BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling 2012-2013

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - donderdag 28 juni 2012 - 13:11   quote  deeplink  
Cillesen
V.Rijhn-Aldeweireld-Moisander(denk ik) Bouilessen
Anita
Eriksen-Jansen(Shone)
Sulejmanie-Siggi-Boerrig.
remco k
 remco k - donderdag 28 juni 2012 - 13:43   quote  deeplink  
Vermeer/Cilissen
van der Wiel/van Rhijn, Alderweireld/Veltman, Blind/Moisander, Boilesen/Koppers,Dijks.

Anita/Enoh
Erikssen/de Jong/Schone, Janssen/de Jong/Schone

Narsingh/Sulejmani/Ozbiliz/Lukoki/Fisher, Sgthorson/de Jong/van Kessel, Boerrigter/Ebecilio/de Sa.
Ajx
 Ajx - donderdag 28 juni 2012 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 13:43 schreef remco k het volgende:
Vermeer/Cilissen
van der Wiel/van Rhijn, Alderweireld/Veltman, Blind/Moisander, Boilesen/Koppers,Dijks.

Anita/Enoh

Narsingh/Sulejmani/Ozbiliz/Lukoki/Fisher, Sgthorson/de Jong/van Kessel, Boerrigter/Ebecilio/de Sa.
Hele brede selectie zeg ik zo maar:-P
remco k
 remco k - donderdag 28 juni 2012 - 21:40   quote  deeplink  
27 mensen die prima in het eerste kunnen spelen..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 28 juni 2012 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 13:43 schreef remco k het volgende:
Vermeer/Cilissen

Anita/Enoh

de sa en Fischer spelen andersom,
Fischer is een linksbuiten en de Sa een rechtsbuiten..
remco k
 remco k - donderdag 28 juni 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 21:59 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

de sa en Fischer spelen andersom,
Fischer is een linksbuiten en de Sa een rechtsbuiten..
Nee hoor de sa speelde in de nest heb en alles wat ik gezien heb vanaf links op een paar potjes na. Hetzelfde geld. Oor Fisher aan de rechterkant. Er wordt in de wedstrijd veel gewisseld van kant
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 28 juni 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 22:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor de sa speelde in de nest heb en alles wat ik gezien heb vanaf links op een paar potjes na. Hetzelfde geld. Oor Fisher aan de rechterkant. Er wordt in de wedstrijd veel gewisseld van kant
oké, ik meende dat hij zich toen hij op Ajax F-side voorstelde dat hij zei dat hij een Linksbuiten was, maar heb het nagekeken dat was Nick de Bondt..
remco k
 remco k - donderdag 28 juni 2012 - 22:15   quote  deeplink  
Kijk de next gen wedstrijden van Ajax maar terug..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 juli 2012 - 10:56   quote  deeplink  
Narsingh dus zeer waarschijnlijk naar PSV.
alternatiefen?:
Blandi,
Beerens,
Wildschut,

ik noem hier alleen een aantal opties en sta volledig open voor andere alternatieven..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juli 2012 door NatjosFC --
Ajx
 Ajx - zondag 01 juli 2012 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juli 2012 - 10:56 schreef NatjosFC het volgende:
Narsingh dus zeer waarschijnlijk naar PSV.
alternatiefen?:
Blandi,
Beerens,
Wildschut,

ik noem hier alleen een aantal opties en sta volledig open voor andere alternatieven..
Blandi?? Maar ik zou dan inderdaad voor WIldschut gaan, of anders zou ik ook gaan denken aan Schet van RKC?? Is een leuke speler die het dit seizoen al heel aardig heeft gedaan!
Loetje
 Loetje - zondag 01 juli 2012 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2012 - 20:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Erikssen op de bank dan maar???
zeg ik toch niet? maar theo zal wel leider moeten zijn! en ik vond eriksen het afgelopen seizoen niet altijd even sterk, net al op het EK wederom!
infamous psv
 infamous psv - zondag 01 juli 2012 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juli 2012 - 16:29 schreef Ajx het volgende:

[..]

Blandi?? Maar ik zou dan inderdaad voor WIldschut gaan, of anders zou ik ook gaan denken aan Schet van RKC?? Is een leuke speler die het dit seizoen al heel aardig heeft gedaan!
Schet heeft al transfer nr Groningen gemaakt..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 juli 2012 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juli 2012 - 16:29 schreef Ajx het volgende:

[..]

Blandi is van Boca, werd ook ergens genoemt.
Wildschut is een groot talent maar is wel meer een Linksbuiten.
mijn persoonlijke voorkeur ligt bij Beerens..
remco k
 remco k - zondag 01 juli 2012 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juli 2012 - 16:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

zeg ik toch niet? maar theo zal wel leider moeten zijn! en ik vond eriksen het afgelopen seizoen niet altijd even sterk, net al op het EK wederom!
Maar wie moeten er dan spelen, ze gaan niet allemaal in de basis spelen..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 12:18   quote  deeplink  
beginnen met:

Boerrigter Sigthorsson Micky(als ie fit is)
Janssen deJong
Anita
Boilesen(indien Fit) Viergever/Nuytinck Toby Rhijn
Vermeer

Bank:
Cillessen
Schone
Wiel
Ebicilio
Denswil
Enoh
2e Spits..

Eriksen laten inpassen, hij stroomt later in.
Eide
 Eide - maandag 02 juli 2012 - 14:23   quote  deeplink  
Ik denk dat de Boer dit seizoen niet om Janssen heen kan als die in vorm is. Janssen is natuurlijk de informele leider van dit Ajax. Er vanuit gaande dat Jantje vertrekt zal Siem wel de aanvoerder gaan worden, dus dan zal die ook normaal gesproken wel spelen. Anita lijkt mij ook een vaste waarde dus Eriksen zou wel eens kind van de rekening kunnen worden van de concurrentie op het middenveld.

MAAR, Eriksen in vorm is een fantastische voetballer die altijd moet spelen. Ik durf alleen niet te zeggen wie de Boer dan slachtoffert.

Achterin lijkt Van Rhijn normaal gesproken de 1e keuze te gaan worden tenzij Greg bijtekent. In dat geval schuift Ricardo misschien wel op naar centraal achterin als vervanger van Jantje. Toby is natuurlijk vaste keuze en op links zie ik Blind als 1e keuze zolang als Biolesen geblesseerd is. Bovendien zij ik Dijks nog wel voorbij Koppers komen in de pikorde.

Voorin geen veranderingen, dus Mickey, Siggie en Derk.

Alles natuurlijk afhankelijk van transfers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juli 2012 door Eide --
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:23 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat de Boer dit seizoen niet om Janssen heen kan als die in vorm is. Janssen is natuurlijk de informele leider van dit Ajax. Er vanuit gaande dat Jantje vertrekt zal Siem wel de aanvoerder gaan worden, dus dan zal die ook normaal gesproken wel spelen. Anita lijkt mij ook een vaste waarde dus Eriksen zou wel eens kind van de rekening kunnen worden van de concurrentie op het middenveld.

MAAR, Eriksen in vorm is een fantastische voetballer die altijd moet spelen. Ik durf alleen niet te zeggen wie de Boer dan slachtoffert.

Achterin lijkt Van Rhijn normaal gesproken de 1e keuze te gaan worden tenzij Greg bijtekent. In dat geval schuift Ricardo misschien wel op naar centraal achterin als vervanger van Jantje. Toby is natuurlijk vaste keuze en op links zie ik Blind als 1e keuze zolang als Biolesen geblesseerd is. Bovendien zij ik Dijks nog wel voorbij Koppers komen in de pikorde.

Janssen aanvoerder of Alderweireld, Janssen was al aanvoerder in de wedstrijden tegen Bijv. PSV (JC schaal) en Utrecht thuis..
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juli 2012 - 19:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar wie moeten er dan spelen, ze gaan niet allemaal in de basis spelen..
ik wil daar best een voorbeeld van geven, maar wacht eerst de transferperiode af!
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 12:18 schreef NatjosFC het volgende:
beginnen met:

Boerrigter Sigthorsson Micky(als ie fit is)
Janssen deJong
Anita
Boilesen(indien Fit) Viergever/Nuytinck Toby Rhijn
Vermeer

Bank:
Cillessen
Schone
Wiel
Ebicilio
Denswil
Enoh
2e Spits..

Eriksen laten inpassen, hij stroomt later in.
als we maar niet weer met janssen, eriksen en de jong gaan spelen, zoals begin vorig jaar. elke counter was een tegengoal omdat het eigenlijk 3 aanvallen ingestelde spelers zijn, ik zou sowiezo met anita en de jong spelen. kun je ook met de punt naar achteren spelen en je hebt ook veel fysieke kracht
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:37 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Janssen aanvoerder of Alderweireld, Janssen was al aanvoerder in de wedstrijden tegen Bijv. PSV (JC schaal) en Utrecht thuis..
ik denk dat siem de jong aanvoerder wordt, heb ik gewoon zon gevoel bij!
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

als we maar niet weer met janssen, eriksen en de jong gaan spelen, zoals begin vorig jaar. elke counter was een tegengoal omdat het eigenlijk 3 aanvallen ingestelde spelers zijn, ik zou sowiezo met anita en de jong spelen. kun je ook met de punt naar achteren spelen en je hebt ook veel fysieke kracht
Anita CVM dat staat volgens mij voor bijna iedereen wel vast,
maar we beginnen het seizoen zonder Eriksen dus dan spelen we met Anita Janssen en de Jong. of Schone, die is erg creatief...
marik
 marik - maandag 02 juli 2012 - 15:25   quote  deeplink  
VERMEER

V.RHIJN ALDERWEIRELD NUYTINCK BOILLISEN
DE JONG ANITA ERIKSEN
NARSINGH SIGTHORSSON BOERIGHTER
Eide
 Eide - maandag 02 juli 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

ik denk dat siem de jong aanvoerder wordt, heb ik gewoon zon gevoel bij!
Idem.
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:14 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Anita CVM dat staat volgens mij voor bijna iedereen wel vast,
maar we beginnen het seizoen zonder Eriksen dus dan spelen we met Anita Janssen en de Jong. of Schone, die is erg creatief...
hoezo zonder eriksen? ik zeg trouwens niet da hij niet speelt!
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:27 schreef Eide het volgende:

[..]

Idem.
en terrecht. speelt er al een tijdje. een speler die knokt voor het team. ideale aanvoerder. zeikt ook bijna nooit!
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:25 schreef marik het volgende:
VERMEER

DE JONG ANITA ERIKSEN
zonder capslock snap ik het ook. nuytink kan je inderdaad halen, wel met nog een ervaren CV erbij!
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 15:34   quote  deeplink  
ben trouwens ook benieuwd hoe cillesen reageert als hij weer 2de keeper word

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juli 2012 door Loetje --
Brandje
 Brandje - maandag 02 juli 2012 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:25 schreef marik het volgende:
VERMEER

DE JONG ANITA ERIKSEN
De Jong heeft niet voldoende kwaliteit voor het middenveld. Dus ik zou het middenveld laten staan waar we 14 wedstrijden op rij mee hebben gewonnen!!!
Brandje
 Brandje - maandag 02 juli 2012 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:27 schreef Eide het volgende:

[..]

Idem.
Ik hoop nog steeds op Theo. Als je hem belangrijk maak zal hij dat terug betalen.Zeker nu de tweede kapitein waarschijnlijk vetrekt!!
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:34 schreef Loetje het volgende:
ben trouwens ook benoeiwd hoe cillesen reageert als hij weer 2de keeper word
denk niet dat hij erg boos zal worden,
is ook nog maar 22/23...
Brandje
 Brandje - maandag 02 juli 2012 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

en terrecht. speelt er al een tijdje. een speler die knokt voor het team. ideale aanvoerder. zeikt ook bijna nooit!
Een ideale aanvoerder moet spelers op de juiste plek zetten. ze af en toe op hun donder geven. Een de uitstraling hebben. Deze dingen mis ik allemaal bij de lieve jongen Siem. Siem is een van de elf. Moet lekker in de luwte blijven dus ik zeg nog steeds Jansen!!
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:36 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

is ook nog maar 22/23...
maar wel een keeper op nederland niveau die altijd moet spelen vind ik. zelfde als vermeer
Brandje
 Brandje - maandag 02 juli 2012 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:36 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

is ook nog maar 22/23...
Dus eigenlijk was het een domme aankoop want die jongen koste best veel en staat praktisch twee jaar stil als hij weer 2e keeper wordt!
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Een ideale aanvoerder moet spelers op de juiste plek zetten. ze af en toe op hun donder geven. Een de uitstraling hebben. Deze dingen mis ik allemaal bij de lieve jongen Siem. Siem is een van de elf. Moet lekker in de luwte blijven dus ik zeg nog steeds Jansen!!
siem kent ajax door een door. dat hij een zacht karakter heeft ben ik met je eens. maar janssen die af en toe zelfs heel ongeinspireert oogt hoeft het voor mij zeker niet te worden! vurnon anita zie ik ook wel een leidertje worden
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

De Jong heeft niet voldoende kwaliteit voor het middenveld. Dus ik zou het middenveld laten staan waar we 14 wedstrijden op rij mee hebben gewonnen!!!
dus sigi of de jong in de spits? de jong speelt altijd, dat is wel duidelijk
Brandje
 Brandje - maandag 02 juli 2012 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

siem kent ajax door een door. dat hij een zacht karakter heeft ben ik met je eens. maar janssen die af en toe zelfs heel ongeinspireert oogt hoeft het voor mij zeker niet te worden! vurnon anita zie ik ook wel een leidertje worden
Janssen en Vertonghen waren beide na de winterstop erg goed.
Siem is een dienende speler en die maak je geen aanvoerder in mijn ogen.
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

ik probeer het te bekijken op zn de boers! en het zal me niet verbazen, dat is ook wat ik in eerste instantie zeg. ik heb het gevoel dat hij aanvoerder wordt, en ik kan daar wel mee leven. janssen ben ik benieuwd hoelang die nog meekan. zeker met het roken en drinken. vaak stop je dan eerder
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:38 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dus eigenlijk was het een domme aankoop want die jongen koste best veel en staat praktisch twee jaar stil als hij weer 2e keeper wordt!
ik zie hem ook liever als 1e keeper, maar mijn predictie is dat Vermeer 1e keeper wordt..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Anita kan het zeker een leider worden, Alderweireld mischien dit seizoen al..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juli 2012 door NatjosFC --
remco k
 remco k - maandag 02 juli 2012 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:23 schreef Eide het volgende:

denk eerder dat Janssen de aanvoerdersband krijgt, die had hij ook om als Vertonghen niet speelde afgelopen seizoen.. Ik zou de Boer niet begrijpen als Siem het word..
remco k
 remco k - maandag 02 juli 2012 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

Helemaal mee eens..
remco k
 remco k - maandag 02 juli 2012 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:38 schreef Brandje het volgende:

[..]

voor Ajax dus een hele goede aankoop mits hij rustig blijft, van hem zelf niet de beste keus..
remco k
 remco k - maandag 02 juli 2012 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Mee eens..
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 16:21 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Anita kan het zeker een leider worden, Alderweireld mischien dit seizoen al..
weet ik niet. de afgelopen seizoen, en dan pak ik vanaf het moment dat stam kwam. ging er steeds een verdediger weg en stond de overgebleven CV op en werdt een leider. bij alderweireld twijfel ik er nog aan. denk eerder volgend jaar. eerst nog iets constanter worden. ben ook hoe hij speelt zonder vertonghen en of er een klik is met de CV die dan komt. dat maakt veel uit
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 17:00 schreef remco k het volgende:

[..]

denk eerder dat Janssen de aanvoerdersband krijgt, die had hij ook om als Vertonghen niet speelde afgelopen seizoen.. Ik zou de Boer niet begrijpen als Siem het word..
ik heb alleen een gevoel. maar janssen twijfel ik ook echt aan hoor remco
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 17:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens..
daarom speelt hij altijd en scoort toch wel veel goals? de jong heeft geen vaste positie, maar je weet dat hij altijd speelt
remco k
 remco k - maandag 02 juli 2012 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 17:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

daarom speelt hij altijd en scoort toch wel veel goals? de jong heeft geen vaste positie, maar je weet dat hij altijd speelt
Voor mij is er maar een speler 100% zeker op het middenveld, sterker nog, ik vind dat iedere opstelling met Erikssen moet beginnen..
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 17:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor mij is er maar een speler 100% zeker op het middenveld, sterker nog, ik vind dat iedere opstelling met Erikssen moet beginnen..
dat weet ik, en je weet ook hoe ik erover denk. ik vind hem een groot talent. maar soms weet ik ook totaal niet wat ik er van moet denken. maar ik haal uit jou woorden dat jij dus een middenveld met anita, janssen en eriksen kiest met janssen als aanvoerder? ik kan daar opzich wel mee leven hoor. daar niet van. maar ik heb wel een zwak voor de jong
remco k
 remco k - maandag 02 juli 2012 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 17:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

dat weet ik, en je weet ook hoe ik erover denk. ik vind hem een groot talent. maar soms weet ik ook totaal niet wat ik er van moet denken. maar ik haal uit jou woorden dat jij dus een middenveld met anita, janssen en eriksen kiest met janssen als aanvoerder? ik kan daar opzich wel mee leven hoor. daar niet van. maar ik heb wel een zwak voor de jong
Ik weet dat laatste niet zeker, ik vind ook niet dat Janssen aanvoerder moet worden, ik denk dat hij aanvoerder gaat worden. Ik vind dat de Jong Erikssen ook wel goed heeft gewerkt.. Ik weet niet wat de Boer gaat doen..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 19:20   quote  deeplink  
..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juli 2012 door NatjosFC --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling 2012-2013

0.0065059