BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub is nog niet klaar met Mike!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 07 februari 2008 - 15:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Huub is nog niet klaar met Mike!

Mike krijgt het zwaar te voortduren met Huub. "Mijn beweegreden was dat Brian een groter repertoire heeft dan jou", verklaart de klusser zijn keuze. Huub kan dit niet verkroppen en barst los op de voormalig zwerver. "Jij hebt een nutteloos leven dat alleen maar bestaat uit excuses maken! Je doet vandaag ook weer niet mee aan de gitaarles omdat je zogenaamd geen tijd hebt! Dat slaat nergens op! En hoe vaak oefen je voor het theorie-examen? Ook amper! Ga maar weer verven, ga maar weer voor mij werken. En als je het niet goed doet, dan huur ik wel een busje Polen!", luidt zijn tirade. Mike hoort het allemaal stilletjes aan en zodra Huub de deur uit is went hij zich tot Palma. "Alles wat die jongen zegt gaat het ene oor in en het andere oor uit", zegt hij geruststellend. Helaas voor hem, is Huub nog lang niet klaar met zijn commentaar!

bron: tien.tv
tino
 tino - donderdag 07 februari 2008 - 15:47   quote  deeplink  
hij zoekt de zwakkere wel weer uit...wat is er nutteloser dan een jaar gefrustreerd in DGK te gaan zitten, Huubje Onderdeur ??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub is nog niet klaar met Mike!

0.0044400