|
|
FR-Han
|
|
|
Ik meld hierbij trots dat Luuk en Xavi vandaag 1 jaar zijn geworden! Gyan/Jozo als trotse vadert en Obiku/Chari als trotse oom gaan dit natuurlijk vieren!! 1 jaar oud, en meer spelinzicht als 98% van de posters hier. (gyan en ik zijn de 2%)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juni 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Xavi, Luuk, Gyan en Han, van harte. Dat wordt even dooreten met al die taarten. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Van harte kids en pa&ma.....!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geef mij Maarten van Rossum maar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van harte gefeliciteerd allen..
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Gefeliciteerd voor de kleintjes! en natuurlijk ook voor de familie ^^
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juni 2012 door Sensi -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: kleintjes. het zijn er 2 man... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 11:34 schreef FR-Han het volgende:Ik meld hierbij trots dat Luuk en Xavi vandaag 1 jaar zijn geworden! Gyan/Jozo als trotse vadert en Obiku/Chari als trotse oom gaan dit natuurlijk vieren!! 1 jaar oud, en meer spelinzicht als 98% van de posters hier. (hoogie en T zijn de 2%) Dat dan weer wel |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Proficiat aan BEIDEN! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, nee dan had ik wel wat hoger gestaan bij de EK poule.... |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Bedoelde ik ook eigenlijk maar heb em veranderd^^ |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Van Harte Gefeliciteerd beste vader en oom ................. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
van harte en nog vele gezonde jaren ;-) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
was een leuk feest!! natuurlijk zaten papa en oom langer dan de heldjes. maar als je die vrolijke koppies ziet van ze, dan besef je weer waar het allemaal om draait. luuk en xavi, bedankt voor de pret! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gaaf Biek, daar heb je kinderen voor, genieten man.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Van harte met de 2 kanjers!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 00:41 schreef FR-Han het volgende:was een leuk feest!! natuurlijk zaten papa en oom langer dan de heldjes. maar als je die vrolijke koppies ziet van ze, dan besef je weer waar het allemaal om draait. luuk en xavi, bedankt voor de pret! Gefeliciteeeerdddd! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Nog van harte gefeliciteerd! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Harteljk dank allen! Jij ook Han. Je heb weer een onuitwisbare indruk achter gelaten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juni 2012 door Gyan010 -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 17:21 schreef Gyan010 het volgende:Harteljk dank allen! Jij ook Han. Je heb weer een onuitwisbare indruk achter gelaten ben inderdaad ook wel blij dat ik niks gesloopt hebt gister. behalve dat er een parasol naar de buren waaide door mijn schuld. normaal als ik er niet ben kan het windkracht 12 zijn maar blijft ie wel staan... lol |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Parasollen...Volksvijand nummer 1. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lachen juist als er een windvlaag over het strand gaat.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zoek!...Zoek Renato!
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe ja geweldig en dan neer ploffen op zo'n duitserT, die dan weer veschrikkelijk staat te schelden.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 18:26 schreef RenatoBos het volgende:Ghehe ja geweldig en dan neer ploffen op zo'n duitserT, die dan weer veschrikkelijk staat te schelden.. Weet je waarom een duitser z`n grote kop heeft? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
FR kido helden XAVI & LUUK.. Gefeliciteerd en nog vele jaartjes !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Omdat parasols juist hĂșn bek inwaaien? |
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
Van harte gefeliciteerd met zijn verjaardag |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Anders past die grote bek er niet in!!! hahahaha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hahaha kris mijn zoon is vandaag ook jarig en is 2 jaar geworden! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Proficiat Kris
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: d-)) ben jij een duitsert dan??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juni 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Gefeliciteerd met Kris, Milo! Wanneer wordt hij ingeschreven bij de jeugd van Feyenoord? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gefeliciteerd Kris..
|
|
|