|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
zou geweldig zijn een bedrag tussen de 7 en 10 miljoen, VD Wiel heeft nieuwe motivatie nodig een andere omgeving. V Rhijn is een jonge met iets meer talent en veel meer potentie maar belangrijker nog meer met zijn hoofd bij Ajax, hij zal scherper zijn gemotiveerder frisser die jongen wilt slagen nu als basisSpeler VD Wiel is nu met hele andere dingen bezig..
Kijk mensen zo moet het meer gaan in de toekomst. Een speler word verkocht voor vele miljoenen en inplaats nog meer geld of die miljoenen te besteden aan een nieuwe speler, een nog meer talent vollere jeugdspeler op die positie zetten.
Geweldig! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 - 15:55 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:zou geweldig zijn een bedrag tussen de 7 en 10 miljoen, VD Wiel heeft nieuwe motivatie nodig een andere omgeving. V Rhijn is een jonge met iets meer talent en veel meer potentie maar belangrijker nog meer met zijn hoofd bij Ajax, hij zal scherper zijn gemotiveerder frisser die jongen wilt slagen nu als basisSpeler VD Wiel is nu met hele andere dingen bezig.. Kijk mensen zo moet het meer gaan in de toekomst. Een speler word verkocht voor vele miljoenen en inplaats nog meer geld of die miljoenen te besteden aan een nieuwe speler, een nog meer talent vollere jeugdspeler op die positie zetten. Geweldig! voor 3 tot 6 miljoen zou het al fijn zijn dat ie vertrekt.. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: We moeten er wel alles proberen uit te krijgen;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hebben we op 15 gerelateerde topics het ook niet al over hetzelfde?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
hippy, ik heb gelezen hoe je Greg tot op het bot afkraakte op het algemene deel. Met alle respect maar wat ben jij een flapdrol. Greg is een echte Ajacied. Een beetje respect mag best wel.
Jij kijkt alleen naar geld. Een hellend vlak. Ik kijk naar de Ajacied en de mens. Ik hoop dat Greg goed terecht gaat komen. Ik hoop dat Ajax nog wat aan hem mag verdienen maar ik hoop bovenal dat zowel Greg als Ajax er beter van worden. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 - 17:20 schreef Eide het volgende:hippy, ik heb gelezen hoe je Greg tot op het bot afkraakte op het algemene deel. Met alle respect maar wat ben jij een flapdrol. Greg is een echte Ajacied. Een beetje respect mag best wel. Jij kijkt alleen naar geld. Een hellend vlak. Ik kijk naar de Ajacied en de mens. Ik hoop dat Greg goed terecht gaat komen. Ik hoop dat Ajax nog wat aan hem mag verdienen maar ik hoop bovenal dat zowel Greg als Ajax er beter van worden. Ik gun VD Wiel ook een volgende stap, na het WK heeft hij geen scherpte en motivatie meer. Wel jammer dat hij met het feit dat in Ajax1 al een voorrecht is om in te spelen, dat hij niet elke keer meer de motivatie vond voor Ajax.
V Rhijn is een geweldig talent veel vertrouwen in hem! en als Ajax veel miljoenen nog kan incasseren voor hem dan is het een win win situatie |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 - 17:48 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Ik gun VD Wiel ook een volgende stap, na het WK heeft hij geen scherpte en motivatie meer. Wel jammer dat hij met het feit dat in Ajax1 al een voorrecht is om in te spelen, dat hij niet elke keer meer de motivatie vond voor Ajax. V Rhijn is een geweldig talent veel vertrouwen in hem! en als Ajax veel miljoenen nog kan incasseren voor hem dan is het een win win situatie Onzin. Greg heeft bij Ajax altijd zijn stinkende best gedaan, ook al ging het niet altijd geweldig. Toen in 2010 de deal met Bayern afketste hoorde je Greg niet. Dat tekent de echte prof. Daarom roep ik om respect voor Greg. En verdient Ajax aan hem is dat mooi, maar gebeurt dat niet verdient hij evengoed vertrouwen, dank en respect. |
|
|
|
|
catweasle
|
|
|
heren ik ben nieuw op het forum ik heb het ek eens afgespeurd naar een haalbare linksback/Linkercentrale verdediger. Hoewel velen natuurlijk onhaalbaar zijn of niet goed in het ajax plan passen heb ik eens goed gekeken naar de kroaat ivan strinic 24 jaar oud kan op beide posities uit de voeten en speelt momenteel bij Dnipro Dnipropetrovsk in de oekraine. hij is 184 cm lang, sterk in de duels , durft mee op te komen en is wat ik gezien heb echt een winnaar. Graag jullie mening over deze jongen |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 - 17:52 schreef Eide het volgende:[..] Onzin. Greg heeft bij Ajax altijd zijn stinkende best gedaan, ook al ging het niet altijd geweldig. Toen in 2010 de deal met Bayern afketste hoorde je Greg niet. Dat tekent de echte prof. Daarom roep ik om respect voor Greg. En verdient Ajax aan hem is dat mooi, maar gebeurt dat niet verdient hij evengoed vertrouwen, dank en respect. Ik vond hem vaak flegmatiek en niet de greg van 2jaar geleden bij Ajax. Dus ik zie graag V Rhijn op zijn positie, verder natuurlijk respect voor hem en gun hem het beste zijn carriere. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 - 17:55 schreef catweasle het volgende:heren ik ben nieuw op het forum ik heb het ek eens afgespeurd naar een haalbare linksback/Linkercentrale verdediger. Hoewel velen natuurlijk onhaalbaar zijn of niet goed in het ajax plan passen heb ik eens goed gekeken naar de kroaat ivan strinic 24 jaar oud kan op beide posities uit de voeten en speelt momenteel bij Dnipro Dnipropetrovsk in de oekraine. hij is 184 cm lang, sterk in de duels , durft mee op te komen en is wat ik gezien heb echt een winnaar. Graag jullie mening over deze jongen Welkom
ik vind hem zeker geen slechte speler, toch zie ik liever Heitinga en Poulsen komen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 - 17:55 schreef catweasle het volgende:heren ik ben nieuw op het forum ik heb het ek eens afgespeurd naar een haalbare linksback/Linkercentrale verdediger. Hoewel velen natuurlijk onhaalbaar zijn of niet goed in het ajax plan passen heb ik eens goed gekeken naar de kroaat ivan strinic 24 jaar oud kan op beide posities uit de voeten en speelt momenteel bij Dnipro Dnipropetrovsk in de oekraine. hij is 184 cm lang, sterk in de duels , durft mee op te komen en is wat ik gezien heb echt een winnaar. Graag jullie mening over deze jongen aangemaakt in 2009 en dan zeggen dat je nieuw bent???? Whahahaha, je mag niet liegen he.. |
|
|
|
|
catweasle
|
|
|
voor het eerst echt actief , zo beter? :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gezellig toch, welkom dan man.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zazazazazaza.....catweasle....is uit mijn jeugd gap |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
wat mij betreft mag die opbokken. deze jongen twittert liever dan dat tie op het veld staat!!! toon geen motivatie en is altijd laconiek, mede door hem was het in het begin van het seizoen allemaal zo matig. de rest nam het makkelijk over |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
bovendien is van rhijn een prima speler. heeft het in zich om een grote te worden denk ik |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Tuurlijk moet hij weg, hij staat stil de laatste twee jaar, de eredivisie kan hem niet meer insprireren en zijn opvolger staat al klaar, van Rhijn. We moeten ervoor zorgen dat we nog een mooi sommetje geld voor hem krijgen, zonde als hij gratis de deur uitloopt. En als hij niet weg gaat voor het nieuwe seizoen dan, in de geest van Cruijff, hem gewoon op de bank zetten en Van Rhijn laten spelen. Van Rhijn heeft de toekomst. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 - 22:28 schreef Cyprioot het volgende:Tuurlijk moet hij weg, hij staat stil de laatste twee jaar, de eredivisie kan hem niet meer insprireren en zijn opvolger staat al klaar, van Rhijn. We moeten ervoor zorgen dat we nog een mooi sommetje geld voor hem krijgen, zonde als hij gratis de deur uitloopt. En als hij niet weg gaat voor het nieuwe seizoen dan, in de geest van Cruijff, hem gewoon op de bank zetten en Van Rhijn laten spelen. Van Rhijn heeft de toekomst. hahaah en die gozer denkt als tie naar de top gaat dat meneer ineens het niveau haalt van zn enige goede jaar bij ajax onder martin jol? man op het ek was tie helemaal niks. als je het daar niet kan... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahahaha nou nog wielen..... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Uw wens is mijn bevel!! ;-)
ZO???
of
ZO?? |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
van rhijn is een klasse beter, duzzzzzz wegwezen greg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: whahahahahaha past tie precies in! in die andere container zodat tie wel kan blijven twitteren |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 - 12:49 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] whahahahahaha past tie precies in! in die andere container zodat tie wel kan blijven twitteren Hij heeft daardoor wel een fantastisch imago heh, daar was hij ook zo mee bezig :-P
Maar even serieus, hij is wel nog steeds een goede voetballer, maar je moet hem meer achter zijn reed zitten, af en toe een tik verkopen! Dan blijft hij scherp en is hij goed. Wordt hij te gemakzuchtig, dan is het helemaal niks... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: moet wel een electrische aansluiting in zitten voor zijn muziek... anders gaat ut niet werken..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 juni 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 - 17:20 schreef Eide het volgende:hippy, ik heb gelezen hoe je Greg tot op het bot afkraakte op het algemene deel. Met alle respect maar wat ben jij een flapdrol. Greg is een echte Ajacied. Een beetje respect mag best wel. Jij kijkt alleen naar geld. Een hellend vlak. Ik kijk naar de Ajacied en de mens. Ik hoop dat Greg goed terecht gaat komen. Ik hoop dat Ajax nog wat aan hem mag verdienen maar ik hoop bovenal dat zowel Greg als Ajax er beter van worden. Ik heb waarschijnijk hele andere wedstrijden gezien dan jij...maar ik zit me bijna elk weekend te ergeren aan het gemakzucht en de naieviteit hoe hij de duels ingaat...van oohhh dat doen we wel ff...en dat was na het wk...meneer heeft in de finale gestaan en kan iedereen wel aan...en dan dit ek, hoe hij over ronaldo praat of dat ie bij haarlem voetbalt...hij werd elke keer voorbij gelopen...en dan ook lopen zeuren dat ie niet goed is gebruikt...onzin....al dit zijn stinkende best doen is, dan wil ik ook zo een baan...flinke bak geld en halve kracht werken...maar zo denk ik er over...das mijn mening...en nog iets...als hij een echte ajaxied is, loopt ie zijn ballen uit de broek en komt niemand langs hem en als er wel iemand langs komt doe je je best om hem alsnog te stoppen en ga je er niet sloom achteraan slenteren...maar nogmaals dat is mijn mening...;)) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja wat zal ik zeggen ik was altijd een fan van Geg.echte Ajax voetballer technisch en had durf maar het laatste jaar kan ik hem niet meer terug 80x de bal terug spelen op zijn keeper dat is toch de makkelijkste weg daar wordt je niet moe van en daar betrap ik hem op,bijna geen aanvallende inpulsen meer en ik verdenk hem er van dat hij zijn geld heeft zijn muziek zijn kledinglijn en dat daarna pas het voetbal komt en dat kan je zien jammer ,dus maar snel verkopen en van Rhijn op zijn plek. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 14:46 schreef nora het volgende:Ja wat zal ik zeggen ik was altijd een fan van Geg.echte Ajax voetballer technisch en had durf maar het laatste jaar kan ik hem niet meer terug 80x de bal terug spelen op zijn keeper dat is toch de makkelijkste weg daar wordt je niet moe van en daar betrap ik hem op,bijna geen aanvallende inpulsen meer en ik verdenk hem er van dat hij zijn geld heeft zijn muziek zijn kledinglijn en dat daarna pas het voetbal komt en dat kan je zien jammer ,dus maar snel verkopen en van Rhijn op zijn plek. Ja denk ik ook...en het is ook zo dat ie ajax benadeeld, puur omdat ie geen stuiver meer waard is...of ga ik nu te ver... Ik bedoel, als hij wel elke wedstrijd zijn stinkende best had gedaan, kon ajax veel meer voor hem vangen...of draaf ik nu door.. Zonde van zijn talent... |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 - 17:52 schreef Eide het volgende:[..] Onzin. Greg heeft bij Ajax altijd zijn stinkende best gedaan, ook al ging het niet altijd geweldig. Toen in 2010 de deal met Bayern afketste hoorde je Greg niet. Dat tekent de echte prof. Daarom roep ik om respect voor Greg. En verdient Ajax aan hem is dat mooi, maar gebeurt dat niet verdient hij evengoed vertrouwen, dank en respect. Greg is geen echte ajacied, hij doet niet wat het ebste voor Ajax is,door zijn eigenheimerige gedrag en waardeloze inzet is ie geen knikker meer waard. Noem je dat iemand met een AJax Hart !!!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 17:10 schreef frankdribben het volgende:[..] Greg is geen echte ajacied, hij doet niet wat het ebste voor Ajax is,door zijn eigenheimerige gedrag en waardeloze inzet is ie geen knikker meer waard. Noem je dat iemand met een AJax Hart !!!!! Ik heb support hoor ik |
|
|
|
|
Svdk
|
|
|
Greg mag van mij weg, met van Rhijn en eventueel Ligeon heb je prima opvolgers in huis. Al denk ik dat Ligeon nog niet klaar is voor het grote werk. Misschien verhuren om ervaring op te doen? In van Rhijn heb ik wel alle vertrouwen, hij verdient het om in de basis te staan en dat heeft hij al genoeg bewezen vind ik in de periode dat greg geblesserd was |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Iets anders, wat is dan de definitie van een "echte ajacied"? Als geld daarin meespeelt, is het dus (bijna) niemand... en als je het hebt over clubliefde, daar hebben we er 3miljoen+ van (die allemaal ook voor dat geld zouden gaan als ze het aangeboden kregen). Het is allemaal zo relatief, snap nooit dat mensen overal zo graag een label opplakken ten einde een uitgesproken mening te vormen....
Greg is inderdaad met veel dingen bezig, rappen, stijl, beetje voetbal...maar dat doen de Balotelli's en Ronaldo's van deze wereld ook. Ja die zijn inderdaad een stuk beter, maar ik denk dat je nou eindelijk eens moet concluderen dat AL het gedrag aan banden gelegd moet worden, ongeacht kwaliteit. Zet zo'n Ronaldo ernaast als ie zich teveel met zichzelf bezighoudt en het is opgelost wanneer iedereen (=supporters etc) er achter blijft staan.
Face it, we zijn zelf debet aan het gedrag van deze voetballers. De clubs betalen de salarissen, die moeten verantwoording leggen aan hun bonden die uiteindelijk bij gratie van de supporters bestaan...
Done. |
|
|
|