BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord gaat opnieuw City-talent verwelkomen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
feyenoord1979
 feyenoord1979 - dinsdag 03 juli 2012 - 09:06   quote  deeplink  
Omar Elabdellaoui sluit zich naar verwachting op 21 juli aan bij de selectie van Feyenoord. De begeerde aanvallende middenvelder annex buitenspeler gaat eerst nog met zijn werkgever Manchester City op trainingskamp.

"Trainer Roberto Mancini wil daar nog gebruik van hem maken, omdat City nog veel spelers mist vanwege het EK", vertelt Martin van Geel dinsdag in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Maar mondeling zijn we eruit dat hij daarna op huurbasis voor een jaar komt."

Elabdellaoui werd in 2010 bij de A-selectie van Manchester City gehaald, maar al snel verhuurd aan Strømsgodset in zijn vaderland. De international van Jong Noorwegen, twintig jaar, wacht nog op zijn debuut voor de regerend landskampioen van Engeland.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168391
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 juli 2012 - 10:50   quote  deeplink  
Geweldig allemaal d:-))
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 03 juli 2012 - 10:58   quote  deeplink  
Hopen dat die jongen een beetje kan scoren!
Octo1
 Octo1 - dinsdag 03 juli 2012 - 11:01   quote  deeplink  
Beter blijft ie weg. Dat huren heeft nog nooit goed uitgepakt.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 juli 2012 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 11:01 schreef Octo1 het volgende:
Beter blijft ie weg. Dat huren heeft nog nooit goed uitgepakt.
Kruip jij eens terug de oceaan in,nu ga je echt dom lullen..
Octo1
 Octo1 - dinsdag 03 juli 2012 - 11:13   quote  deeplink  
Valt wel mee hoor. Wat brengt het op dan op de lange termijn? Die gehuurde spelers blokkeren onze eigen talenten.
Nibke
 Nibke - dinsdag 03 juli 2012 - 11:20   quote  deeplink  
Kunnen onze eigen talenten mooi bij rijpen. En als ze beter zijn dan spelen ze!!!
Rickie
 Rickie - dinsdag 03 juli 2012 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 11:01 schreef Octo1 het volgende:
Beter blijft ie weg. Dat huren heeft nog nooit goed uitgepakt.
Guidetti heeft ons ook niets gebracht zeker, wat doe jij eigenlijk op dit soort forums vraag ik me af. Ik heb werkelijk nog geen enkele reactie van jou gelezen van toegevoegde waarde. Gewoon optiefen mongool..
kuipje
 kuipje - dinsdag 03 juli 2012 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 11:33 schreef Octo1 het volgende:

[..]

Ons??? Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Ik voeg hier wat toe jongen
Met ons kan ik in ieder geval Ricky en mijzelf opnoemen. Als je het Nederlands een beetje beheerst, weet je dat dit genoeg is om ons te gebruiken.

Dus ja, ons.
Rickie
 Rickie - dinsdag 03 juli 2012 - 11:45   quote  deeplink  
Octo, je bent blind voor welke discussie dan ook maar wat jij doet is op brutale wijze een ander afzeiken. Een forum is om met elkaar diverse discussies te hebben over een bepaald onderwerp. Het onderwerp in deze Topic is Elabdellaoui maar ik heb je geen zinnig woord horen zeggen over dit Man.city talent. Dit denk ik omdat je geen flauw benul hebt over wie we het hebben, dus concludeer ik dat je hier niets te zoeken hebt, helder toch.. Is niet eens persoonlijk bedoeld..
Octo1
 Octo1 - dinsdag 03 juli 2012 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 11:45 schreef Rickie het volgende:
Octo, je bent blind voor welke discussie dan ook maar wat jij doet is op brutale wijze een ander afzeiken. Een forum is om met elkaar diverse discussies te hebben over een bepaald onderwerp. Het onderwerp in deze Topic is Elabdellaoui maar ik heb je geen zinnig woord horen zeggen over dit Man.city talent. Dit denk ik omdat je geen flauw benul hebt over wie we het hebben, dus concludeer ik dat je hier niets te zoeken hebt, helder toch.. Is niet eens persoonlijk bedoeld..
Omdat ik in dit topic zeg dat gehuurde spelers de doorstroming van onze eigen talenten beperkt? Vreemd verhaal
Daarbij komt dat jij mij aanvalt ik niet jou. En uitschelden doe je ook. Je ben geen haar beter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juli 2012 door Octo1 --
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 03 juli 2012 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 11:33 schreef Octo1 het volgende:

[..]

Ons??? Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Ik voeg hier wat toe jongen
Wat dan?
Octo1
 Octo1 - dinsdag 03 juli 2012 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 11:51 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Wat dan?
Een visie
JanM
 JanM - dinsdag 03 juli 2012 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 11:51 schreef Octo1 het volgende:

[..]

Omdat ik in dit topic zeg dat gehuurde spelers de doorstroming van onze eigen talenten beperkt? Vreemd verhaal
Daarbij komt dat jij mij aanvalt ik niet jou. En uitschelden doe je ook. Je ben geen haar beter.
Met talent bedoel je in dit geval Cabral neem ik aan? Zoals aangegeven wil die niet bijtekenen en moet je 'm dus NU verkopen!
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 03 juli 2012 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 11:53 schreef Octo1 het volgende:

[..]

Een visie
Oh? Kun je dan uitleggen wat jouw visie is dan weet ik (en waarschijnlijk ook de anderen) hoe wij met jouw visie om moeten gaan.
MauricioAros
 MauricioAros - dinsdag 03 juli 2012 - 15:02   quote  deeplink  
Met de 2 nieuwe aanwinsten hebben we ineens een aardig Noors elftal... Gaat de Zweedse vlag plaats maken voor de Noorse?
EdjeNL
 EdjeNL - dinsdag 03 juli 2012 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 15:02 schreef MauricioAros het volgende:
Met de 2 nieuwe aanwinsten hebben we ineens een aardig Noors elftal... Gaat de Zweedse vlag plaats maken voor de Noorse?
Ik zal even vragen of er nog budget over is bij de VvF.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 juli 2012 - 07:59   quote  deeplink  
Van Geel: Elabdellaoui komt zondag definitief naar de Kuip

20 juli 2012

De Noor Omar Elabdellaoui zal niet zaterdag maar zondag naar Rotterdam komen om de overgang af te ronden. Mogelijk kan hij dan direct gepresenteerd worden op de Open Dag. 'Hij komt zondag naar Rotterdam. dat is een van de zaken waar ik in Manchester over gesproken heb.'
van geil
 van geil - vrijdag 20 juli 2012 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 15:02 schreef MauricioAros het volgende:
Met de 2 nieuwe aanwinsten hebben we ineens een aardig Noors elftal... Gaat de Zweedse vlag plaats maken voor de Noorse?
ik heb in ieder geval nog twee vikinghelmen liggen,,,,,je weet t nooit...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 juli 2012 - 10:45   quote  deeplink  
viking.gif
feyenoord1979
 feyenoord1979 - zaterdag 21 juli 2012 - 11:29   quote  deeplink  
Feyenoord maakt komst van zevende versterking bekend

Feyenoord heeft Omar Elabdellaoui definitief binnen. De komst van de Noorse jeugdinternational leek de afgelopen weken al wel zeker, maar de officiële bevestiging in Rotterdam-Zuid ontbrak nog. Feyenoord treedt zaterdag naar buiten met het nieuws: Elabdellaoui speelt komend seizoen op huurbasis in De Kuip. Manchester City staat het talent een jaar lang af, zoals het dat vorig seizoen deed met John Guidetti.

Ronald Koeman kan Elabdellaoui op meerdere posities inzetten. Hij is zowel als rechter- en linkeraanvaller te posteren en kan daarnaast nog als aanvallende middenvelder fungeren. De Noor is de zevende en hoogstwaarschijnlijk ook de laatste aanwinst van deze zomer. Ruud Vormer, John Goossens, Daryl Janmaat, Mitchell Te Vrede (transfervrij), Lex Immers en Harmeet Singh (transfersom) gingen hem reeds voor als nieuwelingen.

Met het oog op ons drukke programma hebben we voor dit seizoen een brede selectie nodig, zeg technisch directeur Martin van Geel over de komst van de twintigjarige Noor. Daarbij kunnen we Omar heel erg goed gebruiken. Hij is een speler met veel talent, die op verschillende posities uit de voeten kan. Omar is technisch vaardig, mentaal heel sterk en een harde werker. We zijn ervan overtuigd dat hij heel goed bij Feyenoord past.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=169437

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord gaat opnieuw City-talent verwelkomen









0.0070190