|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Denk je dat lijdensweg! is ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
of dr love het nieuwe Feyenoord medium |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Nee geen P.v.h maar r.v.p hahahahahaha nee jongens ik heb zwijgplicht maar ik kan je wel garanderen dat Feyenoord deze seizoen kampioen wordt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat heb je nu weer uit je pillenkast gesnoept dokter? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 30 juli 2012 - 22:13 schreef dr love het volgende:Nee geen P.v.h maar r.v.p hahahahahaha nee jongens ik heb zwijgplicht maar ik kan je wel garanderen dat Feyenoord deze seizoen kampioen wordt Iemand met zwijgplicht zwijgt. En van wie heb jij zwijgplicht? Je hebt 50% al verraden. De rest is dan nog makkelijker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 30 juli 2012 - 22:13 schreef dr love het volgende:Nee geen P.v.h maar r.v.p hahahahahaha nee jongens ik heb zwijgplicht maar ik kan je wel garanderen dat Feyenoord deze seizoen kampioen wordt Wanneer bekend? |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Nee geen P.v.h maar r.v.p hahahahahaha nee jongens ik heb zwijgplicht maar ik kan je wel garanderen dat Feyenoord deze seizoen kampioen wordt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 30 juli 2012 - 22:27 schreef dr love het volgende:Nee geen P.v.h maar r.v.p hahahahahaha nee jongens ik heb zwijgplicht maar ik kan je wel garanderen dat Feyenoord deze seizoen kampioen wordt Wanneer bekend... |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote: laat je toch niet in de zeik nemen man |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
schouterkees die dokter lof |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ach, t kan best waar zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 30 juli 2012 - 20:34 schreef dr love het volgende:Supporters groot nieuws en goed nieuws maar mag het niet verklappen Klein beetje kan ik wel zeggen er komt een zeer ervaren spits. Nou ghehe ben benieuwd, wat kan je nog meer vertellen..?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 30 juli 2012 - 22:27 schreef dr love het volgende:Nee geen P.v.h maar r.v.p hahahahahaha nee jongens ik heb zwijgplicht maar ik kan je wel garanderen dat Feyenoord deze seizoen kampioen wordt Je maakt het gekker en gekker, ik word wild.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Geloof er geen zak van, maar mocht dr love toch connecties hebben, dan moet het haast wel om Eidur Gudjohnsen gaan ... en of we daar nou kampioen mee gaan worden ??? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op maandag 30 juli 2012 - 23:58 schreef JanM het volgende:Geloof er geen zak van, maar mocht dr love toch connecties hebben, dan moet het haast wel om Eidur Gudjohnsen gaan ... en of we daar nou kampioen mee gaan worden ??? ja bij de veteranen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 30 juli 2012 - 23:58 schreef JanM het volgende:Geloof er geen zak van, maar mocht dr love toch connecties hebben, dan moet het haast wel om Eidur Gudjohnsen gaan ... en of we daar nou kampioen mee gaan worden ??? Dat worden we ook niet.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Saiyan
|
|
|
Leerdam naar twente, nog een verrader erbij |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Welkom Saiyan op het forum.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Guidetti waarschijnlijk over paar weken al fit.. Zou dr. love dan toch.. is dr. love de nieuwe kapitein Ortega?
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Saiyan
|
|
|
|
|
|
erwinner
|
|
|
Kloten-Inter en Twente...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2012 door erwinner -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ook jij welkom erwinner veel plezier op het forum.. Joh castaignos konden we toch niet betalen.. En Twente doet ons een plezier als ze kindsoldaat Kelvin ophalen toch..! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Veel plezier man hopenlijk gaan we je vaker zien..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zeg je elke keer, en vervolgens keren ze niet meer terug.... |
|
|
|