|
|
semzoe
|
|
|
Moeten we nog een spits halen? En zo ja, wie........... |
|
|
|
|
semzoe
|
|
|
Moeten we nog een spits halen, Wie is er nog vrij voor ons.
Zal martin nog iemand achter de hand hebben..... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Misschien moet Giovanni van Bronckhorst eens zijn contacten bij Barcelona en Arsenal gaan aanspreken ............ |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
MvG gaf aan dat Luc één van de opties was. Hij heeft er dus nog meer! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
in een vorig topic heb ik ook al gezegd dat mits de aanvoer goed is vanaf de zijkanten (Cissee/of die man van Manchester) maakt het niet heel veel uit of je Achabar daar neer zet (aanspeleln langs de grond) of tevreden (aanspelen door de lucht.en we hebben Fernadez nog,Gewoon rustig afwachten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Martin gaat heus nog wel toveren.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En anders houden we het geld in de knip. Beter iets veelbelovends dan een half ei. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik wilde het nog wel hoopvol houden... |
|
|
|
|
Florianvanbeem1987
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 - 20:41 schreef lijdensweg het volgende:Misschien moet Giovanni van Bronckhorst eens zijn contacten bij Barcelona en Arsenal gaan aanspreken ............ Wat dacht je van Koeman zelf? Niemand die hem vergeten is in Barca. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
El Hamdaoui El Hamdaoui El Hamdaoui |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Ballonnenteller, tikje gestoord maar wel een goede voetballer, en anders malki. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ballotelli? Jij raakt ook steeds verder van de realiteit af hé? Ten eerste die gozer is naar jouw maatstaven misschien een tikje gestoord,ik noem dat knettergek. En dan wil zo'n koekwaus nog meer verdienen dan de helft van je selectie bij elkaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juni 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Welko Florian op het nieuwe forum ghehe.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik geloof Ier echt niet in, zeker niet met die jonge groep van ons, waarbij hij zal denken dat alles om hem gaat draaien die gozer zijn ego is veel groter dan hemzelf.. |
|
|
|
|
frankyB
|
|
|
marcus berg!!! mag weg voor een prikkie bij hsv... zweedse spitsen voelen zich goed in R'dam |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juni 2012 - 12:13 schreef frankyB het volgende:marcus berg!!! mag weg voor een prikkie bij hsv... zweedse spitsen voelen zich goed in R'dam vind ik ook geen slechte optie, evt huren? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Donder is op met je Berg Das die knoepert die er bij Psv ,maar 2 inschoot in een heel seizoen. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Martin zoekt een spits met meerwaarde. Die Berg heeft dat zowiezo niet gelukkig |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juni 2012 - 12:13 schreef frankyB het volgende:marcus berg!!! mag weg voor een prikkie bij hsv... zweedse spitsen voelen zich goed in R'dam Ben jij zijn broer toevallig of zo..??
Welkom Franky overigens op het forum, gaan we meer van je lezen hier denk je..?? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Renato, onze (on)officiële gastheer..? :') |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Ik weet het glaasje hunter en persienasappel. Allebei flink gekelderd op topniveau worden vervangen volgendjaar einde volgd langzamerhand de supersalaris . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe iedereen met een roodwit hart verdiend een warm welkom, hier voor jouw kun je in ons cafe besteden..
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Hahahahahaha das goeie grap man maarre ik drink geen bier alleen rode wijn |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe dan neem je toch een wijntje loverT.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zeker om het chinese voetbal naar een hoger plan te brengen :) |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 - 20:41 schreef lijdensweg het volgende:Misschien moet Giovanni van Bronckhorst eens zijn contacten bij Barcelona en Arsenal gaan aanspreken ............ Of Glasgow rangers? Hebben allemaal transfervrije spelerts |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
in de zweedse en noorse competitie spelen hele leuke en transfervrije spelers.
ff off topic ga van't weekend naar graspop lekker rocken.
zo weer terug maar daar moeten ze eens gaan kijken zit ook een leuke braziliaan bij. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juni 2012 - 15:23 schreef joboo35 het volgende:in de zweedse en noorse competitie spelen hele leuke en transfervrije spelers. ff off topic ga van't weekend naar graspop lekker rocken. zo weer terug maar daar moeten ze eens gaan kijken zit ook een leuke braziliaan bij. Lekker bangen op motorhead dus. Maatje van me gaat ook. Pas op voor losvliegende tenten in het Belgische.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Als die net zoveel speeltijd krijgt als Castaignos destijds, scoort hij er ook wel minstens 15 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Rust mannen rust even resume Fernadez spits aanwezig/Achabar Spits aanwezig/Immers kan in de spits is aanwezig/Cissee in de spits is mogelijk/Tevreden is spits nog meer spitsen of wachten op een echte topper ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor Europees niveau zeker Piet.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juni 2012 - 16:18 schreef MauricioAros het volgende:Als die net zoveel speeltijd krijgt als Castaignos destijds, scoort hij er ook wel minstens 15 Zoals Bosi al zegt, Manu is geen echte nr 9. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juni 2012 - 13:10 schreef dr love het volgende:Ik weet het glaasje hunter en persienasappel. Allebei flink gekelderd op topniveau worden vervangen volgendjaar einde volgd langzamerhand de supersalaris . Schrijf jij columns, love? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juni 2012 - 12:13 schreef frankyB het volgende:marcus berg!!! mag weg voor een prikkie bij hsv... zweedse spitsen voelen zich goed in R'dam Juist franky! die jongen weer het vertrouwen geven,ballen vanaf de zijkanten en knallen maar.minimaal 15 goals gegarandeerd! |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Junker was transfervrij. had er echt veel ingelegd bij ons. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zo nee...Houden zo!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juni 2012 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bespeur ik hier schrijffouten..? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En jezelf quoten. ook geen pluspuntje. |
|
|
|
|
berry b
|
|
|
Gewoon lekker met onze eigen mensen doen of er moet een buitenkansje zvoor het oprapen liggen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juni 2012 - 09:39 schreef berry b het volgende:Gewoon lekker met onze eigen mensen doen of er moet een buitenkansje zvoor het oprapen liggen Hey Berry leuk dat je de weg heb gevonden naar dit foei en hier komt posten, hoop dat we je vaker gaan zien, van harte welkom in ieder geval..
Een buitenkansje mieter echt nog wel komen vind ik want willen we van betekenis zijn in Europa moeten we toch echt nog wel een doelpuntenmachine erbij krijgen. Het middenveld en de verdediging zit wel snor.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik denk dat we met dit team (niet negatief bedoeld)het moeten hebben van snelle uitbrtaken en counters (europees gezien) en daar hebben we de spitsen voor. En wie weet komt er nog een spits vrij (echter het is altijd b garnituur) |
|
|
|
|
berry b
|
|
|
Bellamy bellamy die wil wel neemt iedereen op sleeptouw dus Martin Ga praten in liverpool |
|
|
|