BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote officieele Ellabdellaoui topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 23 juni 2012 - 16:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Geel: "Guidetti niet, Ellabdellaoui wel" (FeyenoordNet.nl)

RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 november 2012 - 16:33   quote  deeplink  
Feyenoord mag Elabdellaoui terugsturen

600x200-el%20abdellaoui.jpg

Trainer Ronald Koeman van Feyenoord kan in de winterstop Omar terugsturen naar Manchester City, de club die de Noorse jeugdinternational heeft verhuurd. Elabdellaoui komt in De Kuip als aanvaller niet aan spelen toe, zodat Koeman hem nu probeert als rechtsback. Op die positie kan de Noor een alternatief zijn voor een eventuele blessure van Janmaat.
En ik moet zeggen dat hij het best goed doet, zegt Koeman. Net als Daryl is Omar een aanvallende back. Altijd handig als er iets met Janmaat gebeurt. Daarom heb ik nog niet gedacht over de vraag of we hem in de winterstop terugsturen naar City.

Die mogelijkheid heeft Feyenoord wel, zegt technisch directeur Martin van Geel. Dat is de afspraak met City. Een beslissing is nog niet gekomen, maar feit is ook dat Omar weinig speeltijd krijgt .Binnenkort zullen we bekijken voor wat alle partijen de beste beslissing zal zijn.
Bron:FR12
van geil
 van geil - maandag 19 november 2012 - 21:37   quote  deeplink  
scheelt weer 4 ton
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 december 2012 - 13:36   quote  deeplink  
Elabdellaoui: Voordeel dat ik meerdere posities kan spelen

media_xll_1326618.jpg

Omar Elabdellaoui kan aanstaande zondag zijn basisdebuut maken in De Kuip voor Feyenoord, in de wedstrijd tegen ADO Den Haag. De Noorse aanvaller, die ook op de rechtsbackpositie uit de voeten kan, is zeer waarschijnlijk de vervanger van de geschorst Daryl Janmaat. Als rechtsback worden er andere dingen van je gevraagd dan als rechtsbuiten, maar op beide posities kan ik goed uit de voeten, zegt Elabdellaoui in een interview in het Feyenoord Wedstrijdmagazine, dat zondag gratis wordt verspreid in De Kuip. Bij Noorwegen onder 21 speel ik ook regelmatig aan de rechterkant van de verdediging, ik weet dus hoe ik die positie moet invullen. Zelf heb ik niet echt een voorkeur, ik zie het als een voordeel dat ik op meerdere posities inzetbaar ben.

In het Feyenoord Wedstrijdmagazine vertelt Elabdellaoui dat hij met een goed gevoel terugkijkt op zijn eerste half jaar bij Feyenoord. Natuurlijk had ik gehoopt op meer speelminuten in het eerste elftal, maar ik heb nu eenmaal de pech dat de club voor de posities waarop ik kan spelen met Daryl Janmaat en Ruben Schaken over twee internationals beschikt. Het is niet altijd even makkelijk geweest, maar ik heb het naar mijn zin binnen de club en probeer hard te werken om beter te worden. Het voelde goed om tegen NAC Breda weer in het veld te staan en ik hoop ook tijdens de komende wedstrijden speelminuten te krijgen.

Het volledige interview met Omar Elabdellaoui is te lezen in het Feyenoord Wedstrijdmagazine, dat zondag voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag gratis verkrijgbaar is in en om De Kuip. In het Wedstrijdmagazine is verder uitgebreid aandacht voor de komende tegenstander, wordt teruggeblikt op het gelijkspel van Feyenoord tegen NAC Breda en blikt oud-spits Harry van der Laan die zowel voor Feyenoord als ADO Den Haag speelde vooruit op de wedstrijd.
bron:FR12
van geil
 van geil - vrijdag 14 december 2012 - 14:16   quote  deeplink  
deed t naar behoren als invaller voor Janmaat.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 december 2012 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2012 - 14:16 schreef van geil het volgende:
deed t naar behoren als invaller voor Janmaat.
Vond ik ook, speelde helemaal niet slecht dit keer, ben benieuwd hoe die het zondag gaat doen..
van geil
 van geil - maandag 17 december 2012 - 20:17   quote  deeplink  
niet goed,,,
oogt zo nerveus.jammer
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 december 2012 - 21:17   quote  deeplink  
Verdedigend dramatisch
van geil
 van geil - maandag 17 december 2012 - 21:40   quote  deeplink  
haalt de kerst niet.
BertusBadeend
 BertusBadeend - maandag 17 december 2012 - 23:03   quote  deeplink  
Ik vind het een handige reservespeler om te hebben gezien het aantal posities waarop hij kan spelen. Alleen hebben we voor al die posities al gelijkwaardige reservespelers.

Ik moet wel toegeven dat ik hem gisteren goed vond spelen. Hij liet zien dat ie echt wilde en deed vrijwel niets fout. Hij zou alleen wat vaker op mogen komen om zo aansluiting naar het middenveld te maken.
bode
 bode - maandag 17 december 2012 - 23:12   quote  deeplink  
Deze Ellabdellaoui moet gewoon weer richting Engeland
ik heb nog niks goed gezien van hem, zolang hij hier al is
tomson
 tomson - maandag 17 december 2012 - 23:36   quote  deeplink  
En wie vangt evt. blessures/schorsingen van Janmaat op ? We hebben de Vrij ook nog wel eens op die positie gehad ?
BertusBadeend
 BertusBadeend - maandag 17 december 2012 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2012 - 23:36 schreef tomson het volgende:
En wie vangt evt. blessures/schorsingen van Janmaat op ? We hebben de Vrij ook nog wel eens op die positie gehad ?
De Vrij, Mokotjo, Leerdam
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 17 december 2012 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2012 - 20:17 schreef van geil het volgende:
niet goed,,,
oogt zo nerveus.jammer
Basisdebuut eredivisie. Bovendien niet op zijn eigen plek. Was ook niet echt een rustige wedstrijd voor hem. Hij moet nog wel het nodige leren, maar ik denk wel dat hij op termijn een aardige rechtsback kan worden. Je kunt je afvragen of hij zich daarvoor het best bij ons kan ontwikkelen of beter elders...
BertusBadeend
 BertusBadeend - maandag 17 december 2012 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2012 - 23:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Basisdebuut eredivisie. Bovendien niet op zijn eigen plek. Was ook niet echt een rustige wedstrijd voor hem. Hij moet nog wel het nodige leren, maar ik denk wel dat hij op termijn een aardige rechtsback kan worden. Je kunt je afvragen of hij zich daarvoor het best bij ons kan ontwikkelen of beter elders...
misschien doorverhuren aan excelsior. die kunnen wel wat verdedigers gebruiken
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 17 december 2012 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2012 - 23:52 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

misschien doorverhuren aan excelsior. die kunnen wel wat verdedigers gebruiken
Te laag niveau voor hem. Hij komt wel van City, dan ga je niet naar Excelsior. Maar een andere ploeg in de Eredivisie wellicht. Groningen ofzo.
tomson
 tomson - dinsdag 18 december 2012 - 00:04   quote  deeplink  
Mokotjo beet stevig van zich af gister, maar hele wedstrijden op niveau heb ik een hard hoofd in. Leerdam zie ik in de winterstop wel vertrekken. Blijft over de Vrij maar dan heb je BMI of Kongolo ook weer nodig. Een berg puzzelwerk weer allemaal. Als ik het weer verkeerd zie is dat omdat ik tegen mijn bedtijd aanzit ;)
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 18 december 2012 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2012 - 00:04 schreef tomson het volgende:
Mokotjo beet stevig van zich af gister, maar hele wedstrijden op niveau heb ik een hard hoofd in. Leerdam zie ik in de winterstop wel vertrekken. Blijft over de Vrij maar dan heb je BMI of Kongolo ook weer nodig. Een berg puzzelwerk weer allemaal. Als ik het weer verkeerd zie is dat omdat ik tegen mijn bedtijd aanzit ;)
Mokotjo zal gerust hier en daar een foutje maken, maar het is dan ook een reserveback. Ik vind hem een volwaardige reserve. Speelt iets te vaak op safe met het balletje terug, maar das beter dan te vaak de bal verspelen. Hij is geen speler die voor gevaar zorgt voor tegenstander, maar ook niet voor Feyenoord.

Ik denk dat Leerdam inderdaad zal vertrekken, net zoals Cisse, Fernandez en (helaas) Mokotjo. Die jongen heb nog toekomst...
JanM
 JanM - dinsdag 18 december 2012 - 10:15   quote  deeplink  
Mokotjo en De Vrij kunnen daar spelen als Elabdellaoui idd teruggaat naar City en anders loopt er in de jeugd vast ook nog wel een goede RB, toch?
Sensi
 Sensi - dinsdag 18 december 2012 - 10:24   quote  deeplink  
Ook al speelde hij niet slecht tegen ADO, gedurende de eerste helft van het seizoen hebben we toch te weinig van hem gezien. Indd lekker terug naar City sturen en desnoods iemand van uit de jeugd op pikken voor die positie. Beter voor Feyenoord ook.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 december 2012 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2012 - 23:36 schreef tomson het volgende:
En wie vangt evt. blessures/schorsingen van Janmaat op ? We hebben de Vrij ook nog wel eens op die positie gehad ?
Zondag tegen ADO nam Stefan na de wissel tussen Omar en Nelom toch ook die plaats waar..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 december 2012 - 13:11   quote  deeplink  
Je kan nog bijna beter 3-4-3 spelen dan met elappie als back.
Schandalig slecht verdedigend afgelopen weekend.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 december 2012 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2012 - 13:11 schreef Stylzz het volgende:
Je kan nog bijna beter 3-4-3 spelen dan met elappie als back.
Schandalig slecht verdedigend afgelopen weekend.
Omdat ie er zelden speelt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 januari 2013 - 17:02   quote  deeplink  
bec609b405fadb4a49fb3d0d1ac98fd9.png

elabdellaoui.jpg

Feyenoord heeft per direct afscheid genomen van Omar Elabdellaoui.

De middenvelder vertrekt naar Eintracht Braunschweig, de verrassende koploper van de Duitse Tweede Bundesliga.

Dat meldt Martijn Krabbendam, de Feyenoord-watcher van Voetbal International. De 21-jarige Noorse jeugdinternational kwam eind juli op huurbasis naar Stadion De Kuip.
Bron:FRFanatic
Zomerland
 Zomerland - maandag 14 januari 2013 - 17:05   quote  deeplink  
Veel succes Omar.
Hij was niet geweldig maar toonde wel altijd inzet.
Ik ben alleen bang dat Leerdam nu stand-in voor Janmaat wordt.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 januari 2013 - 17:05   quote  deeplink  
Gelukkig, is een belemmering voor de eigen jeugd .....
Ik wist niet wat ik er van moest verwachten maar het was niet veel wat ie heeft laten zien
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 januari 2013 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 17:05 schreef Zomerland het volgende:
Veel succes Omar.
Hij was niet geweldig maar toonde wel altijd inzet.
Ik ben alleen bang dat Leerdam nu stand-in voor Janmaat wordt.
Ja daar ben ik nu juist ook bang voor! Leerdam moeten ze niet meer bij het eerste halen!
Lekker bij de reserves trainen en bij de thuiswedstrijden op de tribune en wedstrijd meer laten spelen ...
van geil
 van geil - maandag 14 januari 2013 - 17:13   quote  deeplink  
mooi.....
van geil
 van geil - maandag 14 januari 2013 - 17:13   quote  deeplink  
mooi.....
JanM
 JanM - maandag 14 januari 2013 - 17:16   quote  deeplink  
leven-met-een-idioot.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 januari 2013 door JanM --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 januari 2013 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 17:05 schreef Zomerland het volgende:
Veel succes Omar.
Hij was niet geweldig maar toonde wel altijd inzet.
Ik ben alleen bang dat Leerdam nu stand-in voor Janmaat wordt.
Ik verwacht niet dat Koeman hem zal,opstellen, alleen in hoge nood en voor de rechtsback positie heb je ook,altijd de Vrij nog en ik meen dat Mokotjo daar ook uit de voeten kan. En wat loopt er nog bij de jeugd rond..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 januari 2013 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 17:16 schreef JanM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal proberen niet meer met Lijdensweg in discussie te gaan Jan, thanx voor de tip..
JanM
 JanM - maandag 14 januari 2013 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 17:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik zal proberen niet meer met Lijdensweg in discussie te gaan Jan, thanx voor de tip..
Werkt goed! Als iedereen dat zou doen gaat 'ie vanzelf terug naar het 020 forum!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 januari 2013 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 17:25 schreef JanM het volgende:

[..]

Werkt goed! Als iedereen dat zou doen gaat 'ie vanzelf terug naar het 020 forum!
Daar waar die hoort..!!!!!
Wim2
 Wim2 - maandag 14 januari 2013 - 17:36   quote  deeplink  
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG

uitzwaaien.jpg
MMM
 MMM - maandag 14 januari 2013 - 18:17   quote  deeplink  
Matige speler.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 januari 2013 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 17:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik zal proberen niet meer met Lijdensweg in discussie te gaan Jan, thanx voor de tip..
En jij geloof dat? Net zoals JanM ..... hahahahahaha
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 januari 2013 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 17:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Daar waar die hoort..!!!!!
Jij ben de HOMO en niemand anders! Dus wie moet er dan naar 020 ??????? Juist de HOMO RenatoBos ....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 januari 2013 - 19:07   quote  deeplink  
Renatobos is gay ole oleeeeeeeeee..
Wim2
 Wim2 - maandag 14 januari 2013 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 19:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jij ben de HOMO en niemand anders! Dus wie moet er dan naar 020 ??????? Juist de HOMO RenatoBos ....
Niets over RenatoBos zeggen Lullenweg!

Ga jij nou maar Dartpijltjes op een mulder poster gooien en val ons niet lastig.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 januari 2013 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 19:07 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Niets over RenatoBos zeggen Lullenweg!

Ga jij nou maar Dartpijltjes op een mulder poster gooien en val ons niet lastig.
Waarom zou ik niks over die HOMO zeggen? Wie de bal kaats ......
JanM
 JanM - maandag 14 januari 2013 - 20:15   quote  deeplink  
Wim2:

leven-met-een-idioot.jpg
Wim2
 Wim2 - maandag 14 januari 2013 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 20:15 schreef JanM het volgende:
Wim2:

[ afbeelding ]
Ok. Ik zal Lijdensweg negeren voortaan.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 januari 2013 - 22:00   quote  deeplink  
f93529502855a06c1a1b24090d6d799c.png

Omar Elabdellaoui gaat na zijn vertrek bij Feyenoord aan de slag in Duitsland. De aanvaller vervolgt zijn carrière bij Eintracht Braunschweig, dat hem het komende half jaar op huurbasis overneemt van Manchester City.

De jeugdinternational van Noorwegen werd door de Engelse club in de eerste seizoenshelft gestald bij Feyenoord.

De 21-jarige vleugelspeler kwam in De Kuip niet tot wasdom. Onder trainer Ronald Koeman kon de landgenoot van middenvelder Harmeet Singh op weinig speelminuten rekenen. Doordat Elabdellaoui in de voorhoede van Feyenoord overbodig werd bevonden, moest hij zich richten op de rechtsbackpositie als stand-in voor Daryl Janmaat. In december speelde hij als basisspeler tegen ADO Den Haag zijn laatste officiële wedstrijd.

In totaal droeg Omar Elabdellaoui vijf keer het shirt van Feyenoord in competitieverband. Daarin kwam de voormalig speler van Strømsgodset IF niet tot scoren. Hij vertrok afgelopen maandag bij Feyenoord. De Rotterdamse club wilde meewerken aan het verzoek van de speler om elders zijn heil te vinden. Zijn nieuwe werkgever komt uit in de Tweede Bundesliga.
Bron:Rijnmond
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 20 januari 2013 - 09:41   quote  deeplink  
Zie je nou wel. Had ie ook gewoon naar Excelsior gekund :p
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 februari 2013 - 02:21   quote  deeplink  
Braunschweig omarmt Engelse allure Elabdellaoui

Elabdellaoui%2C%20Omar_2.jpg

Omar Elabdellaoui vertrok in de winterstop na zes maanden bij Feyenoord. De van Manchester City gehuurde voetballer wist zich niet in de basis te spelen in Rotterdam. Bij zijn nieuwe club, Eintracht Braunschweig, wordt de 21-jarige Elabdellaoui direct omarmt.

De jongeling was in zijn eerste twee wedstrijden namens de club uit de 2. Bundesliga meteen belangrijk met twee assists. De Noor werpt zich direct op tot een sterkhouder van het Duitse team. "Een goede start", stelt ook Elabdellaoui vast. Maar genoegen met zijn huidige vormpijl neemt hij niet. "Het gaat nog beter worden." Net als in Rotterdam, komt Elabdellaoui ook in Duitsland voornamelijk als rechtsback uit.

Elabdellaoui, van huis uit een rechteraanvaller, kan zich goed vinden in zijn nieuwe positie. "Ik heb bij Jong Noorwegen ook al in deze rol gespeeld. Positiewisselingen zijn voor mij überhaupt geen probleem." De instelling van Elabdellaoui doet coach Thorsten Lieberknecht deugd. "Omar heeft een Engelse mentaliteit, hij geeft niet op", zegt de trainer. "Hij neemt zijn teamgenoten daarin mee, terwijl hij hier pas net is."
Bron:Voetbalprimeur
JanM
 JanM - zaterdag 16 februari 2013 - 19:52   quote  deeplink  
Vormpijl?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 april 2013 - 23:51   quote  deeplink  
OUD-FEYENOORDER PROMOVEERT NAAR BUNDESLIGA

3355c88dc84afacf7c3694368093bcbf.jpg

Omar Elabdelloui is vrijdagavond met zijn club Eintracht Braunschweig gepromoveerd naar de hoogste Duitse voetbalafdeling, de Bundesliga. Na een 1-0 overwinning op FC Ingolstadt kon het feest lost barsten bij de club uit Midden-Duitsland.

De Noor speelde de eerste competitiehelft van dit seizoen op huurbasis voor Feyenoord. Op aanraden van oud-Feyenoorder én ploeggenoot bij Manchester City, John Guidetti, maakte hij de overgang naar De Kuip. Hij kwam echter niet verder vijf eredivisie-optredens en één wedstrijd in het KNVB-bekertoernooi. Wegens de grote concurrentie op de rechterflank van zowel Ruben Schaken als Daryl Janmaat, zag hij geen heil meer in een langer verblijf bij Feyenoord.

Nu speelt hij dus op huurbasis in Duitsland en mag hij volgend jaar in de Bundesliga spelen, tenzij hij kiest voor een terugkeer naar Engeland
Bron:Ilikefeyenoord
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 27 april 2013 - 02:08   quote  deeplink  
Yay.
tomson
 tomson - zaterdag 27 april 2013 - 07:29   quote  deeplink  
Ik dacht nou ga ik lezen dat ie 3 keer gescoord heeft..
MauricioAros
 MauricioAros - woensdag 26 november 2014 - 20:53   quote  deeplink  
Held

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote officieele Ellabdellaoui topic!









0.0084459