T voor de foto my die mooie billen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil