|
|
VFRfan12
|
|
|
quote: dat was ik niet thomson ik denk dat jij vergeetachtig bent |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
tomson ja :) Maar je quote Renato .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VFRfan12
|
|
|
ik vergat een komma ik bedoelde eigenlijk: dat was ik, niet tomson |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
d:-)) Ik ben wel vergeetachtig ja inderdaad.. |
|
|
|
|
VFRfan12
|
|
|
zie je dat herken ik gewoon in mensen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En wat zie jij in Tomson dan..?? |
|
|
|
|
VFRfan12
|
|
|
een nuchter iemand als hij geen drank op heeft |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat zie je dan toch verkeerd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VFRfan12
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij zit liever dan..? |
|
|
|
|
VFRfan12
|
|
|
quote: dat heb ik nooit gezegd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt het is maar een vraag.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 - 14:14 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord wil het uitvak in De Kuip volledig gaan verbouwen. De Rotterdamse club wil circa 1200 staanplaatsen creeëren in vak GG, waardoor men voortaan slechts één vak ter beschikking hoeft te stellen aan de uitspelende voetbalclub. Hierdoor kunnen Feyenoord-supporters permanent plaatsnemen in Vak G. De verbouwing zou ongeveer 300.000 euro kosten en dit zou via de extra inkomsten uit het het onderste vak binnen 2 jaar terugverdiend worden, zo bericht feijenoordcasuals.nl. Het schijnt zelfs dat de transformatie van het uitvak een test is om in de toekomst mogelijk ook staanvakken in te voeren op de tribunes waar de eigen supporters plaatsnemen. Vak S en het parterre vak X zouden op het lijstje staan om verbouwd te worden, indien de test bij het uitvak positief uitvalt. Hoewel staanvakken voorheen een wens was van de fanatieke aanhang van de stadionclub, blijkt nu echter ook dat dergelijke eenheden extra veiligheidmaatregelen met zich meebrengen. 1 op 1-fouillering, extra afscheidingen, uitbreiding video-bewaking en een toename van het aantal stewards worden geëist door de KNVB bij realisatie van dergelijke plaatsen in het stadion. http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/7109/feyenoord-wilt-staanplekken-hebben-in-vak-gg.html Beter voor de bloedsomloop....ik zeg prima.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Te lang staan heeft ook weer consequenties he. |
|
|
|