BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote officieele Ellabdellaoui topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 23 juni 2012 - 16:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Geel: "Guidetti niet, Ellabdellaoui wel" (FeyenoordNet.nl)

FR-Han
 FR-Han - zaterdag 23 juni 2012 - 19:47   quote  deeplink  
iemand suggesties voor een top lied? iets als ellabdellaoui wie kent hem niet. ellabdellaoui ellabdellaoui is geen pleuris ajaxied

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 juni 2012 door FR-Han --
tomson
 tomson - zaterdag 23 juni 2012 - 19:55   quote  deeplink  
Eerst maar eens voetballen, dan een liedje. We kennen heel die gozer nog niet.
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 23 juni 2012 - 19:55   quote  deeplink  
tevens welkom elhamdaoir!
Rickie
 Rickie - zaterdag 23 juni 2012 - 20:16   quote  deeplink  
Met El Hamdaoui er nog bij gaan we voor de dubbel en kunnen we wellicht Europees ook nog wat betekenen..
tomson
 tomson - zaterdag 23 juni 2012 - 21:14   quote  deeplink  
Volgens mij ben jij zijn zaakwaarnemer.
Rickie
 Rickie - zaterdag 23 juni 2012 - 21:18   quote  deeplink  
Volgens mij ben jij vergeten wat hij presteerde voordat ze hem bij 020 verpest hebben, die gast is nog steeds erg goed, misschien wel de beste..
tomson
 tomson - zaterdag 23 juni 2012 - 23:57   quote  deeplink  
Kwaliteit had ie wel, maar hij is wel een probleemgeval met absurde looneisen.
tomson
 tomson - zaterdag 23 juni 2012 - 23:58   quote  deeplink  
Maar dit topic gaat over de nieuwe aanwinst Omar.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 juni 2012 - 00:05   quote  deeplink  
Aaah eindelijk zie jij het ook, pffff..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 14:54   quote  deeplink  
'Nu ga ik mijn best doen voor Feyenoord en genieten van de Eredivisie'

Omar Elabdellaoui krijgt komend seizoen de kans zich te profileren. Niet bij Manchester City, dat hem in 2008 naar Engeland haalde, maar bij Feyenoord: aan die club verhuren the Citizens hun talent een jaar lang. City hoopt op hetzelfde effect als met John Guidetti vorig seizoen. De puissant rijke Premier League-club benadrukt zaterdag dat de Zweedse spits een big hit werd in de Eredivisie en hoopt dat nu ook voor Elabdellaoui.

Het was Guidetti die Elabdellaoui warm maakte voor een tijdelijk verblijf in Rotterdam-Zuid. Ik heb met John gepraat, die sprak alleen maar lovende woorden over Feyenoord. Het is voor mij een spannende uitdaging, die me de kans geeft geregeld in de basis te staan. Daar zal ik uiteraard profijt van trekken en hopelijk Manchester City ook, in de toekomst, zegt de polyvalente Noor op de clubwebsite van de Engelsen.

Elabdellaoui verlengde niet lang geleden zijn contract in het Etihad Stadium, maar toen al lag het in de planning verhuurd te worden. De Feyenoord-aanwinst zegt blij te zijn dat alles in zijn profloopbaan zich in de juiste richting beweegt. En nu ga ik gewoon mijn best doen voor Feyenoord en genieten van mijn tijd in de Eredivisie.

Bron: Voetbalzone.nl
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 14:55   quote  deeplink  
Omar Elabdellaoui versterkt Feyenoord op huurbasis
Feyenoord versterkt zich voor het nieuwe seizoen met Omar Elabdellaoui. De 20-jarige Noorse jeugdinternational wordt per direct voor een jaar gehuurd van de Engelse kampioen Manchester City. Elabdellaoui is een multifunctionele speler die op meerdere posities kan spelen. Hij is zowel als rechter- en linkeraanvaller inzetbaar en kan tevens als aanvallende middenvelder fungeren. Elabdellaoui is op tijd in Nederland om aanstaande zondag aanwezig te zijn bij de Open Dag van Feyenoord. Hij zal als één van de in totaal zeven aanwinsten van Feyenoord voor het nieuwe seizoen uit de helikopter stappen.

Technisch directeur Martin van Geel is blij dat de overgang van Elabdellaoui naar De Kuip nu helemaal rond is. Met het oog op ons drukke programma hebben we voor dit seizoen een brede selectie nodig. Daarbij kunnen we Omar heel erg goed gebruiken. Hij is een speler met veel talent, die op verschillende posities uit de voeten kan. Omar is technisch vaardig, mentaal heel sterk en een harde werker. We zijn ervan overtuigd dat hij heel goed bij Feyenoord past.

Elabdellaoui werd in 2008 door Manchester City overgenomen van de Noorse club Skied. In 2011 werd hij verhuurd aan Strømsgodset IF uit Noorwegen, waarvoor hij in totaal twaalf wedstrijden speelde. Door een blessure kwam er daarna een vervroegd einde aan zijn huurperiode.

Tijdens de voorbereiding op dit seizoen ging hij met de eerste selectie van Manchester City mee op trainingskamp naar Oostenrijk. Tijdens het trainingskamp tekende de jeugdinternational een nieuwe tweejarige verbintenis bij de Engelse kampioen van afgelopen seizoen.

Elabdellaoui doorliep verschillende nationale jeugdelftallen in Noorwegen. Hierin speelde hij verschillende keren samen met Harmeet Singh, die eveneens met ingang van dit seizoen voor Feyenoord speelt.

Bron: Feyenoord.nl
JanM
 JanM - maandag 23 juli 2012 - 10:24   quote  deeplink  
Hopen dat we van hem net zoveel plezier gaan beleven als van Guidetti!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 juli 2012 - 16:06   quote  deeplink  
600x400-1039768.jpg
City-huurling op trainingsveld Feyenoord

Feyenoord kan komende woensdag tegen Real Mallorca een beroep doen op Omar Elabdellaoui. De nieuweling trainde dinsdag mee met de A-selectie.

Ondanks de Elabdellaoui vandaag pas aansloot bij de Rotterdammers denkt Ronald Koeman dat hij fit genoeg is om woensdag tegen Mallorca uit te komen. Feyenoord oefent dan in de eigen Kuip tegen de eilandbewoners.

"Hij heeft al een aantal weken voorbereiding bij Manchester City achter de rug, dus hij is fit", laat Koeman weten op de officiële website van de Rotterdamse club weten. De 20-jarige middenvelder speelt dit seizoen op huurbasis in De Kuip, de Noor is eigendom van Manchester City.

Wellicht dat Feyenoord ook volgende week een beroep op de jongeling doet in het uitduel met Dynamo Kiev. De Noors international is in ieder geval speelgerechtigd voor het treffen met de Oekraïners in het kader van de Champions League-kwalificatie.

Bron:Goal.com
0gima
 0gima - dinsdag 24 juli 2012 - 16:08   quote  deeplink  
Mooi is hij een beetje goed?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 juli 2012 - 16:09   quote  deeplink  
Hoop het, nog niet aan het werk gezien, Guidetti is vol lof over hem en het is een talent van city en das ook niet de minste club om voor te spelen..
0gima
 0gima - dinsdag 24 juli 2012 - 16:11   quote  deeplink  
Zeker niet! Hopen dat hij in de voetsporen van guidetti kan komen!
FEY-Rvdh
 FEY-Rvdh - dinsdag 24 juli 2012 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2012 - 16:11 schreef 0gima het volgende:
Zeker niet! Hopen dat hij in de voetsporen van guidetti kan komen!
Of misschien zelfs beter is!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 juli 2012 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2012 - 16:13 schreef FEY-Rvdh het volgende:

[..]

Of misschien zelfs beter is!!
Zou dat wat wezen..d:-))

Welkom overigens Rvdh, leuk dat je je weg naar dit forum heb gevonden..
0gima
 0gima - dinsdag 24 juli 2012 - 16:16   quote  deeplink  
Welkom xD
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 11:58   quote  deeplink  
'Nu weet ik dat Guidetti niet heeft gelogen'

Omar Elabdellaoui is na John Guidetti de tweede speler die op tijdelijke basis de overstap maakt van Manchester City naar Feyenoord.

De 20-jarige Noor is onder de indruk van zijn nieuwe club. "Ik had De Kuip al gezien vanuit de helikopter tijdens de Open Dag, maar er zelf te mogen spelen is amazing. Dan is het stadion eigenlijk nog te klein, bij wijze van spreken", vertelde hij Voetbal International.
Guidetti informeerde de buitenspeler over Feyenoord, voordat Elabdellaoui de overstap naar Rotterdam maakte. "Ik wil dat de supporters mijn naam scanderen. John Guidetti had me al veel verteld over de fans hier. Als je met je hart speelt, is het goed en ik speel altíjd met mijn hart, met passie. Nu weet ik dat John niet heeft gelogen."
Bron:Elfvoetbal.nl
pat
 pat - zaterdag 04 augustus 2012 - 13:21   quote  deeplink  
ik vind ze naam te moeilijk, ik stel voor hem piet te noemen. nog nooit eerder gedaan.
gewoon een piet lied voor hem :)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 13:49   quote  deeplink  
Omar is toch ook goed anders denkt Monsieur de Paler dat we steeds voor hem zingen..!!
FR-Han
 FR-Han - woensdag 15 augustus 2012 - 15:12   quote  deeplink  
Omar Elabdellaoui heeft dinsdagavond gescoord voor het nationale team van Noorwegen voor spelers onder de 21 jaar.
In de vriendschappelijke wedstrijd tegen de leeftijdgenoten van Oostenrijk zette de aanvallende middenvelder zijn ploeg uit een vrije trap op een 2-1 voorsprong. Ook Harmeet Singh speelde mee in het duel, dat uiteindelijk in een 2-2 gelijkspel eindigde. Komende maand staan voor Noorwegen onder 21 de belangrijke EK-kwalificatieduels met België en Engeland op het programma.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 augustus 2012 - 18:00   quote  deeplink  
Hoop dit menneke toch snel aan het werk te gaan zien..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 29 augustus 2012 - 08:39   quote  deeplink  
Hij was laatste x niet zo best
Wim2
 Wim2 - woensdag 29 augustus 2012 - 09:11   quote  deeplink  
Kans geven ipl van sisse.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 augustus 2012 - 12:06   quote  deeplink  
Cissé Wim2 het is Cissé..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 september 2012 - 00:26   quote  deeplink  
Feyenoord-aanvaller Elabdellaoui: "Ik moet meer speelminuten maken"

Feyenoord verloor zondagmiddag het uitduel met Vitesse (1-0). Feyenoord-aanvaller Omar Elabdellaoui maakte zijn debuut in de Eredivisie, maar spreekt van gemengde gevoelens. De buitenspeler annex nummer 10 wordt voor één seizoen gehuurd van het Engelse Manchester City.

"Het is heel vervelend dat we de wedstrijd in blessuretijd weggeven", begon Elabdellaoui tegenover ELFVoetbal. "Het is mooi dat ik debuteerde. Maar de teleurstelling overheerst. Dit is echt een pijnlijke nederlaag. Mijn debuut was prima. Trainer Ronald Koeman wilde dat ik mijn snelheid gebruikte en hard werkte."

Hij vervolgde: "Ik ben er nog niet, want moet nog wat wennen aan de andere jongens en zij aan mij. En ik moet nog meer ritme krijgen, meer speelminuten maken. Wat dat betreft is het gunstig dat ik nu twee wedstrijden met Jong Noorwegen ga spelen. Ik hoop op twee keer negentig minuten."
Bron: Soccernews.nl
MMM
 MMM - maandag 03 september 2012 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 00:26 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord-aanvaller Elabdellaoui: "Ik moet meer speelminuten maken"

Feyenoord verloor zondagmiddag het uitduel met Vitesse (1-0). Feyenoord-aanvaller Omar Elabdellaoui maakte zijn debuut in de Eredivisie, maar spreekt van gemengde gevoelens. De buitenspeler annex nummer 10 wordt voor één seizoen gehuurd van het Engelse Manchester City.

"Het is heel vervelend dat we de wedstrijd in blessuretijd weggeven", begon Elabdellaoui tegenover ELFVoetbal. "Het is mooi dat ik debuteerde. Maar de teleurstelling overheerst. Dit is echt een pijnlijke nederlaag. Mijn debuut was prima. Trainer Ronald Koeman wilde dat ik mijn snelheid gebruikte en hard werkte."

Hij vervolgde: "Ik ben er nog niet, want moet nog wat wennen aan de andere jongens en zij aan mij. En ik moet nog meer ritme krijgen, meer speelminuten maken. Wat dat betreft is het gunstig dat ik nu twee wedstrijden met Jong Noorwegen ga spelen. Ik hoop op twee keer negentig minuten."
Bron: Soccernews.nl
????
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 03 september 2012 - 13:17   quote  deeplink  
Laatste x balletje trappen voor Noorwegen ging ook goed
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 september 2012 - 16:48   quote  deeplink  
Elabdellaoui: 'Ik zit nu op ongeveer 85%'

3355c88dc84afacf7c3694368093bcbf.jpg

Omar Elabdellaoui heeft de Feyenoord-supporters nog niet veel moois kunnen laten zien in de sporadische minuten die hem gegund worden door trainer Ronald Koeman. De huurling van Manchester City is nog niet volledig fit na zijn zware ramadan. 'Ik denk dat ik nu op ongeveer 85% zit', zegt de Noorse aanvaller in de nieuwste editie van het magazine ELFvoetbal. 'Ik kan niet wachten om te laten zien wat ik echt allemaal kan bij Feyenoord.'
Elabdellaoui is echter wel onder de indruk van de club waar hij één jaar voor mag uitkomen. Vooral de supporters van de Rotterdamse club kunnen op complimenten rekenen van de veelzijdige speler. 'Voor de Feyenoord-supporters zou eigenlijk een apart woord uitgevonden moeten worden. Zo geweldig zijn die.'
Bron:FR12.nl
Snees
 Snees - woensdag 19 september 2012 - 20:24   quote  deeplink  
Ruilen tegen Guidetti...hebben we de kassabon nog?
King - 010
 King - 010 - dinsdag 25 september 2012 - 12:20   quote  deeplink  
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/216603_van-bronckhorst-lovend-over-elabdellaoui-en-getoonde-wil

Waarom zou je niet de proef op de som nemen en uittesten in het eerste?
Hij heeft nog niet eens fatsoenlijk speelminuten gehad in de 1ste en wordt min of meer verbannen naar de jeugd. Men wil liever met Verhoek proberen omdat er schijnbaar een klik zou zijn met Immers.
Ik denk dat je liever kan kijken of er een klik is tussen Elabdellaoui en Vilhena of Singh.
Ik vind dat hij echt een serieuze kans moet krijgen, van Bronckhorst zal niet zomaar lovend zijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 september 2012 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 12:20 schreef King - 010 het volgende:
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/216603_van-bronckhorst-lovend-over-elabdellaoui-en-getoonde-wil

Waarom zou je niet de proef op de som nemen en uittesten in het eerste?
Hij heeft nog niet eens fatsoenlijk speelminuten gehad in de 1ste en wordt min of meer verbannen naar de jeugd. Men wil liever met Verhoek proberen omdat er schijnbaar een klik zou zijn met Immers.
Ik denk dat je liever kan kijken of er een klik is tussen Elabdellaoui en Vilhena of Singh.
Ik vind dat hij echt een serieuze kans moet krijgen, van Bronckhorst zal niet zomaar lovend zijn.
Verhoek heeft evenmin een serieuze kans gehad.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 september 2012 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 12:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Verhoek heeft evenmin een serieuze kans gehad.
jawel man, 1.5 wedstrijd.. geld terug geld terug!

pfff..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 september 2012 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 12:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

jawel man, 1.5 wedstrijd.. geld terug geld terug!

pfff..
Cabral terughalen! ;)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 september 2012 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 12:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

jawel man, 1.5 wedstrijd.. geld terug geld terug!

pfff..
Vooralsnog maar 1 Forumlid die daar amok over maakt.
Een aantal volgen.
Komende 2 keer winnen en het is weer stil?
Wim2
 Wim2 - dinsdag 25 september 2012 - 18:49   quote  deeplink  
Verhoek mag nog niet afgerekend worden. Hij heeft zeker wel de kwaliteiten maar het is ff wennen voor hem.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 september 2012 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 18:49 schreef Wim2 het volgende:
Verhoek mag nog niet afgerekend worden. Hij heeft zeker wel de kwaliteiten maar het is ff wennen voor hem.
Geldt ook voor Pelle, óók voor Vormer, Singh, El Abdelloui, Goossens en zelfs Te Vrede.
Immers niet idd.
Janmaat en Mathijsen gebleken meerwaarde.
Sensi
 Sensi - woensdag 03 oktober 2012 - 15:14   quote  deeplink  
Omar Elabdellaoui heeft tot nu toe nog niet kunnen overtuigen bij Feyenoord. De huurling van Manchester City komt voorlopig niet voor in de plannen van trainer Ronald Koeman, maar krijgt tijd. 'Omar is later aangesloten bij de groep,' weet Koeman. 'Hij heeft daarna deelgenomen aan de ramadan. Hij wordt pas langzaam sterker, maar dat moet nog beter worden. Hij speelt soms nog te veel als een junior. Je kunt wel zien dat deze jongen kwaliteiten heeft, alleen speelt hij als buitenspeler en juist voor die posities hebben we keuze genoeg.'

'Ik snap dat het moeilijk is voor Omar. Achter zijn naam staat toch Manchester City en dat brengt verwachtingen met zich mee. Hij heeft het even moeilijk en moet gewoon hard blijven werken.' Volgens Koeman in Voetbal International is het niet verplicht Elabdellaoui speeltijd te gunnen. 'Hij is bij ons om betere voetballer te worden.'

'Hij traint mee en als we hem nodig hebben, laten we hem spelen. Het is zeker niet dat wij met City afspraken maken dat de spelers die wij van hem huren garantie krijgen op speeltijd. Zoiets dwing je als speler zelf af.'

bron: fr12.nl
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 oktober 2012 - 15:43   quote  deeplink  
Dus blijkbaar is ie niet goed genoeg, hoeveel kost die gozer ons eigenlijk..??
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 03 oktober 2012 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2012 - 16:06 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
City-huurling op trainingsveld Feyenoord

Feyenoord kan komende woensdag tegen Real Mallorca een beroep doen op Omar Elabdellaoui. De nieuweling trainde dinsdag mee met de A-selectie.

Ondanks de Elabdellaoui vandaag pas aansloot bij de Rotterdammers denkt Ronald Koeman dat hij fit genoeg is om woensdag tegen Mallorca uit te komen. Feyenoord oefent dan in de eigen Kuip tegen de eilandbewoners.

"Hij heeft al een aantal weken voorbereiding bij Manchester City achter de rug, dus hij is fit", laat Koeman weten op de officiële website van de Rotterdamse club weten. De 20-jarige middenvelder speelt dit seizoen op huurbasis in De Kuip, de Noor is eigendom van Manchester City.

Wellicht dat Feyenoord ook volgende week een beroep op de jongeling doet in het uitduel met Dynamo Kiev. De Noors international is in ieder geval speelgerechtigd voor het treffen met de Oekraïners in het kader van de Champions League-kwalificatie.

Bron:Goal.com
zijn neus sreekt boekdelen ghehehehe
piet de paler
 piet de paler - woensdag 03 oktober 2012 - 20:59   quote  deeplink  
ellabdellaoui ruilen voor Guidetti in winterstop ?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 oktober 2012 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 20:59 schreef piet de paler het volgende:
ellabdellaoui ruilen voor Guidetti in winterstop ?
Waarom wachten tot de winterstop..?!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 november 2012 - 01:43   quote  deeplink  
Elabdellaoui: 'Ik moet me richten op rechtsbackpositie'

600x400-1046186.jpg

Martin van Geel was in de zomer content met de huur van Manchester City-speler Omar Elabdellaoui. De Noorse voetballer zou een multifunctionele speler zijn die als buitenspeler kan acteren, maar ook als aanvallende middenvelder. Elabdellaoui heeft echter één week geleden te horen gekregen van de technische staf van Feyenoord dat hij zich moet concentreren op de positie als rechtervleugelverdediger, een positie waar hij ook speelt in de beloften van Noorwegen.
Elabdellaoui debuteerde donderdagavond met landgenoot Harmeet Singh in de basis van Feyenoord in het bekerduel tegen Xerxes/DZB. Hij mocht de volle 90 minuten volmaken. 'Ik mocht eindelijk weer eens 90 minuten spelen. Defensief had ik het wel onder controle', aldus de huurling over zijn optreden in de 0-4 gewonnen wedstrijd.

'Het klopt dat ik gehaald ben als vleugelspeler, die ook uit de voeten kan als aanvallende middenvelder. Ik heb echter totaal geen moeite met de rol die ik nu krijg toebedeeld.'
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 november 2012 - 12:34   quote  deeplink  
'Balend Feyenoord neemt contact op met Man City'

Mario-Balotelli-.jpg
Waaat, komt Omar terug?

De prestaties van Omar Elabdellaoui zijn Feyenoord erg tegengevallen. Volgens het Algemeen Dagblad denkt de club er zelfs aan om de huurling voortijdig terug te sturen naar Manchester City.

De twintigjarige Elabdellaoui kwam afgelopen zomer naar De Kuip, waar hij ploegmaat John Guidetti vorig seizoen zag schitteren. De Noor weet op zijn beurt echter niet te imponeren en keert mogelijk eerder terug naar Manchester.

Elabdellaoui begon in de competitie nog geen enkele keer in de basis, zijn inzet bleef tot op heden beperkt tot twee invalbeurten. Omdat hij zich op de linkerflank niet wist te bewijzen, richt hij zich als back-up van Daryl Janmaat nu op de rechtsbackpositie.
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 10 november 2012 - 12:44   quote  deeplink  
Als de berichten waar zijn, dan is het terecht dat Feyenoord er over nadenkt om Omar Elabdellaoui terug te sturen naar Manchester City. Ook City zal het denk ik opmerkelijk vinden dat Omar geen basisplaats weet te veroveren in een elftal dat speelt in de Nederlandse competitie.

Hopelijk is een voortijdige beëindiging van het huurcontract mogelijk, zodat op de huurkosten bespaard kan worden.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 november 2012 - 12:50   quote  deeplink  
Op de linkerflank heeft ie teveel concurrentie te dulden en komt ie niet aan spelen toe, wat vreemd blijft is dan natuurlijk dat iemand afkomstig van City die concurrentie niet aankan..
Vreemd vind ik het ook dat je dan zo iemand op de rechterflank posteert..
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 10 november 2012 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 12:50 schreef RenatoBos het volgende:
Op de linkerflank heeft ie teveel concurrentie te dulden en komt ie niet aan spelen toe, wat vreemd blijft is dan natuurlijk dat iemand afkomstig van City die concurrentie niet aankan..
Vreemd vind ik het ook dat je dan zo iemand op de rechterflank posteert..
Van een vooraf als talentvolle voetballer bestempelde speler van City mag je verwachten dat hij niet of nauwelijks last heeft van concurrentie in de Nederlandse competitie. Dat hij dat wel heeft, geeft te denken. Ik denk dat zijn toekomstig voetballoopbaan anders zal verlopen dan hij zelf dacht toe hij door City werd gekocht.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 november 2012 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 12:56 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Van een vooraf als talentvolle voetballer bestempelde speler van City mag je verwachten dat hij niet of nauwelijks last heeft van concurrentie in de Nederlandse competitie. Dat hij dat wel heeft, geeft te denken. Ik denk dat zijn toekomstig voetballoopbaan anders zal verlopen dan hij zelf dacht toe hij door City werd gekocht.
En mogelijk zal City zich ook wel achter de oren krabben..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote officieele Ellabdellaoui topic!









0.0091359