|
|
RenatoBos
|
|
|
Zit ie nu al in de overgang.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 20:41 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nou , Vormer werd afgelopen vrijdag aan alle kanten voorbij gelopen ... Dat was niet veel !! 1 wedstrijd is sowieso geen graadmeter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eens, maar om hem er nou bij 5 wedstrijden voorbij te zien worden gelopen is ook geen optie.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, hoe is Vormer op de plek van Clasie, met een heldere opdracht: stoorzender en passes naar voren op maat. Soms heeft ie het zeker, maar dan is het weer van alles te weinig. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Feyenoord allergie? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Een transfer van Ruud Vormer in deze transferperiode zou een goede timing zijn. Ruud komt iets tekort voor een vaste basisplaats. Maar hij is te goed om nog een seizoen bankzitter te zijn. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Strik erom heen en cash vangen. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ruud Vormer is al persoonlijk akkoord met Club Brugge. Feyenoord gaat vandaag in onderhandeling met de clubleiding van de Belgen. (VI) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ti's hem gegund, met al die nieuwe spelers erbij op het middenveld zat er voor hem weinig meer op dan te moeten banken en dat heeft ie bij ons al lang genoeg gedaan.. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Ja, tegen Karim is voor Ruud geen eer te behalen. Ik blijf van mening dat Vormer veel meer had kunnen betekenen voor onze club. Ik heb hem nooit als vervanger van Clasie gezien; Jordi is in alle voetballende opzichten de betere speler, maar ik had hem zo graag naast Jordi gezien. Dat had ons het overwicht en de controle kunnen bezorgen die we net iets te vaak gewoon misten. Maar voor Karim ruil ik hem heel graag in! Ik ben er van overtuigd dat hij het goed gaat doen - waar hij ook heen gaat. Hij is een waardige Feyenoorder geweest! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:55 schreef sportverteller het volgende:Een transfer van Ruud Vormer in deze transferperiode zou een goede timing zijn. Ruud komt iets tekort voor een vaste basisplaats. Maar hij is te goed om nog een seizoen bankzitter te zijn. Verdiend eigenlijk ook wel een transfervrije status ... Heeft zich ten alle tijden positief ingesteld !!! Maar er moet ook bij Feyenoord geld worden verdiend. Ik hoop voor hem dat de clubs eruit komen !!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 07:47 schreef Nick4F het volgende:Ja, tegen Karim is voor Ruud geen eer te behalen. Ik blijf van mening dat Vormer veel meer had kunnen betekenen voor onze club. Ik heb hem nooit als vervanger van Clasie gezien; Jordi is in alle voetballende opzichten de betere speler, maar ik had hem zo graag naast Jordi gezien. Dat had ons het overwicht en de controle kunnen bezorgen die we net iets te vaak gewoon misten. Maar voor Karim ruil ik hem heel graag in! Ik ben er van overtuigd dat hij het goed gaat doen - waar hij ook heen gaat. Hij is een waardige Feyenoorder geweest! Wel aardig mee eens. |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 09:17 schreef lijdensweg het volgende:[..] Verdiend eigenlijk ook wel een transfervrije status ... Heeft zich ten alle tijden positief ingesteld !!! Maar er moet ook bij Feyenoord geld worden verdiend. Ik hoop voor hem dat de clubs eruit komen !!! Ik vind hem beter dan bijvoorbeeld Immers, vind het dus zonde dat hij verkast omdat hij echt wel kwaliteit heeft, ook een goeie vrije trap/corner in de benen. Naast Clasie spelend zou hij het mits voldoende speeltijd redden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
(http://youtu.be/H1yylSdtkq0)
RUUD VORMER VERTREKT NAAR CLUB BRUGGE
Ruud Vormer vertrekt per direct naar Club Brugge. Feyenoord en de Belgische club hebben overeenstemming bereikt over de overgang van de 26-jarige middenvelder, die in Brugge medisch is goedgekeurd en een contract voor vier jaar tekent. Vormer had in De Kuip nog een contract tot medio 2015.
Technisch directeur Martin van Geel: Ruud gaf bij ons aan open te staan voor een transfer. Dat had voor een groot deel te maken met de situatie waarin hij bij Feyenoord verkeerde. De concurrentie op zijn positie is behoorlijk, waardoor het uitzicht op veel speelminuten niet heel groot was. Hij voelt zichzelf te veel voetballer voor een plaats op de bank en daar hebben wij alle begrip voor. Daarom is dit voor Ruud een mooie stap in zijn carrière. Wij wensen hem alle succes in België.
Vormer was bezig aan zijn derde seizoen in De Kuip. De middenvelder werd eind 2011 transfervrij overgenomen van Roda JC Kerkrade en tekende een contract voor drie seizoenen. Ondanks dat de middenvelder geen vaste basisplaats wist te veroveren, kwam hij in Feyenoord-shirt tot 39 competitiewedstrijden, waarin hij driemaal trefzeker was. Bron:officiële Feyenoord Clubsite
(http://youtu.be/Lur7M2WBjSQ)
(http://youtu.be/hN3cP7Q4Adc)
(http://youtu.be/UbuV5nN6ZfE) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vormer heeft geen spijt van Feyenoord: 'Geen mislukking'
Ruud Vormer heeft Feyenoord tijdens de zomerse transferperiode verlaten om aan de slag te gaan bij Club Brugge. Zijn avontuur bij de Rotterdammers bleek nooit een ongekend succes. De in Hoorn geboren middenvelder moest het in Rotterdam vooral doen met een plek op de reservebank.
Toch heeft Vormer geen spijt van het feit dat hij Roda JC Kerkrade in 2012 verliet om aan de slag te gaan bij Feyenoord. "Ik beschouw mijn transfer naar Feyenoord destijds niet als een mislukking. Ik heb gewoon pech gehad dat ik in december 2013 die blessure kreeg. Op dat moment had ik net een basisplaats in een sterk elftal veroverd", zo gaf Vormer aan in gesprek met Het Nieuwsblad.
Uiteindelijk kwam Vormer bij Feyenoord niet verder dan 53 optredens in het shirt van de Rotterdammers. Viermaal kwam de middenvelder tot scoren en vijfmaal gaf hij een assist. Bron:Soccernews |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
Volgens mij een beste gozer die zn werk, naar zijn behoren, goed deed. Ook richting de club Feyenoord. Op 1 of ander manier heb ik hem nooit zien vlammen en domineren op t middenveld. Misschien had dat met de speelstyle van Feyenoord te maken en zal hij bij Brugge misschien op een ander manier tot zn recht komen. Ruud bedankt voor jouw inzet voor Feyenoord en veel succes in Belgie!! |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Is nu al serieus bekend wat de transfersom is geweest? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Al hebben ze hem transfervrij laten gaan. Maar ik heb geen bedragen voorbij zien komen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wel raar toch dat je dat niet te horen krijgt.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er ligt al iets te veel druk op denk ik? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoe bedoel je.(?) bij elke verkoop word het vermeld, waarom dan bij hem niet..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen idee. dacht misschien omdat t nogal heet is onder de voetjes. en nog n tegenvallertje n brandje zou aansteken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee dat geloof ik niet. Nu komt het juist raar over.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Transfervrij niet denk ik. Club Brugge moest eerst een speler verkopen om Vormer aan te kunnen trekken. Kan ook in de salarissfeer zijn uiteraard, maarja.. Misschien komt het binnenkort naar buiten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Prima, maar dan kunnen ze dat toch ook zeggen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord zegt nooit iets over bedragen De media wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vormer erkent meerdere: 'Niemand wint van Clasie in Rotterdam'
Ruud Vormer speelt momenteel net over de grens van Nederland bij Club Brugge. Daar wil de middenvelder weer aan speeltijd toekomen, want twee jaar Feyenoord resulteerde niet in een basisplaats bij de Rotterdammers.
De overgang kwam laat in de transferzomer rond. ''Natuurlijk had ik de markt gedurende de zomer in de gaten gehouden. Als Jordy Clasie zou gaan, zou er misschien een kans komen. Toen hij zei dat hij zou blijven, wist ik dat ik zo snel mogelijk mijn koffers moest pakken. Niemand wint van Clasie in Rotterdam'', is hij duidelijk in gesprek met Voetbal International.
''Hij is een geweldige voetballer, international en jongen van de club'', erkent Vormer zijn meerdere in zijn voormalige ploeggenoot en aanvoerder van Feyenoord. ''Die strijd zou ik niet gaan winnen. Mijn rol was uitgespeeld. Daar moet je dan niet moeilijk over doen'', vindt de oud-speler van Roda JC. Bron:VI |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote:Op woensdag 08 oktober 2014 - 16:39 schreef RenatoBos het volgende:Vormer erkent meerdere: 'Niemand wint van Clasie in Rotterdam'[ afbeelding ] Ruud Vormer speelt momenteel net over de grens van Nederland bij Club Brugge. Daar wil de middenvelder weer aan speeltijd toekomen, want twee jaar Feyenoord resulteerde niet in een basisplaats bij de Rotterdammers.De overgang kwam laat in de transferzomer rond. ''Natuurlijk had ik de markt gedurende de zomer in de gaten gehouden. Als Jordy Clasie zou gaan, zou er misschien een kans komen. Toen hij zei dat hij zou blijven, wist ik dat ik zo snel mogelijk mijn koffers moest pakken. Niemand wint van Clasie in Rotterdam'', is hij duidelijk in gesprek met Voetbal International. ''Hij is een geweldige voetballer, international en jongen van de club'', erkent Vormer zijn meerdere in zijn voormalige ploeggenoot en aanvoerder van Feyenoord. ''Die strijd zou ik niet gaan winnen. Mijn rol was uitgespeeld. Daar moet je dan niet moeilijk over doen'', vindt de oud-speler van Roda JC. Bron:VI Prima gozer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoe doet hij t eigenlijk? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eerlijk Intervieuw van hem.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zijn laatste match tegen Standaard Libresse met 3-0 gewonnen, tweede helft gewisseld omdat ie geel had. Heb begrepen dat hij er fanatiek tegen aan ging en aardig gebald heeft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
leuk dat hij z'n draai gevonden heeft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'De sfeer is hier gemoedelijk, bij Feyenoord en AZ was het allemaal harder'
Club Brugge wist in de laatste dagen van de voorgaande transferperiode Ruud Vormer los te weken bij Feyenoord. De middenvelder voelt zich naar zijn zeggen goed op zijn gemak bij zijn Belgische werkgever waar volgens hem een totaal andere sfeer heerst dan bij clubs als AZ en de voornoemde club uit Rotterdam.
"Ik voel me uitstekend en Brugge is top! Ik heb het gevoel van bij Roda JC terug. De sfeer is gemoedelijk, terwijl het bij AZ en Feyenoord toch harder was. En de resultaten? Ik denk wel dat we als groep tevreden mogen zijn", aldus de middenvelder tegenover Sport/Voetbalmagazine.
Vormer had weinig tijd nodig om een beslissing te nemen toen Club Brugge bij hem aanklopte. Eerlijkheidshalve bekende hij wel dat hij op internet wat meer informatie op moest zoeken over de Belgische club. "Al heb ik Club op dat moment in de bus toch eventjes moeten googelen. Ik wist natuurlijk wel dat het een grote club was in België, maar meer ook niet."
Mensen rondom de oud-Feyenoorder waren ook direct enthousiast toen het aanbod kwam vanuit de hoogste afdeling van het Belgische voetbal. "Ook mijn familie en mijn vriendin vonden dat ik zo'n kans niet mocht laten schieten. Bovendien kon ook Ryan Donk me een pak leuke dingen vertellen over Club Brugge." Bron:Voetbalprimeur |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dan ben je niet gemaakt voor topvoetbal. |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
Ach ja, iedere voetballer zegt dat soort dingen. Kijk maar hoe onze nieuwkomers zich zeer lovend uitlaten over onze club en zijn supporters. Ik neem het allemaal maar met een korreltje zout. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ze hebben allemaal in een Feyenoord pyjama geslapen (behalve Jens..)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 oktober 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
"Ik zit hier toch al minder op de bank dan bij Feyenoord"
Het lukte Ruud Vormer niet om veel speelminuten te veroveren bij Feyenoord en in de jacht op een vaste plek trok de controlerende middenvelder naar Club Brugge. Ook in België heeft Vormer (nog) geen basisplek, al maakt de middenvelder wel meer minuten dan hij deed bij Feyenoord. Ik zit toch al minder op de bank dan bij Feyenoord, zegt Vormer dan ook.
Ik ben gekomen om te voetballen en natuurlijk ben ik niet gelukkig op de bank. Dan zit ik te denken: verdomme, waarom zit ik op die bank? Maar het zijn de keuzes van de coach die iedereen scherp wil, en die hij ook voldoende uitlegt, laat Vormer optekenen in Het Nieuwsblad.
Omdat Club Brugge het heel behoorlijk doet, zal Vormer vooralsnog genoegen moeten nemen met een bijrol. Het gaat toch alleen om de punten? Klaar. Toch wil hij in de nabije toekomst meer spelen. Men heeft hier nog geen top-Ruud gezien, al deed ik het al vrij goed, vind ik. Behalve de eerste helft tegen Standard Luik. Dat was slécht en dat mag ook gezegd worden. Bron:Voetbalzone |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat is dat een eerlijke man die Ruud Vormer wat hij zegt in het AD sportwereld misschien heeft hij dat van zijn zeer mooie vrouw succes Ruud jammer dat je niet meer bij Feyenoord speelt |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 12:00 schreef de bluffer het volgende:Wat is dat een eerlijke man die Ruud Vormer wat hij zegt in het AD sportwereld misschien heeft hij dat van zijn zeer mooie vrouw succes Ruud jammer dat je niet meer bij Feyenoord speelt Je bedoelt zeker: "succes Ruud gelukkig dat je niet meer op de loonlijst staat om de bank warm te houden bij Feyenoord" |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 12:14 schreef JanM het volgende:[..] Je bedoelt zeker: "succes Ruud gelukkig dat je niet meer op de loonlijst staat om de bank warm te houden bij Feyenoord" Gelukkig dat beide partijen happy zijn met de huidige situatie zal je bedoelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet goed genoeg, jammer. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 12:14 schreef JanM het volgende:[..] Je bedoelt zeker: "succes Ruud gelukkig dat je niet meer op de loonlijst staat om de bank warm te houden bij Feyenoord" Dat zijn jou woorden |
|
|
|