|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Eens. Ook een beetje bot JanM |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Naar Stylzz of naar blufferT? Of naar Ruud misschien?
Ik vind dat we blij moeten zijn dat hij vertrokken is. Aardige speler hoor, maar heeft niet kunnen brengen wat ik van hem verwachtte en zou ook dit seizoen weer bankzitter zijn. Die hebben we al genoeg! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vond m eind vorig seizoen helemaal niet zo slecht invallen anders. En bankzitters heb je ook nodig, die jongen deed dat zonder morren. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 16:23 schreef tomson het volgende:Vond m eind vorig seizoen helemaal niet zo slecht invallen anders. En bankzitters heb je ook nodig, die jongen deed dat zonder morren. Maar wilde dat niet nog een seizoen en dat snap ik! Dus was het voor iedereen de perfecte oplossing dat er interesse was vanuit België en hij gegaan is, toch? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Klinkt al heel anders dan de post waarop ik aanvankelijk reageerde :p |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik lees het anders vrij positief. 'Blij dat een speler met jouw kwaliteiten eindelijk ergens speeltijd wordt gegund.'
Gewoon te goed om op de bank te zitten, dat is wat ik er uit haal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het gaat lekker met vormer, zeer content met zijn nieuwe club en vind hem ook aardig ballen als ik van tijd tot tijd eens wat Belgisch voetbal bekijk. Gewoon ook eens Michel Preudhomme in de gaten houden, hij gaat fantastisch met Club Brugge.
Ruud Vormer heeft nog geen seconde spijt gehad van zijn transfer van Feyenoord naar Club Brugge. Bij de Belgische topclub is Vormer een vaste waarde, iets wat hij bij Feyenoord zeker niet was. Ik krijg nu vertrouwen ook als ik eens wat minder speel. Dat doet wat met een speler. Club Brugge was echt een topkeuze, zegt Vormer. Michel Preudhomme is de trainer van Club Brugge.
Bron Het Nieuwsblad |
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Preudhomme is een engnek. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Club Brugge staat 1e in de competitie en Vormer is lekker aan het voetballen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daarom ben ik al jaren een voorstander van een type trainer zoals Louis van Gaal ... |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
Ruud Vormer heeft nog geen seconde spijt gehad van zijn transfer van Feyenoord naar Club Brugge. Bij de Belgische topclub is Vormer een vaste waarde, iets wat hij bij Feyenoord zeker niet was. Ik krijg nu vertrouwen ook als ik eens wat minder speel. Dat doet wat met een speler. Club Brugge was echt een topkeuze, zegt Vormer. Michel Preudhomme is de trainer van Club Brugge.
Bron Het Nieuwsblad |
Ik denk eerder dat Feyenoord hier spijt van zal krijgen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Correcte gozer. Altijd zonder gemekker op de bank gezeten. Nooit hoog van de toten geblazen, kan ik wel waarderen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Als ik hem zie voetballen, dan denk ik niet dat Feyenoord er spijt van krijgt dat ze hem hebben laten gaan ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
0-4, Brugge - ManU .... viel dat ff tegen Ruud. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Prima gozer, gun hem het beste. Maar veel meer dan een ideale 12e man was hij bij ons nooit geworden, CB (nee niet Cesare Borgia) is prima club voor hem. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ook weer met beide voetjes op de grond! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: gisteren behoorlijk gefrustreerd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ruudje bedankt, das pas een feestje zo.
quote:Vrouwelijk fan doet striptease tijdens kampioensfeestje Club Brugge Leuke filmpjes van |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 11:15 schreef netsurfer het volgende:Prima gozer, gun hem het beste. Maar veel meer dan een ideale 12e man was hij bij ons nooit geworden, CB (nee niet Cesare Borgia) is prima club voor hem. FMB-er? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij is niet minder dan Toornstra |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wel qua werklust en loopvermogen, qua voetbal niet...
Vond t jammer dat Vormer t niet gered heeft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 09:54 schreef Stylzz het volgende:[..] Wel qua werklust en loopvermogen, qua voetbal niet... Vond t jammer dat Vormer t niet gered heeft. Maar het blijft altijd een raadsel waarom sommige het bij ons niet redden ,terwijl ze bij de subtop klasse zijn. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Had Clasie voor zich. Daarom niet zo gek dat ie het niet gered heeft. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Effe het goeie voorbeeld gegeven tegen standard. Zie hem daar wel een cultheld worden die daar lekker blijft hangen. Heeft t echt naar zn zin daar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Was ook een mooie wedstrijd.. Gun het hem ook wel .. Vind het altijd maar raar waarom ze bij ons soms niet slagen. Toornstra is echt niet beter terwijl ik die bij Utrecht en Ado ook klasse vond. Zoals Vormer bij Roda. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vormer had Clasie voor zich. Wilde daar niet op wachten |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Heb Vormer altijd wel gewaardeerd. Prima speler voor de breedte. Zeurde niet en stond er wanneer het moest. Had inderdaad de pech dat de ontwikkeling van Clasie zo snel ging. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Toppie voor Vormer, draait lekker in Brugge. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tja Clasie ,wist hoe belangrijk hij was. Toen hij weg was realiseerde pas echt hoe groot zijn gemis was. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ook afgebrand op ons forum, we hebben er kijk op? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In Belgie hebben ze dan ook geen fatsoenlijke satésaus, dus daar kan het wel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Afgebrand? Omdat iedereen zag dat Clasie beter was.... vond dat nog best meevallen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben in iedergeval nooit fan geweest van hem bij Feyenoord.. Wel bij Roda..Zoals ik ook fan was van Toornstra bij Utrecht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is volgens mij nooit echt afgebrand |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hooguit goed doorbakken... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gezien het aantal pagina's n beetje anoniem rond gelopen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: In de Kuip had hij toch veel supporters die achter m stonden.. Hij kon meer verkeerd doen als een Bruins bijvoorbeeld. Nee nooit afgebrand |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vilhena word in de kuip op handen gedragen ,integenstelling van hier op het forum |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moet je eens op vak T staan, kreeft ie aardig wat verwensingen naar zijn hoofd.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2016 - 23:18 schreef RenatoBos het volgende:Moet je eens op vak T staan, kreeft ie aardig wat verwensingen naar zijn hoofd.. Die krijgen ze van daar zo goed als allemaal he :p |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zo'n beetje het enige vak waar ik nog nooit gezeten heb... Stamt nog uit de tijd van me jeugdjaren als de stadionspeaker zei (en vakkie T is weer als eerste gevuld vanavond) Bewuste keuze geweest en geen verkeerde ook zo te lezen haha Fluiten ze ook op T ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2016 - 22:54 schreef Leon FR1908 het volgende:Vilhena word in de kuip op handen gedragen ,integenstelling van hier op het forum Niet helemaal waar, daar is t net zo verdeeld als hier. Kijk ook op andere fora of reacties onder nieuwsberichten. |
|
|
|