BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik ben een enorme fan van VI maar dit wil ik wel even kwijt.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 juni 2012 - 15:04   quote  deeplink  
Beste Forum genoten.
Ik ben een fan van VI op tv (te volgen op mijn computer)
echte een ding valt me op zowel in club voetbal als nationale elftal.Is renee alleen maar gecharmeerd van buitenlandse clubs en teams.
Griekenland kon er geen klote van (heeft zichzelf geplaatst voor de volgend ronde) Rusland nee dat is het team (uitgeschakeld) Nederland slecht (ben ik welmee eens)
maar over het clubvoetbal in Nederland geeft dit team wel heel laag dunkend over de teams zich uit,
En is dit wel zo,vooral over Feyenoord was de mening geweldig gedaan maar geen klasse (is dit wel zo) maar zodra een feyenoorder, Feyenoord verlaat is het ineens een goede speler.
Ik ben nog steeds van mening dat strijdlust alle kwalitatief beter ploegen kan verslaan.En het Feyenoord van komend seizoen met een Immers, Goossen,Fernandez,
Zijn jullie het Gijpvogel eens dat de Nederlandse competitie zo slecht is ?
En vinden jullie ook dat een Feyenoord mentaliteit (afgelopen seizoen)het nederlands voetbal wel een ronde verder zou hebben gebracht.
Ik wacht op jullie antwoorden vanuit Hull (GB)wachten op een klus
hitec fr 1971
 hitec fr 1971 - zondag 17 juni 2012 - 15:09   quote  deeplink  
gijpvogel mag gerust zijn muil houden
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 17 juni 2012 - 15:16   quote  deeplink  
Jo, elke dag op de buis, dan weet je van gekkigheid ook niet meer wat je moet zeggen, begint nu ook wel heel erg veel van hetzelfde te worden, snor herhaalt vaak oude qoutes van zichzelf, het nieuwe is er echt al een hele tijd vanaf, en ik denk 1 of 2 x in de week over de nederlandse competitie lullen wel genoeg is, en niet iedere dag, en het probleem is we zijn deze zomer nog lang niet van ze af.
MMM
 MMM - zondag 17 juni 2012 - 15:18   quote  deeplink  
Ok. Weer zo'n topic..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 juni 2012 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2012 - 15:16 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Jo, elke dag op de buis, dan weet je van gekkigheid ook niet meer wat je moet zeggen, begint nu ook wel heel erg veel van hetzelfde te worden, snor herhaalt vaak oude qoutes van zichzelf, het nieuwe is er echt al een hele tijd vanaf, en ik denk 1 of 2 x in de week over de nederlandse competitie lullen wel genoeg is, en niet iedere dag, en het probleem is we zijn deze zomer nog lang niet van ze af.
yup, wordt af en toe een beetje overkill inderdaad.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 juni 2012 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2012 - 15:04 schreef piet de paler het volgende:
Beste Forum genoten.
Ik ben een fan van VI op tv (te volgen op mijn computer)
echte een ding valt me op zowel in club voetbal als nationale elftal.Is renee alleen maar gecharmeerd van buitenlandse clubs en teams.
Griekenland kon er geen klote van (heeft zichzelf geplaatst voor de volgend ronde) Rusland nee dat is het team (uitgeschakeld) Nederland slecht (ben ik welmee eens)
maar over het clubvoetbal in Nederland geeft dit team wel heel laag dunkend over de teams zich uit,
En is dit wel zo,vooral over Feyenoord was de mening geweldig gedaan maar geen klasse (is dit wel zo) maar zodra een feyenoorder, Feyenoord verlaat is het ineens een goede speler.
Ik ben nog steeds van mening dat strijdlust alle kwalitatief beter ploegen kan verslaan.En het Feyenoord van komend seizoen met een Immers, Goossen,Fernandez,
Zijn jullie het Gijpvogel eens dat de Nederlandse competitie zo slecht is ?
En vinden jullie ook dat een Feyenoord mentaliteit (afgelopen seizoen)het nederlands voetbal wel een ronde verder zou hebben gebracht.
Ik wacht op jullie antwoorden vanuit Hull (GB)wachten op een klus
Mwa, vind de NL'se competitie niet zo slecht als hij stelt. Alleen de Premier League, La Liga en de Bundesliga zijn echt veel sterker. Internationaal gezien staat NL er nog altijd goed voor, De Duitse (sub)top blijkt nauwelijks sterker dan de NL'se (sub)top. Udinese werd uitgeschakeld door AZ, Fulham zat dacht ik bij Twente in de poule, die hebben het ook niet gered.

Op de UEFA ranking zit NL Frankrijk op de hielen, sterker nog Frankrijk zal behoorlijk beter moeten presteren dan NL in de komende 2-3 jaar, anders pakt NL hun plek af en krijgt de NL'se competitie 3 CL-tickets. De Fransen hebben recentelijk nog meerdere halve finales in de CL op hun naam staan met Lyon en Marseille. De sterkte van die ploegen ligt nog binnen handbereik van de grote clubs in Nederland. Dus zo slecht is het allemaal niet. De Serie A is bovendien ook enigzins op de retour. De Italiaanse top is allerminst ongenaabaar. Een competitie die wel sterk opkomt is die van Portugal, die doen het erg goed de afgelopen jaren.
DY
 DY - zondag 17 juni 2012 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2012 - 15:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Mwa, vind de NL'se competitie niet zo slecht als hij stelt. Alleen de Premier League, La Liga en de Bundesliga zijn echt veel sterker. Internationaal gezien staat NL er nog altijd goed voor, De Duitse (sub)top blijkt nauwelijks sterker dan de NL'se (sub)top. Udinese werd uitgeschakeld door AZ, Fulham zat dacht ik bij Twente in de poule, die hebben het ook niet gered.

Op de UEFA ranking zit NL Frankrijk op de hielen, sterker nog Frankrijk zal behoorlijk beter moeten presteren dan NL in de komende 2-3 jaar, anders pakt NL hun plek af en krijgt de NL'se competitie 3 CL-tickets. De Fransen hebben recentelijk nog meerdere halve finales in de CL op hun naam staan met Lyon en Marseille. De sterkte van die ploegen ligt nog binnen handbereik van de grote clubs in Nederland. Dus zo slecht is het allemaal niet. De Serie A is bovendien ook enigzins op de retour. De Italiaanse top is allerminst ongenaabaar. Een competitie die wel sterk opkomt is die van Portugal, die doen het erg goed de afgelopen jaren.
De premier league, de bundesliga en de liga bbva zijn bijna alleen sterker omdat daar een overtal aan clubs zich in de schulden mag blijven werken. vooral in de spaanse ligue is het natuurlijk overweldigend met honderden miljoenen schuld over een sport als voetbal.

Maar dat vergeten die pannekoeken aan de tafel blijkbaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juni 2012 door DY --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 juni 2012 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2012 - 15:04 schreef piet de paler het volgende:
Beste Forum genoten.
Ik ben een fan van VI op tv (te volgen op mijn computer)
echte een ding valt me op zowel in club voetbal als nationale elftal.Is renee alleen maar gecharmeerd van buitenlandse clubs en teams.
Griekenland kon er geen klote van (heeft zichzelf geplaatst voor de volgend ronde) Rusland nee dat is het team (uitgeschakeld) Nederland slecht (ben ik welmee eens)
maar over het clubvoetbal in Nederland geeft dit team wel heel laag dunkend over de teams zich uit,
En is dit wel zo,vooral over Feyenoord was de mening geweldig gedaan maar geen klasse (is dit wel zo) maar zodra een feyenoorder, Feyenoord verlaat is het ineens een goede speler.
Ik ben nog steeds van mening dat strijdlust alle kwalitatief beter ploegen kan verslaan.En het Feyenoord van komend seizoen met een Immers, Goossen,Fernandez,
Zijn jullie het Gijpvogel eens dat de Nederlandse competitie zo slecht is ?
En vinden jullie ook dat een Feyenoord mentaliteit (afgelopen seizoen)het nederlands voetbal wel een ronde verder zou hebben gebracht.
Ik wacht op jullie antwoorden vanuit Hull (GB)wachten op een klus
Met je eens, Piet.
Laatdunkende gedrag en houding jegens de Eredivisie stoort me ook. Naar rato hebben we zelfs een uitstekende compeitie , vermakelijk met genoeg kwaliteit.
Naar rato dan, want top kunnen we niet zijn omdat de beste spelers al snel door (schuld)vermogende clubs in het buitenland worden weggekaapt.
piet de paler
 piet de paler - maandag 18 juni 2012 - 09:25   quote  deeplink  
Net de uitzending gezien van VI na de deceptie van Nederland.En ja hoor een bijna orgastisch verhaal van vd Gijp over grote verdedigers,en OOOOOOOOOOOOOOO portugal
(maar hrt club voetbal van Portugal stelt ook niet veel (meer ) voor
En die Engelse verdedigers wat zijn die bikkelhard ?maakt er een van Nederland een harde overtreding spreekt hij er schande van.
Gellukig over een paar maandjes weer lekker feyenoord kijken.
henkie1969
 henkie1969 - maandag 18 juni 2012 - 10:35   quote  deeplink  
hij geeft zijn mening, en hij heeft toch gelijk...griekenland kan er niets van (soms heb je geluk nodig), rusland was de eerste wedstrijd waanzinnig goed (boven zichzelf uitgestegen) en nederland was gewoon kut.
wat is daar nu mis mee?
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 juni 2012 - 11:34   quote  deeplink  
/care
Milo
 Milo - maandag 18 juni 2012 - 12:05   quote  deeplink  
wie is rene?
joboo35
 joboo35 - maandag 18 juni 2012 - 12:23   quote  deeplink  
hehe gijp vogel ;P
joboo35
 joboo35 - maandag 18 juni 2012 - 12:23   quote  deeplink  
vind ze trouwens wel lachen dat filmpie van barotelli met zn hessie echt hylarisch
piet de paler
 piet de paler - maandag 18 juni 2012 - 17:09   quote  deeplink  
Nederlands elftal coaches ga net als Feyenoord bouwen aan een nieuw jong team
maar leer ze eerst eens leren mee te zingen met het Volkslied (wat voor afkomst je ook hebt) laat ze vechten voor elke meter en voor elkaar.Ook al verlies je dan ,blijf je de steun houden van het volk nu ................bah
bode
 bode - maandag 18 juni 2012 - 18:43   quote  deeplink  
een fan van VI op TV, nou blijft dat maar mooi, wat een slecht programma is dat
alleen maar domme commetaar en herd door elkaar gillen, en die JD heeft helemaal geen verstand nee zonder voor de uitzending, ik heb er één keer 5 minuten naar gekeken toen zei ik snel naar een andere zender
infamous psv
 infamous psv - maandag 18 juni 2012 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 18:43 schreef bode het volgende:
een fan van VI op TV, nou blijft dat maar mooi, wat een slecht programma is dat
alleen maar domme commetaar en herd door elkaar gillen, en die JD heeft helemaal geen verstand nee zonder voor de uitzending, ik heb er één keer 5 minuten naar gekeken toen zei ik snel naar een andere zender
lekker likken als VGelder is ook niet alles
Sensi
 Sensi - maandag 18 juni 2012 - 18:56   quote  deeplink  
Nou eh ik kan niet uitmaken wie er een grotere lul is, Jan Mulder of die snor..
infamous psv
 infamous psv - maandag 18 juni 2012 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 18:56 schreef Sensi het volgende:
Nou eh ik kan niet uitmaken wie er een grotere lul is, Jan Mulder of die snor..
Van Halst met stip want die is nergens zonders zijn beelden
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 juni 2012 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 18:56 schreef Sensi het volgende:
Nou eh ik kan niet uitmaken wie er een grotere lul is, Jan Mulder of die snor..
Die snort met stip..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik ben een enorme fan van VI maar dit wil ik wel even kwijt.









0.0073580