|
|
johan mansveld
|
|
|
De interessestroom voor Eljero Elia begint goed op gang te komen. West Ham United en Schalke 04 werden al aan de aanvaller gelinkt, maar daar blijft het niet bij. Ook Red Bull Salzburg, Benfica en opmerkelijk genoeg het krap bij kas zittende Feyenoord jagen op de handtekening van de Oranje-international. Elia maakte een bijzonder moeilijk jaar door bij Juventus en wil alle kansen aangrijpen om Turijn komende zomer te kunnen verlaten. (Daily Mirror) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
nee kunnen we niet betalen |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
dat niveau hier is lang niet meer als vroeger |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
weer een broodje gebakken lucht |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Laat maar komen als het mogelijk is!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Of een broodje aap verhaal? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dit geloven jullie toch niet echt he? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat merk ik aan je post ja. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Link or it didn't happen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik zou zijn komst wel toejuichen, maar ik verwacht hem niet. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Is hij wel betaalbaar voor Feyenoord ik denk het niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
mitchah
|
|
|
jazeker joh, hahaha te lang bij fabeltjeskrant blijven hangen.
maar dan nog hij is zeker welkom majah ga me eerder concentreren op haalbare doelen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
michelvakkie v
|
|
|
- Te duur (salaris). - Altijd voor zichzelf aan het ballen. - Blessuregevoelig.
Zo één hebben we er al: Cissé! |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
Onrealistisch. Als ie te betalen was zou k hem graag zien maargoed |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Ik denk dat de verdediging wel goed zal staan. Ook als Vlaar misschien vertrekt. a) Is niet haalbaar. b) Zal eerder naar een buitenlandse club willen. c) Lijkt me geen goede teamspeler voor Feyenoord. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 - 10:10 schreef michelvakkie v het volgende:- Te duur (salaris). - Altijd voor zichzelf aan het ballen. - Blessuregevoelig. Zo één hebben we er al: Cissé! een heel Nederlands elftal vol mee |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Geel (in FR-Fanatic) 'Het bericht dat in Engelse media verscheen over de vermeende interesse van Feyenoord in Juventus-speler Eljero Elia, berust niet op de waarheid. 'Dat kan ik direct naar het rijk der fabelen verwijzen. Het is een speler met veel kwaliteiten, maar onhaalbaar voor ons. Intern is zijn naam bovendien nog nooit gevallen.'
Waarmee dit niet alleen een idiote- maar ook overbodige topic is geworden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Krijg gelijk het beeld van Jamie Hyneman voor me nu. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Slotje op het verhaal Elia dan maar. |
|
|
|
|
Florianvanbeem1987
|
|
|
Klinkt als muziek in de oren, maar idd te mooi om waar te zijn.... |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Hoe vewijder ik dat andere acount? Is nog van men oude Email adress. Want dat accound heb ik schijnbaar amper gebruikt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Een permanente ban mee pakken? :p Nee, gewoon Boudewijn een PB sturen.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Whaha nee, heb een gecrashte pc. Wordt naar gekeken. En op mijn pc stond ik altijd ingelogt, wist men wachtwoord niet meer. Belanden ik via mijn oude email adress op een manier op dat oude account. Ik wist niet eens dat ik er 2 had whahah
Thanks voor de tip. Ga hem gelijkt bericht sturen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juni 2012 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: als ik aan mythbusters denk, denk ik aan:
oh en:
maar goed, ieder zn ding. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Altijd scherp s'ochtends he :)) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dat is nou een echte milf. Niet te oud (vergeleken met mij, overgrote deel hier is gewoon oud), roodharig, en ze ziet er verdomd goed uit. En mooi zwanger ook;
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ah, en de reden waarom ik aan die Jamie dacht, was meer dat ik vanaf nu bedenk hoe Henk eruit kan zien.
En zijn snor natuurlijk, jaloers! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juni 2012 - 08:41 schreef Bosifyable het volgende:Ah, en de reden waarom ik aan die Jamie dacht, was meer dat ik vanaf nu bedenk hoe Henk eruit kan zien. En zijn snor natuurlijk, jaloers! Uitermate slechte post. Waardering: 4. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Uitstekende post: een 9. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Henk//Lul!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juni 2012 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dit hád een zeer goede post kunnen zijn, maar de ernstige schrijffout is onder jouw nivo, Bosi. Waardering: 6. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Fuq. Valt dat ff tegen.. Mag ik 'm nog even editten, oh Heiligert? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ja ik kijk ook af en toe naar dat programma.ziet er zeker goed uit jah.P: |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Een soort herexamen? Toegestaan. Nieuw cijfer en vorige cijfer tellen mee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Stelen van andermans post. Waardering: 4. |
|
|
|