|
|
De vrouw van
|
|
|
John Guidetti mag dan hoogstwaarschijnlijk niet meer terugkeren in De Kuip, hij blijft een waardig ambassadeur van Feyenoord. De Zweed adviseerde de Noor Omar Elabdellaoui om komend seizoen Manchester City in te ruilen voor de Rotterdamse club. De 20-jarige buitenspeler mag van Manchester City voor een jaar op huurbasis naar Feyenoord vertrekken.
Omar is één van mijn allerbeste vrienden', zegt John Guidetti over zijn waarschijnlijke opvolger bij Feyenoord: Elabdellaoui. 'We hebben samen over Feyenoord gesproken. Hij is een echte buitenspeler, Feyenoord kan hem goed gebruiken. Ik weet zeker dat hij het in de Kuip goed zal doen. Omar wil heel graag naar Feyenoord, hij wil voor 50.000 mensen spelen. Hij staat te popelen om naar Rotterdam te komen. Ik denk dat het allemaal snel in orde zal komen.'
Technisch directeur Martin van Geel hoopt inderdaad de handtekeningen onder de huurovereenkomst deze week binnen te hebben. 'De intentie is er om dit heel snel in orde te maken', zegt Van Geel. 'Elabdellaoui, Manchester City en Feyenoord willen dit afronden. Hij kan aan de zijkant spelen en op nummer tien. Ik heb hem zelf aan het werk gezien, het is een veelbelovend talent. En al jarenlang jeugdinternational van Noorwegen. Onze scouts hadden hem ook al lang in het vizier, maar hij was onhaalbaar. Nu is hij door onze goede contacten met Manchester City plotseling wel in beeld.'
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/3272923/2012/06/18/Guidetti-helpt-Feyenoord-aan-Elabdellaoui-ook-Castaignos-op-weg-naar-Kuip.dhtml |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Beetje jammer dat het verhaal Castaignos nog lang niet goed als zeker is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach, zo niet, zoeken we verder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Evt. verkoop van Cabral en Leerdam brengt ruimere middelen tweeg. Dus meer mogelijk qua spitskwaliteiten. Nog ruim 2 maanden de tijd. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Luc gaat niet komen en hoeft van mij ook niet..... |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
ik zie ook liever een andere maar wie is er anders |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Luc Luc Luc luc Luc Luc Luc Luc Luc.. |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote: stel dat alles goed komt en Luc komt en hij prikt er ff 22 in zeg je dat dan ook? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Luc gaat komen let maar op, ik voel het aan mijn stenen..!!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als verschillende Engelse clubs hem willen hebben is de kans dat hij komt zwaar gedecimeerd volgens mij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Financieel gezien. Het blijft business, het gaat niet om Luc alleen. Inter en zijn zaakwaarnemer hebben zo ook hun belangen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 18 juni 2012 - 16:10 schreef tomson het volgende:Financieel gezien. Het blijft business, het gaat niet om Luc alleen. Inter en zijn zaakwaarnemer hebben zo ook hun belangen. Zijn zaakwaarnemer zeker, inter denk ik dat het niet zo uitmaakt bij verhuur dan, of ze twee ton meer krijgen of niet snap je. Hun belang is dat hij goed word opgeleid en daar staat Feyenoord Europees bekend om, bij ons komt ie sowieso aan spelen toe. Als Inter wilt enLuc wilt houd het op voor zijn zaakwaarnemer toch.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Luc wilt dolgraag zegt ie, dus als hij en Feyenoord morgen hun best doen om inter te overtuigen zie ik het goed komen.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op maandag 18 juni 2012 - 16:16 schreef RenatoBos het volgende:Luc wilt dolgraag zegt ie, dus als hij en Feyenoord morgen hun best doen om inter te overtuigen zie ik het goed komen.. Hou jij mij dan even op de hoogte, ik ben nu deze week heel druk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tuurlijk vriend bode, zodra ik iets weet ben jij de tweede die het hoort.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
is t n links/of rechtsbuiten? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben zo benieuwd hoe sterk Feyenoord wordt met die aankopen ? De tot nu toe gekochte (1 gehuurde) spelers zijn groeibriljanten en vechters. of zie ik dit verkeerd ? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 18 juni 2012 - 16:15 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zijn zaakwaarnemer zeker, inter denk ik dat het niet zo uitmaakt bij verhuur dan, of ze twee ton meer krijgen of niet snap je. Hun belang is dat hij goed word opgeleid en daar staat Feyenoord Europees bekend om, bij ons komt ie sowieso aan spelen toe. Als Inter wilt enLuc wilt houd het op voor zijn zaakwaarnemer toch.. kheb de indruk dat Inter niet wil . . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Inter wil z'n investering + zoveel mogelijk terug. |
|
|
|