|
|
JOOD
|
|
|
Jongens, het is weer tijd voor een ideale opstelling topic voor het aankomende seizoen.
Bij deze: (ervan uitgaande dat Vertonghen en vd/Wiel weggaan)
Vermeer
V Rhijn - Alderweireld - Aankoop 1 - Boilessen
Anita
De Jong - Janssen/Eriksen
Aankoop 2 - Sigthorsson - Boerrighter
Vermeer: Mag van mij ook blijven staan, maar mocht hij teveel fouten gaan maken hebben we altijd Cillissen achter de hand.
Van Rhijn: Duidelijk, talent en goed. Alderweireld: Nieuwe leider achterin. Aankoop 1: Vervanger voor Vertonghen, linksbenige centrale verdediger die een goed overzicht heeft en goed kan voetballen. Boilessen: Hopelijk komt hij er dit seizoen helemaal bovenop.
Anita: Zeer belangrijk geweest vorig seizoen en heeft bewezen dat hij het kan.
De Jong: Onder iedere trainer een vaste waarde, dus hij moet gewoon spelen. Eriksen: Te wisselvallig en niet goed genoeg bij veel wedstrijden. Janssen: Hopelijk begint hij op het niveau dat hij vorig jaar tijdens de 2e seizoenshelft had.
Aankoop 2: Hopelijk Narsing, of iemand anders die een goede techniek, snelheid, inzicht en voorzet heeft. Sigthorsson: Laat hem het maar doen, aan de flanken zal het dit seizoen niet liggen. (Aankoop 3): 2e spits, deze wordt hoop ik gelijkwaardig aan Siggi, dus daarom zet ik hem bij de basis. Boerrighter: Hopelijk speelt hij een jaar lang blessurevrij en kan hij zich bewijzen en in het NL elftal ballen.
Reacties? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 11:49 schreef JOOD het volgende:Jongens, het is weer tijd voor een ideale opstelling topic voor het aankomende seizoen. Bij deze: (ervan uitgaande dat Vertonghen en vd/Wiel weggaan) Vermeer V Rhijn - Alderweireld - Aankoop 1 - Boilessen Anita De Jong - Janssen/Eriksen Aankoop 2 - Sigthorsson - Boerrighter Vermeer: Mag van mij ook blijven staan, maar mocht hij teveel fouten gaan maken hebben we altijd Cillissen achter de hand. Van Rhijn: Duidelijk, talent en goed. Alderweireld: Nieuwe leider achterin. Aankoop 1: Vervanger voor Vertonghen, linksbenige centrale verdediger die een goed overzicht heeft en goed kan voetballen. Boilessen: Hopelijk komt hij er dit seizoen helemaal bovenop. Anita: Zeer belangrijk geweest vorig seizoen en heeft bewezen dat hij het kan. De Jong: Onder iedere trainer een vaste waarde, dus hij moet gewoon spelen. Eriksen: Te wisselvallig en niet goed genoeg bij veel wedstrijden. Janssen: Hopelijk begint hij op het niveau dat hij vorig jaar tijdens de 2e seizoenshelft had. Aankoop 2: Hopelijk Narsing, of iemand anders die een goede techniek, snelheid, inzicht en voorzet heeft. Sigthorsson: Laat hem het maar doen, aan de flanken zal het dit seizoen niet liggen. (Aankoop 3): 2e spits, deze wordt hoop ik gelijkwaardig aan Siggi, dus daarom zet ik hem bij de basis. Boerrighter: Hopelijk speelt hij een jaar lang blessurevrij en kan hij zich bewijzen en in het NL elftal ballen. Reacties? behalve op het middenveld, voor de rest ben ik het wel met de opstelling eens. Janssen moet de leider worden van dit Ajax, als hij niet goed genoeg speelt kan de Jong er in. maar denk dat we met Eriksen moeten gaan rouleren, zodat hij fit blijft. dus Schone zal er ook af en toe instaan denk ik want die is wel creatiefer dan de Jong.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
siem de jong moet altijd spelen, is altijd nuttig en zal ook spelen!!! boilessen heeft 12 officiele competiteduels gespeeld voor ajax, een aantal goede maar ook een aantal baggere, dus snap dat niet! narsingh moet komen, een echte klassieke voorhoede!!!! 2 echte buitenspelers! theo moet de leider nu worden! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 13:56 schreef Luis_suarez_19 het volgende:siem de jong moet altijd spelen, is altijd nuttig en zal ook spelen!!! boilessen heeft 12 officiele competiteduels gespeeld voor ajax, een aantal goede maar ook een aantal baggere, dus snap dat niet! narsingh moet komen, een echte klassieke voorhoede!!!! 2 echte buitenspelers! theo moet de leider nu worden! wie wou je dan LB zetten? Blind? vind Blind de laatste tijd goed maar was daarvoor niet echt best. Boilesen heeft inderdaad een aantal goede wedstrijden gespeeld. Koppers heeft hem redelijk vervangen maar moet zich ook nog bewijzen, daar bij kan je denk ik niet Dijks in één keer daar laten spelen die moeten we rustig brengen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 14:05 schreef NatjosFC het volgende:[..] wie wou je dan LB zetten? Blind? vind Blind de laatste tijd goed maar was daarvoor niet echt best. Boilesen heeft inderdaad een aantal goede wedstrijden gespeeld. Koppers heeft hem redelijk vervangen maar moet zich ook nog bewijzen, daar bij kan je denk ik niet Dijks in één keer daar laten spelen die moeten we rustig brengen. zeg alleen dat boilesen amper gespeeld heeft, en nog veel fouten maakt! je quote weer verkeerd! van mij mogen al die linksbacks optyfen. ik ben fan van butnner en die komt niet! |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Vermeer V Rhijn. Alderweireld. Moisander. Boilessen. Anita Eriksen. Janssen Narsingh. Sigthorson. Boerigter |
|
|
|
|
robajax
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 18:51 schreef E-J het volgende:Vermeer V Rhijn. Alderweireld. Moisander. Boilessen. Anita Eriksen. Janssen Narsingh. Sigthorson. Boerigter ik heb liever viergever ipv moisander:$.. is sneller en zit meer potentie in, heeft alleen wel minder ervaring maarja |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 18:54 schreef robajax het volgende:[..] ik heb liever viergever ipv moisander:$.. is sneller en zit meer potentie in, heeft alleen wel minder ervaring maarja Heb liever Nuytinck |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Gilissen van Rhijn-Aldeweireld-(Moisander of Viergever) Bouilessen. Anita Eriksen Janssen Narsingh Siggi Boerigther |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 13:56 schreef Luis_suarez_19 het volgende:siem de jong moet altijd spelen, is altijd nuttig en zal ook spelen!!! boilessen heeft 12 officiele competiteduels gespeeld voor ajax, een aantal goede maar ook een aantal baggere, dus snap dat niet! narsingh moet komen, een echte klassieke voorhoede!!!! 2 echte buitenspelers! theo moet de leider nu worden! Erikssen op de bank dan maar??? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Hij haalt niet altijd een voldoende, dus ik zie liever dat Frank hem vaker rouleert ja. Siem is altijd goed voor inzet en strijd, een echte middenvelder in mijn ogen. Eriksen moet leren knokken, talent heeft ie genoeg maar alleen als hij er zelf zin in heeft lijkt wel... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 20:33 schreef nora het volgende:Gilissen van Rhijn-Aldeweireld-(Moisander of Viergever) Bouilessen. Anita Eriksen Janssen Narsingh Siggi Boerigther Gillessen op goal? speel toch liever met een keeper, die middenvelder van NAC kan echt niet keeper... :) |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Cilissen vRhijn-Alderweireld-Boilesen/Aankoop(Moisander/Viergever/Nuytinck)-Boilesen/Koppers Anita De Jong-Janssen Aankoop (Narsingh)/Eriksen-Sigthorson-Boerigter
Denk zelf dat Eriksen in een te grote dip zit, maar die moet je gewoon weer rustig brengen. Verder zou ik in wedstrijden dat je minimaal 65% balbezit hebt met Theo-Siem-Christian spelen op eht middenveld. Kan je Anita sparen en Heb je een betere voetballer op die positie (á la de discussie bij NL over N.de Jong/Bommel vs Sneijder/VD Vaart) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Iedere opstelling bij Ajax moet beginnen met Erikssen, by far de beste speler die we hebben, vanaf dat Erikssen daadwerkelijk op zijn favorite plek is gepositioneerd zijn we twee keer kampioen geworden, toeval??? Ik denk het niet en wil dan ook graag komend seizoen weer kampioen worden.. dat hij het niet geweldig gedaan heeft dit Ek zou mij echt een rotzorg zijn. 18 Assists in de ED is het mij om te doen, daar komen Janssen, Anita en de Jong alle 3 niet aan.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 22:05 schreef remco k het volgende:Iedere opstelling bij Ajax moet beginnen met Erikssen, by far de beste speler die we hebben, vanaf dat Erikssen daadwerkelijk op zijn favorite plek is gepositioneerd zijn we twee keer kampioen geworden, toeval??? Ik denk het niet en wil dan ook graag komend seizoen weer kampioen worden.. dat hij het niet geweldig gedaan heeft dit Ek zou mij echt een rotzorg zijn. 18 Assists in de ED is het mij om te doen, daar komen Janssen, Anita en de Jong alle 3 niet aan.. By Far allang door het ijs gezakt,sorry Remco.....de beste man bij Ajax????......die hebben wij niet |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 20:46 schreef JOOD het volgende:[..] Hij haalt niet altijd een voldoende, dus ik zie liever dat Frank hem vaker rouleert ja. Siem is altijd goed voor inzet en strijd, een echte middenvelder in mijn ogen. Eriksen moet leren knokken, talent heeft ie genoeg maar alleen als hij er zelf zin in heeft lijkt wel... Ja lekker een elftal met knokkers zonder talent lijkt 010 wel,aub laat Siem lekker op de bank zitten en Eriksen spelen dat zijn Ajax spelers en Siem met alle respect ideale wisselspeler,of verkopen als dat lukt. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 20:52 schreef NatjosFC het volgende:[..] Gillessen op goal? speel toch liever met een keeper, die middenvelder van NAC kan echt niet keeper... :) Lachen man whaa |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 00:36 schreef nora het volgende:[..] Ja lekker een elftal met knokkers zonder talent lijkt 010 wel,aub laat Siem lekker op de bank zitten en Eriksen spelen dat zijn Ajax spelers en Siem met alle respect ideale wisselspeler,of verkopen als dat lukt. Verschil tussen Mark v Bommel en Rafael vd Vaart gezien op het EK? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
--------------- Casillas ---------------
- Dani Alves - Pique - Vertonghen - Ramos
---------------- Pirlo ------------------
------- Iniesta ---------- Xavi ---------
--- Ibrahimovich - Huntelaar - Suarez --- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: ja en ???? daar komt Siem nooit van zijn leven in de buurt |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 08:14 schreef Grasmaaier het volgende:--------------- Casillas --------------- - Dani Alves - Pique - Vertonghen - Ramos ---------------- Pirlo ------------------ ------- Iniesta ---------- Xavi --------- --- Ibrahimovich - Huntelaar - Suarez --- Ibra of Linksbuiten is niks, Ibra in de spits. Messi op Linksbuiten en C.Ronaldo op Rechtsbuiten. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Eriksen wel dan? Begrijp me niet verkeerd, we hebben het grootste talent van nl in de geledingen. Maar hij is er nog niet. Anita knokt al 3 jaar voor een basisplek samen met de Jong. Eriksen wordt opgesteld omdat hij daar beter van wordt. Laat hem maar vechten, dan is hij sneller op zn top lijkt me. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Klopt maar hij heeft het talent en dat moeten wij koesteren ik ga er van uit dat het wel goed komt met Eriksen,helaas vrees ik voor Siem dat het alleen maar minder gaat worden hij is nou eenmaal niet zo talentvol en moet het van hard werken hebben. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 22:05 schreef remco k het volgende:Iedere opstelling bij Ajax moet beginnen met Erikssen, by far de beste speler die we hebben, vanaf dat Erikssen daadwerkelijk op zijn favorite plek is gepositioneerd zijn we twee keer kampioen geworden, toeval??? Ik denk het niet en wil dan ook graag komend seizoen weer kampioen worden.. dat hij het niet geweldig gedaan heeft dit Ek zou mij echt een rotzorg zijn. 18 Assists in de ED is het mij om te doen, daar komen Janssen, Anita en de Jong alle 3 niet aan.. Dan moet ie wel de bal krijgen...en assist begint bij de bal veroveren..en het liefst vroeg op het middenveld...we hebben alles te danken aan anita en niet aan eriksen, beste remko...;)) en natuurlijk jantje... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
1e wedstrijd(en) gaat Ajax met de Jong spelen, let maar op. Eriksen stroomt veel later in. |
|
|
|
|
Svdk
|
|
|
Vermeer v Rhijn, Alderweireld, Nuytinck/Moisander, Boilesen Anita de Jong, Eriksen Narsingh, Sightorsson, Boerrigter
Bank: Cilessen Blind Ligeon Janssen Klaassen Sulejmani 2e spits |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 18:32 schreef Svdk het volgende:Vermeer v Rhijn, Alderweireld, Nuytinck/Moisander, Boilesen Anita de Jong, Eriksen Narsingh, Sightorsson, Boerrigter Bank: Cilessen Blind Ligeon Janssen Klaassen Sulejmani 2e spits Ziet er wel aardig uit maar ik denk toch dat het middenveld voorlopig wordt.... ..................Anita................ De Jong/Schone..................Janssen
Waarom ?? doodeenvoudig omdat Eriksen voorlopig niet inzetbaar is...Schone pakt misschien nu zijn kans...Eriksen zien we de eerste 2 maanden niet dus vandaar.... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 18:32 schreef Svdk het volgende:Vermeer v Rhijn, Alderweireld, Nuytinck/Moisander, Boilesen Anita de Jong, Eriksen Narsingh, Sightorsson, Boerrigter Bank: Cilessen Blind Ligeon Janssen Klaassen Sulejmani 2e spits Vind Vermeer minder als Cilissen, de keeperswisseling kan nu dus in het nieuwe seizoen worden doorgevoerd! Maar ik vind wel dat Janssen erin moet!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Vermeer is meer een lijnkeeper....jammer is dat hij niet fatsoenlijk een bal kan uittrappen....zijn voeten staan te veel naar binnen hahahaha....wanneer Ajax op de helft van de tegenstander speelt en dat gebeurt in 90% van onze thuiswedstijden....heb je meer aan een uitkomende keeper en dus aan Cillesen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 juni 2012 - 23:47 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] By Far allang door het ijs gezakt,sorry Remco.....de beste man bij Ajax????......die hebben wij niet 20 jaar 19 assists en door het ijs gezakt??? Whahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahaha En iedere ploeg heeft een beste speler.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja heb ik gezien, beiden waren kapot na 20 minuten en konden hun stempel niet drukken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 15:38 schreef hippy het volgende:[..] Dan moet ie wel de bal krijgen...en assist begint bij de bal veroveren..en het liefst vroeg op het middenveld...we hebben alles te danken aan anita en niet aan eriksen, beste remko...;)) en natuurlijk jantje... Toch echt heel apart dan dat meer dan 10 assits werden gegeven zonder dat Anita op die plek stond.. Er zit trouwens een verschil tussen beste speler en belangrjkste speler.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 22:41 schreef remco k het volgende:[..] 20 jaar 19 assists en door het ijs gezakt??? Whahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahaha En iedere ploeg heeft een beste speler.. Zal wel....ik zie het niet bij Eriksen.....we hebben wel de beste trainer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juni 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 22:46 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zal wel....ik zie het niet bij Erickson.....we hebben wel de beste trainer Zelfde discusie was er ook bij Bergkamp, natuurlijk veel minder in de media aangezien die veel minder aanwezig was.. Werd ook gezien als een momenten voetballer.. Volgens mij een aardige carriere gehad toch??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 22:48 schreef remco k het volgende:[..] Zelfde discusie was er ook bij Bergkamp, natuurlijk veel minder in de media aangezien die veel minder aanwezig was.. Werd ook gezien als een momenten voetballer.. Volgens mij een aardige carriere gehad toch??? Ik geloof er niet meer in Remco...... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
20 jaar....en nu al opgebrandt....pfffffffffffffff |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Logisch toch?? Zo verschrikkelijk veel gespeeld, vergeet niet dat je bijna over de helft meer aan wedstrijden praat dan 20 jaar geleden... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Alsof je er al 5 jaar na kijkt, hij is pas 20 en 11/2 jaar basis.. Supporters die zo'n speler nu al afbranden.... Pffffffffffffffffffffffff...:-)
Ik kap ermee... Laters.s.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2012 - 23:06 schreef remco k het volgende:[..] Alsof je er al 5 jaar na kijkt, hij is pas 20 en 11/2 jaar basis.. Supporters die zo'n speler nu al afbranden.... Pffffffffffffffffffffffff...:-) Ik kap ermee... Laters.s.. Ik brand hem niet af...maar eeuwig talent,plus deze EK....het is niet een speler waar je lyrisch van wordt....ik niet meer |
|
|
|
|
japhe
|
|
|
Ff iets anders, maar wist niet in welk topic ik dit moest plaatsen. ik zag dat Bulikyn meetrainde bij ajax zijn contract loopt 1 juli af net als die van aissati waarom mag hij dan wel trainen en aissati niet? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 - 18:51 schreef japhe het volgende:Ff iets anders, maar wist niet in welk topic ik dit moest plaatsen. ik zag dat Bulikyn meetrainde bij ajax zijn contract loopt 1 juli af net als die van aissati waarom mag hij dan wel trainen en aissati niet? Omdat Aissati dat met Ajax afgfesproken heeft om het zo te doen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: ja en mag Bulykin zijn conditie op peil houden bij ons ? ja dus...hij was van waarde voor ons vorig seizoen...toch? |
|
|
|
|
japhe
|
|
|
Ja jullie hebben gelijk.maarwist niet dat ze dat hadden afgesproken. dacht dat aissati niet mocht komen van de boer. wist niet van een afspraak |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 - 22:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] ja en mag Bulykin zijn conditie op peil houden bij ons ? ja dus...hij was van waarde voor ons vorig seizoen...toch? Ja de ideale tweede spits toch !!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Is ie nog nie weg dan...ik dacht dat ie weg wilde |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: vind ik ook, een 2de spits die net zo vaak scoort als Bulykin is moeilijk te vinden na dit seizoen misschien v kessel, dus ik zou zeggen Bulykin gewoon binnenboord houden |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
Laat jan maar lekker bij Ajax blijven!
---------Vermeer------------- ----Vertonghen---Aldeweireld- -V Rhijn------------Poulsen-- ----Anita-----Eriksen-------- ---------De Jong------------- ---Narsingh--------Boerrigter- -----------Siggi-------------- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 21:45 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:Laat jan maar lekker bij Ajax blijven! ---------Vermeer------------- ----Vertonghen---Aldeweireld- -V Rhijn------------Poulsen-- ----Anita-----Eriksen-------- ---------De Jong------------- ---Narsingh--------Boerrigter- -----------Siggi-------------- Anita speelt achter Eriksen en de Jong die diep spelen, en Vertonghen en Alderweireld wisselen van kant, Poulsen komt niet daarvoor Boilesen, ik hoop ook op Narsingh, voor de rest eens:) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Vermeer V rhijn alderweireld vertonghen/blind/aankoop boilesen anita eriksen janssen Narsingh/sulletje/ lukoki boerrighter sigi
Er hangt veel van verkoop en aankoop af...maar dit zou ik doen...en de jong met eriksen regelmatig rouleren...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juni 2012 door hippy -- |
|
|
|